home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 849 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876309 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2355: 09 Mar 2011, 12:59 »

Enig, dog skal man huske på at Lampard generelt i sin Chelsea tid har scoret flere mål end Scholes nogensinde har gjort Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2356: 09 Mar 2011, 18:17 »

Jeg forstår dig et eller andet sted godt Jakob.. For havde det på samme måde med Torres i Liverpool.. Selvom han ikke præsterede det man tidligere har set, så blev jeg ved med at bilde mig selv ind at det nok skulle komme..
Hvis Torres skiftede klub til sommer, og du så tilbage på det Torres har præsteret indtil nu ville du nok se på det med klarere øjne.. For Torres har jo på ingen måde imponeret, og jeg synes stadig hans attitude er røvelendig.. Hver gang han misser en bold, eller en aflevering stopper han bare op og står og glor.. Eller slår ud med armene.. Derudover kan manden jo nærmest ikke tæmme en bold mere,, '

Det er helt forrykt at se hvor elendig han er i dag, i forhold til for bare to år siden.. Nøj en nedgang crazy

Og igen jeg vil ikke benægte at han på et eller andet tidspunkt kan blive god, men lige nu er han virkelig ikke i nærheden af en acceptabel form, ej heller attitude  crazy

Du ser nok også på situationen med en smule bitterhed. Godt nok mangler han lidt skarphed, men han har trodsalt ikke spillet sig af holdet.

Attituden skal nok komme. Mon ikke han kan lærer noget af, at han nu ikke er den spiller som hele holdet afhænger af. For hvis han ikke kæmper i Chelsea, så har vi nok gode folk på bænken til at overtage. Det skal han nok lære. Desuden er angrebskonkurrent Drogba et skoleeksempel på en angriber, der kæmper for holdet. Mon ikke han kan lære Torres noget om, hvad det vil sige at være i en topklub. Jeg tror helt sikkert de to kan sparres perfekt. For de har begge egenskaber, den anden ikke har.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2357: 09 Mar 2011, 18:24 »

Jeg vil tro at Lampard nok godt kan udfordre til antallet af kampe spillet hvis han gør ligesom vores Scholes og Giggs og fortsætter til midt-slut 30'erne. Målene tror jeg dog ikke han kan komme op på. Der kommer nok til at ske det samme som med Scholes hvor han scorer færre og færre mål jo ældre han bliver. Smiley
Scholes har ca. ligget på godt 1 mål pr. 5 kampe. Dvs at han scorer ca. 8 mål pr. sæson i gennemsnit i hans karriere (taget i betragtning af, at han spillede alle kampene). Lampard derimod har scoret i hver 3. kamp. Derfor kommer han i gennemsnit op på knap 13 mål i gennensnit pr. sæson. Han scorede hele 22 mål i sidste sæson, og har allerede nettet 6 gange i denne sæson, på trods af kun 14 spillede kampe. Så hvis kurven fortsætter vil han ende på ca. 175 mål, når han når Scholes alder.

Scholes er scoringsmæssigt gået lidt ned de seneste sæsoner, men tror stadig på at Lampard kan scorer 8-9 mål pr. sæson og så vil han komme op på omkring 165 mål. Så det kan godt lade sig gøre Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2358: 09 Mar 2011, 18:28 »

Et glimrende eksempel på hvad Lampard kunne gå i møde, er det Scholesy er blevet. Han scorede også en del mål engang, primært på dybdeløb og kanon timing i feltet, det har han mistet med årerne og er nu blevet en fremragende playmaker. Dog ikke sagt, at han ikke var det før i tiden også. Dog kommer Lampard aldrig op på Scholes afleveringsniveau, of course.
Selvfølgelig gør han ikke det, hvis man konstant ser rødt for øjnene. Lampards afleveringer er af topklasse og han laver meget få fejlafleveringer. Desuden har han mange gode dybdeafleveringer, der splitter forsvarerne ad.

Lampards styrke ligger i den grad i at løbe sent ind i feltet og placere sig rigtigt. Du skal hverken være hurtigt eller ung for at kunne det. Du skal blot være klog eller genial (som Lampard - IQ på 145).

