home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 444 445 [446] 447 448 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824482 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6675: 20 Jan 2014, 11:40 »

Jeg er helt enig Jakob.. Synes Luiz har så meget mere at byde på.. Han er hurtigere, han er stærkere, han er mere kompromiløs, han er bedre teknisk, han afslutter bedre, har et bedre offensivt blik for spillet, tackler bedre, header bedre og er generelt bare en maskine på den midtbane. Han kan praktisk talt alt. En meget moderne fodboldspiller, og har man en type som ham på midten så er et midtbaneslag virkelig let at få over til ens side.

Jeg kan faktisk ikke pege på en eneste ting udover lange pasninger, som Carrick er bedre til. Jeg anderkender at Carrick havde en rigtig god sidste sæson, men jeg bliver bare aldrig fan af hans type. Det er simpelthen for statisk og for meget til siden, og i for langsomt et tempo. Han var også røvelendig i går.

Luiz er en fantastisk spiller Smiley
Jesus da.

Bare for at tage en af de ting du siger. Spiller for meget til siden? Han var den spiller i europa sidste år med flest fremadrettet afleveringer, hvor han klart distancere spillere som Pirlo og Xavi. På trods af det havde han også flest fuldførte afleveringer. Og det vil ikke undre mig, hvis nogle får fremstilt det til ikke at være positivt.

verdenskrig
Manager

« Svar #6676: 20 Jan 2014, 11:47 »

Carrick er bestemt en dygtig pasningsspiller det synes jeg heller ikke jeg skriver andet til. Men jeg vil da gerne se den statistik, for at se hvor uddybende det er? For hvad slags afleveringer er det.. Er det afleveringer over 1 meter eller er det afleveringer som faktisk gør ondt.. Er det lange, er det flade, og hvor slår han dem fra..

For i de kampe jeg har set der synes jeg ikke han har flair i sine afleveringer.. De rammer oftest en mand, men han er jo "bare" balancespillere. Her synes jeg Luiz besidder så mange flere kvaliteter både fysisk og teknisk. Derudover er Carrick væsentlig langsommere som Anfield skriver.

Ville ikke tøve to sekunder med at bruge Luiz.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6677: 20 Jan 2014, 11:59 »

Well spoken, Scholesy.

Dertil har jeg aldrig i mit liv set en mere disciplineret og professionel fodboldspiller end Carrick. Det er uhyggeligt. Han har en vanvittig forudseenhed, og så er han boldsikker som få.

Desuden forstår jeg ikke helt, hvad du mener, VK, når du siger, at Carrick er for statistik. Hvad er det, han skal lægge på sit spil? Han gør det, han gør bedst, og det er lige præcis, hvad vi i United har brug for på midtbanen. At vi så mangler noget dynamik, målfarlighed, kreativitet og gennemslagskraft fra den centrale midtbane, kan aldrig nogensinde blive Carricks skyld.

Når vi forhåbentlig får en Gündogan, Koke, Herrera, Vidal  eller en helt femte til sommer, så tror jeg helt afgjort på, at Carrick bliver endnu bedre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6678: 20 Jan 2014, 12:07 »

Det er sådan set meget simpelt. Der er bare hundrede ting, der taler for at bruge Luiz og kun få ting, der taler for at bruge Carrick. Luiz er bare mere komplet og har dertil også den rette indstilling, hvis man ville bruge det som argumentet for ikke at bruge en komplet spiller. Carrick er bedre end i pasningsspillet, men så stopper plusser ved ham også der.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6679: 20 Jan 2014, 12:15 »

Det er sådan set meget simpelt. Der er bare hundrede ting, der taler for at bruge Luiz og kun få ting, der taler for at bruge Carrick. Luiz er bare mere komplet og har dertil også den rette indstilling, hvis man ville bruge det som argumentet for ikke at bruge en komplet spiller. Carrick er bedre end i pasningsspillet, men så stopper plusser ved ham også der.
How about no?

