home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:21:20 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 531 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899497 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2880: 23 Maj 2011, 14:16 »

Guus Hiddink er ikke en mulighed (ifl. ham selv). Redknapp står jo ikke får noget nyt, da han er en gammel, snu manager, der kender truppen ud og ind (familiær forbindelse til Lampard). Derfor skal der en helt ny mand til. Jeg håber meget på Villas-Boas.

I andre har diskutteret omkring spillersalg osv. Jeg synes efterhånden også Kalou har spillet sin sidste kamp for Chelsea. Han er ineffektiv og svingende. Derimod vil en spiller som Hulk passe bedre til Premier League. Sturrigde skal man selvfølgelig holde på, når han nu er så opsat og motiveret på at spille fast + han er englænder. Drogba, Anelka, Benayoun osv. skal nok også væk, ellers bliver flokken alt for mikset. Men lad os nu se, hvad der sker...

DeBuur
Manager

« Svar #2881: 23 Maj 2011, 17:43 »

Hiddink ville være mit gæt - jeg tror dog ikke i får en bedre træner end den i lige har fyret - jeg mener klart det er en fejl af Roman A.

YNWA

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2882: 23 Maj 2011, 22:54 »

Jeg glæder mig vildt meget til at se hvad der sker i sommertransfervindu et!

Har skiftet holdning til, hvad jeg håber sker efter Ancelotti´s exit. - Ærgelig fyring, med mindre en af de tre følgende managere kommer til klubben:
- Mourinho: Verdens bedste træner og min absolutte favorit!
- Andre Villas-Boas: Mourinho vol. 2 - tror han kunne blive en kongetræner, som forhåbentlig kunne lokke Hulk med sig.
- Hiddink: Har bevist sit værd før, men han er 64 år og har selv udtalt at det skulle være som sportsdirektør, hvilket jeg synes ville være fedt!

Sommerindkøb:
- Neymar
- Hulk
- Van der wiel
- Lukaku
- Muligvis nogle breddespillere

Opstilling:

Torres

Neymar                      Hulk

Lamps   Ramires     

Essien

Cole       Terry   Luiz  Van d. w.

Cech

Bænk:
- Sturridge
- McEachran
- Ivanovic
- Alex
- Hilario
- Malouda
- Mikel

Udlejet i endnu én sæson: Muligvis til Hamborg
- Kakuta
- Bruma
- Aanholt
- (Bertrand) - eller på bænken

Ud:
- Zhirkov
- Anelka
- Bosingwa
- Ferreira
- (Drogba) - Vil vildt gerne beholde ham, hvis han kan blive på bænken og være indskifter.
- Kalou
- Mancienne
- Matic
- Turnbull

Hvad siger i?

3.v evaB
Gæst

« Svar #2883: 23 Maj 2011, 23:06 »

Hiddink ville være mit gæt - jeg tror dog ikke i får en bedre træner end den i lige har fyret - jeg mener klart det er en fejl af Roman A.
Hænger ene og alene sammen med at de ikke findes.
Held og lykke Chelsea.

@Hallihallo

Mourinho? Jamen er hans forhold til Big Boss ikke ringe?
Jeg vil da også sige det er risky med et 3 mands angreb bestående af Neymar, Hulk & Torres i det de alle er relativt nye i klubben og Torres ikke har haft den bedste tid ind til videre.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2011, 23:08 af 3.v evaB » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2884: 23 Maj 2011, 23:09 »

Held og lykke Chelsea.
Lad nu vær at gøre mig så ked af det. Jeg ved jo at du har ret. Hvad laver vi dog? Suk..

Jeg svarer lige på dit indlæg i morgen, Hallihallo.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2885: 23 Maj 2011, 23:30 »

Held og lykke Chelsea.

@Hallihallo

Mourinho? Jamen er hans forhold til Big Boss ikke ringe?
Jeg vil da også sige det er risky med et 3 mands angreb bestående af Neymar, Hulk & Torres i det de alle er relativt nye i klubben og Torres ikke har haft den bedste tid ind til videre.

Der går rygter om at de uoverensstemmelser de har haft, er blevet løst og at Mourinho skulle være på vej tilbage. Han er vidst den næststørste favorit ifølge bookierne.  Og med hensyn til angrebet, så er det selvfølgelig risky, men på den anden side, så har det jo ikke fungeret specielt godt denne sæson og netop Neymar og Hulk har evnerne til at skabe noget på egen hånd - både for dem selv, men så sandelig også for hinanden. kunne måske også hjælpe Torres, da han formentligt kommer til at ligge mere på hans favoritplads.

