home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834639 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2235: 02 Mar 2011, 00:18 »

Derudover var  der lige før situaionen, hvor Luiz fik sit første gule kort, et klokkeklart frispark på en Chelsea-spiller. Disse elementer skal også medtages i vurderingen - andet er subjektivt.
Så skulle Drogba vel heller aldrig have haft frispark i situationen kort før Vidics røde kort, da han river Vidic noget så grumt i trøjen? Det er en lidt underlig måde at stille det op på, synes jeg.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2236: 02 Mar 2011, 00:34 »

Efter den meget diskussion, føler jeg at det er på tide, at byde ind med mit syn på kampen.

1. Halvleg: Kun to minutter er spillet da Torres brager sit første Chelsea mål i kasse - godt sparket ind! Dog er der dømt frispark (noget uforståeligt ifølge mig) forinden og målet bliver underkendt. 2 minutter efter får Malouda en stor chance, som desværre havner lige i favnen på United´s alderspræsident i målet. Derefter endnu gode ti minuter af Chelsea, som får mig til at føle, at vi nok skal tage dette store spadestik med en sejr. Dog kollapser det lige pludselig fuldstændigt og aldeles for os - vi vinder ingen andenbolde og bliver reelt set udstillet og udspillet, som et andet serie 5 hold. Fortjent kommer United foran i en situation, hvor jeg synes særligt Ivanovic ser noget skyldig ud. Jeg mener det er hans mand, men det er som om der opstår en fejl i kommunikationen med David Luiz. Samtidig ser Lampards blokeringsforsøg noget halvhjertet ud. Resten af halvlgen forløber egentligt meget jævnbyrdigt. Vi burde dog have formået, at udligne inden pausen efter Ivanovic store afbrænder. Den er dog svær at kontrollere for ham, og kun flot forsvarsspil af Vidic forhindrer bolden i at nå frem til Essien.

2. Halvleg: Halvandet minut er gået da United får deres første halve chance, som dog ikke udmønter sig til noget større. Derefter er det som om vi stille og roligt tager hold om kampen. Vi bliver meget mere aggressive i vores presspil og vinder dermed også langt flere andenbolde. Heldigvis fører det også til at David Luiz, med et flot teknisk spark, bringer os tilbage i kampen igen - På dette tidspunkt fuldt fortjent i øvrigt. Efter scoringen og indskiftningen af Drogba ej at forglemme, tvinger vi United i bund, og det bliver kun til sporadiske chancer til de røde djævle. Vi får omsider fremtvunget os et straffespark - korrekt dømt efter min mening. Smalling har ingen kontakt med bolden og han gør udfald mod, og rammer, Zhirkov og fratager ham dermed en scoringschance. Lampard hamrer brutalt bolden op i nettaget fra 11-meter pletten, og på dette tidspunkt føler jeg ikke det kan gå galt. Føler dog en vis lettelse da jeg ser at Luiz bliver skiftet ud. Han lænede sig op af det røde kort, og burde vel egentligt også have haft det - men sådan er fodbold, og det ved United. Bare tænk på Ronney´s albue mod McCarthy. Synes Luiz viste mange gode takter, især offensivt. Føler dog stadig at han er for aggresiv i defensiven og kaster sig ud i for mange situationer uden at bruge hjernen.

For også lige at opsummere Torres præstation: Selvom han ikke scorer, synes jeg han så farlig ud når han havde bolden. Han lavede ingen deciderede fejl, holdt godt på bolden og iscenesatte sine medspillere. Ganske godkendt kamp fra hans side, og jeg har ingen betænkeligheder ved at han endnu ikke har scoret.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2237: 02 Mar 2011, 06:15 »

Så skulle Drogba vel heller aldrig have haft frispark i situationen kort før Vidics røde kort, da han river Vidic noget så grumt i trøjen? Det er en lidt underlig måde at stille det op på, synes jeg.
Noget så grumt er ret overdrevet. Han laver ikke nok til at der er frispark. Synes bare I skal tænke over, at det ikke kun gik Chelseas vej mht. dommeren.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #2238: 02 Mar 2011, 09:01 »

Efter den meget diskussion, føler jeg at det er på tide, at byde ind med mit syn på kampen.

