home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 876240 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2340: 08 Mar 2011, 23:00 »

Jeg forstår ikke hvorfor du i dit første indlæg, skal prøve at få det til at lyde som om det er pisse urealistisk og at jeg er idiot. Det forstår jeg sgu ikke.

Fordi en spiller med årene bliver langsommere, og mister sin fysiske styrke, som det kræves hvis man skal spille som Lampard gør nu Smiley..

Selvfølgelig vil Lampard ikke stoppe med at lave mål det siger ingen.. Men at han igennem de næste 3-4-5 sæsoner skal blive topscorer er for mig at se ret urealistisk.. Bevares det kan ske, men det ville godt nok være usædvanligt..

Jeg tror i øvrigt som LFC at Lampard vil få flere og flere skader over de kommende år Peace

Om du så er en idiot pga du mener det må du og LFC slås om  Wink  Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #2341: 08 Mar 2011, 23:02 »

Lampard spiller for Chelsea, og det er vel ingen hemmelighed at Chrille har kørt på Jakob og Chelsea i chatten i dag. Wink Og det med niveauet var jo netop noget at gøre, når du drager parralellen til episoden med KF. Skuffet

KF sviner Dalglish til og siger han er en håbløs manager som ikke kan skabe en skid i Liverpool..

Chrille siger at Lampard med årene vil falde i niveau og derfor ikke vil kunne opretholde sin scoringsstime som den er nu.. Bemærk han siger ikke at han slet ikke scorer mere, blot at han ikke kan nå at score nok til at få den titel Jakob fortæller om Wink..

Jeg synes der er markant forskel, men det har Bave den uduelige City fan nok ikke gidet undersøge   Djævel

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2342: 08 Mar 2011, 23:02 »

Og her er det en Liverpool-fan, der spiller kæphøj, troller og skaber sig lidt her og i chatten. Det skal man ikke gøre når ens hold ligger under Chelsea og er bagude på titler de sidste par år. Wink Kys
Det er jo ikke troll at drille en Chelsea-fan med deres manglende historie i CL. Det er blot en konstatering. Og her har jeg ikke nævnt Chelseas nuværende niveau en eneste gang. Jeg har bare nævnt, at jeg synes, at det er voldsomt urealistisk at forvente en 33-årig mand skal lave 15-20 mål pr. sæson i tre år. Det er der jo ikke engang ret mange angribere der gør. Så.

Men er der noget der tyder på han vil stoppe med det? Han har været skadet i næsten 4 måneder, som desuden er hans længeste skade i karrieren, og alligevel er det meget sandsynligt, han laver mellem 10-15 mål i Premier League i år. Med alle de kampe han missede, havde han lavet omkring 20 igen i år. Jeg forstår ikke hvorfor du i dit første indlæg, skal prøve at få det til at lyde som om det er pisse urealistisk og at jeg er idiot. Det forstår jeg sgu ikke.
Ja, der er en ting der tyder på, at han vil stoppe med det. Han bliver ældre. Jeg nægter at tro på, at han kan holde det niveau i to-tre sæsoner mere.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2343: 08 Mar 2011, 23:03 »

Et glimrende eksempel på hvad Lampard kunne gå i møde, er det Scholesy er blevet. Han scorede også en del mål engang, primært på dybdeløb og kanon timing i feltet, det har han mistet med årerne og er nu blevet en fremragende playmaker. Dog ikke sagt, at han ikke var det før i tiden også. Dog kommer Lampard aldrig op på Scholes afleveringsniveau, of course.

verdenskrig
Manager

« Svar #2344: 08 Mar 2011, 23:05 »

Et glimrende eksempel på hvad Lampard kunne gå i møde, er det Scholesy er blevet. Han scorede også en del mål engang, primært på dybdeløb og kanon timing i feltet, det har han mistet med årerne og er nu blevet en fremragende playmaker. Dog ikke sagt, at han ikke var det før i tiden også. Dog kommer Lampard aldrig op på Scholes afleveringsniveau, of course.

Fantastisk eksempel Smiley.. Det er fuldkommen spot on i forhold til det vi diskuterer  Peace

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2345: 08 Mar 2011, 23:06 »

Han er stadig kun 32 år, og at han bliver ældre er intet argument. Det gør alle mennesker, og ingen ved om Lampard vil stoppe med at lave mål grundet hans alder. Lampard har aldrig været verdens hurtigste, så jeg tror simpelthen ikke, at det er af betydning.

Desuden var det unødvendig bringe Chelseas CL-historie på banen. Alle ved vi aldrig har vundet Champions League, og vi har været ramt af uheld og marginal gang på gang på gang.

verdenskrig
Manager

« Svar #2346: 08 Mar 2011, 23:08 »

Det handler jo ikke om hurtighed.. Det handler om, om at du har den energi og udholdenhed der skal til.. Det kræver MANGE kræfter at spille den stil Lampard spiller.. Den energi mister kroppenn automatisk når man kommer op i 30'erne, og derfor ser du ofte at spillere som ofte var overalt i deres yngre dage, rykkes længere tilbage på banen som playmakere! Smiley

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2347: 08 Mar 2011, 23:10 »

Det kan ske, men omvendt kan ikke også ske at Lampard fortsætter med at lave mål. Jeg siger ikke han slår rekorden, men siger der er en chance og at det er urealistisk som Chrille mener.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2348: 08 Mar 2011, 23:11 »

