home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 780622 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7260: 22 Dec 2014, 19:14 »

Jeg tror, du har misforstået Mourinhos brug af medierne. 90 procent af gangene er det ren og skær spin. Men det er sgu meget godt klaret af den rutinerede portugiser, at han også kan snyde sine egne fans. I har verdens bedste træner på alle parametre.
Nej, det vil jeg ikke sige, at jeg har. Men fred vær med det.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7261: 22 Dec 2014, 20:09 »

Chelsea team v Stoke: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Matic; Willian, Fabregas, Hazard; Diego Costa. #CFC

Chelsea subs v Stoke: Cech, Filipe Luis, Zouma, Ake, Oscar, Schurrle, Drogba. #CFC

Stærkt hold. 2-0, Costa og Willian.
Logged

KK2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7262: 22 Dec 2014, 21:04 »

Det blev så bare lige John Terry, som blev kampens første målcorer  Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7263: 22 Dec 2014, 23:06 »

"Jeg kan ikke komme i tanke om en spiller i verden, jeg hellere ville have end Diego Costa". Sådan lød ordene fra ham jeg så kampen med i aften. Det kan man jo ikke fortænke ham i at sige.

God indsats hvor vi er i kontrol hele verden igennem. Der var en lille periode i 2. halvleg, hvor der var fare for en udligning, men ellers så spiller vi pænt mod et hold, der trods alt har slået både Arsenal, Tottenham og City i denne sæson.

Cesc med 12 assists i Premier League so far. Han slår Henry.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 23:10 af BIG Bauke Mollema » Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7264: 22 Dec 2014, 23:30 »

"Jeg kan ikke komme i tanke om en spiller i verden, jeg hellere ville have end Diego Costa".
Jeg kan komme i tanke om 20.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7265: 22 Dec 2014, 23:42 »

Costa spillede da en dårlig kamp idag? Han brænder to store chancer, bruger mere tid på at brokke sig til dommeren istedet for at prøve at vinde bolden tilbage.

Idag mener jeg så JT leverede en indsats som fik tankerne tilbage til første regime under Mourinho hvor han var en bæst nede i forsvaret. Crouch blev holdt total væk fra fadet, og generelt har de kun 2-3 løse små muligheder.

Også håber jeg bare det var et slag Hazard fik, ham kan vi dårligt undvære i jule-programmet
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7266: 23 Dec 2014, 14:00 »

Og her skal vi så enndu engang minde om at klubtråde skal holdes til emnet og i dette tilfælde Chelsea. Fremtidig indlæg der ikke omhandler Chelsea vil blive slettet.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7267: 23 Dec 2014, 14:25 »

Costa spillede da en dårlig kamp idag? Han brænder to store chancer, bruger mere tid på at brokke sig til dommeren istedet for at prøve at vinde bolden tilbage.

Idag mener jeg så JT leverede en indsats som fik tankerne tilbage til første regime under Mourinho hvor han var en bæst nede i forsvaret. Crouch blev holdt total væk fra fadet, og generelt har de kun 2-3 løse små muligheder.

Også håber jeg bare det var et slag Hazard fik, ham kan vi dårligt undvære i jule-programmet
Costa skal score. Så langt, så godt. Men det var nu ikke det, der var pointen med udtalelsen. Det var mere det, som han bibringer til det her Chelsea-hold. Det der gør holdet så meget bedre end i sidste sæson. Han spiller i går en god kamp, som man modregner, at han, som du nævner, selvfølgelig skal score.

Han holder på bolden, hans løb og timing i dem er suveræne (ikke alt æren skal tilfalde Cesc), og så er den fandenivoldskhed bare noget, der gør mig glad, som Chelsea-fan. Jeg var også stor fan af ham i Atletico Madrid i sidste sæson, hvor han sked på Pepe og Ramos. Det er ikke en klappe ryg-leg. Og hvad har det reelt af konsekvenser, at han bruger alle kneb? Ja, han får en del gule kort, og derfor har han da lige afsonet karantæne mod Spurs. Det kan jeg godt leve med for med til historien hører, at Diego Costa stort set aldrig bliver smidt ud. Han spiller til grænsen og oftest også lidt over, men han ryger aldrig ud. Det kommer han heller ikke til i Chelsea. Han er en kæmpe fornøjelse at have på holdet.

