home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834759 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2250: 02 Mar 2011, 19:44 »

Kampen er umuligt at spå om, ja. Men jeg håber selvfølgelig ikke I vinder. :-)

Newton Heath
Manager

« Svar #2251: 02 Mar 2011, 19:45 »

Kampen er umuligt at spå om, ja. Men jeg håber selvfølgelig ikke I vinder. :-)

Vi kan kun spå, hvis Martin Atkinson dømmer.  Tunge

Ej, holder nu. Det var fair nok i vandt. ;-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2252: 02 Mar 2011, 19:47 »

Det mindede mig om at jeg er enige i at mange af de dommere, Gazlgor nævnede ikke er for gode, men at jeg 100 % mener at Mark Clattenburg som han også nævner er Premier Leagues bedste dommer. Han burde imo ikke være med på listen, men ellers er jeg meget enig. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2253: 02 Mar 2011, 20:25 »

Du mener Clattenburg som mente at Rooney begik frispark men ikke burde have kort for svinestregen mod Wigan? Fair nok... Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2254: 02 Mar 2011, 21:35 »

Du mener Clattenburg som mente at Rooney begik frispark men ikke burde have kort for svinestregen mod Wigan? Fair nok... Tunge
Alle begår fejl, hvis vi skræmmer alle dommerne væk, bare ved en lille fejl, ender vi med at ingen længere vil være dommere mere. Udbuddet er desværre ikke lige så stort som efterspørgslen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2255: 02 Mar 2011, 21:40 »

Jeg synes Clattenburg generalt er den dommer i Premier League, med det højeste niveau. :-)

Jeg er ikke i tvivl om, han får titlen som "verdens bedste dommer" en dag. Han er kun 34-35 år. Men han laver selvfølgelig også fejl. Det gør alle. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2256: 02 Mar 2011, 22:03 »

Men hvis vi vender fokuset tilbage mod Chelsea, har jeg ofte tænkt på hvordan resten af truppen har reageret på Ancelottis beslutning om at bænke en stjerne og verdensklasse angriber som Drogba. Nu har Lampard væet ude at rose Drogba: http://www.bold.dk/nyt/Lampard-roser-degraderede-Drogba

Det er fantastisk at høre. Man kunne måske tro at Drogba vil blive sur, give op, og sge væk, men ifølge Lampard ønsker han blot at gøre det endnu bedre til træning. Det lyder super godt, og jeg håber som sagt også han spiller mod Blackpool, med Torres som sin makker.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2257: 02 Mar 2011, 22:20 »

Nu har jeg ikke set en optagelse af situationen, hvor man klart ser hvor Clattenburg kigger hen, men som Peter Piil sagde her til aften i forbindelse med City - Villa, jamen så kunne det jo tænkes, at Clattenburg rent faktisk ikke så det, men kun havde en fornemmelse af at der skete "et eller andet". Hvorfor han så skriver at han så situationen i hans rapport, skal jeg så lade være usagt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2258: 02 Mar 2011, 22:41 »

en utroligt vigtig sejr vi fik i går, og jeg tror det var helt afgørende for vores muligheder for at det ikke bliver os som bliver snydt og ikke ender i top4. Hvis vi vinder den kamp vi har tilgode på Spurs og Man City ligger vi nr. 3.

Og vores kampprogram ser faktisk ganske fornuftigt ud for resten af sæsonen:

Blackpool ude
Man. City hjemme
Stoke ude
Wigan hjemme
WBA ude
Birmingham hjemme
West Ham hjemme
Spurs hjemme
Man UNited ude
Newcastle hjemme
Everton ude

Jeg mener vi bør være i stand til at få 16-18 point i vores 6 hjemmekampe. De 5 udekampe giver nok mindst 9 point. Det bør være nok til en CL-plads.

