| 

| 

| donthomas |  | 
 Ja de har jo penge Chelsea. Men syntes bare der er meget som taler imod et skifte. Han er præsidentens ynglingsspiller nærmest hans øje sten. Plus fansene nok ville blive pænt sure. Plus han selv har sagt han bliver i milan. Men det skal han jo også sige midt i en sæson    men man skal jo aldrig sige aldrig   Men spændene at se hvad der sker når de store klubber begynder at røre på sig efter transfer vinduet åbner igen |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| Zone 43 |  | 
 Ja de har jo penge Chelsea. Men syntes bare der er meget som taler imod et skifte. Han er præsidentens ynglingsspiller nærmest hans øje sten. Plus fansene nok ville blive pænt sure. Plus han selv har sagt han bliver i milan. Men det skal han jo også sige midt i en sæson    men man skal jo aldrig sige aldrig   Men spændene at se hvad der sker når de store klubber begynder at røre på sig efter transfer vinduet åbner igenDet er der jo en del som siger, når medierne kommer med rygter   mht. forsvarspilleren så kunne Helguera være en mulighed. |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig  - Daniel Agger. |  |  
 |  | 

|  | 

| 

| 

| donthomas |  | 
 Det var sku lige den eneste tråd om chelski jeg kunne finde så undskyld hvis der er en anden jeg har overset.  men farvel Mourinho. Fyret eller har han sagt op. http://www.bold.dk/nyt/?vis=73796 En ting er sikkert jeg vil ikke savne ham   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| JKJ 
													Gæst
 |  | 
 Det var sku lige den eneste tråd om chelski jeg kunne finde så undskyld hvis der er en anden jeg har overset.  men farvel Mourinho. Fyret eller har han sagt op. http://www.bold.dk/nyt/?vis=73796 En ting er sikkert jeg vil ikke savne ham  Det var da noget af en bombe at vågne op til... Men han har på det seneste været ud med riven mod selve holdet og har slet ikke været tilfreds med deres indsats... MEn om han selv har valgt at gå eller om han er blevet fyret er jo så det store spørgsmålstegn... MEn et eller andet sted vil jeg da komme til at savne ham... |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Kenned-adriano |  | 
 Mourinho 'var' vel englands svar på DON Ø ? man vil da savne hans specielle stil. |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| PaulyLong |  | 
 Helt sikkert han vil blive savnet, som Chelsea-Fan  er det sku vemodigt at skulle sige farvel til den bedste træner vi nogensinde har haft,Havde håbet at han ville blive i klubben de næste 20 år
 |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 Chelsea FC |  |  
 |  | 

| 

| 

| JKJ 
													Gæst
 |  | 
 Mourinho 'var' vel englands svar på DON Ø ? man vil da savne hans specielle stil.
 Mener slet ikke de kan sammenlignes... Mourinho var træner mens Don Ø jo er manden bag skrivebordet som har overblikket over det hele... At de så begge kan komme med nogle kontroversiele (staveplade?) udtalelser er jo så noeget andet, men imo kan de slet ikke sammenlignes... |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Kenned-adriano |  | 
 Nu mente jeg også kun i medierne    for de lægger sku ikke fingre imellem når de udtaler sig    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Chriz |  | 
 Tænkte også over at de engelske medier sige alt mulig mærkeligt nu om dage, men nu når alle medier siger at han er fyret er der nok en god chance for det |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

|  | 

| 

| 

| Chriz |  | 
 |  
											| 

|  |  
														| « Seneste Redigering: 20 Sep 2007, 09:17 af Chriz » |  Logged |  |  |  
 |  | 

|  | 

| 

| 

| Chriz |  | 
 Har slet ikke læst at han har haft ringet til nogle    hehe |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| FCK88 |  | 
 Men EN ting kan vi helt sikkert konkludere ud fra dette her : José Mourinho er ikke længere at finde i CFC.. Og afløseren er allerede på plads.. de har Avram Grant der (selvfølgelig, fristes man næsten til at sige) er en nær ven af Roman og sidder i bestyrelsen i CFC.. Grant skulle dog kun være en midlertidig løsning da Didier Deschamps er udset som manden der skal få CFC tilbage på rette spor..   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!     |  |  
 |  |