home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 781695 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #30: 20 Sep 2007, 11:31 »

Men EN ting kan vi helt sikkert konkludere ud fra dette her : José Mourinho er ikke længere at finde i CFC.. Og afløseren er allerede på plads.. de har Avram Grant der (selvfølgelig, fristes man næsten til at sige) er en nær ven af Roman og sidder i bestyrelsen i CFC.. Grant skulle dog kun være en midlertidig løsning da Didier Deschamps er udset som manden der skal få CFC tilbage på rette spor.. Wink

Avram Grant er/var Sportsdirektør i Chelsea og kom til i sommers fra en direktørstilling i Portsmouth. Klart en god ide at sætte ham til det indtil den rigtige manger henvender sig (Deschamps eller Klinsmann) han har jo erfaringen !.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #31: 20 Sep 2007, 13:21 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Red love
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #32: 20 Sep 2007, 14:48 »

By by Mourinho.. kan næsten ikke holde tankerne fra "You'll be gone next week, you portuguese freak" Men ja, væk er han..

   Må sige jeg er en smule rystet, den havde jeg overhovedet ikke set komme! Men altså for mig virker det som en vis hr. Arnesen, har en ikke så lille andel i at det er kommet så vidt..,

   Bliver utrolig spændene at følge hvem der bliver permanent afløser, tankerne falder umiddelbart på en mand som Gus Hiddink, da Abramovich i forvejen betaler hans løn som russisk landstræner. Og derudover er Hiddink efter min optik, en af de aller, allerbedste managers over de sidste 10-15 år...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #33: 21 Sep 2007, 11:32 »

Nu ved jeg godt at mange spillere i Chelsea måske har følelserne uden på tøjet... men alligevel kan det godt se ud til at holdet er lidt i opløsning, flere spillere vil i hvert fald gerne væk hvis man skal tro de ting man hører derovre fra...
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=25755
Det tyder på at klubben imo ikke har handlet korrekt med at få ham væk, det ser i hvert fald ikke ud til at de har haft spillernes opbakning...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #34: 24 Sep 2007, 00:50 »

Ikke en god debut for Avram Grant, og jeg er sikker på han ikke er den permanente afløser for Mourinho. Jeg tror at vi kan forvente en Guus Hiddink ved roret inden længe.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #35: 24 Sep 2007, 02:39 »

Ikke en god debut for Avram Grant, og jeg er sikker på han ikke er den permanente afløser for Mourinho. Jeg tror at vi kan forvente en Guus Hiddink ved roret inden længe.
jo, er meget muligt.. Hvis ellers hr. Abramovich får lov af putin...
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #36: 26 Sep 2007, 13:20 »

http://www.forza.dk/index.php/news/video/id=59

Han var sku altid god, for en god historie .. Tror sku man kommer til at savne ham !
Logged


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #37: 26 Sep 2007, 13:24 »

http://www.forza.dk/index.php/news/video/id=59

Han var sku altid god, for en god historie .. Tror sku man kommer til at savne ham !

Hmm.. Tjae, lige den der er måske lige i overkanten. Den kan tolkes både den ene og anden vej. Den "gode" vej, med et kærligt klap, hvor den måske lige får 100 gram for meget, og den "onde" version hvor det er en verbal lussing, som gemmer sig i et tøseslag.. Wink

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

JKJ
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #38: 26 Sep 2007, 18:47 »

Nu er det jo svært at vide hvad der er korrekt eller forkert det man læser i aviserne og hører i nyhederne, men hvis dette er koorekt mener jeg Avram Grant  virkelig er ude på dybt vand...
Hvad vil han gører hvis 75% af stjernerne siger fra??
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26057

Desuden ser det ud til at Terry har haft lidt mere end en finger med i spillet af fyringen af Mourinho og den hurtige ansættelse af Avram Grant og dermed også den hurtige opbakning...

Imo ser man lidt af tendenserne til opløsning af holdet lige pt...
Og så kan man jo lide dem eller ikke, mener bare ikke det er godt for engelsk bold hvis det sker...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #39: 10 Okt 2007, 19:37 »

Så lige i en gratisavis i dag, at Grant til sommer bliver afløst af Rijkaard, og Henk skal være ass. træner. Samtidig skulle Huntelaar tiltræde til i vinterpausen (hvis der var sådan en..)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #40: 10 Okt 2007, 19:41 »

Så lige i en gratisavis i dag, at Grant til sommer bliver afløst af Rijkaard, og Henk skal være ass. træner. Samtidig skulle Huntelaar tiltræde til i vinterpausen (hvis der var sådan en..)

Det er vist kun rygter, Henk skulle dog være så tæt på at Chelsea har meldt ud på deres hjemmeside at de vil offentligøre det inden for 24 timer..

Men rygterne kører jo 365 dage om året og en klub som Chelsea vil altid være indblandet i sådanne...

Vinterpausen er der ingen af i England, tværtimod, men mon ikke det menes i januras, transfervindue?+
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #41: 11 Okt 2007, 20:46 »

Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #42: 02 Mar 2008, 16:14 »

Jeg synes lige, at jeg ville tage denne tråd op igen.

Med et nederlag i Carling Cup-finalen til Tottenham for nyligt er der nu mulighed for tre titler i denne sæson. I Premier League er vi i øjeblikket seks og syv point efter Manchester United og Arsenal, men med en kamp i baghånden. Derfor skulle afstanden gerne blive mindsket til henholdsvis tre og fire point. Dermed mener jeg, at vi fortsat lever i mesterskabskampen.

Vi har fordel af, at vi skal møde både Arsenal og United hjemme på Stamford Bridge, hvilket kan blive afgørende. Derudover har vi fået spillere som Lampard, Terry, Drogba og Essien tilbage igen, hvilket betyder, at Avram Grant nu igen kan spille på (stor set) alle kort.

Jeg må indrømme, at jeg var noget skeptisk over ansættelsen af Grant, men han har gjort det bedre end jeg havde forventet. Selvfølgelig er det ikke tilfredsstillende at vi ”blot” ligger nummer tre i Premier League, men fakta er, at vi ligger bag hold som simpelthen har vist sig som stærkere hold hidtil i denne sæson. Naturligvis er det ikke godt nok, men nu er sæsonen heller ikke slut endnu, så jeg mener helt sikkert, vi har chancen endnu.

Der har på det seneste været en del snak om, at der skulle være noget uro i klubben. Ifølge engelske medier skulle danske Frank Arnesen være ved at hente Frank Rijkard til klubben som ny træner. Nyheden kommer efter Chelseas nederlag til Tottenham i Carling Cup-finalen, hvor Chelsea leverede en meget uinspirerende indsats. Grant har modtaget en del kritik og det kunne minde om episoden tidligere på sæsonen, hvor Mourinho forlod klubben.

Om dette er noget, der vil få indflydelse på spillernes indsats vil vi få at se. I gårsdagens kamp mod West Ham så det dog rigtig godt ud, da en sikker 4-0-sejr blev kørt hjem. Jeg er optimistisk omkring det hele, men hvad er jer andres mening? 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #43: 02 Mar 2008, 16:16 »

hvilket betyder, at Avram Grant nu igen kan spille på (stor set) alle kort.

Man spiller på strenge, ikke kort  Opstemt
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #44: 02 Mar 2008, 16:22 »

Man spiller på strenge, ikke kort  Opstemt
Ja, ja. En mindre detalje i et sjældent langt indlæg fra min side Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010