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2359: 09 Mar 2011, 19:12 »

Den er højere end 145. :-)

Den er efter sigende over 150, så han kan være en del af de meget få mennesker der er kloge nok, til at være medlem af MENSA. Men det var lidt flueknepperi. Wink

Jeg er også uenig. Jeg mener Lampards afleveringer fuldstændige geniale, og mindst lige så gode som Scholes', forskellig på de to, er bare at Lampard også har andre kvaliteter, som han er mere kendt for, ens hans geniale afleveringer også. Scholes er kendt for sine afleveringer.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2360: 09 Mar 2011, 19:56 »

Den er højere end 145. :-)

Den er efter sigende over 150, så han kan være en del af de meget få mennesker der er kloge nok, til at være medlem af MENSA. Men det var lidt flueknepperi. Wink

Jeg er også uenig. Jeg mener Lampards afleveringer fuldstændige geniale, og mindst lige så gode som Scholes', forskellig på de to, er bare at Lampard også har andre kvaliteter, som han er mere kendt for, ens hans geniale afleveringer også. Scholes er kendt for sine afleveringer.
Præcis som Scholesy var engang.  Smiley Det har han så mistet med årerne, og da Scholes mindede utrolig meget om det Lampard er idag for år tilbage, ville det være oplagt at sige, at Lampard går i den samme udvikling som Scholes har gjort. Men ingen ved hvilken udvikling han går i, når han kommer længere op i alderen. Selvfølgelig vil i blå jo påstå, at han holder hans flotte scoringssnit. Det forstår jeg da godt.

Selvfølgelig gør han ikke det, hvis man konstant ser rødt for øjnene. Lampards afleveringer er af topklasse og han laver meget få fejlafleveringer. Desuden har han mange gode dybdeafleveringer, der splitter forsvarerne ad.

Lampards styrke ligger i den grad i at løbe sent ind i feltet og placere sig rigtigt. Du skal hverken være hurtigt eller ung for at kunne det. Du skal blot være klog eller genial (som Lampard - IQ på 145).

Det samme kan jeg jo sige om dig så, bare med en anden farve.  Smiley

Men jeg skal ikke kunne sige, om Lampard stikker den rekord eller ej, personligt tror jeg det ikke, da det lyder for urealistisk i mine øjne - men hvem ved.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2361: 09 Mar 2011, 19:59 »

Men du glemmer at Lampard har lavet laaaaangt flere mål allerede nu, end Scholes nogensinde kommer til. Det viser Matnics statistik fantastisk godt. Derfor er det også realistisk han bliver ved. Jeg kan ærlig talt ikke huske Scholes lave 15+ i en sæson, men jeg husker nok bare dårligt. Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2362: 09 Mar 2011, 20:20 »

Fra hans debut i 1994 har Scholes i gennemsnit scoret 9,3 mål pr. sæson, så han har alligevel lavet en del mål igennem tiden, hvis man tænker på hans manglende mål de sidste par år. Smiley

Lampard ligger på et snit på 10,9 mål pr. sæson i hans Chelsea tid, og her skal man selvfølgelig huske, at den nuværende sæson ikke er færdig spillet hvilket sjovt nok vil sige, at man må formode tallet stiger.

Tallene er regnet ud fra alle deres kampe i alle tuneringer samt alle deres mål i alle tuneringer.

Ved ikke hvad man kan konkluderer af det, men spændene tal i hvert fald.  Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2363: 13 Mar 2011, 11:21 »

Vi sættes i disse dage i forbindelse, med Real Madrids Káka. Han skal efter sigende afløse Lampard på længere sigt, og kan hentes for omkring 220 mio. Jeg tror og håber ikke det sker. I Real har Káka, været en skygge af den spiller man så i Milan. Lampard har flere gode sæsoner tilbage, og den første der skal have chancen som hans arvetager er vores egen Josh McEachran.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2364: 13 Mar 2011, 12:18 »

Vi sættes i disse dage i forbindelse, med Real Madrids Káka. Han skal efter sigende afløse Lampard på længere sigt, og kan hentes for omkring 220 mio. Jeg tror og håber ikke det sker. I Real har Káka, været en skygge af den spiller man så i Milan. Lampard har flere gode sæsoner tilbage, og den første der skal have chancen som hans arvetager er vores egen Josh McEachran.

Jeg tror personligt at Kaká villle kunne gøre det godt i Chelsea. Dog synes jeg ikke han skal hentes som erstatning for Lampard.

Synes derimod at han skal træde ind på holdet istedet for Ramires/Malouda, så vi kan få noget mere kreativitet på midtbanen. Ville dog helt klart foretrække at vi hentede enten sneijder, Pastore eller hamsik - da de lige er et par år yngre. Især Pastore tror jeg ville være et kongekøb.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2365: 13 Mar 2011, 12:24 »

Jeg tror personligt at Kaká villle kunne gøre det godt i Chelsea. Dog synes jeg ikke han skal hentes som erstatning for Lampard.

