home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 830554 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2910: 24 Maj 2011, 17:22 »

Selvfølgelig kan han blive en succes, og det håber jeg da også han gør, hvis vi skulle hente ham. :-)

Men Lennon og Walcott er ekstremt hurtige, og laver ikke så meget finter og tricks. De løber mest bare med bolden. Det gør Robinho og Neymar ikke. Men du har ret i, at det er umuligt at spå om.
Så kan man vel passende drage f.eks. David Silva eller Cristiano Ronaldo ind i spørgsmålet. Går/gik det ikke meget fint? Hvis han er god nok, så kan han også klare sig i PL.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2911: 24 Maj 2011, 17:25 »

Vandt han ikke også den portugisiske super cup samt pokalturneringen? Og overvej lige at de gik ubesejrede gennem ligaen, hvor det blev til 27 sejre og tre uafgjorte i 30 kampe - samt den KLART bedste målscore (71-16) med både flest scorede og færrest indkasserede, hvor Benfica til sammenligning var nærmeste konkurrent i begge kategorier. De endte med en 61-31 målscore. Desuden ville i stå stærkere i forhandlinger med Hulk, der er meget, meget glad for Villas-Boas.
Det ved jeg ikke om han gjorde, men når du spørger, er det sikkert rigtigt. Det er meget meget imponerende at gå igennem den portugisiske liga uden at tabe, men de får jo heller ikke den vildeste modstand. Jeg ved godt der er hold som Benfica, Sporting og Braga, men Porto har jo været mindst en klasse over alle de andre hold i år. Det skal ikke tage noget fra ham, men modstanden er ikke den vildeste. Jeg er mere imponeret af hans Euro League-eventyr, hvor han bla. har slagtet Villarreal på det groveste.

Sidst men ikke mindst, har jeg ingen planer om at Hulk skal til Chelsea, så på den front er jeg lidt ligeglad. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2912: 24 Maj 2011, 17:27 »

Så kan man vel passende drage f.eks. David Silva eller Cristiano Ronaldo ind i spørgsmålet. Går/gik det ikke meget fint? Hvis han er god nok, så kan han også klare sig i PL.
Silva har sgu godt nok ikke været noget at råbe hurra for, hvis du spørger mig. Han er ikke faldet igennem, men han har ikke vist det han kan, og det som vi så i Valencia.

Ronaldo ved vi jo alle havde kæmpe succes, men jeg har vidst heller aldrig påstået det ikke er muligt. Jeg ser bare Neymar som en klon af Robinho.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2913: 24 Maj 2011, 17:33 »

Portugisisk lige i år - Efter Villas-Boas ankomst:
1   FC Porto   30   27   3   0   73-16   84
2   Benfica   30   20   3   7   61-31   63
3   Sporting L.  30   13   9   8   41-31   48
4   Braga           30   13   7   10   45-33   46
5   Guimaraes   30   12   7   11   36-37   43

Sidste år - før Villas-Boas:
1   Benfica   30   24   4   2   78-20   76
2   Braga           30   22   5   3   48-20   71
3   FC Porto   30   21   5   4   70-26   68
4   Sporting L.   30   13   9   8   42-26   48
5   Maritimo   30   11   8   11   42-43   41

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2914: 24 Maj 2011, 17:36 »

Jamen jeg vil da endnu engang godt sige, at han sikkert er pisse dygtig, og det viser han også ved at have vundet alt hvad han kan vinde, på blot en sæson! Desværre kan vi ikke gøre ham 10-15 år ældre. Jeg synes han er for ung, og der er stor stor forskel på Chelsea og Porto. Spørg selv Mourinho.

Jeg synes vi skal have Harry Redknapp som førsteprioritet.

Newton Heath
Manager

« Svar #2915: 24 Maj 2011, 19:21 »

Jeg synes nu at David Silva har gjort det ganske godt? Han har godt nok ikke scoret fandens mange mål, men det gjorde han jo heller ikke i Valencia, og efter en svær start med lidt tilvænning til den engelske spillestil så synes jeg at han har spillet rigtig godt og været en af deres klart farligste kort. Og så har han jo også spillet rigtig mange kampe i år og har holdt et generelt højt niveau. Jeg har aldrig rigtig set ham spille i Valencia så jeg ved ikke om han rendte rundt og tryllede konstant dernede, men ud fra hvad jeg har set har han da gjort det rigtig rigtig fint i City og været en af de mest indflydelsesrige indkøb de har gjort sig. Personligt mener jeg at han har en stor andel i deres tredjeplads i år, samt FA Cup triumf.

Med hensyn til trænerdiskussionen i kører, så vil jeg først gerne melde mig i koret og sige at fyringer af Ancelotti var helt og aldeles latterlig. Under hans ledelse har Chelsea spillet en masse flot og god fodbold med en helvedes masse scoringer specielt sidste sæson, og jeg synes helt klart at han fortjener længere snor. Ingen tvivl om at han hører til blandt verdenseliten blandt trænere.

