home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834869 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2310: 07 Mar 2011, 22:25 »

Synes Torres ender med at lave inlæg hver gang han har bolden ved målet, han kommer aldrig rigtig igennem i boksen.

Synes stadigvæk at Dzeko til 230 mio havde været et meget bedre køb

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2311: 07 Mar 2011, 22:26 »

Han ska,l som kommentatorerne har nævnt flere gange, spilles ind på holdet hurtigst muligt. Og han viste lovende takter mod United og FCK, i dag har det dog været skidt, men vores offensive spil har heller ikke været godt.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #2312: 07 Mar 2011, 22:28 »

det gjorde man heller ikke Wink og det gør man aldrig, medmindre vi havde en sikker føring.. tænk på det Enorme pres han ville være under Smiley
hov jeg glemte lige at få ikke med ind i den sætning.

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #2313: 07 Mar 2011, 22:37 »

Det ser ud til at torres mangler sin gode ven selvtillid 

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2314: 08 Mar 2011, 14:28 »

Fornuftig kamp. Kørt hjem på rutinen og var aldrig rigtig i fare, selvom vi står og koger en del gange til sidst. Men godt vi har Terry - han spillede fremragende i dag. Lampard ligeså.
Jeg synes ikke rigtigt folk spiller Torres rigtigt. I flere situationer var han helt fri i boksen, men her vælger fløjene (til sidst Malouda) at køre selv, og det løber ud i ingenting. Få nu spillet ham i dybden eller i feltet!

Ellers gjorde han det ok - langt fra prangende, men taktisk mangler holdet og Torres lige at finde hinanden, det skal dog nok komme over det næste halve år. Og snakke om at Dzeko er et bedre køb er noget sludder. Han har en 5½ år lang kontrakt, og det tager tid at spille ham ind på holdet. Dzeko har jo heller ikke været frygtindgydende fra start (Selvom han har scoret mod nogle dårlige modstandere).

3.v evaB
Gæst

« Svar #2315: 08 Mar 2011, 14:33 »

Ellers gjorde han det ok - langt fra prangende, men taktisk mangler holdet og Torres lige at finde hinanden, det skal dog nok komme over det næste halve år. Og snakke om at Dzeko er et bedre køb er noget sludder. Han har en 5½ år lang kontrakt, og det tager tid at spille ham ind på holdet. Dzeko har jo heller ikke været frygtindgydende fra start (Selvom han har scoret mod nogle dårlige modstandere).
Jeg er helt enig, Dzeko har overhovedet ikke været et bedre køb, både Torres og Dzeko skal have tid.
Selvom Dzeko har scoret i cupturneringerne så vil jeg ikke mene han skulle være berettiget til at være 'bedre' end Torres.
Skal dog siges Dzeko også har kostet næsten halvt så meget som Torres, så måske har han været et lidt bedre køb på nuværende tidspunkt. Men jaja det kommer vel forhåbenligt for dem begge.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2316: 08 Mar 2011, 15:03 »

Jeg er helt enig, Dzeko har overhovedet ikke været et bedre køb, både Torres og Dzeko skal have tid.
Selvom Dzeko har scoret i cupturneringerne så vil jeg ikke mene han skulle være berettiget til at være 'bedre' end Torres.
Skal dog siges Dzeko også har kostet næsten halvt så meget som Torres, så måske har han været et lidt bedre køb på nuværende tidspunkt. Men jaja det kommer vel forhåbenligt for dem begge.
Ja, det er klart at Torres vil blive vurderet i forhold til sin pris. Men grunden til at han var så dyr skyldes nok, at han allerede har slået igennem i Premier League. Dzekos spillestil vil dog uden tvivl passe perfekt til Premier League, men det er alt for tidligt at vurdere købene endnu. Anelka scorede også kun 1 mål i sit første halve år i Chelsea (samt brændte straffe i CL-finalen) og året efter blev han topscorer i Premier League. Så alt kan nå at ske.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2317: 08 Mar 2011, 20:20 »

Torres skal nok vise sit værd. Han er en klasseangriber, men er endnu ikke spillet ind på holdet. Det var tydeligt i går. Det skal nok komme. Det tvivler jeg slet ikke på.

Derudover en fin sejr i går, hvor konkurrenterne blev hentet en smule. Hvis vi vinder den kamp vi har i hånden, er vi for alvor farlige. De to legender Terry og Lampard viste vejen frem, og sikrede os en 3-1 sejr. De to skal i den grad have ros, og de var vores to bedste i går. Desuden skal de to backs A. Cole og Bosingwa også roses for deres fremragende offensive overlabs og evne til er udfordre. Høj klasse. Ramires spillede for en gangs skyld knap så godt, men det skal der i den grad også være plads til, efter hans seneste præstationer. Han har en fan i mig.

