|
|
|
ManUtd83
|
|
Sådan er det med Chelsea-spillere. Det er alle sammen så pengegrise.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Sådan er det med Chelsea-spillere. Det er alle sammen så pengegrise.
Arhhhhh spis nu lige brød til... Det kender ejg sku også et par united spillere som er  .. Eller... Hvilken proff spiller udover de der super loyale spillere, er ikke pengegrisk Kom nu ind i kampen 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Arhhhhh spis nu lige brød til... Det kender ejg sku også et par united spillere som er  .. Eller... Hvilken proff spiller udover de der super loyale spillere, er ikke pengegrisk Kom nu ind i kampen  Det ar da også bare for at svine Chelsea. Ved da godt at vi har specielt en lort i United, som er lidt for glad for kontanterne for min smag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Det er da klart de tænker på pengene.. når ens arbejdsliv topper i alder mellem 20 til 35 år, så er det klart man skal have så meget ud af det som muligt! Det ville sikkert også være spændende for Lampard og komme til et andet land.
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Det kan ikke være sandt!! Det må bare ikke ske det der, det må det virkelig ikke, ej hvor trist. totalt nedern. og så for 75 mio kr. så kan de sku ligeså godt lade ham spille kontrakten ud, en af vores bedste smutter. for sølle 75 mio kr. det må ikke ske. DET ER IKKE SANDT!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Det kan ikke være sandt!! Det må bare ikke ske det der, det må det virkelig ikke, ej hvor trist. totalt nedern. og så for 75 mio kr. så kan de sku ligeså godt lade ham spille kontrakten ud, en af vores bedste smutter. for sølle 75 mio kr. det må ikke ske. DET ER IKKE SANDT!!!!
Håber jeg fandme heller ik:S. Min ynglingsspiller må bare ik skifte  . Det er den eneste side jeg har kunne finde den nyhed på. Og det er jo også kun 1 avis der har skrevet. Så vi har vel lov at håbe at det ik passer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Håber jeg fandme heller ik:S. Min ynglingsspiller må bare ik skifte  . Det er den eneste side jeg har kunne finde den nyhed på. Og det er jo også kun 1 avis der har skrevet. Så vi har vel lov at håbe at det ik passer! han kan bare ikke skifte væk fra os, og endnu mere nedern er at han skifter til min hade klub nr. næsten 1... kan ikke klare Inter.. Det må ikke ske det her. kæft hvor trist..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvorfor lige Inter  Kunne han ikke bare skifte hvilket som helst andet sted hen Edit han kan bare ikke skifte væk fra os, og endnu mere nedern er at han skifter til min hade klub nr. næsten 1... kan ikke klare Inter.. Det må ikke ske det her. kæft hvor trist..
Helt Enig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Manchester United?
Efter alle rygterne så kommer det slet ikke som en overraskelse. Om højst en uge så er Deco præsenteret på Broen.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Manchester United?
Efter alle rygterne så kommer det slet ikke som en overraskelse. Om højst en uge så er Deco præsenteret på Broen.
Deco han kan for min skyld smutte så langt væk som muligt, så længe Lampard ikke skifter. Lampard kan ikke erstattes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
Deco han kan for min skyld smutte så langt væk som muligt, så længe Lampard ikke skifter. Lampard kan ikke erstattes.
Fuldstændig enig!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Men nu er det så'n at Lampard er skredet og Deco er Scolari's number one player på den position som skal hentes ind.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Mikkel2306
|
|
|
|
|
|