home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824391 gange)
22
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6720: 20 Jan 2014, 13:49 »

Ahh jeg forstår.

Da United var en del af verdenseliten var han jo selvfølgelig ejet af dem. Det gør ham nu ikke bedre IMO, og på trods af de omtalte vilde statistikker, så har han nu ikke imponeret mig når jeg har set United spille

verdenskrig
Manager

« Svar #6721: 20 Jan 2014, 13:51 »

Hvorfor?

Carrick har vist, at han er en af Premier Leagues bedste spillere, når han har den rigtige marker ved siden af sig, som har tur i den. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Carrick igen vil blande sig i verdenseliten, når/hvis vi får hentet et mere dynamisk omdrejningspunkt.

Hvis hvis hvis når når når...
Alt det kan vi gisne om. Men det er ikke det vi diskuterer nu. Jeg siger at Luiz ER bedre end Carrick. Det behøver jeg egentlig ikke uddybe mere, det taler pt for sig selv, og det er indiskutabelt at Luiz er en langt mere komplet spiller end Carrick.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6722: 20 Jan 2014, 13:51 »

Ahh jeg forstår.

Da United var en del af verdenseliten var han jo selvfølgelig ejet af dem. Det gør ham nu ikke bedre IMO, og på trods af de omtalte vilde statistikker, så har han nu ikke imponeret mig når jeg har set United spille
Okay, den bliver du simpelthen nødt til at uddybe, mester.

Carrick var sammen med Robin van Persie de to absolut største profiler på et United-hold, der i fjor vandt Premier League med afstand til nummer to, og som var tæt på at slå Real Madrid ud af Champions League.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6723: 20 Jan 2014, 13:52 »

Ahh jeg forstår.

Du virker også lidt tungnem med dine udtagelser. Selvfølgelige imponerede Carrick sidste sæson, så hold nu op med de idiotiske kommentare. Carrick er en vigtig del af Uniteds måde at spille på, men når det hele ikke fungere, så fungere Carrick heller ikke. Hvis cyklen er i stykker, hjælper det ikke at blive ved med at træde.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6724: 20 Jan 2014, 13:52 »

Hvis hvis hvis når når når...
Alt det kan vi gisne om. Men det er ikke det vi diskuterer nu. Jeg siger at Luiz ER bedre end Carrick. Det behøver jeg egentlig ikke uddybe mere, det taler pt for sig selv, og det er indiskutabelt at Luiz er en langt mere komplet spiller end Carrick.
Remy er også bedre end Suárez, hvis vi ser ud fra de sidste par kampe. Det gør ham dog på ingen måde til en bedre spiller.

verdenskrig
Manager

« Svar #6725: 20 Jan 2014, 13:54 »

Remy er også bedre end Suárez, hvis vi ser ud fra de sidste par kampe. Det gør ham dog på ingen måde til en bedre spiller.

Kom nu op i gear Daniel.. Jeg taler bedømt ud fra den her sæson.. "Du er aldrig bedre end din sidste kamp" er en talemåde der skulle få femøren til at falde for dig Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #6726: 20 Jan 2014, 13:55 »

Kom nu op i gear Daniel.. Jeg taler bedømt ud fra den her sæson.. "Du er aldrig bedre end din sidste kamp" er en talemåde der skulle få femøren til at falde for dig Opstemt
Han har spillet 3 fucking kampe på den midtbane?? Bedømmer du virkelig en spiller ud fra 3 kampe??? Opstemt

22
Landsholdsspiller

« Svar #6727: 20 Jan 2014, 13:57 »

Har kun haft gratiskanaler indtil her i efteråret, så skal ikke kunne sige om han var vild sidste år, men har fået set en del PrL på det seneste og der synes jeg da ikke han har været udpræget god? Måske har jeg set de forkerte kampe, men for at være en del af verdenseliten synes jeg ikke at man, som du siger han er, skal være afhængig af en god makker.
Kan bare ikke rigtig se hvad der gør ham så god som du siger.. Hvad ér hans spidskompetencer egentlig..?

verdenskrig
Manager

« Svar #6728: 20 Jan 2014, 13:58 »

Han har spillet 3 fucking kampe på den midtbane?? Bedømmer du virkelig en spiller ud fra 3 kampe??? Opstemt

Hvad vurderer du ham ud fra? Hvor mange liter vand han drikker pr dag?

Cool

22
Landsholdsspiller

« Svar #6729: 20 Jan 2014, 13:59 »

@phillip

en kvalitetscykel kan da lige præcis godt få dig i mål, selvom begge hjul er flade Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #6730: 20 Jan 2014, 13:59 »

Det er ligesom at sige, at Arteta/Flamini ikke er vigtige for Arsenal? Hvilket er helt væk..

@phillip

en kvalitetscykel kan da lige præcis godt få dig i mål, selvom begge hjul er flade Smiley

Flade hjul? Det er jo kæden der er hoppet af pt.

22
Landsholdsspiller

« Svar #6731: 20 Jan 2014, 14:01 »

Det er ligesom at sige, at Arteta/Flamini ikke er vigtige for Arsenal? Hvilket er helt væk..

Flade hjul? Det er jo kæden der er hoppet af pt.

Så kan du jo svinge benet over sadlen og skøjte i mål. Wink

Men det siger jo mere om Uniteds generelle niveau på midten af banen, end det siger om Carrick..

verdenskrig
Manager

« Svar #6732: 20 Jan 2014, 14:03 »

Men det er jo også klart at kæden hopper af når rytteren hedder David Moyes. På den baggrund er det selvfølgeligt svært for samtlige United spillere..

Men det korte af det lange er at jeg synes Luiz er en bedre spiller end Carrick, og hvis jeg skulle vælge en af dem til Liverpool havde jeg valgt Luiz ti ud af ti gange.. Han har langt flere spidskompetencer, er langt mere kraftfuld og aggressiv i sin spillestil.

Cool

22
Landsholdsspiller

« Svar #6733: 20 Jan 2014, 14:04 »

Han er også pænere

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6734: 20 Jan 2014, 14:25 »

Altså Carrick kunne være 5. valg i Chelsea. Mikel er også bedre end Carrick. Men altså det er okay, at United-spillerne godt kan lide ham. Han er da en sympatisk spiller, og han var god sidste år, selvom jeg mener, at han blev overvurderet. I år ville han måske kunne tilfedte sig en plads i truppen.

Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010