home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 273 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 780694 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7245: 22 Dec 2014, 17:38 »

Men han har heller aldrig rigtig haft niveauet til Chelsea? De betalte vel omkring 80 millioner for ham? Glad for at Chelsea købte ham frem for United.

Synes i virkelig at Mikel er en "stor" Chelsea spiller? Eller er der andre meninger? Jeg synes aldrig rigtig, han har været nogen profil, nærmere en backup spiller.
Mikel har haft niveau til at spille i Chelsea. Jeg kan blandt andet huske en periode under Ancelotti i sæsonen 2010/11, hvor det ikke kørte på skinner. Der var han vores bedste mand. Dengang vi købte Mikel i 2006, der var han en helt ung fyr. Hvis man 8 år senere havde fortalt mig, at han havde spillet over 300 Chelsea-kampe, så ville jeg klappe i hænderne af begejstring. Han blev og bliver aldrig holdets altoverskyggende profil, men jeg anser ham som en god skraldemand og med den årrække, han har været her og den professionelle holdindsats, han har leveret i klubben, så betegner jeg ham som en stor Chelsea-spiller. Helt afgjort.

Der er klart et par midtbanespillere i truppen, som er bedre end ham lige nu, og det ved han også godt. Men jeg har stor respekt for, at han bare går ind til Newcastle-kampen i 15. spillerunde uden at have starte inde i nogle af de forrige 14 PL-kampe og leverer en god solid professionel indsats. Det kan jeg godt lide, og det belønner Mourinho også ved at lade ham spille mod Sporting Lissabon, Hull og Derby. Blandt andet i stedet for Ramires. I form af sådan en attitude bliver man i min verden en stor Chelsea-spiller.

Desuden så møder vi Stoke i aften ude på Britannia. Det er altid svært, men det skal give tre point, eftersom at City vandt i weekenden. Man kan varme op ved at gense denne perle:

https://www.youtube.com/v/uQ8vZ5Bvesg
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7246: 22 Dec 2014, 17:39 »

balotelli er bare undtagelsen, som bekræfter reglen. her scorer balotelli også et fantastisk mål
https://vine.co/v/OXbYU0wZYKO
hvad koster sådan en balotelli?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7247: 22 Dec 2014, 17:41 »

Glad for at Chelsea købte ham frem for United.
Det tror jeg også, han selv er. Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er Man Utd stedet, hvor spillere dør hen, visner og udvikler deprimerede sind.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7248: 22 Dec 2014, 17:42 »

øhhh kan du forklare mig hvordan mario balotelli kan score på den her??
https://vine.co/v/OglhjOBEpEI
Ham Balo er sgu ikke for sjov.

balotelli er bare undtagelsen, som bekræfter reglen. her scorer balotelli også et fantastisk mål
https://vine.co/v/OXbYU0wZYKO
OMG! Det er så vildt! Liverpool må være glade for ham for tiden.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7249: 22 Dec 2014, 17:43 »

jeg har også fundet en video hvor asamoah gyan sparker godt til en fodbold

https://www.youtube.com/v/vifpeqN6x0E
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7250: 22 Dec 2014, 18:27 »

Det skal vel også siges at en spiller som Mikel ikke skinner igennem med hans spillestil - i hvertfald ikke for et Chelsea hold der forsøger at være boldbesiddende.

Hans kompetencer ligger i det defensive arbejde, hvor jeg også mener han er virkelig stærk - det er ikke for sjovt at Mourinho tit skifter ham ind når en føring skal holdes til sidst.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7251: 22 Dec 2014, 18:38 »

Mikel er en virkelig dygtig og meget undervurderet spiller, men han gjorde det nu ikke specielt prangende mod Newcastle, så det er sgu mærkeligt at fremhæve lige netop den præstation. Han var impliceret i mindst et af målene, hvor han skulle være blevet tilbage istedet for at gå op i presset. Lige netop på dét punkt er han ellers normalvis virkelig god til at læse og afveje situationen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7252: 22 Dec 2014, 18:42 »

Mikel er en virkelig dygtig og meget undervurderet spiller, men han gjorde det nu ikke specielt prangende mod Newcastle, så det er sgu mærkeligt at fremhæve lige netop den præstation. Han var impliceret i mindst et af målene, hvor han skulle være blevet tilbage istedet for at gå op i presset. Lige netop på dét punkt er han ellers normalvis virkelig god til at læse og afveje situationen.
Han var en af vores bedste spillere mod Newcastle. Han løste opgaven som afløser for Matic rigtig fint.

Mourinho er enig.

http://www.theguardian.com/football/2014/dec/21/jose-mourinho-chelsea-fringe-players-frustrated-professional-stoke-city
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7253: 22 Dec 2014, 18:44 »

Han var en af vores bedste spillere mod Newcastle. Han løste opgaven som afløser for Matic rigtig fint.

