home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829559 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3630: 26 Nov 2011, 15:45 »

Umiddelbart virker Wolverhampton som en overkommelig modstander. Men håber ikke holdet laver samme fejl som de gjorde imod Q.P.R!
De store stjerne bliver nødt til at vise hvad de er lavet af. Jeg håber det bliver idag vi får oprejsning og kan få lidt smil på læberne! Smiley
Jep, men som vi spiller pt. slår vi desværre ikke mange. Startopstillingen bærer tydeligt præg af, at vi skal spille hurtigt. Derfor spiller Lampard og Mikel f.eks. ikke. Desuden roterer AVB rigtig meget. Da Lampard blev bænket mod Swansea for noget tid siden, blev jeg meget ked af det. Men i dag, tror jeg måske det er klogt. Vi skal prøve noget nyt, og sidste gang havde det klar effekt på Lampards spil, at han sad ude. Han er ikke typen der giver op, og går i pressen. Nej, han kæmper hårdt på træningsbanen i stedet for. Det resulterede i kasser mod Arsenal, Blackburn, Valencia og et hattrick mod Bolton sidste gang. Det er vel det AVB håber gentager sig.

Men ja, en sejr i dag er dælme tiltrængt!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3631: 26 Nov 2011, 15:52 »

Jep, men som vi spiller pt. slår vi desværre ikke mange. Startopstillingen bærer tydeligt præg af, at vi skal spille hurtigt. Derfor spiller Lampard og Mikel f.eks. ikke. Desuden roterer AVB rigtig meget. Da Lampard blev bænket mod Swansea for noget tid siden, blev jeg meget ked af det. Men i dag, tror jeg måske det er klogt. Vi skal prøve noget nyt, og sidste gang havde det klar effekt på Lampards spil, at han sad ude. Han er ikke typen der giver op, og går i pressen. Nej, han kæmper hårdt på træningsbanen i stedet for. Det resulterede i kasser mod Arsenal, Blackburn, Valencia og et hattrick mod Bolton sidste gang. Det er vel det AVB håber gentager sig.

Men ja, en sejr i dag er dælme tiltrængt!

Desværre kan vi ikke blive ved med at sætte vores lid til den gamle garde længere. Lampards spil bærer præg af alderdommen. Forstå mig ret, Lamps er mit idol, og vil altid være det. Og jeg ved godt han gør sin manglende fart op i erfaring, men hvor længe kan han blive ved? Det samme gælder Drogba, Anelka og Malouda. Disse 3 offensive kræfter bliver nød til at forlade klubben. Malouda er lad at se på, Drogba er langt fra fordums styrke, og selvom Anelka stadig er et teknisk vidunder, og en fantastisk fodboldspiller, så smutter han åbenbart til Kina. Ind med nogen nye, Lad AVB Bygge et hold op fra bunden!

Når det er sagt, vil jeg hellere have vokset røven end at se Terry og Lampard smutte fra klubben. Opstemt Og Drogba for den sags skyld. Gal, jeg elsker den fantastiske negerbasse!

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3632: 26 Nov 2011, 15:57 »

Desværre kan vi ikke blive ved med at sætte vores lid til den gamle garde længere. Lampards spil bærer præg af alderdommen. Forstå mig ret, Lamps er mit idol, og vil altid være det. Og jeg ved godt han gør sin manglende fart op i erfaring, men hvor længe kan han blive ved? Det samme gælder Drogba, Anelka og Malouda. Disse 3 offensive kræfter bliver nød til at forlade klubben. Malouda er lad at se på, Drogba er langt fra fordums styrke, og selvom Anelka stadig er et teknisk vidunder, og en fantastisk fodboldspiller, så smutter han åbenbart til Kina. Ind med nogen nye, Lad AVB Bygge et hold op fra bunden!

Når det er sagt, vil jeg hellere have vokset røven end at se Terry og Lampard smutte fra klubben. Opstemt Og Drogba for den sags skyld. Gal, jeg elsker den fantastiske negerbasse!
Jeg er enig i langt det meste. Undtagen at vi burde bænke Lampard, som jeg synes du hentyder til. Han er vores topscorer i denne sæson, og en af de få der faktisk har spillet fint. Modsat Luiz, Torres, Terry, Torres osv. Han har gjort sit. Men ja, vi skal have lavet et generationsskifte, og det må jeg også indse. Det vil jeg også gøre, men pt. er Lampard en af dem, der faktisk gør det acceptabelt. Han er bænket i dag, af den grund du nævner. Han spiller for langsomt, i forhold til Mata, Sturridge, Ramires osv.

Anelka og Malouda tror jeg forlader klubben til sommer. :-)

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3633: 26 Nov 2011, 16:29 »

Jeg er enig i langt det meste. Undtagen at vi burde bænke Lampard, som jeg synes du hentyder til. Han er vores topscorer i denne sæson, og en af de få der faktisk har spillet fint. Modsat Luiz, Torres, Terry, Torres osv. Han har gjort sit. Men ja, vi skal have lavet et generationsskifte, og det må jeg også indse. Det vil jeg også gøre, men pt. er Lampard en af dem, der faktisk gør det acceptabelt. Han er bænket i dag, af den grund du nævner. Han spiller for langsomt, i forhold til Mata, Sturridge, Ramires osv.

