home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 848 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833488 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1440: 02 Jan 2011, 17:06 »

Ja Ferreira og Anelka kan rolig smutte af helvede til. Ferreira er den langsomste fodboldspiller i verdenshistorien og er efterhånden direkte skyld i 5-7 tabte point. Anelka, det arrogante svin har INTET bidraget med i 12 måneder nu, og skal også bare ud af klappen. Ramires render rundt som en forvirret hveps efter en sodavand den kan dykke ned i, han smider så mange bolde væk og bidrager ikke med noget som helst. Denne sæson skal udelukkende overstået med en minimal procentdel af æren i behold, også må vi forstærke kraftigt til sommer, så vi kan komme op i toppen igen fra næste sæson, eller ender vi som Liverpool og roder rundt i midten i 4-5 sæsoner  

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1441: 02 Jan 2011, 17:07 »

http://www.goal.com/en/match/48000/chelsea-vs-aston-villa/player-ratings

HVILKEN JOKE!!?!?!

Ferreira 6,5 - Bruma 5. Jeg tror der er en der ikke kan kende forskel fra sort, skaldet teenager og sorthåret, hvid, forvirret portugiser....Og hvis Lampard og Terry hed Xavi og Pique havde de begge fået 8
Dette er det arveligste gang pis jeg har set længe. Det er så useriøst.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1442: 02 Jan 2011, 17:08 »

http://www.goal.com/en/match/48000/chelsea-vs-aston-villa/player-ratings

HVILKEN JOKE!!?!?!

Ferreira 6,5 - Bruma 5. Jeg tror der er en der ikke kan kende forskel fra sort, skaldet teenager og sorthåret, hvid, forvirret portugiser....Og hvis Lampard og Terry hed Xavi og Pique havde de begge fået 8

Det er vel begrænset hvor høje karakterer man har fortjent, når man står uafgjort med nr 16.

Jeg er helt enig i, at Bruma havde fortjent højere karakter, og Ramires og Ferreira havde fortjent lavere.

Der er alt for stor forskel på jeres gode spillere, og så de middelmådige spillere. Da Lampard var væk virkede det som om, at i ikke kunne spille uden ham, men nu er han tilbage, og i vinder stadigvæk ikke. I spiller jer lige så stille ud af mesterskabskampen. Jeg siger ikke, at i er ude endnu, men det begynder sgu at være tæt på. I kan komme 9 point efter United. I har heldigvis nogle lette kampe her i resten af januar, men med jeres form, kan i smide point til alle hold.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1443: 02 Jan 2011, 17:11 »

Det er vel begrænset hvor høje karakterer man har fortjent, når man står uafgjort med nr 16.

Jeg er helt enig i, at Bruma havde fortjent højere karakter, og Ramires og Ferreira havde fortjent lavere.

Der er alt for stor forskel på jeres gode spillere, og så de middelmådige spillere. Da Lampard var væk virkede det som om, at i ikke kunne spille uden ham, men nu er han tilbage, og i vinder stadigvæk ikke. I spiller jer lige så stille ud af mesterskabskampen. Jeg siger ikke, at i er ude endnu, men det begynder sgu at være tæt på. I kan komme 9 point efter United. I har heldigvis nogle lette kampe her i resten af januar, men med jeres form, kan i smide point til alle hold.
Med bare en lille smule mere heldig og effektivitet, havde vi haft 9 point i de fire kampe Lampard havde været med i.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1444: 02 Jan 2011, 17:12 »

Med bare en lille smule mere heldig og effektivitet, havde vi haft 9 point i de fire kampe Lampard havde været med i.

Men det held har I ikke besiddet, og i dag var det jo fuldt fortjent, at I ikke fik de 3 point. Kampen bølgede frem og tilbage, med chancer til begge lejre. Helt fortjent uafgjort resultat.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1445: 02 Jan 2011, 17:14 »

Men det held har I ikke besiddet, og i dag var det jo fuldt fortjent, at I ikke fik de 3 point. Kampen bølgede frem og tilbage, med chancer til begge lejre. Helt fortjent uafgjort resultat.
Ikke enig. Slet ikke. Vi fortjente sejren i dag, og fortjente den ligeledes mod Tottenham. Men overtiden var ond begge gange.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1446: 02 Jan 2011, 17:17 »

Selvom heldet opsøger topholdene er det udelukkende vores egen skyld vi ikke vinder i dag, det er jo under al kritik at man kommer foran 1-0 så stopper man totalt med at spille fodbold i ca. en halvleg hvorefter vi så totalt trykker Aston Villa i bund og egentlig havde vundet kampen også dummer vi os kraftedeme igen, hvorfor helvede spiller man på offside bolde i overtiden? ticked off

Jeg kan ikke bruge til en skid at vi spiller fornuftigt i 20-30 min af en kamp også stinker resten af kampen, så vinder du ikke nogle kampe ligemeget hvilket liga du spiller i. Og Ferreira skulle have haft 1 eller 2 i karakter istedet for og så skifte sportsgren, måske dart, bowling eller curling hvor det ikke kræver man skaæ løbe over 5 km/t

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #1447: 02 Jan 2011, 17:17 »

Ikke enig. Slet ikke. Vi fortjente sejren i dag, og fortjente den ligeledes mod Tottenham. Men overtiden var ond begge gange.

