home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833153 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1215: 14 Dec 2010, 16:45 »

i et helt andet emne så har jeg inviteret gutterne over for at se united kampen på storskærm den 19. hvis de spiller bedre end i mod Tottenham kan det kun blive en forrygende aften Opstemt.

Så vil jeg så lige være rigtig flink og ønske Chelsea held og lykke og selvfølgelig håber jeg også du får en hyggelig aften! Wink

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1216: 14 Dec 2010, 17:19 »

Noget helt andet og et meget større problem er jo at Chelsea-United faktisk starter samtidig med EM-finalen i håndbold, hvad fanden skal man se hvis DK når finalen? Dejlige damer eller konge fodboldkamp? ja jeg bliver sku helt i tvivl Forlegen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Chamberlain15
Manager

« Svar #1217: 14 Dec 2010, 17:29 »

Noget helt andet og et meget større problem er jo at Chelsea-United faktisk starter samtidig med EM-finalen i håndbold, hvad fanden skal man se hvis DK når finalen? Dejlige damer eller konge fodboldkamp? ja jeg bliver sku helt i tvivl Forlegen

Man sætter sku da altid fodbold i første række! Wink Opstemt

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1218: 14 Dec 2010, 17:38 »

Dejlige damer og håndbold hører sgu ikke sammen hvis du spørger mig. xD

Selvfølgelig skal du se fodboldkampen, men hvis du er vild efter at se håndbolden, kan du jo se en af delene på computeren. Jeg er sikker på at du kan se begge dele på sputnik, og hvis du vil være ulovlig kan du nok også finde det. Tunge

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #1219: 14 Dec 2010, 17:44 »

Hej, sjovt - og tillykke med i aldrig har vundet Premier League.
nej kun 18 gange.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

U-4-E
Manager

« Svar #1220: 14 Dec 2010, 17:47 »

nej kun 18 gange.

Han mener nok at i aldrig har vundet mens det har heddet Premier League.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1221: 14 Dec 2010, 18:06 »

Synes alt for godt om! (Y)

Det er også grunden til at jeg hader Chelsea. Køberklub. Hvilket også er derfor at jeg hader Manchester Shitty. Kan bare ikke tage at hold køber sig til succes.  Kys

Hvilke(n) klub(ber) er ikke (en) "køberklub(ber)" i følge dig?

Ja, selv dit hellige Arsenal er en købeklub.

Chamberlain15
Manager

« Svar #1222: 14 Dec 2010, 18:09 »

Chill mate. Den diskussion havde vi jo lige lukket! Wink

Men uddybe gerne hvorfor Arsenal er den køberklub? Chelsea har jo nærmest fået der plads i mesterskabskampen forærret af Roman Abramovich og han mange millioner Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1223: 14 Dec 2010, 18:18 »

Tja, her den anden dag valgte jeg at se Danmark-Rusland, de spiller trods alt bedre håndbold end Arsenal gjorde mod United. Ved ikke hvorfor Wenger har lært sine spillere aldrig at løbe ind i feltet??

Spøg til side, du skal helt klart vælge fodbolden - der spilles jo efterhånden også håndbold-EM/VM hver anden uge.

Men nøj, hvor jeg glæder mig til den kamp. En ekstra lille julegave de tre runder her (inkl. weekendens).United-Arsenal, Chelsea-United, Arsenal-Chelsea. FA har tilsyneladende håbet at kunne få PL afgjort på blot 2 uger Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1224: 14 Dec 2010, 18:19 »

Tja, her den anden dag valgte jeg at se Danmark-Rusland, de spiller trods alt bedre håndbold end Arsenal gjorde mod United. Ved ikke hvorfor Wenger har lært sine spillere aldrig at løbe ind i feltet??

Hvorfor skulle Arsenal da også spille håndbold mod United?

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1225: 14 Dec 2010, 18:22 »

Men uddybe gerne hvorfor Arsenal er den køberklub? Chelsea har jo nærmest fået der plads i mesterskabskampen forærret af Roman Abramovich og han mange millioner Smiley

Jeg er skam helt rolig.

Så længe, der er kontraktfodbold til, så vil alle professionelle fodboldklubber være "købeklubber." Køber man en spiller, så er man en købeklub.

Købeklubber er et begreb der i jantelovens ånd bliver brugt, hvis man er ked af at en anden klub har flere penge og køber de spillere man gerne ville have til sin egen klub.

ptrN
Manager

« Svar #1226: 14 Dec 2010, 18:23 »

Hvad gør helt nøjagtigt Arsenal til en købeklub?

welbz is dat guy

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1227: 14 Dec 2010, 18:24 »

Start med at forklare begrebet købeklub? Hvis fx. en klub bruger 1 mia på en ungdomsafdeling, og derefter ikke selv køber synderligt mange færdigudviklede spillere, men derimod unge, er de så en købeklub?

Og er Real Madrid ikke en købeklub? Bare fordi de har flere pokaler i trofæskabet, gør det dem vel ikke mindre ekspenderende end andre? De har alligevel brugt langt over 3 mia. kr. på spillere de sidste 2 sæsoner...

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1228: 14 Dec 2010, 18:25 »

Hvad gør helt nøjagtigt Arsenal til en købeklub?
Jeg er skam helt rolig.

Så længe, der er kontraktfodbold til, så vil alle professionelle fodboldklubber være "købeklubber." Køber man en spiller, så er man en købeklub.

Købeklubber er et begreb der i jantelovens ånd bliver brugt, hvis man er ked af at en anden klub har flere penge og køber de spillere man gerne ville have til sin egen klub.

ptrN
Manager

« Svar #1229: 14 Dec 2010, 18:28 »

Det var dog den dummeste definition på en købeklub jeg længe har hørt. Jeg går ud fra du holder med Chelsea? Arsenal og Chelsea kan slet ikke sammenlignes på det plan, da Chelsea bruger langt flere penge end Arsenal.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010