home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: [1] 2 3 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 780739 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Chelsea tråden
« : 14 Apr 2006, 17:31 »

Chelsea er nu ved at genvinde mesterskabet - kun sort uheld kan forhindre det - mange vil sikkert mene at de har købt sig til succces - men personligt tror jeg ikke det kan lade sig gøre - det kræver en stærk manager at få så mange stjerner til at fungere - så derfor syntes jeg faktisk at Chelsea har fortjent mesterskabet.

Men hvad så med den manglende CL succes - kan Mourinho leve med denne fiasko ! nej tror jeg næste sæson vil Chelsea gå efter denne tittel og derfor vil vi se Chelsea gå ud og hente forstærkninger.

Ballack er den sikre men hvem ellers er på vej ?

www.bold.dk hævder Mourinho at han minimum vil hente 3 spillere - spændende bliver det ihvertfald - kunne godt tænke mig at se Eto i Engelsk fodbold
« Seneste Redigering: 06 Aug 2011, 23:35 af MBJ » Logged

YNWA

Emil3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #1: 14 Apr 2006, 17:45 »

Hørte at italienske aviser, i disse dage skriver at Zlatan allerede har skrevet under. Ja det ser godt ud som Chelsea fan.
Logged

We´ll be comming down the road.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #2: 14 Apr 2006, 17:57 »

Glæder mig nu mere til at se hvem de sælger. Smiley
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #3: 14 Apr 2006, 18:54 »

Hørte at italienske aviser, i disse dage skriver at Zlatan allerede har skrevet under. Ja det ser godt ud som Chelsea fan.

Det tvivler jeg lidt på efter jeg så denne artikel på onside.dk

Zlatan Ibrahimovic sætter snart en stopper for spekulationer om hans fremtid ved at skrive en ny kontrakt med Juventus. Det skriver Sky Sports på deres hjemmeside.

Den svenske angriber er blevet nævnt i forbindelse med et kostbart skifte til Chelsea eller Real Madrid, men avishistorier fra Italien peger på, at han er parat til lave en ny aftale med Torinoklubben.

Efter en trist præstation mod Arsenal i Champions League-kvartfinalen har Zlatan måttet lægge ryg til kritik fra flere grupper Juvetilhængere, mens synes alligevel tilbøjelig til at forlænge med Stadio delle Alpi. Hans agent, Mino Raiola nægter dog at bekræfte en snarlig underskrivelse, men afviser gladelig de rygter, der har talt om et skifte til Chelsea.

”Zlatan er attraktiv for enhver klub, men kun de største har råd til ham. Der foreligger dog ingen aftale med Chelsea”, siger Raiola til den svenske avis Expressen.

Chelseamanager Jose Mourinho annoncerede i dag, at han vil forstærke alle tre kæder her til sommer. Ballack ligner midtbanemanden, mens der foreløbig er frit slag i bolledejen om en ny forsvarsspiller og en ny angriber.
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #4: 14 Apr 2006, 21:00 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1578.0

Så længe at Man U ikke er farligere end fulgleinfluenza, så er jeg sikker på mesterskabet!

Tror at Crespo, Glenn Johnson, Wayne Bridge og måske SWP ryger, og så kommer der et par rigtige skrapsakker ind i truppen. Ballack, Govou, Juninho, Mancini, Shevchenko, Joaquin, Tevez eller Gonzalo måtte da gerne være på vej!
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #5: 15 Apr 2006, 10:55 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1578.0

Så længe at Man U ikke er farligere end fulgleinfluenza, så er jeg sikker på mesterskabet!

Tror at Crespo, Glenn Johnson, Wayne Bridge og måske SWP ryger, og så kommer der et par rigtige skrapsakker ind i truppen. Ballack, Govou, Juninho, Mancini, Shevchenko, Joaquin, Tevez eller Gonzalo måtte da gerne være på vej!

wow det var sgu da en masse navne - tror dog ikke CFC henter så mange nye spillere - og mon ikke SWP får en sæson mere - personligt kunne jeg godt tænke mig at se Tevez i en europæisk topklub
Logged

YNWA

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6: 15 Apr 2006, 11:19 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1578.0

Så længe at Man U ikke er farligere end fulgleinfluenza, så er jeg sikker på mesterskabet!

Tror at Crespo, Glenn Johnson, Wayne Bridge og måske SWP ryger, og så kommer der et par rigtige skrapsakker ind i truppen. Ballack, Govou, Juninho, Mancini, Shevchenko, Joaquin, Tevez eller Gonzalo måtte da gerne være på vej!

Det ville da være træls hvis det er engelske spiller der ryger, så får vi jo bare et nyt Arsenal.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7: 15 Apr 2006, 13:11 »

wow det var sgu da en masse navne - tror dog ikke CFC henter så mange nye spillere - og mon ikke SWP får en sæson mere - personligt kunne jeg godt tænke mig at se Tevez i en europæisk topklub

Nej nej, det var også bare ønsketænkning....
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #8: 15 Apr 2006, 13:13 »

Hørte at italienske aviser, i disse dage skriver at Zlatan allerede har skrevet under. Ja det ser godt ud som Chelsea fan.

Jeg ville nu ikke juble over Zlatan. Han er god i FM, men han har godt nok også sine dårlige dage, om nogen! Og det ego knægten render rundt med, han ville blive en Anelka 2. Jeg vil ihf. ikke have ham til Arsenal, så hvis han ryger til Chelsea, ville det være fint. Så kommer der endnu mere uro i truppen! Tvivler dog på det!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #9: 15 Apr 2006, 13:18 »

Hørte at italienske aviser, i disse dage skriver at Zlatan allerede har skrevet under. Ja det ser godt ud som Chelsea fan.

Dejligt hvis det holder - ligner ellers et typisk fejl køb som Real Madrid kunne finde på at lave  Wink

Manden har et frygtelig ego som jeg ikke tror vil passe til PL..... men fint hvis han ender i Chelsea
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #10: 15 Apr 2006, 16:06 »

med dagens 2-0 sejr til Chelsea så tror jeg ikke der er tvivl om hvem der vinder PL - Chelsea har dog et relativt sværere program tilbage end Man Utd.... men mon ikke Chelsea kører minimum uafgjort hjem mod netop Man Utd
Logged

YNWA

Bobby Charlton
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #11: 19 Apr 2006, 19:46 »

Det ville da være træls hvis det er engelske spiller der ryger, så får vi jo bare et nyt Arsenal.

At little more Britain please!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #12: 19 Apr 2006, 20:12 »

Mon ikke at CFC vinder mesterskabet Smiley

mht. sommerens transfer tror jeg at Ballack, Sheva og en forsvar vil at se i Chelsea's trøje mens Gallas, Geremi og Drogba (!) ryger muligvis også Crespo
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #13: 19 Apr 2006, 20:20 »

De får nok Ballack men ikke Sheva. Han forlader ikke milano ticked off
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #14: 19 Apr 2006, 20:21 »

De får nok Ballack men ikke Sheva. Han forlader ikke milano ticked off

Man skal aldrig sige aldrig, jeg tror at han er at se i CFC trøjen efter VM Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010