home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1146 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831243 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #7065: 30 Apr 2014, 23:33 »

Og alligevel er det det vi diskutere, selvom Chelsea blev spillet ud af banen i 2. halvleg (I Rest my Case)
Du har helt ret, men hvad tager det fra præstationen, og på hvilken måde gør det Chelsea bedre? Erkend nu blot at manden er en idiot at høre på.

Til Jakob: Jeg kan sagtens erkende ham som manager, hvor han gør det rigtig godt. Han udtalelser burde man dog ikke kunne forsvare, og det er mig totalt uforståeligt at i Chelsea fans forguder ham og alle hans udtalelser, uanset hvor dumme de er, for den ene er virkelig dummere end den anden.

Han er en god manager, men hans udtalelser til pressen burde ikke kunne forsvares, og det er også derfor han er så hadet. Tror i øvrigt også at mange flere hader Chelsea efter Mourinho er kommet til, så hans mindgames virker ikke. Han er ulidelig!

Liverpool F.C

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7066: 30 Apr 2014, 23:37 »

Du har helt ret, men hvad tager det fra præstationen, og på hvilken måde gør det Chelsea bedre? Erkend nu blot manden er en idiot at høre på.

Til Jakob: Jeg kan sagtens erkende ham som manager, hvor han gør det rigtig godt. Han udtalelser burde man dog ikke kunne forsvare, og det er mig totalt uforståeligt at i Chelsea fans forguder ham og alle hans udtalelser, uanset hvor dumme de er, for den ene er virkelig dummere end den anden.

Han er en god manager, men hans udtalelser til pressen burde ikke kunne forsvares, og det er også derfor han er så hadet. Tror i øvrigt også at mange flere hader Chelsea efter Mourinho er kommet til, så hans mindgames virker ikke. Han er ulidelig!
Jamen, hvorfor skal jeg erkende noget jeg ikke mener? Det tager intet fra præstationen, men det er jo ikke det vi to diskutere nu, ergo handler det jo ikke om præstationen, selvom vi burde diskutere Eto'os hjernedøde sats i feltet. Cahill's dårlige første halvleg, den manglende markante profil på midtbanen. Men istedet siger du Mourinho er en idiot at hører på. Det siger jo alt! Dine kommentarer og manglende objektivitet er jo lysende klar og så kan man spørge hvem der er den dumme. Jeg er da enig med dig i, at der også kommer dumme kommentarer fra Mourinho, men det gør der jo fra alle trænere når de føler sig snydt og at dommerne er imod holdet i en kamp. Selvom det måske er overraskende for dig, kan Chelsea også have dommere der dømmer imod dem. Det er ikke kun Liverpool.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7067: 30 Apr 2014, 23:50 »

Jamen, hvorfor skal jeg erkende noget jeg ikke mener? Det tager intet fra præstationen, men det er jo ikke det vi to diskutere nu, ergo handler det jo ikke om præstationen, selvom vi burde diskutere Eto'os hjernedøde sats i feltet. Cahill's dårlige første halvleg, den manglende markante profil på midtbanen. Men istedet siger du Mourinho er en idiot at hører på. Det siger jo alt! Dine kommentarer og manglende objektivitet er jo lysende klar og så kan man spørge hvem der er den dumme. Jeg er da enig med dig i, at der også kommer dumme kommentarer fra Mourinho, men det gør der jo fra alle trænere når de føler sig snydt og at dommerne er imod holdet i en kamp. Selvom det måske er overraskende for dig, kan Chelsea også have dommere der dømmer imod dem. Det er ikke kun Liverpool.
Du mener ikke at Mourinho er en ener, når det kommer til håbløse kommentarer i pressen?

Personligt har jeg aldrig (tro det eller lad vær) haft noget i mod Chelsea. Alt har dog ændret sig efter Mourinho's genkomst, hvor både han og Chelsea fans er blevet ulidelige at høre på. Mourinho har fuldstændig ændret mit syn på Chelsea, og sikkert mange andres også.

Det sidste du skriver har jeg ingen kommentar til, for hvorhenne påpeger jeg at Chelsea ikke bliver dømt imod?

Men hyggelig diskussion. Stopper den her, for Mourinho har sgu indplantet et indtryk i hovederne på jer, som åbenbart gør ham til jeres helt egen helt. Hans stupide udtalelser er åbenbart prikken over i'et, og gør ham til verdens bedste manager.

At diskutere Mourinho med Chelsea fans er hermed et overstået kapitel fra min side, for det er komplet umuligt at for noget som helst brugbart og fornuftigt ud af sådan en.

