home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834613 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2205: 01 Mar 2011, 23:04 »

Anerkender gerne at i til tider i første halvleg og stort set hele anden halvleg klart var manchester overlegen og helt klart fortjent at i vandt den kamp. Men i skal også passe på at i ikk bare fordi i lige har slået manchester gør jer meget bedere end i pt er.
For lige pt er det altså ikk alt i jeres spil der fungere, så når i ligefrem mener at chelsea er den bedste klub i verden, så kan man altså ikk tage det seriøst, for det er i godt nok ikk lige pt.
Er nu 100% Rød i den her debat, dog syntes jeg bare ikke dine indlæg fører til nogen god debat Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2206: 01 Mar 2011, 23:05 »

Det har du jo så faktisk, eftersom du ikke tror Chelsea spiller CL næste år. Så må du jo bygge det på at dit hold tager pladsen fra dem.

Ah? Man kan da ikke begynde at læse mellem linjerne for at få det til at passe ind i ens egne argumenter? Læs det der står og forhold dig til det Smiley (Selvom jeg som tidligere skrevet, synes det var en lam kommentar)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2207: 01 Mar 2011, 23:06 »

manchester var overlegen i omkring 20min samlet :/

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2208: 01 Mar 2011, 23:07 »

@Kongfjong

Synes ikke dine argumenter holder og Chelsea-tråden er altså ikke en tråd for United-fans, der kan græder nederlaget ud...

Vi spiller klart hurtigere end jer i anden halvleg og har klart flere chancer. I er faktisk heldige ikke at komme yderligere bagud. For Malouda, Torres og ham der skød på stolpen efter hjørnesparket (Så ikke hvem, for net-stream virker ikke altid perfekt).
Jeg er godt klar over at man skal scorer på sine chancer. Men at påstå at opspillet til udligningen var tilfældig er dumt, når vi har klart flere chancer end jer. Så må man bare acceptere, at man ikke var gode nok i dag.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2209: 01 Mar 2011, 23:08 »

Det I leverede i aften var IKKE flot fodbold, men et fysisk pres meget få hold magter at modstå...

ergo - god og flot fodbold :/

JKJ
Gæst

« Svar #2210: 01 Mar 2011, 23:10 »

[b]@Kongfjong

Synes ikke dine argumenter holder og Chelsea-tråden er altså ikke en tråd for United-fans, der kan græder nederlaget ud...[/b]
Vi spiller klart hurtigere end jer i anden halvleg og har klart flere chancer. I er faktisk heldige ikke at komme yderligere bagud. For Malouda, Torres og ham der skød på stolpen efter hjørnesparket (Så ikke hvem, for net-stream virker ikke altid perfekt).
Jeg er godt klar over at man skal scorer på sine chancer. Men at påstå at opspillet til udligningen var tilfældig er dumt, når vi har klart flere chancer end jer. Så må man bare acceptere, at man ikke var gode nok i dag.

Undskyld jeg blander mig. Men synes da ikke han tuder nogen steder her. Han fortæller hvordan han oplevede kampen.

Jeg er heller ikke helt enig med ham, men det var nu engang sådan han så kampens forløb.

Han sviner jo ingen, whiner ikke eller noget i den stil men fortæller som sagt kort og godt om hans oplevelse af havd han så.

Må man ikke skrive det i jeres tråd??

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2211: 01 Mar 2011, 23:10 »

@Kongfjong

Synes ikke dine argumenter holder og Chelsea-tråden er altså ikke en tråd for United-fans, der kan græder nederlaget ud...

Rolig nu, jeg græder ikke ud, jeg fortæller det som jeg synes. Må jeg ikke skrive her eller hvad?

I har klart flere chancer jeps. Jeg siger jo ikke at I ikke fortjente sejren, at I ikke havde flere chancer, eller noget, jeg siger blot, at jeg ikke mener Chelsea SPILLEDE super flot. I gjorde hvad der skulle til, så kan man ikke forlange mere, synes bare stadig jeres spil halter lidt, men når I så slår fysikken til, så er det svært at være med.

Rolig nu, jeg har jo skrevet at jeg tager den på min kappe, gider du læse det? Jeg huskede situationen omkring 1-1 anderledes, så den igen og ændrede mening. Er det dumt?

