home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 435 436 [437] 438 439 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824644 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6540: 14 Okt 2013, 14:32 »

Buffon og bænkevarmer Casillas ? De 2 er ikke specielt gode længere.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6541: 14 Okt 2013, 14:57 »

At sige at de to ikke længere er specielt gode er en løgn. De er begge stadig klassekeepere, som dog nok har toppet. De indgår i hvert fald begge to i en top 10-liste, hvis det står til mig.

Korzika
Gæst

« Svar #6542: 14 Okt 2013, 15:08 »

Når de rammer deres topniveau, så er de. I øjeblikket ser jeg dem dog ikke specielt bedre end Courtois. Meget lige. Buffon tror jeg ikke rammer hans gamle niveau, mens jeg stadig mener, at Casillas har én eller to gode sæsoner tilbage.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6543: 14 Okt 2013, 15:23 »

Når de rammer deres topniveau, så er de.
Ja det er alle, se Wiland mod Juventus.

mens jeg stadig mener, at Casillas har én eller to gode sæsoner tilbage.
Muligvis hvis han skifter til at andet hold, da Lopez er klasser bedre.

Korzika
Gæst

« Svar #6544: 14 Okt 2013, 15:39 »

Ja det er alle, se Wiland mod Juventus.
Muligvis hvis han skifter til at andet hold, da Lopez er klasser bedre.
Med topniveau, så blev der ment et højt niveau over en længere periode.

Lopez er ikke klasser bedre end Casillas. Lopez er inde i en god periode og står rigtig godt, men vil aldrig nogensinde matche Casillas, når sidstnævnte er oppe på 100 %. Det har han dog ikke været i et stykke tid, og derfor er det helt fair, at Lopez står. Men det er forkert at afskrive Casillas, når man ved hvilke kapaciteter han besidder.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6545: 14 Okt 2013, 15:56 »

Det var da en masse gætteri, som man også kan sige om Peter Schmeichel, måske kan det være det er sådan i dit fm spil, men i det virkelig liv er fartum at Lopez er bedre end Casillas, om du gætter rigtig må tiden vise (tvivler sådan som Lopez vogter det mål), indtil da er Lopez bedre end Casillas.

At du nævnte Hart er dog den største joke, alt kan gå ind på ham lige nu crazy
« Seneste Redigering: 14 Okt 2013, 16:18 af Messi1987 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6546: 17 Okt 2013, 15:38 »

Sommetider findes der ikke noget bedre end nostalgi. Jeg kan i hvert fald se dette klip igen og igen og igen.

http://www.youtube.com/v/MgBbPJp4ZNg

Det er meget sjovt at se nogle af de spillere, der stadig er i klubben i dag i aktion for otte år siden, og så er der også et par sjove Bolton-spillere imellem. Nolan, Davies, Diouf, Speed med flere. De tre første er stadig aktive, mens Gary Speed meget tragisk tog sit eget liv for et par år siden. Der gemmer sig også en enkelt dansker i klippet!

Men først og fremmest er det selvfølgelig elleve fantastiske minutter grundet den betydning, resultat fik. Sikke en organisation.

Korzika
Gæst

« Svar #6547: 19 Okt 2013, 15:23 »

Så er det endelig blevet tid til bold på Stamford Bridge igen, og vi tager således imod Cardiff i et opgør, der SKAL vindes.

Vi stiller op således:
Cech
Ivanovic, David Luiz, Terry, Bertrand
Ramires, Lampard
Willian, Mata, Hazard
Eto’o

Jeg glæder mig til at se Willian, Mata og Hazard sammen. Eto'o får også chancen fra start, og jeg vil gerne se ham komme på måltavlen.

Jeg tror vi vinder 3-1.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6548: 27 Okt 2013, 19:04 »

Fantastisk resultat i dag! Det lignende længe 1-1, men så dummer de sig i City-forsvaret, og hvem andre end en formstærk Fernando Torres afgør kampen? Det er virkelig en mand, jeg har kæmpe respekt. Sikke et par hårde år han har haft sig, og hvor er det fantastisk at se, at han er i god form for tiden. Det under jeg ham. Det var også skønt at se Schürrle på tavlen!

Mourinho har virkelig skabt et hold, der får de resultater, de skal. De seneste otte kampe har budt på syv sejre og et enkelt point mod Tottenham. Derudover har vi vundet alt i Premier League på Broen i år. Jeg kan se ligheder med det Mourinho-hold, der dominerede Premier League i midten af det forrige årti.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #6549: 27 Okt 2013, 19:11 »

Som Liverpool fan glæder jeg mig også utrolig meget på Torres vegne .

Han er en Legende i mine øje .