Liverpool F.C

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7068: 30 Apr 2014, 23:56 »

Du mener ikke at Mourinho er en ener, når det kommer til håbløse kommentarer i pressen?

Personligt har jeg aldrig (tro det eller lad vær) haft noget i mod Chelsea. Alt har dog ændret sig efter Mourinho's genkomst, hvor både han og Chelsea fans er blevet ulidelige at høre på. Mourinho har fuldstændig ændret mit syn på Chelsea, og sikkert mange andres også.

Det sidste du skriver har jeg ingen kommentar til, for hvorhenne påpeger jeg at Chelsea ikke bliver dømt imod?

Men hyggelig diskussion. Stopper den her, for Mourinho har sgu indplantet et indtryk i hovederne på jer, som åbenbart gør ham til jeres helt egen helt. Hans stupide udtalelser er åbenbart prikken over i'et, og gør ham til verdens bedste manager.

At diskutere Mourinho med Chelsea fans er hermed et overstået kapitel fra min side, for det er komplet umuligt at for noget som helst brugbart og fornuftigt ud af sådan en.

Tjah ... man kan jo vende den om... du har jo taget et standpunkt, bringer intet nyt i debatten og syntes jo bare han er en idiot? Så nej, det er ikke muligt at få en brugbar diskussion med dig - Selvom du jo er så fornuftig selv... Smiley Men forstår godt du er bitter... (0:2)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #7069: 01 Maj 2014, 00:15 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7070: 02 Maj 2014, 09:30 »

I forlængelse af den tidligere debat her i tråden:

Luiz siger at hvis Chelsea står uden titler, har det været en "shit season".

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/chelseas-season-st-dont-win-3484167

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7071: 05 Maj 2014, 23:54 »

Er Suarez egentlig et geni? For ligesom Mourinho formår han uge efter uge at flytte fokus væk fra holdet. I dag fokuserer en masse på hans tuderi efter kampen, fremfor Liverpool's totale nedsmeltning.

Så ifølge jeres logik, så er Suarez et geni ligesom Mourinho, for de formår begge at flytte fokus overpå dem selv fremfor holdet.

Liverpool F.C

Vinokourov
Manager

« Svar #7072: 05 Maj 2014, 23:57 »

Er Suarez egentlig et geni? For ligesom Mourinho formår han uge efter uge at flytte fokus væk fra holdet. I dag fokuserer en masse på hans tuderi efter kampen, fremfor Liverpool's totale nedsmeltning.

Så ifølge jeres logik, så er Suarez et geni ligesom Mourinho, for de formår begge at flytte fokus overpå dem selv fremfor holdet.
Forskellen (som du også udmærket er klar over) er blot, at Mourinho gør det med vilje.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ptrN
Manager

« Svar #7073: 06 Maj 2014, 00:24 »

Geni/tudefjæs. Kald det hvad du vil.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7074: 06 Maj 2014, 00:25 »

Suarez er et geni, når han spiller fodbold, afgjort ja. Når han bider en og får 10 spilledages karantæne, så er der ikke ret meget geni over ham. Desuden har Vinokourov ret i det, han skriver.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7075: 11 Maj 2014, 00:30 »

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpools-luis-suarez-isnt-footballer-3522510#.U26mOz_by5G.facebook

Den mand er altså usmagelig.

Han er en presset mand, og udtaler sig negativt om alt og alle for tiden. Synes vitterlig ikke manden kan forsvares.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2014, 00:35 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Batigol
Manager

« Svar #7076: 11 Maj 2014, 00:34 »

“He’s not just a goalscorer. He assists ...”

Æhm ... kære Mourinho, så vidt jeg ved har Edin Dzeko lagt op til ét mål i hele denne Premier League sæson. Dzeko er faktisk ikke ret meget andet end en målscorer.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7077: 11 Maj 2014, 00:51 »

Suarez er et geni, når han spiller fodbold, afgjort ja. Når han bider en og får 10 spilledages karantæne, så er der ikke ret meget geni over ham. Desuden har Vinokourov ret i det, han skriver.

Mourinho er et geni, når han vinder pokaler, afgjort ja. Når han taber og får spilledages karantæne, så er der ikke ret meget geni over ham. Desuden har anders100 ret i det, han skriver.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7078: 11 Maj 2014, 00:54 »

Mourinho er et geni, når han vinder pokaler, afgjort ja. Når han taber og får spilledages karantæne, så er der ikke ret meget geni over ham. Desuden har anders100 ret i det, han skriver.
Kan du please ikke fortælle mig, hvad det har med sagen at gøre?

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7079: 11 Maj 2014, 10:26 »

At anders100 har ret Smiley

Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010