Og ja, vi VAR ikke gode nok i dag, helt enig. Men det holder mig bare ikke tilbage fra at mene, at I ikke sprudlede spillemæssigt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2212: 01 Mar 2011, 23:11 »

ergo - god og flot fodbold :/

Ja så kan den diskussion ingen ende tage. Spillemæssigt, når vi snakker det at spille sig igennem et forsvar, så mener jeg ikke I var på toppen. Til gengæld lagde I et fysisk pres vi ikke kunne modstå. Det er IKKE godt spil, det er super god fight og pres...

Skal jeg udtrykke mig klarere?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2213: 01 Mar 2011, 23:12 »

Undskyld jeg blander mig. Men synes da ikke han tuder nogen steder her. Han fortæller hvordan han oplevede kampen.

Jeg er heller ikke helt enig med ham, men det var nu engang sådan han så kampens forløb.

Han sviner jo ingen, whiner ikke eller noget i den stil men fortæller som sagt kort og godt om hans oplevelse af havd han så.

Må man ikke skrive det i jeres tråd??

Det er nok noget med, at jeg ikke falder i svime over deres spil, der er problemet... Det må være hårdt at være Chelsea fan Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2214: 01 Mar 2011, 23:14 »

Tag nu over i Man Utd tråden, stort set alle de svar du har skrevet er ubrugelige og har intet belæg...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2215: 01 Mar 2011, 23:16 »

Argumentation på højt niveau Duff Wink

EDIT: Måske er problemet vel bare, at du ikke har noget modsvar og kun har en mulighed: At bede mig smutte, og forsøge at se smart ud samtidig. Synes du selv det lykkes?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2216: 01 Mar 2011, 23:16 »

Argumentation på højt niveau Duff Wink

i lige måde  Grin

JKJ
Gæst

« Svar #2217: 01 Mar 2011, 23:22 »

Tag nu over i Man Utd tråden, stort set alle de svar du har skrevet er ubrugelige og har intet belæg...

Selvom han er Man U mand holder jeg nu med KongFjong her.
Hvad er det præcist han laver og skriver der er forkert?

Han har da på intet tidspunkt gjort noget for at tude, whine, provokere etc. etc.

Han har skrevet om kampen som han så den. Intet andet, er det forkert?

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2218: 01 Mar 2011, 23:22 »

Rolig nu, jeg græder ikke ud, jeg fortæller det som jeg synes. Må jeg ikke skrive her eller hvad?

I har klart flere chancer jeps. Jeg siger jo ikke at I ikke fortjente sejren, at I ikke havde flere chancer, eller noget, jeg siger blot, at jeg ikke mener Chelsea SPILLEDE super flot. I gjorde hvad der skulle til, så kan man ikke forlange mere, synes bare stadig jeres spil halter lidt, men når I så slår fysikken til, så er det svært at være med.

Rolig nu, jeg har jo skrevet at jeg tager den på min kappe, gider du læse det? Jeg huskede situationen omkring 1-1 anderledes, så den igen og ændrede mening. Er det dumt?

Og ja, vi VAR ikke gode nok i dag, helt enig. Men det holder mig bare ikke tilbage fra at mene, at I ikke sprudlede spillemæssigt.

Synes ellers du spillede den samme melodi lidt for længe... Havde ikke lige set, du trak din kommentar tilbage omkring 1-1 målet. Min fejl.

Synes bare det er lidt underligt, du rakker ned på vinderne, når dit eget hold nu selv havde problemer (som du godt nok nævner omkring fysikken - selvom du mere undskylder over for det). Det er bedre at kende sig selv, end at kende sine fjender Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2219: 01 Mar 2011, 23:27 »

Rakker ned? Rakker på ingen måde ned. Siger da bare, at jeg ikke synes Chelsea spillemæssigt var imponerende. Det var ikke sådan at jeg følte at I kørte os rundt, med flot kombinationsspil og tætte driblinger. Til gengæld lagde I som sagt et kanon fysisk pres (magter virkeligt ikke at skrive det mere), som afgjorde kampen.

Når nu Duff så gerne vil have mig ud af tråden, vil det ikke give mening at debattere Utds præstation her i Chelsea tråden, der giver det da kun mening at snakke Chelsea gør det ikke? Smiley

Og jo tak, jeg har ikke noget problem med at kende mig selv bedre end mine fjender, hvor du så end vil hen med det...

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010