home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1071 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834295 gange)
SirToby
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1995: 15 Feb 2011, 19:16 »

Det fortjener vores profiler, og er der et hold der fortjener det, er det sgu os.

Hvorfor fortjener I det? Den der vinder, fortjener det.

Fortjener I også at vinde PL, selvom I er 12 point efter?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1996: 15 Feb 2011, 19:28 »

Hvorfor fortjener I det? Den der vinder, fortjener det.

Fortjener I også at vinde PL, selvom I er 12 point efter?
Set ud fra de forgående år, synes jeg sgu Chelsea fortjener at vinde Champions League. Så kan man fortælle en roman om, at vinderen fortjener det, men jeg synes sgu at Chelsea af alle hold, fortjener at få succes i denne turnering. Det synes jeg spillere som Lampard, Terry og Drogba fortjener.

Nej, i år fortjener Chelsea ikke at vinde Premier League. Ingen tvivl om det.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1997: 15 Feb 2011, 20:31 »

@VK og Daniel

Kan I ikke lave jeres egen tråd og diskutere jeres indbyrdes forhold?

Til Torres-sagen: Skal vi ikke lige vente og se over forårssæsonen. Hvis han ikke scorer nogle mål, er han stadig ikke et flop. Han har en 5½ år lang kontrakt, så ½ dårligt år gør sgu ikke så meget.

Men nu skal I også se på det faktum, at spillet ikke har fungeret i lang tid og så er det sgu svært at gå direkte ind i systemet - især når man bytter rundt på en så vigtig post som angriberen. Jeg tror Anceloti skulle have holdt ham på bænken mod Liverpool, og så sat ham ind i 2. halvleg mod Fulham. Det er et unødvendigt pres at udsætte ham for.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2011, 20:35 af matnic_92 » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #1998: 15 Feb 2011, 20:53 »

Set ud fra de forgående år, synes jeg sgu Chelsea fortjener at vinde Champions League. Så kan man fortælle en roman om, at vinderen fortjener det, men jeg synes sgu at Chelsea af alle hold, fortjener at få succes i denne turnering. Det synes jeg spillere som Lampard, Terry og Drogba fortjener.

Nej, i år fortjener Chelsea ikke at vinde Premier League. Ingen tvivl om det.
Det er jo det samme som at sige, at Liverpool fortjener at vinde Premier League. Vi har været lige ved og næsten, og vi har åh så loyale spillere som Gerrard og Carragher der fortjener det. Nej, det gør vi ikke. At vi så burde have gjort det i 08/09, men ikke havde rutine nok i titelkampen til at holde fast er en anden side af sagen, men man fortjener ikke at vinde noget før man står med pokalen i hånden.

JKJ
Gæst

« Svar #1999: 15 Feb 2011, 20:54 »

Man fortjener kun at vinde hvis man går hele vejen.

Ikke fordi man har været i gamet længe og har været tæt på flere gange.

Sorry Jakob E men du tænker her med hjertet og ikke fornuften Wink

Det er ikke fordi jeg ikke forstår dig på en eller anden måde. Men når i nu ikke har fået de rigtige resultater på de rigtige tidspunkter så har i heller ikke fortjent det  Peace

Så ja vinderne har altid fortjent det, taberne har ikke  Peace

Frederikrr
Lilleputspiller
*

« Svar #2000: 15 Feb 2011, 21:08 »

mangler hjælp til netværksspil!?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2001: 15 Feb 2011, 21:12 »

hva?

Frederikrr
Lilleputspiller
*

« Svar #2002: 15 Feb 2011, 21:14 »

Jeg sidder og spiller på et netværkspil. Vi spiller over en router, og det går fint. Han har oprettet spillet. Under en kamp, ryger min forbindelse og bliver derfor nød til at afslutte spillet. Min ven prøver derfor at overtage styringen af min klub, for at fuldføre kampen. Efter kampen lukker vi det ned. Nu prøver vi at starte igen, men jeg kan ikke optage styringen i min klub, da min ven nu har styringen af begge hold og vi ved ikke hvordan han fratager det ene hold. SÅ jeg igen kan være manager for min klub. HVAD GØR VI?!?! HJÆLP! HURTIGT

sorry spam, men jeg er virkelig desperat for at få det fixet uden at trække sig tilbage som manager og tilføje mig igen!