Hvordan kan man mene, at en af Premier Leagues bedste spillere i to-tre sæsoner ikke er værd at foretrække fremfor en Chelsea-mand, der har været meget udskældt og vel ret beset har været marginalspiller indtil nu under Mourinho? Det er mig en evindelig gåde. Det er jeg nødt til at sige.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6680: 20 Jan 2014, 12:19 »

How about no?

Hvordan kan man mene, at en af Premier Leagues bedste spillere i to-tre sæsoner ikke er værd at foretrække fremfor en Chelsea-mand, der har været meget udskældt og vel ret beset har været marginalspiller indtil nu under Mourinho? Det er mig en evindelig gåde. Det er jeg nødt til at sige.

Det er ikke let så Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6681: 20 Jan 2014, 12:28 »

How about no?

David Luiz har også været en god spiller i to-tre sæsoner for Chelsea. Men det hele bunder vel bare i kvalitetsforskel på United og Chelsea. I ville godt kunne bruge Luiz, vi kan ikke bruge Carrick, da vi har bedre spillere. Luiz ville have været en stor profil på Uniteds hold, derfor er der mere hædre til Carrick.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6682: 20 Jan 2014, 12:44 »

David Luiz har også været en god spiller i to-tre sæsoner for Chelsea. Men det hele bunder vel bare i kvalitetsforskel på United og Chelsea. I ville godt kunne bruge Luiz, vi kan ikke bruge Carrick, da vi har bedre spillere. Luiz ville have været en stor profil på Uniteds hold, derfor er der mere hædre til Carrick.

Ramires ville - Ikke Luiz. Langt fra.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6683: 20 Jan 2014, 12:45 »

Så må I godt nok have været ringe, når vi har kunne vinde det engelske mesterskab med det tilsyneladende svage hold, vi har. Ja, vi har sågar været i Champions League-finalen med en stort set identisk trup.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2014, 12:52 af Daniel Nordentoft » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6684: 20 Jan 2014, 12:48 »

Så må I godt nok have været ringe, når vi har kunne vinde det engelske mesterskab med det tilsyneladende hold, vi har. Ja, vi har sågar været i Champions League-finalen med en stort set identisk trup.
Vi kan da spørge folk, hvilken trup de helst ville have.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6685: 20 Jan 2014, 13:00 »

Ramires ville - Ikke Luiz. Langt fra.
Luiz ville være guld værd for United. Han er så frygtløs, fysisk stærk, hurtig, teknisk osv. Han ville kunne have gjort en forskel i går for United. Jones og Carrick lignede ynglinge-spillere overfor Ramires og Luiz. Det var en fornøjelse at se.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6686: 20 Jan 2014, 13:02 »

Amen. Vi ville da langt fra kunne bruge Luiz. Vi kan stort set bruge samtlige Chelsea spillere bortset fra få positioner, men Luiz som makker til Carrick, det kan du vel godt se, ikke ville fungere optimalt? Ramirez ville fx. forstærke os markant på midten ved siden af Carrick. Luiz har fået begrænset med spilletid i år, han er centerforsvar, og så mener du, at han er bedre end en af PL's bedste midtbanespillere sidste år, der samtidig blev kåret som årest spiller på holdet der vandt mesterskabet. Det er simpelthen så dumt, synes jeg, men jeg forventer heller ikke mindre når snakken går på Chelsea spillere.. Se vores hold med og uden Carrick, så kan man se, hvor åndssvag vigtig han er. Det er selvfølgelig en kombination af mange ting, men han er simpelthen så vigtig.

