home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 834099 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1860: 06 Feb 2011, 12:55 »

Chelsea fans vil håne Liverpool plads med sange, denne sang er dog et modsvar på alt!

Tør forresten godt sætte 500 på at det er Liverpools fans vi kommer til at høre idag og ikke Chel$ea$...
Hvis du gerne vil smide dine penge ud af vinduet er det fair nok. Det er trods alt ikke fansne skyld vi har hentet Torres. Det er fodbold nu til dags, og det må du lære at forstå. Dit link er stadig ikke i orden.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1861: 06 Feb 2011, 12:59 »

Hvis du gerne vil smide dine penge ud af vinduet er det fair nok. Det er trods alt ikke fansne skyld vi har hentet Torres. Det er fodbold nu til dags, og det må du lære at forstå. Dit link er stadig ikke i orden.

Smide mine money ud af vinduet, rolig. Chelsea er ikke særlig kendt på stemningen, efter hvad jeg ved!

Mit link, er på sin plads! (Når vi snakker hån)
« Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 13:01 af HansenLFC » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1862: 06 Feb 2011, 13:02 »

Smide mine money ud af vinduet, rolig. Chelsea er ikke særlig kendt på stemningen, efter hvad jeg ved!

Mit link, er på sin plads!
Hvis du tror at maks 4000 Liverpool-fans, kan overdøve 40.000 Chelsea-fans, er der noget galt. For det er all dem der følger holdet i medgang og modgang, der kommer i dag, og ikke turister. Det er umuligt for dem, at få en plads.

verdenskrig
Manager

« Svar #1863: 06 Feb 2011, 13:05 »

Overdøve er så meget sagt, men man plejer altid at kunne høre vores fans give den god gas på udebane Smiley.

På Anfield er der dog blevet underligt tavst gennem det sidste år.. Trist udvikling Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1864: 06 Feb 2011, 13:06 »

Hvis du tror at maks 4000 Liverpool-fans, kan overdøve 40.000 Chelsea-fans, er der noget galt. For det er all dem der følger holdet i medgang og modgang, der kommer i dag, og ikke turister. Det er umuligt for dem, at få en plads.

En af mine venner er ovre og se den på VIP plads ... Opstemt

Men bare lad ham være Jakob .. Han burde da være glad for de 2 indkøb hans klub har lavet ..

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #1865: 06 Feb 2011, 13:07 »

Slikkel jeg vil gerne have dig til at udpege for mig, hvor han skriver at han ikke er glad for dem Rullende Øjne ? For mig bekendt skriver han ingen steder at han er ked af at vi har fået de to?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1866: 06 Feb 2011, 13:10 »

Han håner jo kun, hvis han havde lagt linket til Tv2 Sportens nyhed i Liverpool-tråden. Her er det bare en nyhed - sådan er det. At du bliver "stødt" af det Jakob Kjelberg udtaler, må du jo snakke med ham om...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1867: 06 Feb 2011, 13:13 »

Han håner jo kun, hvis han havde lagt linket til Tv2 Sportens nyhed i Liverpool-tråden. Her er det bare en nyhed - sådan er det. At du bliver "stødt" af det Jakob Kjelberg udtaler, må du jo snakke med ham om...
Præcis. Hansens link ville også være fint, hvis det var i Liverpool-tråden. Det var det bare ikke.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1868: 06 Feb 2011, 13:15 »

Slikkel jeg vil gerne have dig til at udpege for mig, hvor han skriver at han ikke er glad for dem Rullende Øjne ? For mig bekendt skriver han ingen steder at han er ked af at vi har fået de to?

Det skriver han ikke . Men hvis han ikke kan klare mosten af at jeg linker til at Chelsea nok vil håne Liverpools fans her i Chelsea tråden så synes jeg virkelig han burde holde sig til Liverpool tråden .. Han kan da andet en forvente at Chelseas fans vil elske Torres og at der vil komme ting herinde som måske ikke falder i jord med jer Liverpool fans .

Vi skal alle være her.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1869: 06 Feb 2011, 13:17 »

Præcis. Hansens link ville også være fint, hvis det var i Liverpool-tråden. Det var det bare ikke.

Det er et debatforum. Hvis ikke man må give modsvar, hvor er vi så henne JakobE?

HansenLFC
Gæst

« Svar #1870: 06 Feb 2011, 13:22 »

Det skriver han ikke . Men hvis han ikke kan klare mosten af at jeg linker til at Chelsea nok vil håne Liverpools fans her i Chelsea tråden så synes jeg virkelig han burde holde sig til Liverpool tråden .. Han kan da andet en forvente at Chelseas fans vil elske Torres og at der vil komme ting herinde som måske ikke falder i jord med jer Liverpool fans .

Utroligt at en tidligere fjende, allerede fra dag 1 er den nye ynglingsspiller.

Lad os sige at Drogba tog den anden vej, så vil jeg nu sige at han skulle overbevise mig om hvad fanden han faktisk kan. Han ville ikke kunne leve på fortidens bedrifter efter som han han kommer fra fjenden. Han skulle vinde mit hjerte/hjerne før jeg ville holde af ham som alle de andre. Torres fejrede VM med Liverpool om halsen f.eks.

Så is på. Hvem ved om han igen løber ind i en af hans trælse skader og aldrig kommer til at bevise det i Chelsea som han gjorde i Liverpool de første to år.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1871: 06 Feb 2011, 13:37 »

Det er et debatforum. Hvis ikke man må give modsvar, hvor er vi så henne JakobE?
Og det skal gøres sagligt. Linket er en provokation, og det kan ingen af os arbejde med.

HansenLFC
Gæst

« Svar #1872: 06 Feb 2011, 13:48 »

Og det skal gøres sagligt. Linket er en provokation, og det kan ingen af os arbejde med.

Sluk dit tv iaften. Den kommer mange gange...

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #1873: 06 Feb 2011, 14:01 »

Nu husker jeg desværre en Champions League kamp mellem Liverpool og Chelsea et par år tilbage, hvor Liverpool havde 5500 med rejsende tilskúrer til Stamford Bridge, der var svarede det til at være Liverpool fan sang/råbte for 350 Chelsea fans Smiley

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #1874: 06 Feb 2011, 14:03 »

argh... jeg beklager lige de mange stavefejl i mit tidligere post. Det jeg ville frem til var at hver Liverpool fan sang lige så højt som 350 fra Chelsea gjorde.

Men god kamp til begge hold Wink . Så må vi håbe den ender uafgjort .

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010