Forhåbentligt kan vi købe dem tidligt i vinduet og derved får de også tid til at spille sammen inden sæsonen.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2886: 24 Maj 2011, 00:32 »

Hvorfor snakker alle om hulk , hvad med falcao?

Vi skal alle være her.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2887: 24 Maj 2011, 11:08 »

Hvorfor snakker alle om hulk , hvad med falcao?

Synes Hulk er vildere, hans fysik passer suverænt til PL og vi har Torres så Falcao ville ikke passe ind. Hulk spiller offensiv kant i Porto.

Men Falcao er da også genial bortset fra det!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2888: 24 Maj 2011, 11:16 »

Synes Hulk er vildere, hans fysik passer suverænt til PL og vi har Torres så Falcao ville ikke passe ind. Hulk spiller offensiv kant i Porto.

Men Falcao er da også genial bortset fra det!

Nu vil jeg ikke sammenligne Torres og Falcao med hinanden, så at sige at han ikke passer ind er ikke rigtigt i mine øjne. Faktisk kunne det være lækkert med ham til at supplere Torres.

Dog er jeg enig i at Hulk vil være en større gevinst på holdet, end Falcao. Du finder ikke mange spillere med både fysikken og teknikken, som den Hulk besidder, og det vil være et stærkt våben for alle hold at have en mand som Hulk på kanten.

Hvis han ikke afdribler backen, så skubber han ham væk i stedet..   Hævet Øjenbryn

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2889: 24 Maj 2011, 11:23 »

Nu vil jeg ikke sammenligne Torres og Falcao med hinanden, så at sige at han ikke passer ind er ikke rigtigt i mine øjne. Faktisk kunne det være lækkert med ham til at supplere Torres.

Dog er jeg enig i at Hulk vil være en større gevinst på holdet, end Falcao. Du finder ikke mange spillere med både fysikken og teknikken, som den Hulk besidder, og det vil være et stærkt våben for alle hold at have en mand som Hulk på kanten.

Hvis han ikke afdribler backen, så skubber han ham væk i stedet..   Hævet Øjenbryn

Nu tænker jeg selvfølgelig i forhold til den opstilling jeg har sat op, hvor vi kun spiller med én central angriber Wink
Skulle vi spille med to, kunne vi ligeså godt satse på at Drogba og Torres kunne komme til at fungere sammen - men vil Falcao gerne være reserve eller kan vi spille med to angriber og to kanter, så det fungerer vel og mærke, så må Villas-Boas gerne tage dem begge med Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2890: 24 Maj 2011, 11:29 »

Selvom vi kun skulle spille med én angriber, så ser jeg gerne Falcao i klubben i rotation med Torres. De har hver deres spidskompetencer, så hvis det ikke fungere med dybe stikninger til Torres, så kan Falcao altid få bolden i hovedet i stedet.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2891: 24 Maj 2011, 12:23 »

Selvom vi kun skulle spille med én angriber, så ser jeg gerne Falcao i klubben i rotation med Torres. De har hver deres spidskompetencer, så hvis det ikke fungere med dybe stikninger til Torres, så kan Falcao altid få bolden i hovedet i stedet.

Hvorfor så ikke beholde Drogba istedet Wink Der er han nok endnu bedre end Falcao.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2892: 24 Maj 2011, 12:29 »

Hvorfor så ikke beholde Drogba istedet Wink Der er han nok endnu bedre end Falcao.

Der er mere fremtid i Falcao end Drogba, og desuden er Falcao bedre i hovedet end Drogba, hvor Drogba dog er klart mere fysisk stærk og fylder mere i feltet.

Jeg kan sagtens stadig se Drogba i Chelsea, men jeg kunne bare godt tænke mig en spiller der er meget mere en boksspiller end en der flakker rundt over hele banen som Drogba har en tendens til at gøre (måske managerns instruktion..?)

For mig at se er Falcao en rigtig målscore, og sådan en savner jeg i Chelsea...

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2893: 24 Maj 2011, 12:31 »

Falcao er kun 177 cm. Guldbrand? har kun set ham spille 3-4 gange, og der har han virket god med hovedet, men kan han vinde duellerne i PL?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2894: 24 Maj 2011, 13:16 »

Der er mere fremtid i Falcao end Drogba, og desuden er Falcao bedre i hovedet end Drogba, hvor Drogba dog er klart mere fysisk stærk og fylder mere i feltet.

Jeg kan sagtens stadig se Drogba i Chelsea, men jeg kunne bare godt tænke mig en spiller der er meget mere en boksspiller end en der flakker rundt over hele banen som Drogba har en tendens til at gøre (måske managerns instruktion..?)

For mig at se er Falcao en rigtig målscore, og sådan en savner jeg i Chelsea...

Vi har Torres - Ham har jeg tiltro til Smiley

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010