home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834833 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2325: 08 Mar 2011, 22:46 »

Synes det er genialt, at du tror en mand der bliver 33 til sommer, kan nå at lave 50 mål i Premier League inden han stopper. Har du nogen former for realitetssans menneske?
Hvis han laver mellem 15-20 stadig i Premier League er det ikke urealistik.

Jeg er ked af han har lavet flere end jeres elskede Steven Gerrard, samt spillede flere kampe. Brug ikke alderen som argument. Gerrard når ham ikke.

Men ja, det er realistisk.

-LFC-
Manager

« Svar #2326: 08 Mar 2011, 22:48 »

... +20 mål de forrige to sæsoner, og får sikkert også +20 i denne sæson.. er sgu ikke sikker han skal da ihf. til at oppe sig...
Og hvad snakker du om? Lampard har lavet 8 Premier League mål i denne sæson. Korrekt, han lavede 22 sidste år, men det er jo også den suverænt bedste sæson manden har haft. Ellers har han ligget stabilt mellem 10-15. Med den antagelse at manden kommer til at spille resten af sæsonens kampe og alt efter mandens egen form og Chelseas form mener jeg at 12 mål er meget realistisk for ham. Så mangler han 48 mål. Han bliver ældre, spiller færre kampe, flere skader, tager færre dybdeløb og er langsommere. Rekorden for flest spillede kampe er meget mulig, men næstflest scoringer i Premier League er ren drømmeri imo.

Hvis han laver mellem 15-20 stadig i Premier League er det ikke urealistik.

Jeg er ked af han har lavet flere end jeres elskede Steven Gerrard, samt spillede flere kampe. Brug ikke alderen som argument. Gerrard når ham ikke.

Men ja, det er realistisk.
Sødt. Jeg har ikke nævnt Gerrard én gang.

Og at sige, at han laver mellem 15-20 er godt nok også ret sødt. Det har han gjort to gange i sin karriere.

verdenskrig
Manager

« Svar #2327: 08 Mar 2011, 22:48 »

Hva har Gerrard med det her emne at gøre crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #2328: 08 Mar 2011, 22:50 »

Hva har Gerrard med det her emne at gøre crazy
Det at i blindt stoler på han kan alt, det symboliserer vel også meget godt Jakobs tillid til Lamps?

Men det er sjovt for lidt tid siden blev West Ham indraget i at Liverpool var dårligere.
Jeg synes det går i ring det her hykleri.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2329: 08 Mar 2011, 22:52 »

Med din konstante provakation af Chelsea, må det sgu skyldes misundelse. Og selvom Lampard lavede 22 mål i sidste sæson, er jeg ikke enig i, at det var hans bedste. Det var 2005/2006-sæsonen. Lampard spillet stadig samme antal kampe, og er på vej tilbage i topform. Det så man i går. Jeg tror han når det, og det er ikke urealistisk.

verdenskrig
Manager

« Svar #2330: 08 Mar 2011, 22:52 »

Det at i blindt stoler på han kan alt, det symboliserer vel også meget godt Jakobs tillid til Lamps?

Men det er sjovt for lidt tid siden blev West Ham indraget i at Liverpool var dårligere.

HVAD  Huh Jeg har igennem det sidste halvandet år talrige gange sagt at Gerrard spillede på et alt for lavt og ugideligt niveau, og hvis han ikke ændrede det kunne han for min skyld smutte til Real hvis han gad.. Det er da noget lort at lukke ud, der er absolut ingen Liverpool fans der har halvt så blindt et forhold til Gerrard som Jakob har til Lampard Grin

Derudover skyldes det med West ham Blot, at det var en West Ham fan som spillede lige lovlig kæphøj.. Sådan husker jeg det i hvertfald.. Det bør man nok ikke gøre når ens hold ligger sidst..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2331: 08 Mar 2011, 22:54 »

Vi stoler ikke blindt på han kan alt. Der er ingen Liverpool-fans der har sagt, at de regner med at Gerrard spiller en hel sæson skadesfri og laver 15-20 ligamål. Tværtimod var der især sidste sæson en del kritik af hans indsats og motivation. I år spiller han fint, men scorer bare for lidt i forhold til hvad han plejer. Der er som VK siger, ingen der har et så hjernedødt surrealistisk og overdrevet tro på, at Gerrard kan alt, som Jakob tror, at Lampard kan alt. Tunge

Jeg synes bare det er hjernedødt sjovt, at man kan regne for realistisk, at en 33-årig midtbanespiller vil lave 15-20 mål flere sæsoner i streg.

Og søde Jakob, den eneste misundelse jeg har mod Chelsea er, at i ikke skal leve med at opleve spillere som Dirk Kuyt på kanten. <3

verdenskrig
Manager

« Svar #2332: 08 Mar 2011, 22:54 »

Lampard spillet stadig samme antal kampe, og er på vej tilbage i topform. Det så man i går. Jeg tror han når det, og det er ikke urealistisk.