#Respect

The Captain says goodbye!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6550: 27 Okt 2013, 19:12 »

Fantastisk resultat i dag! Det lignende længe 1-1, men så dummer de sig i City-forsvaret, og hvem andre end en formstærk Fernando Torres afgør kampen? Det er virkelig en mand, jeg har kæmpe respekt. Sikke et par hårde år han har haft sig, og hvor er det fantastisk at se, at han er i god form for tiden. Det under jeg ham. Det var også skønt at se Schürrle på tavlen!

Mourinho har virkelig skabt et hold, der får de resultater, de skal. De seneste otte kampe har budt på syv sejre og et enkelt point mod Tottenham. Derudover har vi vundet alt i Premier League på Broen i år. Jeg kan se ligheder med det Mourinho-hold, der dominerede Premier League i midten af det forrige årti.

Det var virkelig skønt at Torres med det mål i overtiden. Skal lige siges at jeg ikke så CL kampen mod Schalke men fik set goalshow og der var nogle gode mål. Jeg synes Schurrle ser spændende ud og skønt at se ham lave et mål idag med et flot oplæg af Torres. Oscar spillede ikke helt så godt idag som vi ved han kan han kunne nemt være skiftet ud med Mata. Jeg ville gerne se David Luiz på den midtbane hvis han ikke skal spille i forsvaret. Men virkelig en godkendt start i PL vi har fået. Synes det er vildt med 65 kampe uden nederlag på hjemmebane i PL . Vores hjemmebane skal også være et sted alle hold frygter. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om City målet om det er godt sparket ind eller om Cech kunne gøre mere.

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6551: 30 Okt 2013, 16:52 »

Flot 2-0-sejr på Emirates i går hvor nogle af de spillere, der ikke spiller så meget fik spilletid. Det var en rigtig Mourinho-sejr med en bundsolid defensiv, der aldrig rigtig var i fare for at tabe. Skønt at se både Azpilicueta og Mata på tavlen.

Jeg må indrømme, at det er længe siden, jeg har set os så stærke, som vi er for tiden. Vi er godt med i Premier League også, og de næste 5-7 kampe er overskuelige.

Korzika
Gæst

« Svar #6552: 31 Okt 2013, 14:27 »

Det var en rigtig flot præstation af gutterne på Emirates, hvor vi havde Arsenal hvor vi ville have dem. Jeg er helt enig med Jakob i, at det begynder at se rigtig fornuftigt ud efter en uimponerende start under Mourinho.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3518290/title/traore-contract-agreed
Derudover har vi fået papir på Bertrand Traore, hvilket er rigtig fornuftigt. Han gjorde det super godt i pre season, og han kan gå hen og blive rigtig god. Desværre er vejen til førsteholdsfodbold relativ lang, men håber alligevel vi får ham at se på førsteholdet.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6553: 31 Okt 2013, 14:57 »

PT vinder vi kampene uden at det er prangende. Men det er bestemt lækkert at have følelsen af at holdet langt fra har ramt sit topniveau og alligevel kæmper med i toppen. Tror godt vi kunne gå en stor sæson i møde når først spillestilen er helt inde under huden når vi har rundet juleprogrammet.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6554: 31 Okt 2013, 15:09 »

PT vinder vi kampene uden at det er prangende. Men det er bestemt lækkert at have følelsen af at holdet langt fra har ramt sit topniveau og alligevel kæmper med i toppen. Tror godt vi kunne gå en stor sæson i møde når først spillestilen er helt inde under huden når vi har rundet juleprogrammet.

Det går rigtig godt og man fornemmer at vi har fået følelsen tilbage under JM at Chelsea ikke er et hold der taber kampe. Jeg synes godt man kan mærke at truppen føler sig styrket med ham ved roret. Vi kommer helt sikkert til at kæmpe med om titlen i år...

...men, jeg synes stadig der er en del spørgsmål som mangler at blive besvaret. Hvad vil Chelsea i angrebet? og hvad med Mata? Det er simpelthen for roddet det der sker nu - det var fint at JM meldte ud at Torres havde overrasket ham positivt - jeg ser også helst at vi får noget mere for vores penge... men jeg mangler at se det samme mht. Mata og Lukaku - jeg synes at de to spillere nærmest aldrig har en dårlig kamp og jeg vurderer dem til at være top Premier League klasse - måske endda verdensklasse. Jeg synes de fortjener chancen frem for at JM melder ud at Oscar er hans nr. 10 allerede nu - hvorfor ikke give Mata halvdelen af kampene og så se hvem der klarer sig bedst - Oscar er klasse ham skal vi ikke miste - men vi skal heller ikke miste Jonny Kills

Og så har vi et problem med home-grown spillere i første holdstruppen - der er nærmest for mange der ikke er homegrown. Det håber jeg betyder at vi henter de unge op og giver dem chancen (Chalobah, Josh McEachran, Kalas) - alternativt skal vi ud og købe spillere igen

Sider: 1 ... 435 436 [437] 438 439 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010