Jeg medgiver gerne at Carrick i år ikke fundet det niveau fra sidste år, ligesom resten af holdet undtagen Rooney, og han har også været en del ude af truppen med skader. Jeg synes dog stadigvæk, at det komplet lol at ville have Luiz på en centralmidt fremfor Carrick, og da endnu mere lolol at ville partner ham med Carrick. Men det bliver vi sku nok ikke enige om.

verdenskrig
Manager

« Svar #6687: 20 Jan 2014, 13:07 »

Jeg medgiver gerne at Carrick i år ikke fundet det niveau fra sidste år

Så i diskuterer altså ud fra et historisk perspektiv. Hvornår har det nogensinde haft relevans i fodbold?
Luiz er i denne sæson et monster på midten, Carrick har været skadet og har ikke ramt niveau. I diskuterer ud fra et perspektiv da i havde en anden træner og en anden filosofi. Vi har slet ikke set om Carrick vil være lige så god under Moyes.

Jeg er ikke imponeret af Carrick som jeg er af Luiz.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6688: 20 Jan 2014, 13:09 »

Så i diskuterer altså ud fra et historisk perspektiv. Hvornår har det nogensinde haft relevans i fodbold?
Luiz er i denne sæson et monster på midten, Carrick har været skadet og har ikke ramt niveau. I diskuterer ud fra et perspektiv da i havde en anden træner og en anden filosofi. Vi har slet ikke set om Carrick vil være lige så god under Moyes.

Jeg er ikke imponeret af Carrick som jeg er af Luiz.
Passer det så også, hvis jeg siger, at Van Persie ikke er en speciel god angriber mere?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6689: 20 Jan 2014, 13:10 »

Amen. Vi ville da langt fra kunne bruge Luiz. Vi kan stort set bruge samtlige Chelsea spillere bortset fra få positioner, men Luiz som makker til Carrick, det kan du vel godt se, ikke ville fungere optimalt? Ramirez ville fx. forstærke os markant på midten ved siden af Carrick. Luiz har fået begrænset med spilletid i år, han er centerforsvar, og så mener du, at han er bedre end en af PL's bedste midtbanespillere sidste år, der samtidig blev kåret som årest spiller på holdet der vandt mesterskabet. Det er simpelthen så dumt, synes jeg, men jeg forventer heller ikke mindre når snakken går på Chelsea spillere.. Se vores hold med og uden Carrick, så kan man se, hvor åndssvag vigtig han er. Det er selvfølgelig en kombination af mange ting, men han er simpelthen så vigtig.

Jeg medgiver gerne at Carrick i år ikke fundet det niveau fra sidste år, ligesom resten af holdet undtagen Rooney, og han har også været en del ude af truppen med skader. Jeg synes dog stadigvæk, at det komplet lol at ville have Luiz på en centralmidt fremfor Carrick, og da endnu mere lolol at ville partner ham med Carrick. Men det bliver vi sku nok ikke enige om.
Jeg ville da slet ikke bruge de to sammen. Jeg ville bruge Luiz i stedet for Carrick. Det er det, snakken går på. Og Luiz er lige så meget midtbanespiller som han er midterforsvar. Han er brugt mest der i den her sæson, hvor han er kommet ind i varmen, og Benitez brugte ham også konsekvent der i sidste sæson. Med stor succes. Man må også sætte tingene i perspektiv. Carrick var god for jer i sidste sæson, men måske ville Luiz også have været det, mens Carrick blot havde været en blandt mange gode i Chelsea? Det er nemmere at fremstå god, når midtbanen omkring er elendig, men niveauet er stadig ikke bedre end folk fra f.eks. City eller Chelsea, som ikke skiller sig nævneværdigt ud, fordi alle omkring en har klasse. Jeg synes, at Bale er et glimrende eksempel på det. Han er ikke dårligere nu end i Tottenham, men omtalen er klart mindre, da han blot er en blandt mange. Sådan ser jeg det lidt i den her situation. Igen må det blot konstateres, at der vitterligt bare ikke er ret meget, der taler for at bruge en 32-årig spiller, der ganske vist har et godt overblik og pasningsspil, men som mangler fysik, styrke og hurtighed, fremfor en 26-årige brasilianer, der har hele pakken.

Så er jeg ligeglad med, hvor god Carrick var sidste år. Luiz var også en kæmpe succes på midtbanen under Benitez.

Sider: 1 ... 444 445 [446] 447 448 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010