Er jeg den eneste der tror på, Lampard kan blive den næstmest scorende spiller i Premier League nogensinde, samt den spiller med flest spillede kampe i Premier League nogensinde? Jeg tror på dem begge. :-)

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #2318: 08 Mar 2011, 20:28 »

Hvor langt er Lampard fra de to rekorder? Og snakker du indenfor Chelsea eller Premier League generelt?

Official member of Manchester United Football Club

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #2319: 08 Mar 2011, 20:34 »

Torres skal nok vise sit værd. Han er en klasseangriber, men er endnu ikke spillet ind på holdet. Det var tydeligt i går. Det skal nok komme. Det tvivler jeg slet ikke på.

Nej, det ville være umenneskeligt dumt af os. Jeg synes hans attitude er klam og ubrugelig, samtidig med han er egoitisk som bare fanden. Jeg gider ikke have ham.

Kan du blive enig med dig selv om hvad Torres er? crazy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2320: 08 Mar 2011, 20:36 »

Jeg snakker om Premier League.

Lampard har lavet 135 i Premier League i 481 kampe. Shearers 260 mål når han aldrig, men Andrew Coles 187 mål, ser jeg bestemt som mulig. Lige nu sidder David James på tronen hvad fleste spillede kampe angår, han har spillet 573 kampe, men spiller vel og mærke ikke Premier League mere. Giggs har 567 kampe, men stopper snarest. Du kan se statistikken her: http://en.wikipedia.org/wiki/Premier_League

Den er opdateret 4. marts, så du skal ligge en kamp til dem der har spillet, og 2 mål til Lampards antal scoringer. Bare så du ikke undrer dig over jeg har skrevet noget andet herinde. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2321: 08 Mar 2011, 20:39 »

Kan du blive enig med dig selv om hvad Torres er? crazy
I Liverpool synes jeg han var en klovn at se på. Helt korrekt. Han var egocentreret, og gad ikke kæmpe for holdet. Den attitude har jeg ikke set hos Torres i Chelsea. Så pyt med han scorer. Hvis bare han kæmper og er en holdspiller.

Nu købte vi ham jo, og så er jeg også den slags person, der mener alle skal have en chance. Jeg dømte heller ikke Ramires som mange gjorde. Det fortryder de sikkert i dag. Jeg synes Torres har spillet 2-3 gode kampe for Chelsea, men han bedømmes kun på hans mål og pris.

verdenskrig
Manager

« Svar #2322: 08 Mar 2011, 21:27 »

Jeg forstår dig et eller andet sted godt Jakob.. For havde det på samme måde med Torres i Liverpool.. Selvom han ikke præsterede det man tidligere har set, så blev jeg ved med at bilde mig selv ind at det nok skulle komme..
Hvis Torres skiftede klub til sommer, og du så tilbage på det Torres har præsteret indtil nu ville du nok se på det med klarere øjne.. For Torres har jo på ingen måde imponeret, og jeg synes stadig hans attitude er røvelendig.. Hver gang han misser en bold, eller en aflevering stopper han bare op og står og glor.. Eller slår ud med armene.. Derudover kan manden jo nærmest ikke tæmme en bold mere,, '

Det er helt forrykt at se hvor elendig han er i dag, i forhold til for bare to år siden.. Nøj en nedgang crazy

Og igen jeg vil ikke benægte at han på et eller andet tidspunkt kan blive god, men lige nu er han virkelig ikke i nærheden af en acceptabel form, ej heller attitude  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2323: 08 Mar 2011, 22:40 »

Jeg snakker om Premier League.

Lampard har lavet 135 i Premier League i 481 kampe. Shearers 260 mål når han aldrig, men Andrew Coles 187 mål, ser jeg bestemt som mulig. Lige nu sidder David James på tronen hvad fleste spillede kampe angår, han har spillet 573 kampe, men spiller vel og mærke ikke Premier League mere. Giggs har 567 kampe, men stopper snarest. Du kan se statistikken her: http://en.wikipedia.org/wiki/Premier_League

Den er opdateret 4. marts, så du skal ligge en kamp til dem der har spillet, og 2 mål til Lampards antal scoringer. Bare så du ikke undrer dig over jeg har skrevet noget andet herinde. :-)

Synes det er genialt, at du tror en mand der bliver 33 til sommer, kan nå at lave 50 mål i Premier League inden han stopper. Har du nogen former for realitetssans menneske?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2324: 08 Mar 2011, 22:43 »

Synes det er genialt, at du tror en mand der bliver 33 til sommer, kan nå at lave 50 mål i Premier League inden han stopper. Har du nogen former for realitetssans menneske?

... +20 mål de forrige to sæsoner, og får sikkert også +20 i denne sæson.. er sgu ikke sikker han skal da ihf. til at oppe sig...

Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010