home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:21:20 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
I går kl. 23:21:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:42:19 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 534 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899496 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2895: 24 Maj 2011, 13:19 »

Jeg har også stor tiltro til Torres, men én mand er bare ikke nok i en klub som Chelsea der spiller over 50 kampe på en sæson..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2896: 24 Maj 2011, 13:21 »

Jeg har også stor tiltro til Torres, men én mand er bare ikke nok i en klub som Chelsea der spiller over 50 kampe på en sæson..
Så har vi Drogba, hvis han kan finde sig i at være reserve. Ellers får vi jo Sturridge tilbage og køber måske Neymar, Hulk og/eller Lukaku so, alle tre vil kunne fungere som angriber Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2897: 24 Maj 2011, 13:31 »

Problemet i mine øjne er at Neymar og Sturrigde begge ligner Torres for meget i spillestil. Derfor ser jeg heller Falcao end en af de to. Men som jeg nævnte tidligere, så kan Drogba sagtens stadig bruges, der er bare mere fremtid i Falcao..   Smiley

Skulle vi købe Hulk, så håber jeg at det bliver til kanten, da vi i mine øjne mangler kvalificerede spillere til disse positioner, og så skal Hulk ikke bruges som angriber fordi vi ikke har en kompetent afløser for Torres.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2898: 24 Maj 2011, 13:42 »

Jeg glæder mig vildt meget til at se hvad der sker i sommertransfervindu et!

Har skiftet holdning til, hvad jeg håber sker efter Ancelotti´s exit. - Ærgelig fyring, med mindre en af de tre følgende managere kommer til klubben:
- Mourinho: Verdens bedste træner og min absolutte favorit!
- Andre Villas-Boas: Mourinho vol. 2 - tror han kunne blive en kongetræner, som forhåbentlig kunne lokke Hulk med sig.
- Hiddink: Har bevist sit værd før, men han er 64 år og har selv udtalt at det skulle være som sportsdirektør, hvilket jeg synes ville være fedt!

Sommerindkøb:
- Neymar
- Hulk
- Van der wiel
- Lukaku
- Muligvis nogle breddespillere

Opstilling:

Torres

Neymar                      Hulk

Lamps   Ramires     

Essien

Cole       Terry   Luiz  Van d. w.

Cech

Bænk:
- Sturridge
- McEachran
- Ivanovic
- Alex
- Hilario
- Malouda
- Mikel

Udlejet i endnu én sæson: Muligvis til Hamborg
- Kakuta
- Bruma
- Aanholt
- (Bertrand) - eller på bænken

Ud:
- Zhirkov
- Anelka
- Bosingwa
- Ferreira
- (Drogba) - Vil vildt gerne beholde ham, hvis han kan blive på bænken og være indskifter.
- Kalou
- Mancienne
- Matic
- Turnbull

Hvad siger i?

Interessant at du vil købe Lukaku, men ikke have ham hverken på holdet eller på bænken? Tunge

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2899: 24 Maj 2011, 13:44 »

Interessant at du vil købe Lukaku, men ikke have ham hverken på holdet eller på bænken? Tunge

Så har man ligesom sat sig i respekt over for andre klubben, hvis man holder sådan et talent helt ude af truppen. Rullende Øjne

If you can't join them, beat them.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2900: 24 Maj 2011, 13:57 »

Kom lige i tanke om ham til sidst og så glemte jeg ham vidst længere nede Peace
Men mit håb i forhold til Lukaku er faktisk at han bliver købt, men at han bliver i Anderlecht det første år, så på den måde passer det egentligt fint Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2901: 24 Maj 2011, 13:59 »

Problemet i mine øjne er at Neymar og Sturrigde begge ligner Torres for meget i spillestil. Derfor ser jeg heller Falcao end en af de to. Men som jeg nævnte tidligere, så kan Drogba sagtens stadig bruges, der er bare mere fremtid i Falcao..   Smiley

Skulle vi købe Hulk, så håber jeg at det bliver til kanten, da vi i mine øjne mangler kvalificerede spillere til disse positioner, og så skal Hulk ikke bruges som angriber fordi vi ikke har en kompetent afløser for Torres.