Hvis vi ser bort fra de sidste 20 min og de første 5 min ca så var Villa kampens bedste hold, og specielt i første halvleg pressede de jer hårdt i lange perioder.. Man kunne ikke have sagt noget til en Villa sejr i dag, og synes Pointdeling er fair!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1448: 02 Jan 2011, 17:18 »

Hvis vi ser bort fra de sidste 20 min og de første 5 min ca så var Villa kampens bedste hold, og specielt i første halvleg pressede de jer hårdt i lange perioder.. Man kunne ikke have sagt noget til en Villa sejr i dag, og synes Pointdeling er fair!
De første 20 (indtil Lampard scorede) var lige. Derefter dominerede Villa indtil pausen, og 5 min efter pausen. Derefter stod der Chelsea på alt. Jeg synes overhovedet ikke pointdeling er fair.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1449: 02 Jan 2011, 17:20 »

I presser Villa i bund til sidst, men når vi kigger på helhedsbilledet af kampen, så var Villa bestemt lige så godt med i kampen, hvis ikke bedre. De pressede jer godt i bund i første halveg, og fortjent faktisk et mål mere end de får, når man kigger på deres chancer. I anden halveg er i begge godt med, men Villa kommer stadig frem til store chancer. Fortjent resultat for begge parter.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1450: 02 Jan 2011, 17:21 »

Det har vel intet med sagen at gøre om Villa ligger nr. 16 eller nr. 1? Liverpool tabte til Wolves, der lå nr. 20 i forrige kamp, så alt kan ske.
Men Villa fightede i dag, så det er det du skal tage udgangspunkt i. Der er jo klart forskel fra bunden i PL til bunden i Laliga. Villa er et fysisk meget stærkt hold, der normalt har en god defensiv, men spanske bundhold tror de kan spille som Real eller Barca.

Og Lampard gør da en kæmpe forskel. I anden halvleg styrer han spillet og sætte flot Malouda mf. op til chancer. Desuden er hans løb i feltet fremragende og ingen kan lave de løb som han kan.

verdenskrig
Manager

« Svar #1451: 02 Jan 2011, 17:22 »

Enig med IL!

Ved ikke hvilken kamp du har set, men Chelsea var i lange perioder ude og svømme, og specielt første halvleg var Villas!

I anden halvleg kommer i hurtigt bagud, og så er det klart det er jer som bliver toneangivende.. Men jeg synes først at i med ca 20 min igen for alvor satte dem under tryk, og det samme sad kommentatoren også og snakkede om.. Der gik længe før spillernes trosreaktion kom!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1452: 02 Jan 2011, 17:24 »

I presser Villa i bund til sidst, men når vi kigger på helhedsbilledet af kampen, så var Villa bestemt lige så godt med i kampen, hvis ikke bedre. De pressede jer godt i bund i første halveg, og fortjent faktisk et mål mere end de får, når man kigger på deres chancer. I anden halveg er i begge godt med, men Villa kommer stadig frem til store chancer. Fortjent resultat for begge parter.
Jeg husker ikke Villa have ret mange chancer mellem deres 1-2-mål og vores 3-2-mål?

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1453: 02 Jan 2011, 17:26 »

Enig med IL!

Ved ikke hvilken kamp du har set, men Chelsea var i lange perioder ude og svømme, og specielt første halvleg var Villas!

I anden halvleg kommer i hurtigt bagud, og så er det klart det er jer som bliver toneangivende.. Men jeg synes først at i med ca 20 min igen for alvor satte dem under tryk, og det samme sad kommentatoren også og snakkede om.. Der gik længe før spillernes trosreaktion kom!

En kommentator der ikke helt ved om han skal kalde Ashley Cole for Joe Cole eller Ashley Young kan man umuligt tage seriøst. Desuden mente han mente John Terry ikke kunne tage ansvar eller fører bolden frem. Idiot

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1454: 02 Jan 2011, 17:27 »

En kommentator der ikke helt ved om han skal kalde Ashley Cole for Joe Cole eller Ashley Young kan man umuligt tage seriøst. Desuden mente han mente John Terry ikke kunne tage ansvar eller fører bolden frem. Idiot

hvor fanden er min like knap Huh

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010