Mourinho er enig.

http://www.theguardian.com/football/2014/dec/21/jose-mourinho-chelsea-fringe-players-frustrated-professional-stoke-city
Det har jeg heller ikke sagt, at han ikke var, men jeg synes nu mere, det er et udtryk for, at Chelsea for første gang hidtil i sæsonen spillede under niveau.

Jeg synes, der er et hav af kampe, hvor man kan fremhæve og hædre en dygtig spiller som Mikel, men præstationen mod Newcastle er ikke en af dem.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 18:52 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7254: 22 Dec 2014, 18:49 »

Desuden ville jeg passe på med at lægge alt for meget i netop dén udtalelse. Mourinho prøver - for mig at se - bare at sende et signal i pressen om, at spillere, der er i periferien af holdet (som eksempelvis Mikel), skal fortsætte i det spor, de er i gang i. Det kaldes offentlig mandskabsbehandling . Noget, som den kære Mourinho er verdensmester i.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 18:51 af Daniel Nordentoft » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7255: 22 Dec 2014, 18:53 »

Det har jeg heller ikke sagt, at han ikke var, men jeg synes nu mere, det er et udtryk for, at Chelsea for første gang hidtil i sæsonen spillede under niveau.

Jeg synes, det er et hav af kampe, hvor man kan fremhæve og hædre en dygtig spiller som Mikel, men præstationen mod Newcastle er ikke en af dem.
Han var forrygende mod Newcastle, og når du skriver "men han gjorde det nu ikke specielt prangende mod Newcastle, så det er sgu mærkeligt at fremhæve lige netop den præstation. Han var impliceret i mindst et af målene", så må Chelsea-spillerne efter din mening godt nok have været ringe, hvis det er ordene om Mikel og han stadigvæk var vores bedste spiller. Newcastle-kampen er et pragt eksempel på, hvad Mikel kan og hvorfor han fortjener en status som en stor Chelsea-spiller.

Desuden så er det virkelig også noget vås at sige, at han var impliceret i 2-0-målet. Han presser op på Newcastles banehalvdel og bliver sat. Hvis det kategoriseres som at være impliceret i en scoring, så er Fábregas, Cahill og Courtois også impliceret i det mål, og så kan man trods alt give over en tredjedel af holdet skylden. Mest af alt ville det være logisk ikke at finde en synder og bare sige, at det er hvad der sommetider sker.

Mikel spillede, på trods af et 2-1-nederlag, en super god kamp mod Newcastle, og han var en fuldgod erstatning for Nemanja Matic.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 19:00 af BIG Bauke Mollema » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7256: 22 Dec 2014, 18:56 »

Desuden ville jeg passe på med at lægge alt for meget i netop dén udtalelse. Mourinho prøver - for mig at se - bare at sende et signal i pressen om, at spillere, der er i periferien af holdet (som eksempelvis Mikel), skal fortsætte i det spor, de er i gang i. Det kaldes offentlig mandskabsbehandling . Noget, som den kære Mourinho er verdensmester i.
Mourinho siger, hvad han mener om sine spillere. De får ros, når de skal roses og får kritik, når de skal have kritik. F.eks. fik vores nok bedste spiller, Eden Hazard, en kæmpe skideballe offentligt efter sidste årets nederlag til Atletico Madrid, mens Salah og Schürrle også fik en tur efter vores Capital One Cup-kamp mod Shrewsbury. Når Mourinho roser sine spillere, så er det fordi, at de fortjener det. Man kan ikke altid sige, at det skal man ikke lægge noget i, når Mourinho kommer med en udtalelse.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7257: 22 Dec 2014, 19:04 »

Han var forrygende mod Newcastle, og når du skriver "men han gjorde det nu ikke specielt prangende mod Newcastle, så det er sgu mærkeligt at fremhæve lige netop den præstation. Han var impliceret i mindst et af målene", så må Chelsea-spillerne efter din mening godt nok have været ringe, hvis det er ordene om Mikel og han stadigvæk var vores bedste spiller. Newcastle-kampen er et pragt eksempel på, hvad Mikel kan og hvorfor han fortjener en status som en stor Chelsea-spiller.

Desuden så er det virkelig også noget vås at sige, at han var impliceret i 2-0-målet. Han presser op på Newcastles banehalvdel og bliver sat. Hvis det kategoriseres som at være impliceret i en scoring, så er Fábregas, Cahill og Courtois også impliceret i det mål, og så kan man trods alt give over en tredjedel af holdet skylden. Mest af alt ville det være logisk ikke at finde en synder og bare sige, at det er hvad der sommetider sker.