Præcist som jeg har stillet ham i opstillingen Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2902: 24 Maj 2011, 14:23 »

@Hallihallo

Er meget enig i din vurdering. Neymar og Hulk er lige præcis typer vi mangler. Desuden har de ungdommeligt gå-på-mod og flair. Det har vi manglet. Malouda savner også lidt konkurrence på kanten, hvor han ind i mellem har set lidt skidt ud.

Men det bliver spændende. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2903: 24 Maj 2011, 16:09 »

Spændende debat der er i gang her. Det er altid dejligt at se noget aktivitet i Chelsea-tråden. Hvis vi lige starter med, hvem der skal overtage jobbet efter Ancelotti, er der i min verden kun 3 emner. Dem vil jeg da gerne lige sætte et par ord på. Men først vil jeg endnu engang give udtryk for, hvor dumt det var at fyre Ancelotti. Jeg synes helt seriøst ikke vi får nogle der er bedre end ham pt. Han blev nummer 2 i år, og havde faktisk chancen for at fuldføre et fantastisk comeback, hvor man i pausen mod Manchester United d. 1 marts var bagud med 18 point! Han har spillet noget af det smukkeste fodbold jeg har set med Chelsea, og hans 103 mål i 38 kampe i Premier League sidste år, vidner om alt. Sidst men ikke mindst vil jeg savne hans personlighed. Han er ikke som Wenger, Ferguson, Mourinho og Guardiola der ikke er bange for at brokke sig offentligt i medierne. Han er en sympatisk person, der aldrig klandre andre end sig selv eller sit hold for et dårligt resultat, selv om en mindre god præstation af dommeren, måske rent faktisk havde været udslagsgivende. Det er simpelthen fantastisk at se. Det bedste eksempel på at hans personlighed er fantastisk, må være hans udtalelse i går om hans fyring. Han sagde at han respekterede beslutningen, og at han havde haft 2 fantastiske år i Chelsea, som han sent ville glemme. Han ønskede samtidig alle spillerne og folk omkring klubben alt held og lykke i fremtiden. Jeg kunne fandme godt have fundet på at brokke mig, for jeg synes sgu ikke fyringen er i orden. Vi har været nogle idioter, og vi har handlet forkert. Længere er den ikke.

Men nu til de 3, jeg reelt ser som dem, der kan overtage roret hos os.

Harry Redknapp:
Jeg skal ikke lægge skjul på, at Redknapp er ham jeg allerhelst ser, overtager styringen i Chelsea. Jeg kan se, at jeg er den eneste der har stemt på ham, som ham der skal overtage efter Ancelotti. Nu skal I høre hvorfor. Redknapp har opbygget et Tottenham-hold på ganske få år, som spiller flot og offensiv fodbold. Det kan jeg godt lide, og det er noget af det, jeg synes han skal bringe til Chelsea. Præcis som Carlo Ancelotti gjorde det. Han har også det tilfælles med Ancelotti, at han er en af de få trænere i topfodbold, som ikke brokker sig offentlig. Jeg er så pisse træt af at høre på Wenger, Ferguson osv. om hvor bortdømt deres hold er blevet. Redknapp brokker sig ikke, og det betyder meget for mig. Til sidst, har Harry Redknapp eftersigende et stort ønske om at træne nogle af de allerbedste engelske spillere. Om så ikke på landsholdet, så på et klubhold. Alt respekt for Tottenham, men de har ikke nogle af de største engelske stjerner. Det synes jeg vi har i Chelsea (Terry, Lampard og A. Cole), og derfor må det være attraktivt for Redknapp. Han er desuden også onkel til Frank Lampard, og skulle have et rigtig fint forhold til John Terry. Det kan heller ikke trække ned. Det eneste der måske kan det, er Redknapps alder. Han er trods alt, en aldrende herre på 64 år, og spørgsmålet er, hvor lang tid han har igen som træner. Det irriterer mig lidt, men er også det eneste minus jeg kan finde.