Anelka og Malouda tror jeg forlader klubben til sommer. :-)

Fik måske ikke formuleret mig helt korrekt, jeg undskylder. :-)
Jeg mener at Lampard stadig skal spille regelmæssigt, gerne oftere. Han er jo fantastisk, og Chelsea har brug for ham. AVB skal bare finde et alternativ snart, da hans alder er begyndt at trykke. Dog har han stadig 1-2 år på toppen i sig endnu!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3634: 26 Nov 2011, 16:44 »

Fik måske ikke formuleret mig helt korrekt, jeg undskylder. :-)
Jeg mener at Lampard stadig skal spille regelmæssigt, gerne oftere. Han er jo fantastisk, og Chelsea har brug for ham. AVB skal bare finde et alternativ snart, da hans alder er begyndt at trykke. Dog har han stadig 1-2 år på toppen i sig endnu!
Jeg vil godt nævne igen, at jeg synes ikke vi skal købe en erstatning for ham. Jeg synes vi skal give den unge McEachran chance. De er ganske vist ikke helt samme type, men McEachran ser jeg som en glimrende afløser for Lampard, med en stor fremtid foran sig, hvis han fortsætter sin udvikling.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3635: 26 Nov 2011, 17:02 »

Ja for søren, ham havde jeg da helt glemt! Glem det jeg sagde, McEachran er løsningen! Så er det faktisk kun offensiven der skal forbedres Smiley

3-0 so far i kampen mod Wolves. Ser lovende ud, der er meget mere tempo i bolden idag!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3636: 26 Nov 2011, 17:03 »

Mata leger rundt med Wolves. Udover det, har vi faktisk spillet en ganske god halvleg. Lad det endelig fortsætte!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #3637: 26 Nov 2011, 17:28 »

Mata leger rundt med Wolves. Udover det, har vi faktisk spillet en ganske god halvleg. Lad det endelig fortsætte!

Jeps. Looking gooooood!

Forever a true blue!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #3638: 29 Nov 2011, 12:32 »

http://www.teamtalk.com/news/2483/7340757/Drogba-looks-set-for-Blues-exit

Pinligt, men sådan er dags fodboldspillere nok bare.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3639: 29 Nov 2011, 12:36 »

mon ikke han ryger til PSG, milan har allerede indgået en aftale med Lopez, hvis ikke de får Tevez...og tottenham har ikke bruger for ham.. ellers skulle det være inter..

... U ain't got a minute.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #3640: 29 Nov 2011, 12:51 »

mon ikke han ryger til PSG, milan har allerede indgået en aftale med Lopez, hvis ikke de får Tevez...og tottenham har ikke bruger for ham.. ellers skulle det være inter..
Er ret sikker på han ikke ryger til Inter, det vil ikke stemme overens med deres nye købe politik.  Forseglede Læber
Tror han ryger til Anzhi   Tunge

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3641: 29 Nov 2011, 13:24 »

Liverpool i Carling Cuppen i aften. Ser meget gerne at vi stiller nogenlunde stærkt op, så vi kan komme videre og måske vinde denne turnering, da vi hverken vinder PL eller CL.

Håber på følgende:
                     Cech
Bosingwa Ivanovic Alex Bertrand
                  Romeu
           Meireles Lampard
Kalou                            Anelka
                    Torres

Ser også gerne at McEachran får noget spilletid.

Tror på en meget lige kamp, som sagtens kunne gå i forlænget spilletid, hvis man da ellers spiller med det. Omkamp ville i hvert fald ikke være at foretrække, da vi har kampe nok for tiden.

verdenskrig
Manager

« Svar #3642: 29 Nov 2011, 13:25 »

Tror på en meget lige kamp, som sagtens kunne gå i forlænget spilletid, hvis man da ellers spiller med det. Omkamp ville i hvert fald ikke være at foretrække, da vi har kampe nok for tiden.

Går den i forlænget tror jeg sgu i vinder.. I har haft en hviledag mere end os, og kan godt frygte at det vil komme til udtryk hvis vi skal spille 30 min ekstra..

God kamp Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3643: 29 Nov 2011, 13:31 »

Jeg tror vi stiller op med en masse reserver. Hvis AVB er kold, er jeg hamrende ligeglad med Liga Cuppen, og tror fuldt og fast på CL og PL. Og det er den Villas-Boas jeg kender. En mand der tror 100% på sig selv. Derfor tror jeg på denne opstilling i aften:

Cech
Ivanovic - Alex - Luiz - Bertrand
                  Romeu
       McEachran - Meireles
Kalou                          Malouda
                Lukaku

Til sidst vil jeg godt nævne, at jeg synes at Oriol Romeu har et kæmpe talent, og at jeg bliver imponeret over ham gang på gang. Han kan få en stor stor fremtid.

verdenskrig
Manager

« Svar #3644: 29 Nov 2011, 13:35 »

Jeg tror vi stiller op med en masse reserver. Hvis AVB er kold, er jeg hamrende ligeglad med Liga Cuppen, og tror fuldt og fast på CL og PL. Og det er den Villas-Boas jeg kender. En mand der tror 100% på sig selv. Derfor tror jeg på denne opstilling i aften:

I er langt efter City, og med god chance for at ryge ud af CL mod Valencia.. Tror dog i går videre, men skulle i hverken have en chance for PL eller CL vil det måske redde AVB's liv i Chelsea at han bare vinder et eller andet.. I vandt jo heller ikke noget sidste år, og et trofæ giver bare noget vindermentalitet uanset hvilket et af dem du vinder Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010