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #2003: 15 Feb 2011, 21:21 »

Jeg sidder og spiller på et netværkspil. Vi spiller over en router, og det går fint. Han har oprettet spillet. Under en kamp, ryger min forbindelse og bliver derfor nød til at afslutte spillet. Min ven prøver derfor at overtage styringen af min klub, for at fuldføre kampen. Efter kampen lukker vi det ned. Nu prøver vi at starte igen, men jeg kan ikke optage styringen i min klub, da min ven nu har styringen af begge hold og vi ved ikke hvordan han fratager det ene hold. SÅ jeg igen kan være manager for min klub. HVAD GØR VI?!?! HJÆLP! HURTIGT

sorry spam, men jeg er virkelig desperat for at få det fixet uden at trække sig tilbage som manager og tilføje mig igen!

Kan desværre ikke hjælpe, derudover er det en helt forkert tråd du har lagt det i. Du bør lægge det i skadestuen Smiley

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2004: 15 Feb 2011, 21:39 »

Jeg er sgu ikke enig. Chelsea-Barcelona i 2009, var tyberi udover alle grænser, og så ved jeg godt vi "bare" kunne have scoret, men når dommeren dømmer så ringe, så vil jeg ikke skyde skylden på spillere på nogen måde. I 2008 var det ren uheld at John Terry gled. Pak alt det sammen med at han ikke kunne klare presset. Det var ren uheld. I 2005, var der også en tvivlsom kendelse i Champions League mod Liverpool, og er vi rigtige grove, kunne der også dømmes et par straffespark i 2010 på Broen, mod Inter. Der var det dog mest vores egen skyld. Men jeg synes Chelsea fortjener den titel, og det er min holdning.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2005: 15 Feb 2011, 21:47 »

Vi er uden tvivl det mest uheldige hold i Champions League i nyere tid.. Faktum.

JKJ
Gæst

« Svar #2006: 15 Feb 2011, 21:49 »

Jeg gider egentlig ikke at have så meget fokus på Torres. Han skal nok komme, og han har min opbakning til fulde. Jeg synes han var udmærket i går. Han var ikke skarp, men han lavede de rigtige løb, og var langt bedre end mod Liverpool. Derimod vil jeg hellere koncentrere mig om holdet som helhed. Jeg er spændt på om Drogba er væk til sommer, jeg håber det ikke, men jeg tror desværre der er en pæn chance. Men det er spekulationer. Jeg købte Ekstra Bladet i dag, dog jeg så, der var en artikel om Chelsea. Om den periode vi har, og om opgøret mod FC København. Jeg synes medierne kører det lidt for meget op, men det skal de jo. Ståle var dog imponeret af os, og vi spillede heller ikke dårligt i går. Overhovedet. Jeg er spændt på kampen om en uge, og ryger vi ud, bliver jeg mobbet til jeg dør. Der står meget på spil. Men vi skal sgu have succes i Champions League, som jeg skrev i går aftes. Det fortjener vores profiler, og er der et hold der fortjener det, er det sgu os.

Kunne man ikke forvente en større udrensning hos jer til sommer?
Nu er spanieren og Luiz købt, det kunne jo være de første skridt i denne retning.

Drogba, Anelka, Lampard, Terry, Cole, Maluda, Benayoun og Ferreira er alle 30+ og er altså på vej ind i deres sidste gode sæsoner inden det er slut.
Så det er vel på tide at i skal til at tænke på fremtiden og kører nye spillere i position. Det vil vel også betydeat enkelte af disse spillere skal til at tilbringe mere tid på bænken end de gør nu og det kunne jeg ikke forestille mig de vil være tilfredse med.
Og hvis i skal have lidt i kassen for nogle af disse spillere kan man jo godt tro at de skal væk nu.