1. Halvleg: Kun to minutter er spillet da Torres brager sit første Chelsea mål i kasse - godt sparket ind! Dog er der dømt frispark (noget uforståeligt ifølge mig) forinden og målet bliver underkendt. 2 minutter efter får Malouda en stor chance, som desværre havner lige i favnen på United´s alderspræsident i målet. Derefter endnu gode ti minuter af Chelsea, som får mig til at føle, at vi nok skal tage dette store spadestik med en sejr. Dog kollapser det lige pludselig fuldstændigt og aldeles for os - vi vinder ingen andenbolde og bliver reelt set udstillet og udspillet, som et andet serie 5 hold. Fortjent kommer United foran i en situation, hvor jeg synes særligt Ivanovic ser noget skyldig ud. Jeg mener det er hans mand, men det er som om der opstår en fejl i kommunikationen med David Luiz. Samtidig ser Lampards blokeringsforsøg noget halvhjertet ud. Resten af halvlgen forløber egentligt meget jævnbyrdigt. Vi burde dog have formået, at udligne inden pausen efter Ivanovic store afbrænder. Den er dog svær at kontrollere for ham, og kun flot forsvarsspil af Vidic forhindrer bolden i at nå frem til Essien.

2. Halvleg: Halvandet minut er gået da United får deres første halve chance, som dog ikke udmønter sig til noget større. Derefter er det som om vi stille og roligt tager hold om kampen. Vi bliver meget mere aggressive i vores presspil og vinder dermed også langt flere andenbolde. Heldigvis fører det også til at David Luiz, med et flot teknisk spark, bringer os tilbage i kampen igen - På dette tidspunkt fuldt fortjent i øvrigt. Efter scoringen og indskiftningen af Drogba ej at forglemme, tvinger vi United i bund, og det bliver kun til sporadiske chancer til de røde djævle. Vi får omsider fremtvunget os et straffespark - korrekt dømt efter min mening. Smalling har ingen kontakt med bolden og han gør udfald mod, og rammer, Zhirkov og fratager ham dermed en scoringschance. Lampard hamrer brutalt bolden op i nettaget fra 11-meter pletten, og på dette tidspunkt føler jeg ikke det kan gå galt. Føler dog en vis lettelse da jeg ser at Luiz bliver skiftet ud. Han lænede sig op af det røde kort, og burde vel egentligt også have haft det - men sådan er fodbold, og det ved United. Bare tænk på Ronney´s albue mod McCarthy. Synes Luiz viste mange gode takter, især offensivt. Føler dog stadig at han er for aggresiv i defensiven og kaster sig ud i for mange situationer uden at bruge hjernen.

For også lige at opsummere Torres præstation: Selvom han ikke scorer, synes jeg han så farlig ud når han havde bolden. Han lavede ingen deciderede fejl, holdt godt på bolden og iscenesatte sine medspillere. Ganske godkendt kamp fra hans side, og jeg har ingen betænkeligheder ved at han endnu ikke har scoret.

Kan ikke være mere enig i dit syn!  Peace
Det er altid godt når andre skriver alt det du mener   Thumbs Up

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #2239: 02 Mar 2011, 09:16 »

Imponerende spil af Manchester United i 1. halvleg, men de bliver spillet og fightet fuldstændig ud af banen i hele 2. halvleg. Fortjent sejr til Chelsea.

Katastrofalt ringe dommerpræstation. Hvad sker der for dommerne i PL? De bliver da bare ringere og ringere!!!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #2240: 02 Mar 2011, 09:49 »

Hvor var det dog dejligt, at se den kamp vende fuldstændigt i 2. halvleg. Selvom guldet er langt væk, så er 3.pladsen stadig mulig, og derved direkte kval til CL-gruppespil. Hvor er Luiz dog en fed spiller, selvom han nok skulle have været smidt ud. Meeen det skulle Vidic nok også have været... i hvert fald lidt tidligere...

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2241: 02 Mar 2011, 12:00 »

Imponerende spil af Manchester United i 1. halvleg, men de bliver spillet og fightet fuldstændig ud af banen i hele 2. halvleg. Fortjent sejr til Chelsea.

Katastrofalt ringe dommerpræstation. Hvad sker der for dommerne i PL? De bliver da bare ringere og ringere!!!