Mikel spillede, på trods af et 2-1-nederlag, en super god kamp mod Newcastle og han var en fuldgod erstatning for Nemanja Matic.
Han var ikke forrygende, nej. Han leverede en fin kamp, men jeg undrer mig bare over, hvorfor man vælger at fremhæve netop dén præstation, når man skal redegøre for, hvorfor Mikel er en virkelig god spiller. Jeg kunne nævne mange andre kampe, hvor han har gjort et hæderligt stykke arbejde.

Der er skam intet vås i det. Han var impliceret i 2-0-målet. Punktum. Jeg siger ikke, at det udelukkende var hans fejl, men man kan godt forvente af så klog en spiller, at han træffer den rigtige beslutning og holder sin position, når Newcastle har en omstilling, og holdet ikke er i balance.

Desuden undres jeg, når du siger, at Mikel var en fuldgod erstatning for Matic i den kamp, når en Fábregas ikke fik den sædvanlige frihed og plads at boltre sig på, som når han ligger ved siden af netop Matic på midten. Dog ikke et ondt ord om Mikel. Matic er bare verdensklasse, så det kan være svært at finde en fuldgod erstatning.

Mikel spillede udmærket mod Newcastle, men heller ikke mere end det. Det ændrer dog ikke ved, at han er en forrygende spiller, og I er heldige at have så stærk en reserve. Jeg gad godt at have ham i Manchester United, må jeg indrømme.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7258: 22 Dec 2014, 19:06 »

Mourinho siger, hvad han mener om sine spillere. De får ros, når de skal roses og får kritik, når de skal have kritik. F.eks. fik vores nok bedste spiller, Eden Hazard, en kæmpe skideballe offentligt efter sidste årets nederlag til Atletico Madrid, mens Salah og Schürrle også fik en tur efter vores Capital One Cup-kamp mod Shrewsbury. Når Mourinho roser sine spillere, så er det fordi, at de fortjener det. Man kan ikke altid sige, at det skal man ikke lægge noget i, når Mourinho kommer med en udtalelse.
Jeg tror, du har misforstået Mourinhos brug af medierne. 90 procent af gangene er det ren og skær spin. Men det er sgu meget godt klaret af den rutinerede portugiser, at han også kan snyde sine egne fans. I har verdens bedste træner på alle parametre.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 19:08 af Daniel Nordentoft » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7259: 22 Dec 2014, 19:14 »

Han var ikke forrygende, nej. Han leverede en fin kamp, men jeg undrer mig bare over, hvorfor man vælger at fremhæve netop dén præstation, når man skal redegøre for, hvorfor Mikel er en virkelig god spiller. Jeg kunne nævne mange andre kampe, hvor han har gjort et hæderligt stykke arbejde.

Der er skam intet vås i det. Han var impliceret i 2-0-målet. Punktum. Jeg siger ikke, at det udelukkende var hans fejl, men man kan godt forvente af så klog en spiller, at han træffer den rigtige beslutning og holder sin position, når Newcastle har en omstilling, og holdet ikke er i balance.

Desuden undres jeg, når du siger, at Mikel var en fuldgod erstatning for Matic i den kamp, når en Fábregas ikke fik den sædvanlige frihed og plads at boltre sig på, som når han ligger ved siden af netop Matic på midten. Dog ikke et ondt ord om Mikel. Matic er bare verdensklasse, så det kan være svært at finde en fuldgod erstatning.

Mikel spillede udmærket mod Newcastle, men heller ikke mere end det. Det ændrer dog ikke ved, at han er en forrygende spiller, og I er heldige at have så stærk en reserve. Jeg gad godt at have ham i Manchester United, må jeg indrømme.
Så må vi jo bare være uenige om, hvor god han var i den kamp. Det er også fair nok. Jeg mener, at han var en fuldgod erstatning for Matic, da han i den kamp spillede på samme niveau, som det Matic har lagt for dagen hele sæsonen. Dertil er der også en stor forskel. Men derfor vælger jeg at fremhæve den kamp af ham. Dertil følger også historien om, at han ikke havde startet inde i Premier League i de forrige 14 kampe for at understrege pointen om en professionel spiller, der bare går ind og gør sit job. Så bliver der lige pludselig ikke mange kampe at tage af.

Ligeledes må vi være uenige omkring målet. Jeg synes ikke, at det Mikels skyld eller, at han har andel i målet, fordi han bliver sat højt oppe på banen. Derfra og så til at bolden ligger i kassen er der milevidt. Hvis man virkelig skal skyde skylden på nogen omkring det mål, så er det Cahill og Courtois. Ligesom at man kan give Cahill en stor del af skylden for 1-0-målet. Mikel synes jeg ikke gør noget forkert.

Der er vist ikke mere at sige i denne diskussion.
Logged

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010