Jeg aner ikke hvad planerne er, det er der nok kun ganske få der går men mit bud er at vi ser Chelsea som en af de helt store aktører i sommerens transfervindue. Især hvis CL glipper igen, og ikke for at provokere men det tror jeg altså det gør  Peace

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2007: 15 Feb 2011, 22:08 »

Jeg er sgu ikke enig. Chelsea-Barcelona i 2009, var tyberi udover alle grænser, og så ved jeg godt vi "bare" kunne have scoret, men når dommeren dømmer så ringe, så vil jeg ikke skyde skylden på spillere på nogen måde. I 2008 var det ren uheld at John Terry gled. Pak alt det sammen med at han ikke kunne klare presset. Det var ren uheld. I 2005, var der også en tvivlsom kendelse i Champions League mod Liverpool, og er vi rigtige grove, kunne der også dømmes et par straffespark i 2010 på Broen, mod Inter. Der var det dog mest vores egen skyld. Men jeg synes Chelsea fortjener den titel, og det er min holdning.
Så kan man vel også sige at Barcelona i den grad blev snydt i sidste sæson mod Inter. Bolden ramte vel og mærke Toure på armen, men eftersom han havde armen helt inde på kroppen, og bolden blev sparket op på armen, skulle der være dømt mål til Barcelona. Chelsea har ikke fortjent mere end de har kunne levere.!, færdig slut.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2008: 15 Feb 2011, 23:00 »

Kunne man ikke forvente en større udrensning hos jer til sommer?
Nu er spanieren og Luiz købt, det kunne jo være de første skridt i denne retning.

Drogba, Anelka, Lampard, Terry, Cole, Maluda, Benayoun og Ferreira er alle 30+ og er altså på vej ind i deres sidste gode sæsoner inden det er slut.
Så det er vel på tide at i skal til at tænke på fremtiden og kører nye spillere i position. Det vil vel også betydeat enkelte af disse spillere skal til at tilbringe mere tid på bænken end de gør nu og det kunne jeg ikke forestille mig de vil være tilfredse med.
Og hvis i skal have lidt i kassen for nogle af disse spillere kan man jo godt tro at de skal væk nu.

Jeg aner ikke hvad planerne er, det er der nok kun ganske få der går men mit bud er at vi ser Chelsea som en af de helt store aktører i sommerens transfervindue. Især hvis CL glipper igen, og ikke for at provokere men det tror jeg altså det gør  Peace

Ferreira og Benayoun er fortid til sommer. Det er jeg sikker på. Anelka smutter måske også til USA, og det ville heller ikke være en katastrofe. Du har ret med alle navne, men Terry er "kun" lige blevet 30 år. Han har en del år endnu. Desuden vil stammen, som består af spillere som Terry, Lampard og Drogba også være absolutte nøglespillere i de kommende sæsoner. Dog kan jeg godt frygte Drogba smutter. Lampard og Terry, slutter karrieren i Chelsea. 100 %. Cole og Malouda er også begge 30, men de er virkelig klassespillere, og jeg ønsker også de bliver, og hjælper Chelsea. Derfor tror jeg hverken Lampard, Terry, A.Cole eller Malouda forlader Chelsea. Drogba og Anelka er tvivlsomme, og Ferreira og Benayoun ønsker jeg som fortid.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #2009: 16 Feb 2011, 14:34 »

Min lillebror, der er Chelsea fan, vil rigtig (understreget RIGTIG) gerne have billeter til FCK kampen i Parken. Hvis det nu er at han melder sig ind i Chelseas fanklub, kan han så få billeter eller er det for sent?

På forhånd tak

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010