Andre Villas-Boas:
Den unge Porto-manager, har taget alle med storm, og vandt både mesterskabet og Euro League med Porto i år. Selv om alle kalder ham den nye Mourinho, er hans titler vundet på flot og offensivt fodbold. Modsat Mourinhos. Vi skal da heller ikke bekymre os om alderen her. Villas-Boas er kun 33 år, og er næsten lige så ung, som nogle af de ældste i vores trup. Det er også her min tvivl kommer ind i billedet. Ikke at spillerne ikke lytter efter, for det skal de nok, men mere hans alder bare generelt. Chelsea er altså en kæmpe kæmpe stor klub, og selvom Porto også er en stor klub, er der alligevel en verden til forskel. Vi ved jo, at Abramovich vil have et CL-trofæ, og at det betyder alt for ham. Kan så ung en manager holde til presset? Jeg har desværre min tvivl. Ingen tvivl om at Villas-Boas er dygtig, men jeg synes han er for ung. I’m sorry.

Guus Hiddink:
Ja, ham her kender vi jo godt. Han hjalp os også i 2009. Han er en fremragende træner, og jeg er slet ikke i tvivl om at han er god nok til Chelsea. Han har bare været ved os en gang, og jeg synes ligesom at vi skal prøve noget nyt. Jeg tror faktisk heller ikke, at han er interesseret i at komme til Chelsea. Han vil nok allerhelst bare beholde hans nuværende job som landstræner, og ikke til en klub med store armbevægelser. Det kunne godt ligne en mand som Guus Hiddink at tænke sådan. Han er som Redknapp desværre også oppe i årene, men det er ikke den største svaghed jeg ser ved ham. Det er, at vi har haft ham før. Mange vil sikkert sige at det er et plus, fordi han kender truppen osv, men sådan ser jeg det ikke. Jeg synes ikke det er en fordel. Han har vist hvad han kan i Chelsea, og jeg synes virkelig vi har brugt for noget nyt. Men han er god nok til Chelsea. Ingen tvivl om det.

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen holdning til indkøb og vores nuværende trup. Jeg synes det er langt vigtigere, at vi får en ny træner på plads først. Dog ville det simpelthan være den største skandale at skille sig af med Drogba. Han er jo et sandt monster, og imo verdens bedste angriber. Jeg har fuld tiltro til Torres, men Drogba er simpelthen en klasseangriber uden lige. En katastrofe hvis vi sælger ham. Malouda skal så absolut også beholde sin venstre kant. Han er en klassespiller, og har vist at han har alt det der skal til, for at begå sig i Premier League. Jeg synes vi skal forstærke os i højre side i stedet for, hvor både en back og kant er tiltrængt. Intet ser jeg dog, som absolut nødvendigt, men pt. Har mest fokus på, hvem der skal være vores træner.
« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 16:19 af Jakob E » Logged

PalleJR
Ynglingespiller

« Svar #2904: 24 Maj 2011, 16:14 »

Andre Villas-Boas JA TAK!  Opstemt

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2905: 24 Maj 2011, 17:08 »

Jeg tror sagtens Villas-Boas ville kunne holde til presset. Han har været i klubben før og kender på den måde meget til den i forvejen. Derudover virker han ufattelig cool! Jeg elsker den type træner - og så faldt jeg i øvrigt pladask for hans måde at komme ind i fordbold på. Har i for i øvrigt set de rapporter han lavede for Mourinho i hans Chelseatid? De er alt for nørdede - det er simpelthen genialt at se, hvor meget det egentlig kræver at klargøre sig til en PL kamp.