Hvis han skal nå det skal han jo nærmest blive topscorer de næste 3 år Rullende Øjne Det tvivler jeg meget på kommer til at ske..

Jeg tror Lampard over de næste to år vil ændre sig mere til en spilfordeler, frem for at være ham der tager en masse dybdeløb

Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2333: 08 Mar 2011, 22:55 »

Og hvad snakker du om? Lampard har lavet 8 Premier League mål i denne sæson. Korrekt, han lavede 22 sidste år, men det er jo også den suverænt bedste sæson manden har haft. Ellers har han ligget stabilt mellem 10-15. Med den antagelse at manden kommer til at spille resten af sæsonens kampe og alt efter mandens egen form og Chelseas form mener jeg at 12 mål er meget realistisk for ham. Så mangler han 48 mål. Han bliver ældre, spiller færre kampe, flere skader, tager færre dybdeløb og er langsommere. Rekorden for flest spillede kampe er meget mulig, men næstflest scoringer i Premier League er ren drømmeri imo.
Sødt. Jeg har ikke nævnt Gerrard én gang.

Og at sige, at han laver mellem 15-20 er godt nok også ret sødt. Det har han gjort to gange i sin karriere.

æh hva? ... var det ik osse det jeg sagde Huh

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2334: 08 Mar 2011, 22:55 »

Derudover skyldes det med West ham Blot, at det var en West Ham fan som spillede lige lovlig kæphøj.. Sådan husker jeg det i hvertfald.. Det bør man nok ikke gøre når ens hold ligger sidst..

Og her er det en Liverpool-fan, der spiller kæphøj, troller og skaber sig lidt her og i chatten. Det skal man ikke gøre når ens hold ligger under Chelsea og er bagude på titler de sidste par år. Wink Kys

3.v evaB
Gæst

« Svar #2335: 08 Mar 2011, 22:56 »

HVAD  Huh Jeg har igennem det sidste halvandet år talrige gange sagt at Gerrard spillede på et alt for lavt og ugideligt niveau, og hvis han ikke ændrede det kunne han for min skyld smutte til Real hvis han gad.. Det er da noget lort at lukke ud, der er absolut ingen Liverpool fans der har halvt så blindt et forhold til Gerrard som Jakob har til Lampard Grin

Jeg tænker på det store billede, jeg ved godt du godt ved at Gerrard er dårlig.

Du synes ikke Chrille var lidt kæphøj her før? :-D
Det går i ring og i ring, men det er da meget fedt at se på.
Og her er det en Liverpool-fan, der spiller kæphøj, troller og skaber sig lidt her og i chatten. Det skal man ikke gøre når ens hold ligger under Chelsea og er bagude på titler de sidste par år. Kys

<3 Solidaritet <3

verdenskrig
Manager

« Svar #2336: 08 Mar 2011, 22:57 »

Og her er det en Liverpool-fan, der spiller kæphøj, troller og skaber sig lidt her og i chatten. Det skal man ikke gøre når ens hold ligger under Chelsea og er bagude på titler de sidste par år. Wink Kys

Han skriver jo intet om Chelsea, men om at det er dybt urealistisk det er at Lampard skulle score så mange mål Rullende Øjne Det har jo intet med Chelseas niveau at gøre Smiley

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2337: 08 Mar 2011, 22:58 »

Men er der noget der tyder på han vil stoppe med det? Han har været skadet i næsten 4 måneder, som desuden er hans længeste skade i karrieren, og alligevel er det meget sandsynligt, han laver mellem 10-15 mål i Premier League i år. Med alle de kampe han missede, havde han lavet omkring 20 igen i år. Jeg forstår ikke hvorfor du i dit første indlæg, skal prøve at få det til at lyde som om det er pisse urealistisk og at jeg er idiot. Det forstår jeg sgu ikke.

-LFC-
Manager

« Svar #2338: 08 Mar 2011, 22:59 »

æh hva? ... var det ik osse det jeg sagde Huh
"... +20 mål de forrige to sæsoner, og får sikkert også +20 i denne sæson.. er sgu ikke sikker han skal da ihf. til at oppe sig..."

Du må gerne selv lige tyde det her for mig så. Jeg fortolkede det som om at du mente, at han har lavet +20 de forrige to sæsoner og mente han ville lave +20 igen. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2339: 08 Mar 2011, 23:00 »

Han skriver jo intet om Chelsea, men om at det er dybt urealistisk det er at Lampard skulle score så mange mål Rullende Øjne Det har jo intet med Chelseas niveau at gøre Smiley

Lampard spiller for Chelsea, og det er vel ingen hemmelighed at Chrille har kørt på Jakob og Chelsea i chatten i dag. Wink Og det med niveauet var jo netop noget at gøre, når du drager parralellen til episoden med KF. Skuffet

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010