COME ON THE BLUES

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2259: 02 Mar 2011, 23:10 »

Ja, det ser yderst fornuftigt ud. Vi skal nok for skovlet mange point til os. Jeg tror pt. fuldt og fast på den 3. plads. Men hvis United taber i weekenden mod Liverpool, kan jeg reelt godt se os kun 3 point efter dem, med lidt held. Dog har Arsenal nok overtaget førstepladsen på det tidspunkt.

Jeg drømmer vidst. Nu skal vi tage en kamp af gangen.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2260: 03 Mar 2011, 02:22 »

en utroligt vigtig sejr vi fik i går, og jeg tror det var helt afgørende for vores muligheder for at det ikke bliver os som bliver snydt og ikke ender i top4. Hvis vi vinder den kamp vi har tilgode på Spurs og Man City ligger vi nr. 3.

Og vores kampprogram ser faktisk ganske fornuftigt ud for resten af sæsonen:

Blackpool ude
Man. City hjemme
Stoke ude
Wigan hjemme
WBA ude
Birmingham hjemme
West Ham hjemme
Spurs hjemme
Man UNited ude
Newcastle hjemme
Everton ude

Jeg mener vi bør være i stand til at få 16-18 point i vores 6 hjemmekampe. De 5 udekampe giver nok mindst 9 point. Det bør være nok til en CL-plads.

COME ON THE BLUES
Hej Dr. Def,

Igennem længere tid har jeg leget på dette forum og prøvet at finde stakler som jeg kunne slå ned på.
You're next.

Du mener det er realistisk at i tager 16-18 point på hjemmebane dvs. I allerhøjest kunne finde på at spille en enkelt uafgjort.
Super.

Vi vælger tydeligvis her at se bort fra det faktum at siden Ancelotti kom til så har Chelsea fået kniven af Tevez hver gang.
Men det er naturligvis fair nok for Chelsea er på nuværende tidspunkt i den bedste form de nogensinde har været i.
Jeg mener. De har jo slået BÅDE Man United OG FCK, fuck at de tabte til Everton og før det var på en epic rollercoaster of fail.
De vil jo aldrig kunne falde tilbage de har jo oplevet alt det modgang de nogensinde kommer til at opleve.
Vi vælger i dit regnestykke også at se bort fra at Chelsea gik hele 2010 uden at slå Tottenham(jo vist det var på udebane men det siger vel stadig lidt), men det er da klart at i bare kan køre dem over nu hvor i har lyst.

Indenfor de seneste kampe har vi da også set at Chelsea har fejlet mod Liverpool & Fulham(og havde Cech ikke været gud så var det blevet værre). Så hvordan du bare på forhånd kan sætte kryds ved 3 point ud for en liste der tæller City, Birmingham, Newcastle & Spurs. Ja det fatter jeg intet af, jeg ville kunne se det hvis Chelsea havde lagt al modstand ned og nu nærmede sig slutspurten, så ville man godt kunne tillade sig at være en arrogant fuck. Men på nuværende tidspunkt hvor Chelsea har vist sig så skrøbelige?

Skal ikke ses som en rant imod Chelsea, da jeg normalt synes godt om Chelsea og Ancelotti i særdeleshed.

Med det sagt så er det naturligvis godt at se der er lidt ydmyghed når i drager på udebane til svære steder som Blackpool, Stoke, Old Trafford, og Everton.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2261: 03 Mar 2011, 21:42 »

Hej Dr. Def,

Igennem længere tid har jeg leget på dette forum og prøvet at finde stakler som jeg kunne slå ned på.
You're next.

Du mener det er realistisk at i tager 16-18 point på hjemmebane dvs. I allerhøjest kunne finde på at spille en enkelt uafgjort.
Super.

