home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833624 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1575: 06 Jan 2011, 21:05 »

At kalde Lampard verdens bedste, hører vel til kategorien, hvor man kalder Liverpool det bedste hold i PL.

.. Kan nok ikke lave om på din mening, jeg er bare af den overbevisning du kun ser ham som den bedst, fordi han er Chelsea spiller..
Jaja, overdrivelse fremmer forståelse..

Jeg synes også min holdning om Kuyt, viser noget andet. Det behøves ikke nødvendigvis være en Chelsea-spiller.

Wild Dog
Gæst

« Svar #1576: 06 Jan 2011, 21:05 »

Men det er jo det du prøver ved at fortsætte denne diskussion. Hvis Jakob synes Lampard er verdens bedste så lad ham synes det, det skal du ikke prøve at lave om på. Det er som han også siger helt iorden at du ikke accepterer det men så er den vel heller ikke længere.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1577: 06 Jan 2011, 21:09 »

Jaja, overdrivelse fremmer forståelse..

Jeg synes også min holdning om Kuyt, viser noget andet. Det behøves ikke nødvendigvis være en Chelsea-spiller.

Hvad er din holdning om Kuyt da?

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1578: 06 Jan 2011, 21:11 »

Hvad er din holdning om Kuyt da?
At jeg synes han er en fantastisk spiller. Som jeg er fan af. Men mange er uenige.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1579: 06 Jan 2011, 21:17 »

At jeg synes han er en fantastisk spiller. Som jeg er fan af. Men mange er uenige.
Kuyt er vel også en okay spiller.
Ikke for at starte en diskution, men når du skriver han er en fantastisk spiller, så mener du vel ikke han er blandt de bedste i verden?, bare svar jo eller nej, jeg skal nok lade vær med at kommentere på det.

Liverpool F.C

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1580: 06 Jan 2011, 21:18 »

Ikke for at starte en diskution, men når du skriver han er en fantastisk spiller, så mener du vel ikke han er blandt de bedste i verden?, bare svar jo eller nej, jeg skal nok lade vær med at kommentere på det.

Kan jo være Jakob sætter nogle ting hos en spiller højere end andre ting, at kunne drible som Messi er ganske fint, men ikke alle sidder og savler over det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1581: 06 Jan 2011, 21:21 »

Nej, det synes jeg ikke. Men jeg synes han er stærkt undervurderet, og slet ikke får den anderkendelse han fortjener.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1582: 06 Jan 2011, 21:32 »

Nej, det synes jeg ikke. Men jeg synes han er stærkt undervurderet, og slet ikke får den anderkendelse han fortjener.
Nå kunne ikke lade vær med at svare tilbage slligevel  Skuffet ..
Den mening er helt okay, her er min egen mening om ham.
Jeg kan til dels følge dig i at han er undervurderet en smule, da han til tider virker uhyre skarp. Jeg er selv fan af Liverpool, og med det spil som han/hele holdet/træneren, har leveret ved jeg ikke helt om man kan kalde ham undervurderet, da der var store forventninger til ham da han kom tilbage fra sin skade (et par måneder siden snart edit: tror faktisk det er omkring 3 måneder siden  Huh ). Han skulle ligesom være med til at bære holdet frem, sammen med Gerrard og Torres, og det har han ikke rigtig levet op til. Det samme kan man så sige om Torres.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 21:34 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1583: 06 Jan 2011, 21:38 »

Nå kunne ikke lade vær med at svare tilbage slligevel  Skuffet ..
Den mening er helt okay, her er min egen mening om ham.
Jeg kan til dels følge dig i at han er undervurderet en smule, da han til tider virker uhyre skarp. Jeg er selv fan af Liverpool, og med det spil som han/hele holdet/træneren, har leveret ved jeg ikke helt om man kan kalde ham undervurderet, da der var store forventninger til ham da han kom tilbage fra sin skade (et par måneder siden snart edit: tror faktisk det er omkring 3 måneder siden  Huh ). Han skulle ligesom være med til at bære holdet frem, sammen med Gerrard og Torres, og det har han ikke rigtig levet op til. Det samme kan man så sige om Torres.

