home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831227 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #7080: 11 Maj 2014, 12:12 »

At anders100 har ret Smiley
Du citerer et indlæg skrevet af mig, der omhandler Suarez. Du svarer ved at skrive præcis det samme bare om Mourinho. Det er lidt som at blande æbler og bananer. Det giver ingen mening.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7081: 11 Maj 2014, 15:47 »

Chelsea team v Cardiff: Schwarzer; Azpilicueta, Ivanovic, Kalas, Cole; Mikel, Matic; Salah, Oscar, Hazard; Torres. #CFC

Klar for at se Kalas og Oscar i startopstillingen. Jeg håber, at Kalas kan fortsætte, som han gjorde mod Liverpool, hvor han åd Suarez, mens Oscar meget gerne må slutte sæsonen godt af.

Disse spillere udgør vores bænk i dag:

Chelsea subs v Cardiff: Hilario, Cahill, Ake, David Luiz, Swift, Schurrle, Ba. #CFC

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7082: 15 Maj 2014, 12:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Wilshere-har-talt-ud-med-kritisk-Scholes

"Jeg har forbedret mig meget denne sæson, scoret lidt mere, end jeg gjorde førhen, og lavet lidt flere oplæg. Man kan holde på bolden og se godt ud, men det er de data, der betyder noget. Det er det, jeg skal bygge videre på, siger Wilshere."

Jeg er sikker på, at den gode Frank Lampard gerne vil give dig et fif eller to, Jack.

Derudover så er det glædeligt, at vores kaptajn har forlænget sin kontrakt med et år forleden dag. Det fortjener han helt sikkert også, efter at han har spillet en rigtig god sæson.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3829568

Derudover så har der også været awards. Lewis Baker fik to priser som henholdsvis årets unge spiller og årets mål (et fantastisk mål med hæl mod Arsenal). Derudover vandt Azpilicueta Player's player of the Year, mens Eden Hazard tog sig af årets spiller.

Lewis Bakers mål: http://www.youtube.com/v/w-U-ayMx_XI

Korzika
Gæst

« Svar #7083: 15 Maj 2014, 13:03 »

Det kan vel ikke gentages nok: Vi har et fantastisk ungdomsakademi og nogle fantastiske ungdomsspillere. Baker, Swift og AC er eksempler på nogle af de store talenter, der render rundt i Chelsea. Det evige problem er dog, at chancerne er meget få. Det var fint at se, at Mou gav debut til nogle af de unge mod Cardiff, men der er naturligvis (og desværre) et langt skridt fra at få debut til at få kontinuerligt spilletid.

Meget lidt overraskende tyder det også på, at Diego Costa bliver Chelsea-spiller inden for de næste par uger. Vi har i lang tid manglet en klasseangriber. Jeg havde inderst inde håbet på, at man gav Lukaku chancen som førsteangriber, men Mourinho må vel mene, at Lukaku ikke er helt klar endnu. Jeg er uenig.

Korzika
Gæst

« Svar #7084: 23 Maj 2014, 21:59 »

Der sker mange ting i forhold til transfers i øjeblikket...

David Luiz ser ud til at forlade klubben. Guardian skriver, at en handel mellem PSG og Chelsea skulle være på trapperne. Der tales om summer på 40- og helt op til £50 millioner. Jeg har altid været en tilhænger af David Luiz, og har altid været ærgerlig over, at han kun i momenter har vist hans fantastiske evner. Desværre har vores spillestil aldrig passet særlig godt til David Luiz, hvis man påtænkte ham pladsen som central forsvarsspiller. Mou foretrækker en forsvarskonstellati on med Cahill og Terry, og det er svært at modsige ham, nu hvor de har spillet så stærkt denne sæson. Luiz er også blevet prøvet af på midtbanen, hvor han har gjort det godt. Vi har dog Matic til den defensive midtbane. Jeg tror David Luiz bliver en succes i PSG sammen med Thiago Silva. De var fantastiske til Confederations Cup, og bliver det sikkert også til VM.
David Luiz har været en fantastisk spiller for Chelsea. På banen, men i sær udenfor. Han har en fantastisk personlighed, og han er sgu en ægte fanfavorit. Ingen tvivl om, at hans fantastiske personlighed vil blive savnet. <3
Noget tyder på, at Mangala bliver hentet i stedet for Luiz, så vi har fire stærke centerforsvarere i skikkelse af Terry, Zouma, Cahill og Mangala til at kæmpe om spilletiden. Gætter i den forbindelse på, at Kalas bliver udlejet, selvom han har gjort det glimrende.

