home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830551 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2955: 27 Maj 2011, 15:06 »

Jeg mener han fik 4 måneder for den sag faktisk. Ellers blev dommen omstødt.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2956: 27 Maj 2011, 15:08 »

Det kommer helt an på, hvordan det nye træner vil spille. Spiller han 4-4-2, synes jeg vi skal bruge Ramires derude.

Som Hallihallo skriver er det hul i hovedet at bruge ham der. Ramires er ikke kantspiller! Han er central midtbanespiller. Det syntes jeg også man kunne se da han spillede nogle kampe derude, der kom intet fra den side.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2957: 27 Maj 2011, 15:09 »

Jeg mener han fik 4 måneder for den sag faktisk. Ellers blev dommen omstødt.

Jeg er heller ikke helt sikker på, hvad straffen blev. Det var hvert fald over de 10 kampe og han fik sikkert også en voldsdom.

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2958: 27 Maj 2011, 15:11 »

Jeg er heller ikke helt sikker på, hvad straffen blev. Det var hvert fald over de 10 kampe og han fik sikkert også en voldsdom.
Jeg har fundet to steder nu, hvor der står 4 måneder. Dog blev hans straf sat helt ned til 3-4 dages karantæne, men der havde han allerede siddet ude i 17 kampe.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2959: 27 Maj 2011, 15:13 »

Jeg har fundet to steder nu, hvor der står 4 måneder. Dog blev hans straf sat helt ned til 3-4 dages karantæne, men der havde han allerede siddet ude i 17 kampe.

Det er vel egentlig irrelevant. Pointen er at han kunne blive et godt indkøb og at han i hvert fald har forbedret sig siden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2960: 27 Maj 2011, 15:14 »

Det er vel egentlig irrelevant. Pointen er at han kunne blive et godt indkøb og at han i hvert fald har forbedret sig siden.
Det er da bestemt ikke irrelevant? Det er da en klar svaghed. Desuden er det jo ikke ret lang tid siden, så det vides ikke, om han har lært noget af det. Han er sikkert en fin spiller, men kombineret med hans temperament, samt at jeg ikke tror han kan præstere på samme måde i Premier League, gør at vi skal holde os væk.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2961: 27 Maj 2011, 15:16 »

Det er da bestemt ikke irrelevant? Det er da en klar svaghed. Desuden er det jo ikke ret lang tid siden, så det vides ikke, om han har lært noget af det. Han er sikkert en fin spiller, men kombineret med hans temperament, samt at jeg ikke tror han kan præstere på samme måde i Premier League, gør at vi skal holde os væk.

Jeg er uenig. Smiley
Man lærer af sine fejl, og det ville da også være helt vanvittigt hvis han kunne præstere det samme i England, men er sikker på at han kunne blive en af verdens bedste spillere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2962: 27 Maj 2011, 15:19 »

Jeg er uenig. Smiley
Man lærer af sine fejl, og det ville da også være helt vanvittigt hvis han kunne præstere det samme i England, men er sikker på at han kunne blive en af verdens bedste spillere.
Man ved muligvis det er forkert, men derfor kan man godt gøre noget lignede igen i vrede. Se blot på Joey Barton. Han har nok lært det nu, men dummede sig da gang på gang, indtil for 4 år siden.

Du viser vel videoen, for at vise nogle af hans kvaliteter. Hvis han ikke kan gøre det, han laver i video, i Chelsea, er det jo ligegyldigt. Han skal ikke falde ret meget i niveau, før jeg synes Kalou er lige så god. Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2963: 27 Maj 2011, 15:21 »

Man ved muligvis det er forkert, men derfor kan man godt gøre noget lignede igen i vrede. Se blot på Joey Barton. Han har nok lært det nu, men dummede sig da gang på gang, indtil for 4 år siden.

Du viser vel videoen, for at vise nogle af hans kvaliteter. Hvis han ikke kan gøre det, han laver i video, i Chelsea, er det jo ligegyldigt. Han skal ikke falde ret meget i niveau, før jeg synes Kalou er lige så god. Smiley
Siger ikke at han ikke kan gøre det samme - det ændrer jo ikke på hans sparketeknik at skifte liga. Mener bare at det ville være vanvittigt, hvis også i PL-scorer mere end 20 mål i en sæson. Han falder ikke i niveau, det bliver bare sværere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2964: 27 Maj 2011, 15:25 »

Og i takt med at mindre lykkes, og at det blivere sværere, vil hans niveau også falde. Sådan hænder det oftest. Smiley Hans sparketeknik vil ikke være forringet, men skuddene vil ikke gå ind, da keeperne i Premier League, er langt langt bedre end dem i Portugal. Der er mange dygtige spillere i den portugisiske liga, men keeperne er så absolut det svageste punkt. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2965: 27 Maj 2011, 16:31 »

Malouda og Hulk er imo forskellige slags spillere.

Jeg tror du rammer den meget godt her Smiley.. Malouda er en eksplosiv spiller der lever at at få bolden i fart og gå forbi sin direkte oppasser, for derefter at slå indlægget, eller losse på mål..

Hulk derimod er for mig at se en mere intelligent spiller som ikke er helt så hurtig, men mere lever på sin råstyrke, og sine evner til at behandle bolden på små områder.

Som jeg ser det passer Malouda bedre som kant i det system i praktiserede under Ancelotti.. Men hvem siger han ville gøre det i næste? Jeg ville personligt elske at få Hulk til Liverpool, selvom vi nok næppe er hans førsteprioritet( Og at han nok også er for dyr  crazy )

I øvrigt kan jeg ikke helt se hvilken relevans hans fortid har ( Medmindre man hedder Balotelli og har fiskefars i kraniet).. Det vigtigste er vel at han i dag er afbalanceret, og dertil ville et skifte til PL nok modne ham endnu mere, både som person og spiller Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2966: 27 Maj 2011, 16:41 »

I tager ham bare i Liverpool. Jeg gider ikke have ham. Han har sikkert et godt spark, men jeg tør vædde med, at han er ringere end en spiller som Malouda. Vi burde finde noget andet, og allerførst styrke os på højre back.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2967: 27 Maj 2011, 16:43 »

Tror næsten alle andre end Jakob ville takke jatak til Hulk.

verdenskrig
Manager

« Svar #2968: 27 Maj 2011, 16:45 »

Vi mangler virkelig nogle gode kanter så det ville være en fantastisk signing.. Men chancen er desværre lige nul som jeg ser det Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #2969: 27 Maj 2011, 16:48 »

Vi mangler virkelig nogle gode kanter så det ville være en fantastisk signing.. Men chancen er desværre lige nul som jeg ser det Peace
Nu har han jo ikke skiftet væk fra Porto så går da udfra at Chancen er en lille smule mere en 0  Thumbs Up

Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010