I forhold til indkøb, så er min 1. prioritet selvfølgelig også højre siden, hvor jeg tror Hulk ville kunne gøre det fantastisk. Derudover er en ny højreback selvfølgelig tiltrængt.

Elsker Malouda og Drogba, men tor også bare at Neymar kunne blive en af verdens allerbedste fodboldspillere - og så har jeg bare et eller andet med brasilianske fodboldspillere. Willian fra Shaktar virker umiddelbart også som et spændende købsobjekt.

Kort opsummering: JEG GLÆDE MIG TIL AT SE HVAD DER SKER! - Men frygter det samtidig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2906: 24 Maj 2011, 17:12 »

Jeg må desværre sige, at når jeg tænker på Neymar, tænker jeg på Robinhos tid i engelsk fodbold. Det var ikke just nogen succes, og jeg frygter også det værste. Men jeg skal ikke dømme ham på på forhånd, for han er selvfølgelig et af de største talenter. Spansk fodbold vil dog imo passe ham bedre.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2907: 24 Maj 2011, 17:15 »

Jeg må desværre sige, at når jeg tænker på Neymar, tænker jeg på Robinhos tid i engelsk fodbold. Det var ikke just nogen succes, og jeg frygter også det værste. Men jeg skal ikke dømme ham på på forhånd, for han er selvfølgelig et af de største talenter. Spansk fodbold vil dog imo passe ham bedre.
Robinho var altså god til sidst i City, og spillere som Lennon og Walcott er jo heller ikke giganter, men de klarer sig vel okay? Smiley Jeg tror Neymar kunne blive en succes, men det er jo selvfølgelig umuligt at spå om.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2908: 24 Maj 2011, 17:19 »

Robinho var altså god til sidst i City, og spillere som Lennon og Walcott er jo heller ikke giganter, men de klarer sig vel okay? Smiley Jeg tror Neymar kunne blive en succes, men det er jo selvfølgelig umuligt at spå om.
Selvfølgelig kan han blive en succes, og det håber jeg da også han gør, hvis vi skulle hente ham. :-)

Men Lennon og Walcott er ekstremt hurtige, og laver ikke så meget finter og tricks. De løber mest bare med bolden. Det gør Robinho og Neymar ikke. Men du har ret i, at det er umuligt at spå om.

DavidMadsen
Manager

« Svar #2909: 24 Maj 2011, 17:20 »

Andre Villas-Boas:
Den unge Porto-manager, har taget alle med storm, og vandt både mesterskabet og Euro League med Porto i år. Selv om alle kalder ham den nye Mourinho, er hans titler vundet på flot og offensivt fodbold. Modsat Mourinhos. Vi skal da heller ikke bekymre os om alderen her. Villas-Boas er kun 33 år, og er næsten lige så ung, som nogle af de ældste i vores trup. Det er også her min tvivl kommer ind i billedet. Ikke at spillerne ikke lytter efter, for det skal de nok, men mere hans alder bare generelt. Chelsea er altså en kæmpe kæmpe stor klub, og selvom Porto også er en stor klub, er der alligevel en verden til forskel. Vi ved jo, at Abramovich vil have et CL-trofæ, og at det betyder alt for ham. Kan så ung en manager holde til presset? Jeg har desværre min tvivl. Ingen tvivl om at Villas-Boas er dygtig, men jeg synes han er for ung. I’m sorry.
Vandt han ikke også den portugisiske super cup samt pokalturneringen? Og overvej lige at de gik ubesejrede gennem ligaen, hvor det blev til 27 sejre og tre uafgjorte i 30 kampe - samt den KLART bedste målscore (71-16) med både flest scorede og færrest indkasserede, hvor Benfica til sammenligning var nærmeste konkurrent i begge kategorier. De endte med en 61-31 målscore. Desuden ville i stå stærkere i forhandlinger med Hulk, der er meget, meget glad for Villas-Boas.

Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010