Ah come nu on Jakob. Self er alder da et argument. Se hvordan Scholes og Giggs har udviklet sig i takt med alderen. Jeg vil ikke forholde mig til om det er realistisk eller ej, får MÅSKE spiller han til han er 37 og ti mål om året i snit er måske ikke umuligt, omvendt kan hans skadehistorie måske antyde, at han ikke holder så længe. Self betyder alderen noget for målfarligheden, for INGEN spillere bevarer deres hurtighed i hele karrieren, og den har altså betydning for specielt en spiller som Lampard der scorer mange af hans mål på sine dybe løb. Men han sparker self også straffe, så hvem ved. Men alder har self altid en betydning det kan du ikke snige dig udenom Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2349: 08 Mar 2011, 23:12 »

Jeg synes ikke det er realistisk.. Men sker det er det da ikke den største sensation der er sket i fodboldhistorien..
crazy

Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #2350: 08 Mar 2011, 23:13 »

KF sviner Dalglish til og siger han er en håbløs manager som ikke kan skabe en skid i Liverpool..

Chrille siger at Lampard med årene vil falde i niveau og derfor ikke vil kunne opretholde sin scoringsstime som den er nu.. Bemærk han siger ikke at han slet ikke scorer mere, blot at han ikke kan nå at score nok til at få den titel Jakob fortæller om Wink..

Jeg synes der er markant forskel, men det har Bave den uduelige City fan nok ikke gidet undersøge   Djævel
Så har West Ham vildt meget relevans?

Her har Gerrard ligeledes ingen relevans.

Men hvis du synes der er en forskel, så er der da uden tvivl en forskel.
Whatever floats your boat.

-LFC-
Manager

« Svar #2351: 08 Mar 2011, 23:14 »

Han er stadig kun 32 år, og at han bliver ældre er intet argument. Det gør alle mennesker, og ingen ved om Lampard vil stoppe med at lave mål grundet hans alder. Lampard har aldrig været verdens hurtigste, så jeg tror simpelthen ikke, at det er af betydning.

Desuden var det unødvendig bringe Chelseas CL-historie på banen. Alle ved vi aldrig har vundet Champions League, og vi har været ramt af uheld og marginal gang på gang på gang.
Han er 33 når næste sæson starter. Og at sige, at det ikke er noget argument er da noget vrøvl? Alder et altid et argument i sport. Du står jo næsten og siger, at hans formkurve bare vil blive bedre og bedre med årene og alt det der. Han kan sagtens fortsætte som en fremragende spiller Serux statuerer et godt eksempel på en spiller der har omstillet sig pga. sin alder, fordi han kom ind i en fysisk nedgangsalder. Det vil Lampard også gøre. Bare det, at han sidder ude 4 måneder i træk i denne sæson, hvilket han jo ikke har gjort før, siger lidt sig selv.

Nej Lampard har aldrig været hurtig. Men han har et stort løbepensum og en fremragende udholdenhed. To egenskaber der meget normalt vil falde med alderen. Det er jo ikke for at udstille dig som en idiot. Jeg synes bare det er meget store forventninger at have til manden.

Og nej, det var måske unødvendigt at bringe jeres CL-historie på banen, men i holder jer jo heller ikke tilbage for at drille os med vores mesterskabstørke. Og uheld og manglende marginaler er jo også et godt argument for hvorfor i ikke vinder. Selvfølgelig udover, at i ikke spiller stabilt godt i år og der er flere hold der spiller bedre end jer, men CL er jo så alles turnering.

verdenskrig
Manager

« Svar #2352: 08 Mar 2011, 23:18 »

Så har West Ham vildt meget relevans?

Her har Gerrard ligeledes ingen relevans.

Men hvis du synes der er en forskel, så er der da uden tvivl en forskel.
Whatever floats your boat.
Ja når tossen som West ham fan kritiserer vores manager sådan( og i øvrigt fuldkommen usagligt og uberettiget, hvilket Dalglish senere har vist)! Havde han nu kommet med noget relevant, og sagligt ville jeg da være ligeglad med hvor han var fra..

Jeg kan ikke se hva LFC skriver her som er så forkert? Eller jo hans tone til Jakob kunne da uden tvivl være pænere.. Men essenesen i hans indlæg er totalt spot on og ikke til at diskutere!

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2353: 08 Mar 2011, 23:21 »

Jeg tror aldrig, jeg har sagt noget om Liverpools manglende Premier League-titler.

Selvfølgelig er hans alder ikke et plus, men samtidig mener jeg, det er realistisk han kan blive ved med at lave mange mål. Jeg tror ikke han bliver en type som Scholes. Men det er da ikke en umulig tanke. Jeg synes hans skadeshistorie taler for Lampard. Han rammes sjældent af skader, og hans lange skade, tror jeg bare var et tilfælde, hvor han selv har udtalt, han gjorde skaden værre. Ergo var den faktisk ikke så slem. Jeg forstår mange af dine argumenter, men det er jo stadigvæk ikke dybt urealistisk, som du fremgjorde i dit første indlæg.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #2354: 09 Mar 2011, 12:41 »

Jeg vil tro at Lampard nok godt kan udfordre til antallet af kampe spillet hvis han gør ligesom vores Scholes og Giggs og fortsætter til midt-slut 30'erne. Målene tror jeg dog ikke han kan komme op på. Der kommer nok til at ske det samme som med Scholes hvor han scorer færre og færre mål jo ældre han bliver. Smiley

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010