home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 945 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834549 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2160: 01 Mar 2011, 19:39 »

Desuden har jeg en følelse af at Torres får sit gennembrud for os i aften, og bliver første målscorer!

Det har jeg smidt 20 kroner på. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2161: 01 Mar 2011, 20:19 »

Tror du får ret. Har altid godt kunne lide Torres og har faktisk en enkelt plakat med ham, da han skiftede til Chelsea farvede jeg hans trøje blå, og så fortalte jeg ham lige at jeg troede på ham!!
Torres!

Chamberlain15
Manager

« Svar #2162: 01 Mar 2011, 20:23 »

Jeg må indrømme at jeg håber på jer i aften. Det ville være fantastisk for os med en sejr til jer. Det er så vist første gang jeg holder med jer nogensinde. Men en gang skal jo være den første. Dog har jeg oddset på United. Det er en anden sag ;-)

God kamp til jer alle! :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JKJ
Gæst

« Svar #2163: 01 Mar 2011, 20:31 »

Man kan jo se på dit billede at du er Liverpool fan ( derfor jeg skrev med liverpool briller )
Det jeg bare ville spørge om var om du tror det ville løfte Chelsea hvis de f.eks hentede Kaka og Sneijder ?

Skulle måske have omformuleret mit spørgsmål til hvem du gerne så i Liverpool af nye spillere ..

De fleste hold vil vel blive løftet af de to spillere.

Jeg sætter blot spørgsmålstegn ved om der er plads til dem begge to plus der også skal være plads til Lampard.
Det vil jo blive et frygtlig offensivt hold snæveret totalt inde på midten da der jo ikke er plads til nogle kanter.

Nye spillere til Liverpool hører vist ikke hjemme i denne tråd men i Liverpool tråden.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2164: 01 Mar 2011, 20:31 »

SÅ skal slages sgu stå! Må indrømme at jeg er pissenervøs foran den her kamp. Vinder vi, så synes jeg vores mesterskabschancer er meget store. Taber vi dog, så har Arsenal en meget god chance også.
Chelsea har spillet sig op fra den værste krise ihvertfald, og vores statistik på SB er elendig.

God kamp til jer Chelsea fans!

19-18!

Fernando
Gæst

« Svar #2165: 01 Mar 2011, 20:44 »

Tror at i trods en mindre krise har fået lidt af et boost efter sejr i parken og måske kan overraske idag mod Manchester United.

Men mener dog at jeres mesterskabschancer hænger i en tynd tråd og tror at Fernando Torres score idag. Wink Håber på en Chelski sejr, men tror på en United sejr.

korzika
Gæst

« Svar #2166: 01 Mar 2011, 21:07 »

Fedt avatar, Fernando. Kan godt lide detaljen med "C.F.C". Dog lidt mærkeligt, at du nu holder med 3 hold i Premier League.

Velkommen til Chelsea tråden - håber du får nogle gode tider. Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #2167: 01 Mar 2011, 21:17 »

Vidste ikke man skulle være fan for at skrive i tråden. crazy

Hvornår stopper i med de dumme unødvendige provokationer? Btw. Det er jo fuldstændig utroligt de lod ham få så meget plads der står tre og kigger fodbold, hvorfor gik ingen i ham? :Q

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2168: 01 Mar 2011, 21:17 »

hva snakker du om korzika?

korzika
Gæst

« Svar #2169: 01 Mar 2011, 21:25 »

Vidste ikke man skulle være fan for at skrive i tråden. crazy

Hvornår stopper i med de dumme unødvendige provokationer?
Den dag du stopper med dine dumme og fuldstændig unødvendige indlæg. Wink

Just kidding. noot

Det var bare en lille joke - det er gas, og du burde kunne tage det. Smiley
« Seneste Redigering: 01 Mar 2011, 21:28 af korzika » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #2170: 01 Mar 2011, 21:29 »

Den dag du stopper med dine dumme og fuldstændig unødvendige indlæg. Wink

Just kidding. ia

Det var bare en lille joke - det er gas, og du burde kunne tage det. Smiley

Ja, men nu har det jo stået på i så lang tid at jeg ikke længere kan tage let på det når folk kommer ud med sådan en unødvendig gang lort.. Rullende Øjne

Folk kan da være bedøvende ligeglade med, hvem jeg holder med.. Det min sag ikke deres. Tunge

korzika
Gæst

« Svar #2171: 01 Mar 2011, 21:47 »

Ja, men nu har det jo stået på i så lang tid at jeg ikke længere kan tage let på det når folk kommer ud med sådan en unødvendig gang lort.. Rullende Øjne

Folk kan da være bedøvende ligeglade med, hvem jeg holder med.. Det min sag ikke deres. Tunge

Det er internettet. Du skal ikke lade dig påvirke af andres meninger på internettet. Smiley 

Jeg tror, at grunden til, at mange er uforstående med dit valg af klubhold, er at deres personlige forhold til deres klub er væsentlig anderledes, så er lidt uforstående med, at du nærmest skifter hold månedligt.

Hvis jeg må give dig et råd, så skal du ignorere, når folk prøver at prikke til dig. Du minder mig lidt om min søster. Hun er også sjovest at drille, når hun reagerer på det. Hvis hun ignorerer, at jeg driller hende, så bliver det kedeligt, og så er der sgu ikke så meget ved det. Smiley   

___________________ __

Til kampen:

Resultatet er bestemt ikke optimalt, men jeg syntes dog, at vi spillemæssigt har været bedst. United havde deres periode af kampen, hvor de pressede os i bund, og hvor de desværre scorede.

Jeg er dog fortrøstningsfuld op til 2. halveg. Jeg er sikker på, at der bliver scoret flere mål efter halvegen, og at Chelsea scorer, tvivler jeg heller ikke så meget på. Så må vi se, om det bliver nok til at vinde kampen, hvilket jeg bestemt håber, for hvis vi taber, så taber vi det minimale håb om et mesterskab, sammen med dyrebare point, der i værste plads kan koste os en placering, der ikke giver CL efter sommerferien. Smiley

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2172: 01 Mar 2011, 21:49 »

det er fandeme godt jeg er alene nu, for så kan mine aggressioner kun gå ud over junior...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2173: 01 Mar 2011, 21:57 »

Satme godt sparket ind !

Vi skal alle være her.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2174: 01 Mar 2011, 22:24 »

bedste stemning på broren i laaaang tid!

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010