Nu er Kuyt jo ikke en spiller som Gerrard elller Torres, men derimod en arbejdshund som man ikke ser på samme måde.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1584: 06 Jan 2011, 21:41 »

Nu er Kuyt jo ikke en spiller som Gerrard elller Torres, men derimod en arbejdshund som man ikke ser på samme måde.

Det er jeg skam klar over, det jeg skrev, var blot at Kuyt sammen med Torres og Gerrard, skulle bære Liverpool frem. Han er langtfra en spiller af samme type som dem, men det ændrer ikke på at han stadig skulle være en af nøglespillerne.

Liverpool F.C

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1585: 06 Jan 2011, 21:44 »

Det er ikke sjovt at være Chelsea fan i disse tider..
Her i Januar tvivler jeg på at der kommer de store handler, hvis der er overhovedet kommer nogle. Lad mig bare blive positivt overrasket!

Jeg har som Jakob også en stor forkærlighed for Lampard og ser ham også helt i toppen af international fodbold. Han er ligeså vigtig for Chelsea som Terry er det, Terry binder forsvaret sammen mens Lampard styrer det offensive. De har hver sin betydning, og uden dem er vi ekstremt svækkede.

Jeg tror vi får uafgjort i den næste kamp hvorefter vi begynder at komme igang igen.

Hvordan med African Nations Cup, hvornår er det?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1586: 06 Jan 2011, 21:48 »

Det er jeg skam klar over, det jeg skrev, var blot at Kuyt sammen med Torres og Gerrard, skulle bære Liverpool frem. Han er langtfra en spiller af samme type som dem, men det ændrer ikke på at han stadig skulle være en af nøglespillerne.

At kalde Kuyt en nøglespiller siger lidt om Liverpools niveau. Kuyt er for mig at se ikke en spiller der går forrest når hans hold er i modgang. Han arbejder stenhårdt, men det gør han jo altid. Han mangler lidt attitude. Derimod ville jeg mene at Raul Meireles burde være en af dem der går foran. I de 5-8 kampe jeg har set med Liverpool har han ikke været den spiller jeg gerne så i Chelsea før vi fik Ramires.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1587: 06 Jan 2011, 21:54 »

At kalde Kuyt en nøglespiller siger lidt om Liverpools niveau. Kuyt er for mig at se ikke en spiller der går forrest når hans hold er i modgang. Han arbejder stenhårdt, men det gør han jo altid. Han mangler lidt attitude. Derimod ville jeg mene at Raul Meireles burde være en af dem der går foran. I de 5-8 kampe jeg har set med Liverpool har han ikke været den spiller jeg gerne så i Chelsea før vi fik Ramires.
Der var jo forhåbninger om at han kunne gå ind og være en nøglespiller for dem, efter han blev hans skade kvit, men det er han desværre ikke blevet. Der har været en masse spillere, som har været vigtigere/bedre end ham, uheldigvis.

Meireles har gjort det okay, selvom jeg stadig synes at Lucas er den af de to, som har gjort det bedst.

Liverpool F.C

Zone 43
Manager

« Svar #1588: 06 Jan 2011, 21:56 »

Hvordan med African Nations Cup, hvornår er det?

En gang til næste år, med Gabon og Ækvatorialguinea som værter, ifl. Wiki'en.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1589: 06 Jan 2011, 21:57 »

Der var jo forhåbninger om at han kunne gå ind og være en nøglespiller for dem, efter han blev hans skade kvit, men det er han desværre ikke blevet. Der har været en masse spillere, som har været vigtigere/bedre end ham, uheldigvis.

Meireles har gjort det okay, selvom jeg stadig synes at Lucas er den af de to, som har gjort det bedst.

Lucas er en af de spillere jeg mener Liverpool burde sælge. Jeg er slet ikke imponeret over ham.

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010