Desuden så er jeg sikker på, at Hazard er klar til Boxing Day. I Chelsea er man ikke skadet. Vores lægestab er så sindssygt meget bedre end vores konkurrenters. Faktisk så er der ikke ret meget, de andre kan gøre, som vi ikke kan gøre bedre lige for tiden.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7268: 01 Jan 2015, 21:16 »

Elendig indsats! Spillerne virkede overhovedet ikke klar mentalt. Jeg var især skuffet over forsvaret. Det er på alle måder uacceptabelt at lukke fem kasser ind. Samarbejdet mellem Cahill og Ivanovic var forfærdeligt. De får begge dumpekarakterer af mig i dag.Derudover var der flere spilere, der i dag viste forsvindende lidt. Willian, Cesc, Diego osv.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7269: 02 Jan 2015, 10:22 »

Vi ramte i hvertfald bunden igår, lidt chokerende at bundniveauet er så lavt. Jeg håber ikke vi rammer det for mange gange i de næste par månede3r hvor sæsonen virkelig skal afgøres.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7270: 28 Jan 2015, 15:30 »

Jeg er nødt til lige at forhøre mig om en enkelt ting: hvordan er det, som Chelsea fan, at se på Diego Costa score mål på samlebånd, men samtidig se hvor stort et svin han er hver evig eneste kamp? Man kan ikke forsvare, at han hver eneste kamp giver albuer og træder på folk.
Logged


Arsenal Football Club


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7271: 28 Jan 2015, 17:12 »

Så længe Costa scorer mål og ikke lader holdet i stikken med eksempelvis udvisninger, så tror jeg, man er græsk katolsk som Chelsea-fan.

Faktisk vil jeg mene, at Diego Costas svinestreger er fordelagtige for hans eget hold, fordi han gennem provokationerne får forsvarsspillernes koncentration svækket, fordi de bliver tirret og mister fokus på deres egentlige opgave.

Diego Costas forseelser virker meget kalkuleret for mig at se. Han er et kæmpe svin, og jeg forstår godt, at han er hadet i alle andre afkroge end i Chelseas, og jeg vil også hade ham i de 90 minutter, han render og gør livet surt for Manchester Uniteds spillere, men man må også bare anerkende, at han er helvedes velovervejet, selvom han spiller med følelserne ude på tøjet. Han formår jo altid kun lige at gå til grænsen og få et gult kort, og når han så går over grænsen, formår han at skjule det, som vi så i gårsdagens kamp mod Liverpool.

Man kan sgu ikke fortænke Chelsea-fans i at elske ham og konstant synge hans navn på stadion.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7272: 02 Feb 2015, 18:59 »

Farvel schurrle :/ fandme ærgerligt han røg afsted. Men lad os se hvad den nye spiller fra Fiorentina kan Smiley virkelig vildt så mange penge Chelsea har fået for Mata, Luiz og schurrle som "bare" har været i overskud.
Logged

Vi skal alle være her.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7273: 24 Okt 2015, 17:55 »

WOW hvor ser Chelsea skidt ud IMO så har i en fin trup - men det hænger da slet ikke sammen og Fabregas virker da helt ved siden af sig selv.

Mourinho har som sædvanlig en aparte adfærd og er han manager i næste weekend eller bliver dette nederlag til endnu et farvel.

At tabe til dette West Ham hold er ikke svært de spiller flot og aggressiv fodbold - men hvad skal der til for at få Chelsea tilbage på sporet ?
Logged

YNWA

Boltensgård
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7274: 25 Okt 2015, 11:00 »

Det er i sandhed voldsomt at CFC spille. Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på Wilkins sagen og så Eva i nyere tid. Har det samme effekt på holdet? Jeg kender til rygterne omkring omgang med spillere, men det tror jeg ikke på. Mourinhos håndtering af sagen var latterlig.
Jeg tror CFC skal holde sammen og forsøge at komme tilbage på sporet - det usikre er så om Mourinho er den rette til dette! Han kører ego stilen og i denne omgang virker det ikke. Holdet udtaler stor tro på ham, men det virker ikke troværdigt. Måske skulle CFC sigte efter en top 6-4 og så forsøge at spille og tro på de unge spillere der er på holdet og ungdoms. Det hjælper måske ikke nu, men på sigt vil det gavne.
Det kan ikke passe at Ivan, Cesc, Costa, Hazard spiller så dårligt, men er sikker på en start 11 hver gang. Han burde tage dem af og få fortalt at dette ikke er vejen frem. Det virker som om hele truppen er faldet sammen.

En fyring vil bare igen igen igen igen sætte CFC i lyset som en klub der ikke har lang snor! Igen!
Logged

Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010