Synes derimod at han skal træde ind på holdet istedet for Ramires/Malouda, så vi kan få noget mere kreativitet på midtbanen. Ville dog helt klart foretrække at vi hentede enten sneijder, Pastore eller hamsik - da de lige er et par år yngre. Især Pastore tror jeg ville være et kongekøb.
Som Ramires præsterer for tiden, skal han ikke bænkes. Det ville være synd. Og Kaká er jo en central spiller, og at give 220 mio for ham, og så lade ham spille på kanten, vil jeg synes vil være synd. Hvis vi spiller 4-4-2, skal Kaká spille Lampard eller Essiens plads, på den centrale midtbane, og der mener jeg ærlig talt Lampard og Essien er bedre. Men vi ved jo ikke helt hvilken formation vi kører med. Jeg synes ikke vi skal spekulere i disse spillere før om et par år. :-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2366: 13 Mar 2011, 12:54 »

Det vel være direkte dumt at hente Kaka - ville minde lidt om dengang vi hentede Veron. En stor spiller, der efter et par dårlige sæsoner ikke har kunnet finde niveauet igen. Jeg synes vi skal kigge nærmere på Marek Hamsik. Han scorer mange mål - måske mangler han lidt på rutinen i forhold til Lampard, men ellers minder han en del om ham. Dog spiller han ofte længere fremme i banen, men ingen er ens.

Rent faktisk vil det nok være en fordel at få en spiller der er mere fremskudt end Lampard, fordi Torres havde et fantastisk samarbejde med Gerrard (da han spillede fremragende for et par sæsoner tilbage) og han lå umiddelbart lige bag Torres.

Kaka er alt for ustabil og skadet til at han skal spille førsteholdsfodbold i Chelsea. Desuden er manden 28 år. Han har nok ligeså lang tid tilbage på topplan som Lampard Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2367: 13 Mar 2011, 12:59 »

Jeg er helt enig. Men jeg synes ikke vi skal hente Hamsik nu. Vi skal vente. Lampard har flere gode år, og derefter synes jeg McEachran skal have chancen før vi køber nogen. Men nu vil jeg ikke, fremhæve Lampard for meget, men sandheden er vel reelt, at han ikke kan erstatte. Vi finder ikke en mand der får samme betydning, laver samme antal mål, og går forrest som Lampard gør det. Men vi skal selvfølgelig have den bedst mulige erstatning. Men som sagt, så er det fremtid. Lampard er en verdensklasse spiller, og så længe han ikke falder i niveau, så skal vi ikke tænke på en erstatning. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2368: 16 Mar 2011, 13:47 »

Så er det sgu endnu en stor dag i dag! Vi skal tage imod vores danske venner fra FC København på Stamford Bridge i returkampen af 1/8-finalerne i Champions League. Vi har et komfortabelt forspring, eftersom vi vandt den første kamp i Parken med 2-0. I aften skal vi så gøre arbejdet færdigt, og sikre os billetten blandt de sidste otte. Med hensyn til holdopstilling, så håber jeg virkelig Ancelotti stiller med de 11 stærkeste, og spiller den 4-4-2, som har fungeret godt for os, på det seneste. Luiz må ikke spille i aften, og derfor spiller Ivanovic og Terry nok i midterforsvaret. Jeg tror og håber på denne opstilling:

Cech
Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole

Ramires - Essien - Lampard - Malouda

Drogba  - Torres

Jeg har dog hørt en lille fugl synge om, at Ancelotti vil spare spillere til weekendens opgør mod Manchester City. Det vil dog være en arrogant tilgang til kampen, og det tror jeg heller ikke sker. Der er blndt andet snak om, at Torres skal spares. Jeg er dog sikker på Torres spiller, og muligvis scorer sit første mål i aften. Det håber jeg i hvert fald.

God kamp til jer derude.

THE BLUES!

cjensen94
Gæst

« Svar #2369: 16 Mar 2011, 15:07 »

Den kærer Frank Lampard på facebook:
"Carlo Ancelotti believes Chelsea have the 'strength & power' to beat Barcelona if they meet in the Champions League! Read more: http://bit.ly/ifbBvX"

Er det ikke lidt tidligt at kigge på hvem man kan møde senere? FCK har trods alt spillet flot mod bl.a. Barca, og selvom chancen for at de vender det hele i aften er lille, så er den der stadigvæk. Sådan ud fra hvad jeg kan læse mig til, møder Chelsea/I op med en noget arrogant holdning til kampen.

Hvis ikke det var for at det var FCK i mødte, havde jeg næsten håbet det vil give bagslag.

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010