Hvem der så skal overtage Chelsea har jeg godt nok svært ved at komme med et bud på, jeg tror stadig at Redknapp har "unfinished business" i Tottenham så ham ville jeg nok ikke regne med, mens det er tvivlsomt hvorvidt Hiddink har lyst til at træne Chelsea igen. Ser ikke Mourinho forlade Real uden at ligatrofæ, mens jeg ikke kender for meget til ham den unge Porto-træner. Hans meritter i første sæson har da været imponerende, men om det retfærdiggør en ansættelse i en af verdens mest brændende sæder ved jeg nu ikke helt. Det bliver i hvert fald helt sikkert spændende at se hvem der kommer til at afløse italieneren.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2916: 24 Maj 2011, 22:00 »

@Jakob E

Jeg er ret så uenig med dig omkring trænervalg og spillertruppen. Vi må først se i øjnene at truppen er gammel, slidt og derfor trænger til en komplet renovering. Grunden til dette er, at der ligenu er en trup, der er sammensat af spillere som op til 5-6 managere har købt ind. Dette er for det første ustabilt. Især når nogle af disse ikke har slået rigtigt igennem, på trods af en lang periode i klubben (Kalou, Zhirkov). Samtidig må man sige, at mange spillere er i efteråret af deres karriere og samtidig har nået et vist mætningsniveau. Dermed siger jeg ikke, at alle skal ud, men at nogle bliver nødt til at forlade klubben, hvis ikke de kan tilpasse sig en bænkplads og mere anonymitet. Det kan være et stort problem for en spiller som Drogba.

Mht. trænervalg synes jeg ikke vi kan finde et dummere trænervalg end Harry Redknapp. En træner, der kender det hele og som også er i efteråret. Vi skal have ny inspiration. Derfor er Villas-Boas det oplagte bud. Han har været her før, men i en helt anden rolle. Og derfor kender han nok også fejlene og manglerne ved klubben. En type som Redknapp har alt for gode personlige forhold i Chelsea til at forholde sig objektivt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2917: 26 Maj 2011, 20:36 »

Til alle jer Chelsea-fans, der hader tidsrummet mellem 20:45-23:00 på lørdag, fordi I ikke kan forholde jer til hvem I hader mest, er her lidt opmuntring. Jeg har vidst linket til dem før, men det er er altså nogle fantastiske videoer, og når man ser dem, er man ikke i tvivl om, at man har truffet det rigtige valg ved at holde med The Blues. Titler eller ej.

CHELSEA FC THE MOVIE PART 1
CHELSEA FC THE MOVIE PART 2

Nyd dem, og vær stolte!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2918: 26 Maj 2011, 20:39 »

Jeg hader begge hold mere end man kan.
Tror dog jeg vil se kampen alligevel for at kunne snakke med i skolen.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2919: 26 Maj 2011, 20:40 »

Er i virkelig i tvivl om hvem i holder med lørdag?! :O

Holder selv uden tvivl med Barca. United skal bare ikke ha den titel!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2920: 26 Maj 2011, 20:45 »

Er i virkelig i tvivl om hvem i holder med lørdag?! :O

Holder selv uden tvivl med Barca. United skal bare ikke ha den titel!
Jeg hader dem begge så satans meget. Barcelona mest fordi, jeg er blevet drillet konstant med Iniesta-scoringen, hvor Øvrebø var en joke. Og så på grund af det de gjorde dengang. Jeg kan ikke tilgive dem for det. Jeg synes det er et utåleligt mandskab. Helt på samme fod som United, men skal jeg vælge, da der desværre er en af dem der vinder, holder jeg med Barcelona. Dem hader jeg mindst, selv om jeg hader dem umenneskeligt meget. Tunge

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2921: 26 Maj 2011, 20:46 »

Jeg kan bare heller ikke klare hvis alle de fucking medløber fans fra Barca skal håne alle andre, det utåleligt. Dog kan jeg heller ikke have at United vinder, da et apr af mine bedste venner er United fans.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2922: 26 Maj 2011, 20:55 »

Jeg hader dem begge så satans meget. Barcelona mest fordi, jeg er blevet drillet konstant med Iniesta-scoringen, hvor Øvrebø var en joke. Og så på grund af det de gjorde dengang. Jeg kan ikke tilgive dem for det. Jeg synes det er et utåleligt mandskab. Helt på samme fod som United, men skal jeg vælge, da der desværre er en af dem der vinder, holder jeg med Barcelona. Dem hader jeg mindst, selv om jeg hader dem umenneskeligt meget. Tunge

Har det på samme måde. Skal den titel til England, så skal det være til min egen klub.  Smiley

Selvom man hader begge meget, så må den tippe til udlandet!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2923: 26 Maj 2011, 21:03 »

Jeg kan bare heller ikke klare hvis alle de fucking medløber fans fra Barca skal håne alle andre, det utåleligt. Dog kan jeg heller ikke have at United vinder, da et apr af mine bedste venner er United fans.

Lad nu være med at generalisere. Jovist, der er mange medløber-fans, men er også sikker på at mange har været fan langt før deres nuværende succes.

Jeg er selv kæmpe United-fan, og håber naturligvis at vi vinder, selvom det ikke bliver nogen let kamp, da vi skal spille mod det bedste hold, når vi snakker pasningsspil. De er så kreative, flydende og intelligente i alt hvad de foretag sig, offensivt. Defensivt kan jeg se mange mangler, grundet deres store og aggressive presspil.

Det skal nok blive spændende.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2924: 26 Maj 2011, 21:06 »

Lad nu være med at generalisere. Jovist, der er mange medløber-fans, men er også sikker på at mange har været fan langt før deres nuværende succes.

Jeg er selv kæmpe United-fan, og håber naturligvis at vi vinder, selvom det ikke bliver nogen let kamp, da vi skal spille mod det bedste hold, når vi snakker pasningsspil. De er så kreative, flydende og intelligente i alt hvad de foretag sig, offensivt. Defensivt kan jeg se mange mangler, grundet deres store og aggressive presspil.

Det skal nok blive spændende.

Jeg er godt klar over at der også findes rigtige fans. Dog er de fleste jeg kender medløbere.

Sider: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010