Vi vælger tydeligvis her at se bort fra det faktum at siden Ancelotti kom til så har Chelsea fået kniven af Tevez hver gang.
Men det er naturligvis fair nok for Chelsea er på nuværende tidspunkt i den bedste form de nogensinde har været i.
Jeg mener. De har jo slået BÅDE Man United OG FCK, fuck at de tabte til Everton og før det var på en epic rollercoaster of fail.
De vil jo aldrig kunne falde tilbage de har jo oplevet alt det modgang de nogensinde kommer til at opleve.
Vi vælger i dit regnestykke også at se bort fra at Chelsea gik hele 2010 uden at slå Tottenham(jo vist det var på udebane men det siger vel stadig lidt), men det er da klart at i bare kan køre dem over nu hvor i har lyst.

Indenfor de seneste kampe har vi da også set at Chelsea har fejlet mod Liverpool & Fulham(og havde Cech ikke været gud så var det blevet værre). Så hvordan du bare på forhånd kan sætte kryds ved 3 point ud for en liste der tæller City, Birmingham, Newcastle & Spurs. Ja det fatter jeg intet af, jeg ville kunne se det hvis Chelsea havde lagt al modstand ned og nu nærmede sig slutspurten, så ville man godt kunne tillade sig at være en arrogant fuck. Men på nuværende tidspunkt hvor Chelsea har vist sig så skrøbelige?

Skal ikke ses som en rant imod Chelsea, da jeg normalt synes godt om Chelsea og Ancelotti i særdeleshed.

Med det sagt så er det naturligvis godt at se der er lidt ydmyghed når i drager på udebane til svære steder som Blackpool, Stoke, Old Trafford, og Everton.
Styr WOW-sproget og skriv så vi andre kan forstå det...

Vi tabte ikke i ordinær spilletid mod Everton og man må da ikke gå ud fra de indfører straffesparkskonkur rencer i PL. Så er fakta på plads.

Når vi kan vinde over United (trods deres udeform har de kun tabt én kamp i PL), så kan vi vinde over alle (i hvert fald i PL). Måske er 16-18 sat en smule for højt, men det kan sagtens lade sig gøre. Jeg tror vi får 15 point. Uafgjort mod Tottenham og City, samt sejre i de resterende.
Vi plejer at lære af vores fejl, så jeg er ikke bekymret. Og Tottenhams forsvar er ret hullet, så dem har vi en god chance for at slå.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2262: 03 Mar 2011, 21:47 »

Styr WOW-sproget og skriv så vi andre kan forstå det...

Vi tabte ikke i ordinær spilletid mod Everton og man må da ikke gå ud fra de indfører straffesparkskonkur rencer i PL. Så er fakta på plads.

Når vi kan vinde over United (trods deres udeform har de kun tabt én kamp i PL), så kan vi vinde over alle (i hvert fald i PL). Måske er 16-18 sat en smule for højt, men det kan sagtens lade sig gøre. Jeg tror vi får 15 point. Uafgjort mod Tottenham og City, samt sejre i de resterende.
Vi plejer at lære af vores fejl, så jeg er ikke bekymret. Og Tottenhams forsvar er ret hullet, så dem har vi en god chance for at slå.

Alle kan jo vinde over alle i PL, så er det ligemeget om man har slået United eller ej.

Se på Wolves som ligger i bunden, de har slået jer og United på hjemmebane, men alligevel rykker de måske ud.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2263: 03 Mar 2011, 21:52 »

Alt han siger er jo at det er realistisk, og det er det i bund og grund jo også. Nu har vi vundet to i træk og får vi det til at køre som sidste år ign, så tror jeg også på det.

verdenskrig
Manager

« Svar #2264: 03 Mar 2011, 21:56 »

Nå ja så i slog United, mens vi slog jer, så derfor slår vi også United og bliver fucking awesome den næste tid? Stendød logik! Selvfølgelig kan alle slå alle, men den logik du stiller op der er jo naiv!

Og plejer i at lære af jeres fejl? Hvorfor var i så i krise så mange måneder i træk  Rullende Øjne

eddit: Sjældent jeg er 100 %  enig med dig Bave, da du ofte er en dum City fan som intet fatter.. Men lige her rammer du hovedet på sømmet Grin
« Seneste Redigering: 03 Mar 2011, 21:58 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010