« Seneste Redigering: 23 Maj 2014, 22:01 af Korzika » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7085: 23 Maj 2014, 23:15 »

Så blev Luiz til PSG officiel. Abramovich og Mourinho må næsten dø af latter hele vejen ned til banken. Først reserven Juan Mata til knap 400 millioner. Det må næsten være århundredets joke, at man kan sælge en marginalspiller til en halv milliard danske kroner. Der er ingen tvivl om, at Luiz er en virkelig dygtig spiller, men jeg vil ikke engang vurdere hans reelle markedsværdi til at være det halve. Det er grotekst. Nu er der i hvert fald lidt ekstra kapital på kistebunden, som Mourinho nok får lov at lege med denne sommer.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7086: 24 Maj 2014, 00:45 »

PSG skider i hvert fald på FFP. Tror virkelig at denne handel med vilje har kostet så meget, for at vise omverden at de mener det. Kan også være at de bare ønsker at sætte de generelle markedpriser op, og derfor med vilje betaler syg overpris. For der findes ingen andre logiske grunde til et beløb på 400 millioner, for det er Luiz ikke i nærheden af. Næste handel bliver sikkert nok Hazard til 500-600 millioner, hvor de oven i lige sender Lavezzi, Pastore eller Cavani. PSG er i hvert fald BEVISET på at fodbold er penge - intet andet.

Liverpool F.C

Guldbrand
Blogmester

« Svar #7087: 24 Maj 2014, 12:06 »

PSG skider i hvert fald på FFP. Tror virkelig at denne handel med vilje har kostet så meget, for at vise omverden at de mener det. Kan også være at de bare ønsker at sætte de generelle markedpriser op, og derfor med vilje betaler syg overpris. For der findes ingen andre logiske grunde til et beløb på 400 millioner, for det er Luiz ikke i nærheden af. Næste handel bliver sikkert nok Hazard til 500-600 millioner, hvor de oven i lige sender Lavezzi, Pastore eller Cavani. PSG er i hvert fald BEVISET på at fodbold er penge - intet andet.

Så er det godt at At. Madrid i år er ved at udfordre den påstand. Samme år hvor Real Madrid køber Bale og hvor Barcelona henter Neymar for enorme summer, så render de med mesterskabet og måske endda også CHL trofæet..

Fantastisk smukt..  Græder

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7088: 24 Maj 2014, 12:26 »

Det kan vel ikke gentages nok: Vi har et fantastisk ungdomsakademi og nogle fantastiske ungdomsspillere. Baker, Swift og AC er eksempler på nogle af de store talenter, der render rundt i Chelsea. Det evige problem er dog, at chancerne er meget få. Det var fint at se, at Mou gav debut til nogle af de unge mod Cardiff, men der er naturligvis (og desværre) et langt skridt fra at få debut til at få kontinuerligt spilletid.

Meget lidt overraskende tyder det også på, at Diego Costa bliver Chelsea-spiller inden for de næste par uger. Vi har i lang tid manglet en klasseangriber. Jeg havde inderst inde håbet på, at man gav Lukaku chancen som førsteangriber, men Mourinho må vel mene, at Lukaku ikke er helt klar endnu. Jeg er uenig.

Det er jo ligemeget om man har et fantastisk ungdomsakademi, når man ikke har hentet en spiller op derfra siden Terry, som har kunne spille sig fast på holdet.

Og det tror jeg desværre for jer ikke ændre sig i fremtiden.

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7089: 24 Maj 2014, 12:31 »

Det er jo ligemeget om man har et fantastisk ungdomsakademi, når man ikke har hentet en spiller op derfra siden Terry, som har kunne spille sig fast på holdet.

Og det tror jeg desværre for jer ikke ændre sig i fremtiden.
Vores ungdomsakademi er BIG, og det ville alle få at mærke. Vi vælger vores spillere med omhu. Se bare hvor BIG en spiller JT er. Legend.

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7090: 24 Maj 2014, 12:34 »

Vores ungdomsakademi er BIG, og det ville alle få at mærke. Vi vælger vores spillere med omhu. Se bare hvor BIG en spiller JT er. Legend.

Hvad nytter det at det er BIG, fantastisk osv, når i ikke har hentet en god spiller derfra de sidste 10 år?

Southampton er langt foran alle andre i England på det punkt.

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7091: 24 Maj 2014, 12:36 »

Hvad nytter det at det er BIG, fantastisk osv, når i ikke har hentet en god spiller derfra de sidste 10 år?

Southampton er langt foran alle andre i England på det punkt.
Måske skyldes det bare, at vi ikke har haft gode nok spillere i den periode. Nu har vi for alvor nogle spillere, der kan blive verdensstjerner.

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7092: 24 Maj 2014, 12:39 »

Måske skyldes det bare, at vi ikke har haft gode nok spillere i den periode. Nu har vi for alvor nogle spillere, der kan blive verdensstjerner.

Jeg tror så bare ikke det ændre sig, for at udvikle spillerne skal de ha spilletid og man skal give dem chancen. Det er Chelsea jo ikke ligefrem kendt for at gøre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7093: 24 Maj 2014, 12:41 »

Jeg tror så bare ikke det ændre sig, for at udvikle spillerne skal de ha spilletid og man skal give dem chancen. Det er Chelsea jo ikke ligefrem kendt for at gøre.
Korrekt, men lad os nu lige se. Lige pt. er der for mange gode unge spillere i Chelsea, til at vi ikke skal satse på nogle af dem.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #7094: 24 Maj 2014, 12:41 »

Det er fair nok, at man som fan gerne vil fremhæve noget ved ens klub, men Chelseas ungdomsakademi har vel nærmest været ikke eksisterende de sidste ti år. Chelseas ungdomsakademi er ikke BIG, det er ikke engang small.

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010