Kan du nævne 3 dommere, som dømmer dårligt i PL da?

Eller gætter du bare?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2242: 02 Mar 2011, 12:15 »

Det kan jeg!

Phil Dowd, Howard Webb, Mike Dean, Clattenburg, Martin Atkinson.. Ville have sagt Graham Poll også, hvis han ikke var stoppet. Der er garanteret flere, men det er dem jeg umiddelbart kan komme i tanke om  Forlegen

I øvrigt en dejlig kamp i går. Luiz virker som en spændende spiller. God i det fremadrettede men utrolig usikker i det defensive. Han mangler noget erfaring så hans placeringsevne og bedømmelser kommer lidt mere i top, men det var da spændende at følge ham. Drogba gjorde virkelig en stor forskel i går, og det virker til at være 3 angribere der nærmer sig en topform i Chelsea. Det bliver et endnu mere spændende returopgør, da jeg tror at Chelsea er endnu tættere på topformen der.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #2243: 02 Mar 2011, 12:21 »

Kan du nævne 3 dommere, som dømmer dårligt i PL da?
Kan du nævne 3 dommere, som dømmer godt i PL? For at være ærlig ser man oftere og oftere mange skandaløse dommerpræstationer i PL.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2244: 02 Mar 2011, 12:29 »

Kan du nævne 3 dommere, som dømmer godt i PL? For at være ærlig ser man oftere og oftere mange skandaløse dommerpræstationer i PL.

Ja det kan jeg da, men samme dommere kan også dømme dårligt.

Det skal man jo også lige huske på, før man svine alle til, at dommerne faktisk også dømmer gode kampe.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2245: 02 Mar 2011, 17:12 »

Nu spiller Rooney, Drogba, Lampard, Gerrard, Torres, Essien, Fabregas, Van Persie, Terry, Vidic etc. jo heller på højeste niveau hver evig eneste weekend. Spillere og dommere skal alle præsterer, men de har det med at gøre det svært for hinanden. Og ingen kan præsterer på højeste niveua kontant. Tror mere det er mediernes opmærksomhed og managernes mediestrategi (omkring dommerbrokkeri), der gør at man lægge mere mærke til de små og store fejl.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2246: 02 Mar 2011, 19:26 »

Hvor har det bare været en dejlig dag, grundet den fantastiske sejr i går! Jeg har tænkt mange af kampens episoder igennem, og jeg kan stadig ikke finde ud af, hvad jeg mener om straffesparket. Jeg mener nok reelt, at det godt kan forsvares. Det kan dog ikke forsvares at David Luiz skulle have været smidt ud. Men sådan er fodbold, og i går var det godt for os. Desuden sidder jeg med en følelse af at Drogba og Torres spiller på toppen sammen næste gang. Anelka skulle have chancen efter succes mod FC København. Men han spillede ikke godt i går, og derfor får Torres og Drogba chancen mod Blackpool. Jeg håber også det bliver vores angrebsduo fremover, så jeg krydser fingre for at de kan fungere sammen. Drogba er jo alt alt alt for god til at sidde på bænken, og i mine øjne er han verdens bedste og mest komplette angriber. Jeg ønsker inderligt ikke han skal forlade os, men det er forståeligt, hvis han ikke spiller. Desuden er jeg blevet stor beundrer af Ramires. Hold kæft han er sej.

Newton Heath
Manager

« Svar #2247: 02 Mar 2011, 19:27 »

Tak for en fantastisk kamp igår. :-)

Vi tager revanche på Old Trafford!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2248: 02 Mar 2011, 19:30 »

Tak for en fantastisk kamp igår. :-)

Vi tager revanche på Old Trafford!
Selv tak, Newton. :-)

Nu får vi at se. Jeg tror på point på Old Trafford. Men alt kan ske. Vi kan også gå hen at tabe i sikker stil, men som vi spillede i går, tror jeg helt sikkert på et point, men tre ville da være fantastisk.

Newton Heath
Manager

« Svar #2249: 02 Mar 2011, 19:35 »

Det er stadig alt for svært at spå om, vi må vente og se hvordan forudsætningerne bliver forud for kampen :-)

Tror dog på en endnu en rigtig god kamp, forhåbentligt med en lidt bedre dommerpræstation, og så med United som vinder. ;-)

Sider: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010