home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831845 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #390: 10 Feb 2009, 16:24 »

Bare rolig, så sort er natten slet ikke endnu. I mine øjne er det fuldstændig tåbeligt at fyre Scolari nu, og at fyre ham i det hele taget. Er det hans skyld at John Terry brænder rundens største chance i weekenden fx? Det er marginaler der tæller og det er dem, der til dels er gået mod Chelsea på det seneste, men det forstår 'smarte' forretningsfolk jo ikke. Derudover sker det umiddelbart efter transfervinduet, som ville have været godt for en ny manager, til at sætte sit eget præg på truppen, i stedet har Scolari skilt sig af med Bridge, og hentet Quaresma. Forstår virkelig ikke bestyrelsens dispositioner i denne sag, men det beviser vel blot at det er ved at blive et loppecirkus, med alle de rigmænd der præger fodbolden.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

jchr
Lilleputspiller
*

« Svar #391: 10 Feb 2009, 16:35 »

Synes nu det ser ret så sort ud, ikke på banen, men, som du selv skriver, på den måder de håndterer det hele på derovre.

Kan godt være Terry brænder en stor chance, men et hold som Chelsea kan ikke være afhængige af, om en centerforsvare kan skovle den ind på en dødbold. Quaresma havde en chance og vi blev måske snydt for et straffe, men det er ikke godt nok alligevel. 1 point i fem kampe mod de andre store hold (Villa ikke medregnet), fortæller jo også lidt om, at han har problemer med at sætte holdet op.

Med hensyn til transfervinduet, kan jeg bare ikke se hvorfor der ikke blev købt en angriber. Bridge fik jo ikke den spilletid, han ville være berettet til på næsten alle andre PL-hold og Ferreira kan spille en fin venstreback, som han også viste for Portugal i sommer. Og Quaresma er jo en erstatning for J. Cole som er ude resten af sæsonen.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2009, 16:37 af jchr » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #392: 10 Feb 2009, 16:48 »

Ja, men hvorfor lade en manager der allerede er på vej ud, hente en spiller på transfer-vinduets sidste dag? Det er det jeg ikke forstår. Ledelses-mæssigt ændrer Chelsea sig ikke, før der er kommet nye folk til/Abramovich stikker af. Så det er jo som det har været de seneste års tid. Problemet er at de fik umiddelbar succes, og nu forstår de ikke at det ikke kan komme hvert år. Spørgsmålet er så om Chelsea overhovedet er konkurrence-dygtige i tilfælde af at Abramovich smutter - jeg tillader mig at tvivle.

Og hvis man ikke kan være afhængige af at score på en gigant-chance mod et hold, der tydeligvis pakker sig og lever på kontra - som man må forvente på hjemmebane mod et lille hold - så ved jeg ikke hvad man skal forvente. I sådanne kampe er det jo blevet tydeligt over de seneste år, at der i mange tilfælde skal spilles helt tyndt, hvilket er blevet sværere, grundet de små holds tilgang til tingene og scorer man så ikke på sådanne chancer - hvor faen kan man så forvente mål fra?

jchr
Lilleputspiller
*

« Svar #393: 10 Feb 2009, 18:04 »

Vi havde jo brug for en kant og han er vel noget nær det bedste man kunne få fat i på en halvårig lejekontrakt.

Hvis det skal gå helt galt økonomisk, så skal Abramovich smutte imorgen. De store lønninger går lige pt. til de gamle (Ballack, Drogba, Deco, A. Cole, Anelka, Carvalho og Lampard(som stadig har en lang kontrakt godt nok)) og så Terry som forhåbentlig bliver i lidt længere tid. Men ellers alle spillere som nok er "væk" om 3-4-5 år. Og man må da håbe at de vha. finanskrisen, får lært man ikke bliver et storhold på den måde.

Det skal dog på ingen måde fremstå som om jeg er tilfreds, med måden det hele foregår derovre på den lille ø, men hvis rygterne taler sandt og de har planer om at bygge et nyt stadion, så smutter Russeren jo nok ikke inde for de næste år.

a to the o
Juniorspiller
**

« Svar #394: 10 Feb 2009, 20:38 »

Jeg forstår simpelhen ikke hvorfor de vil have fat i Hiddink i 3 måneder for derefter at skal ud og finde en ny manager.. igen...

Szczesny
Manager

« Svar #395: 11 Feb 2009, 12:09 »

Jeg forstår simpelhen ikke hvorfor de vil have fat i Hiddink i 3 måneder for derefter at skal ud og finde en ny manager.. igen...

Det giver da tid til at finde en kompetent afløser. De kan finde ud af hvilken type de vil have. De kan holde samtaler med de forskellige interesserede kandidater og høre hvorvidt der skal ændres på spillerfronten, og så holde det op mod deres egne forventninger budget og så videre... Der er mange ting at tage op til overvejelse, og når nu det koster dem 87mille at fyre Scolari, så vil de nok være sikre på at foretage det rette valg næste gang. De lærer vel af deres fejltagelser (gør ikke så meget, hvis ikke de gør - det er jo bare chelsea Wink)

Hiddink er tilmed en stor kapacitet, der har vist mange gange at han har hvad der skal til, så jeg kan ikke se problemet.

Det mærkværdige for mig er at Chelsea tager folk der træner landshold. Ny trend? Tunge

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #396: 03 Mar 2009, 22:46 »

Nogen der ved hvad kampen mellem Portsmouth  -  Chelsea blev?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Andreas93
Gæst

« Svar #397: 03 Mar 2009, 22:50 »

Nogen der ved hvad kampen mellem Portsmouth  -  Chelsea blev?

1-0 til Chelsea. Drogba blev matchvinder.

JKJ
Gæst

« Svar #398: 15 Mar 2009, 16:32 »

Udrensning på vej i Chelsea?? Stort set alle omkring og over de 30 er på vej væk, plus en masse fyld.

Det ligner da nærmest et rent blodbad i London klubben...

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/218390/DIDIER-DROGBA-DECO-AND-MICHAEL-BALLACK-TO-GO-Roman-Abramovich-to-launch-old-boys-clearout-at-Chelsea.html

JKJ
Gæst

« Svar #399: 16 Mar 2009, 14:52 »

Det går da vist ganske godt for Arnesen i Chelsea, nu ser det ud til han bliver forfremmet og det er ham der skal finde jeres nye træner...
Desuden er det ham der kommer til at stå for alt når det gælder handler, både ind og ud fra klubben...

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Arnesen-forfremmes-i-Chelsea

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #400: 16 Mar 2009, 14:59 »

Ser ud til Deco er ude resten af sæsonen.

AFC
Manager

« Svar #401: 18 Mar 2009, 16:32 »

Hvor lang tid skal jeres keeper, Petr Cech gå med den hjelm han har på? Syntes han har haft den på i over et år nu og var det ikke en hjernerystelse som var skyld i det?

verdenskrig
Manager

« Svar #402: 18 Mar 2009, 16:35 »

Så vidt jeg ved skal han spille med den resten af livet Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #403: 18 Mar 2009, 16:38 »

Det er ikke noget han skal, men noget han vælger for at beskytte sit hovede efter den voldsomme hjernerystelse han fik for noget tid siden.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #404: 18 Mar 2009, 16:46 »

Mener jeg læste da han lige var kommet tilbage fra skaden at han skulle have den på i 3 år, men kan godt være det er resten af den tid han spiller fodbold, som der står længere oppe..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010