home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824442 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6690: 20 Jan 2014, 13:11 »

Passer det så også, hvis jeg siger, at Van Persie ikke er en speciel god angriber mere?
Van Persie er ikke i nærheden af sidste års niveau nej.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6691: 20 Jan 2014, 13:13 »

Van Persie er ikke i nærheden af sidste års niveau nej.
Præcis min pointe, hvorfor han ikke kan betragtes som en særlig god angriber mere åbenbart - samme situation som Carrick.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6692: 20 Jan 2014, 13:15 »

Forstå nu, at man ikke kan vurdere alene på øjebliksbilleder. Det er sgu da ufatteligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #6693: 20 Jan 2014, 13:17 »

Forstå nu, at man ikke kan vurdere alene på øjebliksbilleder. Det er sgu da ufatteligt.

Man kan heller vurdere noget ud fra sidste sæson. Carrick er ikke i nærheden af Luiz som det ser ud nu, og Luiz har en langt større pakke af egenskaber end Carrick.. Det er sådan tingene forholder sig, og pt skal man være United fan for hellere at ville have Carrick.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6694: 20 Jan 2014, 13:18 »

Jeg vil igen referere til mit ovenstående indlæg.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6695: 20 Jan 2014, 13:19 »

Man bliver også nødt til at vurderer ud fra nutiden. Jeg ville da også vælge Lampard over alle andre i 2005. Det ville jeg ikke længere.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6696: 20 Jan 2014, 13:21 »

Så i diskuterer altså ud fra et historisk perspektiv. Hvornår har det nogensinde haft relevans i fodbold?
Luiz er i denne sæson et monster på midten, Carrick har været skadet og har ikke ramt niveau. I diskuterer ud fra et perspektiv da i havde en anden træner og en anden filosofi. Vi har slet ikke set om Carrick vil være lige så god under Moyes.

Jeg er ikke imponeret af Carrick som jeg er af Luiz.

Luiz har spillet 3 gange på midtbanen i år, også kalder du ham allerede et monster (I denne sæson) - Dafuq?

Ville ha skrevet en masse statistiker fra denne sæson, hvor Carrick faktisk er Luiz overlegent i næsten alle aspekter. Både med flest afleveringer, flest vellykkede & flest keypasses, flest tacklinger osv. Men man kan ikke gå ind og finde fra kun de kampe hvor han har spillet CDM.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6697: 20 Jan 2014, 13:22 »

Vi snakker et halvt år siden. Du snakker otte-ni år, Jakob. Der er lidt forskel, vil jeg mene.

Jeg forstår faktisk ikke helt, hvorfor jeg tager diskussionen med en, der aldrig har set lyset i Scholes. Haha.

verdenskrig
Manager

« Svar #6698: 20 Jan 2014, 13:23 »

Fodbold ER nutid og man er ikke bedre end sin sidste kamp.
Det er over min fatteevne at man som tingene ser ud nu hellere vil have Carrick. Så mangler man i mine øjne basal forståelse for hvad man skal bruge på en midtbane nu til dags.

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6699: 20 Jan 2014, 13:24 »

Det er over min fatteevne at man som tingene ser ud nu hellere vil have Carrick. Så mangler man i mine øjne basal forståelse for hvad man skal bruge på en midtbane nu til dags.
Har du ikke forståelse for, at fodbold er en holdsport? Carrick bliver naturligvis hæmmet af, at United er så ringe.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6700: 20 Jan 2014, 13:25 »

Man bliver også nødt til at vurderer ud fra nutiden. Jeg ville da også vælge Lampard over alle andre i 2005. Det ville jeg ikke længere.
Ja, og i 1970 ville jeg vælge Best over alle andre. Det ville jeg heller ikke længere. Ved ikke om det bare er mig, men en fodboldspilleres niveau ændrer sig mere på 8-9 år, end det gør på 6 måneder.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6701: 20 Jan 2014, 13:26 »

Så nu er Suarez også lort efter hans sidste kamp? Ikke længere en af de bedste i verden? Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6702: 20 Jan 2014, 13:26 »

Så nu er Suarez også lort efter hans sidste kamp? Ikke længere en af de bedste i verden? Wink
Haha. Den burde jeg næsten selv have disket op med. Tak.

verdenskrig
Manager

« Svar #6703: 20 Jan 2014, 13:28 »

Har du ikke forståelse for, at fodbold er en holdsport? Carrick bliver naturligvis hæmmet af, at United er så ringe.
Det har jeg selvfølgelig. Det ændrer bare ikke på at Luiz er både mere komplet og bedre end Carrick, og Luiz ville have en større impact på jeres hold som tingene er nu.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6704: 20 Jan 2014, 13:29 »

Haha. Den burde jeg næsten selv have disket op med. Tak.

Det sjove er at jeg tror Flink mener det for sjov. Eller det håber jeg. Du mener det forhåbentligt ikke alvorligt Grin

Det jeg mener er naturligvis ikke bogstaveligt da alle kan have en dårlig kamp, men jeg mener dermed at fodbold er et billede af hvad der sker nu.

Cool

Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010