home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833545 gange)
Wild Dog
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1515: 05 Jan 2011, 21:11 »

Hold kæft hvor skal vi have købt meget ind her i Januar og til sommer. Det går da helt galt Græder

Kom med De Gea, Kjær, Santon, Hazard, Neymar og Dzeko (hvis vi kan lokke ham fra City i sidste øjeblik)

søgaard
Gæst

« Svar #1516: 05 Jan 2011, 21:17 »

Hold kæft hvor skal vi have købt meget ind her i Januar og til sommer. Det går da helt galt Græder

Kom med De Gea, Kjær, Santon, Hazard, Neymar og Dzeko (hvis vi kan lokke ham fra City i sidste øjeblik)
Tror du spiller lidt for meget FM.. Jeg har egentlig svært ved at se nogen af dem gå ind og forstærke jeres hold. Hazard og Neymar er talenter og spørgsmålet er om de har niveauet til toppen af Premier League og ikke mindst fysikken. Ingen af dem er just store spillere. De Gea og Kjær og Dzeko vil næppe skifte for at sidde på bænken, som man må regne med de ville komme til, når alle mand er klar. Cech er bedre end De Gea på nuværende tidspunkt, plus De Gea garanteret ikke kan et ord engelsk. Kjær vil umiddelbart også være reserve for Alex og Terry, når de begge to er klar. Dzeko og Drogba vil være en mere lige kamp, men ingen af dem vil være tilfredse med at skulle sidde på bænken. Hvilket jo vil være nødvendigt, hvis I forsætter med at spille 4-3-3. Santon forstår jeg slet ikke.. Knægten har haft svært ved at spille sig på Inters hold og har så vidt jeg er informeret tit haft problemer med at overhovedet spille sig på bænken i Inter. Han vil da nok få endnu sværere i Chelsea, hvor man egentlig har en del alternativer på backpladserne, men problemet har jo bare været skader til flere af disse.

Wild Dog
Gæst

« Svar #1517: 05 Jan 2011, 21:19 »

Haha kan godt være jeg gør det Tunge

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1518: 05 Jan 2011, 21:29 »

Der skal hentes point i dag! I er 9 point fra os, og hvis titelforhåbningerne skal være et realistisk mål i år, skal i oppe jer i de næste mange kampe. Der er spillet over halvdelen af sæsonen og I dummer jer gang på gang. I skal ud og spille offensivt fodbold, samtidig skal I være godt sikret i bagkæden, da det koster jer point gang på gang. I startede på et fuldstændig eminent niveau, hvor alle jeres kæder fungerede 100% optimalt. Essien var især en spiller, som har fascineret mig i denne sæson, hvor han fortsatte formen fra sidste sæson, desværre (for jer) er han også dalet en smule i niveau.

Mesterskabet har været væk i 2 måneder i vores tilfælde, men ellers er jeg enig i det du skriver, vi overpeformede formentlig bare i starten af sæsonen. Og vores defensiv er slet ikke til stede i disse tider, vi er faktisk et sørgeligt syn  Forlegen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1519: 05 Jan 2011, 21:40 »

Hold kæft hvor er jeg ked af det. Det er så trist det her. Jeg tror stadig på mesterskabet, og jeg tror stadig vi vinder den her kamp. Men det bliver mere og mere noget jeg bare bilder mig selv ind.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1520: 05 Jan 2011, 21:43 »

fuck, så ikke selvmålet men var det en fejl eller uforsætligt?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1521: 05 Jan 2011, 22:18 »

Det kan være Liverpool vil bytte træner med os, Hodsons tonserbold må da passe perfekt til Drogba også kan vi vinde nogle andenbolde også tage den derfra Djævel

Det kan ikke blive ringere end det her

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #1522: 05 Jan 2011, 22:21 »

Hvem er der egenligt af ledige trænere på market  Huh

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

JKJ
Gæst

« Svar #1523: 05 Jan 2011, 22:23 »

Det kan være Liverpool vil bytte træner med os, Hodsons tonserbold må da passe perfekt til Drogba også kan vi vinde nogle andenbolde også tage den derfra Djævel

Det kan ikke blive ringere end det her

Jeg er klar til hvad som helst så for min skyld gerne  crazy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1524: 05 Jan 2011, 22:24 »

Det kører ikke for jer - Det er et faktum. Nu ser jeg ikke kampen mellem Wolves - Chelsea, men jeg ville være pinlig berørt over, at se dem spille, hvis jeg var Chelsea-fan.

Cech har ikke stået godt over en længere periode, men hans topniveau er stadig et af de bedste i verden, hvis ikke det bedste. Han er virkelig en klasse keeper, som I skal have tålmodighed med, da alle kan ramme et bundniveau på et tidspunkt. Jeres defensiv har tit sejlet rundt, når I endelig har ramt netmaskerne. Noget skal der ske, men tror ikke på, at det er det rette, at fyrer en så dygtig træner, som Ancelotti. Han har ført dem til succes sidste sæson, og han startede også godt ud i starten af denne sæson.

Jeg glæder mig jo blot over jeres ekstremt dårlige formkurve, og jeg begynder også at tro på, at FCK går videre i CL, men nu skal jeg selvfølgelig ikke være for naiv og tro på, at det bliver let for os, men vi har en meget bedre chance, end hvis I havde beholdt formen, som tidligere...

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1525: 05 Jan 2011, 22:28 »

Ham fra Hoffenheim de lige har fyret, Ragnick, men han satser rigtig meget på de unge, så det ener med en bænk der hedder Lampard, JT, Drogba, Anelka, Cole, Malouda og Ferreira Cool

Utroligt at vi kan gå fra kanonstart til lortesæson

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1526: 05 Jan 2011, 22:29 »

Hvem er der egenligt af ledige trænere på market  Huh

Hvad ville et trænerskifte betyde for Chelsea, for mig vil det kun gøre tingene værre. Prøv og uddyb og begrund, hvorfor du synes I skulle have brug for en ny træner. - Det kan vi få en god debat ud af.  Peace

DeBuur
Manager

« Svar #1527: 05 Jan 2011, 22:29 »

Kan ikke se Chelsea kampen... men det virker til at noget gik helt galt dengang Ray Wilkins røg ud af træner staben.
Det ville nok ikke være helt dumt at hente et par nye folk ind i dette vindue..... meen det er vel heller ikke umuligt at træneren ryger ud.

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1528: 05 Jan 2011, 22:33 »

Ingen tvivl om at Wilkins sidder og gnider sig i hænderne over det her, spillerne havde et fantastisk forhold til ham, og siden har vi været lort på lort. Abramivich har skudt sig selv og Chelsea i foden igen, ligesom da han besluttede at hente Shevchenko

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1529: 05 Jan 2011, 22:39 »

Til jer der ikke så kampen: Kalou var alene med målmanden to gange, Malouda var alene med målmanden to gange, Drogba ramte stolpen, og Anelka  var alene med målmanden

...

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010