home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1018 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831425 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #255: 25 Maj 2008, 13:11 »

Så er rygterne i gang: http://www.bold.dk/nyt/?vis=84208&rss=true

Jeg foretrækker nok en anden, da jeg ikke er videre imponeret over Svennis.
Men hvad mener I andre?
jeg er bestemt heller ikke imponeret over svennis, så jeg håber enten det bliver Laudrup eller Mancini.

Men der stod også et sted at mourinho måske kommer tilbage, fordi ham og roman har fået et godt forhold igen.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #256: 25 Maj 2008, 13:12 »

Hvads siger i til Frank Rijkaard..?

jaa han kunne også være spændende

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #257: 25 Maj 2008, 13:12 »

Jeg må indrømme at jeg fatter ikke Chelsea og jeg synes efterhånden at de selv er ude om at omverdenen griner lidt af dem.

Jeg synes det var en kæmpe skandale at fyre Ranieri i sin tid og det er en lige så stor skandale at fyre Grant nu.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #258: 25 Maj 2008, 13:13 »

Hvads siger i til Frank Rijkaard..?

aldrig!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #259: 25 Maj 2008, 13:18 »

jeg er bestemt heller ikke imponeret over svennis, så jeg håber enten det bliver Laudrup eller Mancini.

Men der stod også et sted at mourinho måske kommer tilbage, fordi ham og roman har fået et godt forhold igen.
Laudrup skal ikke til Chelsea! Det er han overhovedet ikke erfaren nok til.
Mourinho tror jeg heller ikke, at du skal regne med. Hvorfor skulle han vende tilbage til den klub, som han for under et år siden forlod? Derudover skulle han være tæt på at overtage Inter.

Jeg må indrømme at jeg fatter ikke Chelsea og jeg synes efterhånden at de selv er ude om at omverdenen griner lidt af dem.

Jeg synes det var en kæmpe skandale at fyre Ranieri i sin tid og det er en lige så stor skandale at fyre Grant nu.
Jamen jeg er egentlig enig med dig. Jeg forstår heller ikke, hvorfor Ranieri i sin tid skulle fyres, og at Grant nu er færdig virker også dumt. Men jeg havde ikke regnet med andet, end at Grant blev fyret efter denne sæson uden trofærer. Selvom jeg selv var klar til at lade ham fortsætte.

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #260: 25 Maj 2008, 14:38 »

Brøndby IF & Chelsea FC

Rossonero
Gæst

« Svar #261: 25 Maj 2008, 17:00 »

Tja, det skal i hvert fald blive spændende at se, hvad det ender med.

Jeg har på flere sider læst mig frem til, at Frank Rjikaard nok er den mest sandsynlige. På den anden side af muren rygtes Mark Hughes og Sven Goran Eriksson, mens jeg mener en tilbagevenden af José Mourinho ikke sker.

Jeg sætter min stemme på enten Rjikaard eller Eriksson.

ManUtd83
Manager

« Svar #262: 25 Maj 2008, 17:44 »

Jeg har altid været af den opfattelse, at Avram Grant ikke aner hvad han laver. "Se på resultaterne" siger folk så, men glem nu ikke, at han har gode assistenter ved sin side, og spillerne kan nok også godt huske præcist hvor kedeligt de skal spille. Indimellem synger Chelsea egne fans da også "You dont know what you're doing", og her er et lille bevis.

http://www.youtube.com/v/qrDTWAU4MSY&feature=related

Han var en fejlansættelse i første omgang, og jeg tror kun han blev ansat fordi han er Abramovic's ven.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #263: 25 Maj 2008, 18:01 »

Ja, han blev muligvis kun ansat, fordi han er venner med Abramovic, men i hans tid som træner hentede Chelsea ganske fine resultater, selvom det i sidste ende ikke blev til nogen trofæer. Så hvorfor fyre ham? Med mindre han virkelig ikke ved hvad han laver. Men hvis ikke han gør det, så virker det da noget så dumt at lade ham sidde i manager-sædet næsten en hel sæson. Det kunne selvfølgelig være, at man ville vente til sommer med at finde den "rigtige" afløser for Mourinho. Men så vidt jeg husker, så gav man Grant en fireårig forlængelse tilbage i december. Måske kan man bare ikke blive som manager i Chelsea, hvis man ikke vinder nogen trofæer. 

Brøndby IF & Chelsea FC

Rossonero
Gæst

« Svar #264: 25 Maj 2008, 22:17 »

http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=710306

Han afviste, så vidt jeg husker, et skifte til Chelsea, da Mourinho blev fyret. Mon han har ombestemt sig?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #265: 29 Maj 2008, 23:16 »

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #266: 30 Maj 2008, 07:57 »

Man må da sige, at der sker ting og sager i London.
Det bliver også spændende at se, hvad der sker i transfervinduet. Jeg er spændt på hvad der skal ske. Både på spiller- og trænerfronten.

Brøndby IF & Chelsea FC

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #267: 02 Jun 2008, 01:58 »

Rijkaard er favorit, og det ville sgu være cool med ham og hans tilgang til fodbold med støtte fra Abramovichs pengepung. Men Chelsea må sgu få fingeren ud og få sig en træner nu, da de ellers kan risikere at gå glip af mange spillere.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #268: 04 Jun 2008, 17:56 »

Så fikk Chelsea heller ikke Hughes. Skrevet under for Manchester City. Alle de trænere de vil have, afviser dem. Kan godt ske, at det vil være en STOR fejltagelse at Fyre Ten Cate og Grant.

19-18!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #269: 04 Jun 2008, 18:34 »

Så fikk Chelsea heller ikke Hughes. Skrevet under for Manchester City. Alle de trænere de vil have, afviser dem. Kan godt ske, at det vil være en STOR fejltagelse at Fyre Ten Cate og Grant.
Jeg er nu sikker på, at der nok skal komme en dygtig manager til Chelsea.
Nu har klubben vel heller ikke direkte meldt ud, hvem de vil have? Men medierne sætter dem i forbindelse med en hel del - blandt andet Hughes, som altså nu skal være City-manager.

Jeg kunne bare godt tænke mig, at der snart blev præsenteret en ny manager.

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010