home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 869546 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2190: 01 Mar 2011, 22:51 »

Har næsten ondt af jer når i begynder at tro på jeres hold efter en dag som i dag.

får når det kommer til stykket så bliver der ingen CL til jer næste år.

du er bare sur fordi Tottenham ikke kan spille smuk fodbold og ikke kan vinde noget som helst...
og hvem er du at sige vi ikke har troet på vores hold under hele krisen. Jeg ved da godt at vi ikke vinder Premier League, men når man stadig er med i CHL så har man en chance for at vinde - og Chelsea FC er det bedste hold i verden så vores chance må jo være enorm!

JKJ
Gæst

« Svar #2191: 01 Mar 2011, 22:52 »

Helt ærligt, synes jeg virkeligt ikke Chelsea spillede nogen specielt god kamp. Ikke for at tage noget af æren fra jer, men udligningen var tilfældig og det var opspillet til straffesparket også. Det I vinder på i dag, imo, er at vi kører træt og I kvaser os på fysikken.

Nu så jeg kun anden halvleg, men synes nu i var pænt presset ned på egen banehalvdel.
Chelsea havde måske ikke de vildeste chancer men de havde bolden og var langt mere i feltet end i var, ihf i anden halvleg.

Så jeg synes, ud fra det jeg så, at sejren var ok.

randers-man500
Ynglingespiller

« Svar #2192: 01 Mar 2011, 22:53 »

du er bare sur fordi United ikke kan spille smuk fodbold og ikke fortjener sejren, men er så røvheldige.
og hvem er du at sige vi ikke har troet på vores hold under hele krisen. Jeg ved da godt at vi ikke vinder Premier League, men når man stadig er med i CHL så har man en chance for at vinde - og Chelsea FC er det bedste hold i verden så vores chance må jo være enorm!

Håber virkelig ikke at du mener at Chelsea er det bedste hold i verden. For så er det begrænset af hva du ser barca levere på en fodboldbane

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2193: 01 Mar 2011, 22:54 »

Vi var presset i bund ja, men dælme ikke fordi Chelsea kørte os rundt spillemæssigt. Udligningen gav Chelsea et boost og så kunne de kvase os fysisk. Synes sagtens man kunne se hvorfor Chelsea ligger hvor de gør

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2194: 01 Mar 2011, 22:55 »

Må så desværre skuffe dig og sige at jeg altså holder med tottenham.

Så undskylder jeg, så dit indlæg i Utd tråden og lagde 2 og 2 sammen og fik åbenbart 5 Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #2195: 01 Mar 2011, 22:55 »

Håber virkelig ikke at du mener at Chelsea er det bedste hold i verden. For så er det begrænset af hva du ser barca levere på en fodboldbane
Syntes du ikke bare du skulle hygge dig for dig selv i en Tottenham tråd istedet for at skrive så mange ubruglige ting i en anden klubtråd??

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2196: 01 Mar 2011, 22:56 »

du er bare sur fordi Tottenham ikke kan spille smuk fodbold og ikke kan vinde noget som helst...

Æh mener du helt ærligt, at Spurs ikke spiller flot fodbold? Det I leverede i aften var IKKE flot fodbold, men et fysisk pres meget få hold magter at modstå...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2197: 01 Mar 2011, 22:56 »

Har næsten ondt af jer når i begynder at tro på jeres hold efter en dag som i dag.

får når det kommer til stykket så bliver der ingen CL til jer næste år.

Hvis du kan begrunde det vil jeg gerne læse den .

Vi skal alle være her.

randers-man500
Ynglingespiller

« Svar #2198: 01 Mar 2011, 22:59 »

Syntes du ikke bare du skulle hygge dig for dig selv i en Tottenham tråd istedet for at skrive så mange ubruglige ting i en anden klubtråd??

Anerkender gerne at i til tider i første halvleg og stort set hele anden halvleg klart var manchester overlegen og helt klart fortjent at i vandt den kamp. Men i skal også passe på at i ikk bare fordi i lige har slået manchester gør jer meget bedere end i pt er.
For lige pt er det altså ikk alt i jeres spil der fungere, så når i ligefrem mener at chelsea er den bedste klub i verden, så kan man altså ikk tage det seriøst, for det er i godt nok ikk lige pt.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2199: 01 Mar 2011, 23:00 »

Helt ærligt, synes jeg virkeligt ikke Chelsea spillede nogen specielt god kamp. Ikke for at tage noget af æren fra jer, men udligningen var tilfældig og det var opspillet til straffesparket også. Det I vinder på i dag, imo, er at vi kører træt og I kvaser os på fysikken.
Vi spillede da bedre end jer. Og vi havde masser af chancer. Vi burde have vundet større. Opspillet er ikke tilfældigt? Ivanovic forlænger bolden til Luiz og så er der kasse... Så er alle situationer omkring dødbolde jo tilfældige...

Men ja fysisk køre vi jer ned. Luiz og Terry har fuldstændig styr på jeres forreste.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2200: 01 Mar 2011, 23:00 »

Anerkender gerne at i til tider i første halvleg og stort set hele anden halvleg klart var manchester overlegen og helt klart fortjent at i vandt den kamp. Men i skal også passe på at i ikk bare fordi i lige har slået manchester gør jer meget bedere end i pt er.
For lige pt er det altså ikk alt i jeres spil der fungere, så når i ligefrem mener at chelsea er den bedste klub i verden, så kan man altså ikk tage det seriøst, for det er i godt nok ikk lige pt.

Når nej, for Tottenham er jo skide godt kørende især var kampen mod Blackpool et bevis på det.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2201: 01 Mar 2011, 23:01 »

Må så desværre skuffe dig og sige at jeg altså holder med tottenham.
Synd for Tottenham

randers-man500
Ynglingespiller

« Svar #2202: 01 Mar 2011, 23:02 »

Når nej, for Tottenham er jo skide godt kørende især var kampen mod Blackpool et bevis på det.

Nu har jeg jo heller ikk på noget tidspunkt skrevet at tottenham er godt kørende.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2203: 01 Mar 2011, 23:04 »

Nu har jeg jo heller ikk på noget tidspunkt skrevet at tottenham er godt kørende.

Det har du jo så faktisk, eftersom du ikke tror Chelsea spiller CL næste år. Så må du jo bygge det på at dit hold tager pladsen fra dem.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2204: 01 Mar 2011, 23:04 »

Vi spillede da bedre end jer. Og vi havde masser af chancer. Vi burde have vundet større. Opspillet er ikke tilfældigt? Ivanovic forlænger bolden til Luiz og så er der kasse... Så er alle situationer omkring dødbolde jo tilfældige...

Men ja fysisk køre vi jer ned. Luiz og Terry har fuldstændig styr på jeres forreste.

Nå ja, men så spillede i godt, eller hvordan? Det er jo ikke et holdbart argument Smiley Synes ikke I SPILLEDE bedre. Vi pakkede os alt for let efter føringsmålet, hvor vi havde helt styr på jer, og det fik jer lidt i gang med jeres fysiske pres.

Tager den faktisk gerne i mig igen mht. 1-1 målet efter at have set det igen. Det var sgu ikke sådan jeg huske det. Dog vil jeg ikke kalde det smukt opspil, med en lang bold der bliver forlænget Smiley

Har Luiz styr på vores forreste? Se lige kampen igen. Han busede alt for ofte, præcist som Jacob Laursen og Claus Thomsen pointerede i Kanal 6 studiet, og var enormt passiv ved 1-0 målet og enormt heldig med ikke at blive smidt ud.

Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010