home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824573 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6570: 12 Dec 2013, 16:38 »

Så du mener simpelthen, at i vil være klare favoritter, hvis i møder Manchester City eller Arsenal?

Nu kan Chelsea ikke trække os, eller shitty.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #6571: 12 Dec 2013, 16:42 »

Nu kan Chelsea ikke trække os, eller shitty.
Hvorfor? De endte da 2'er!

PhilipFlink
Manager

« Svar #6572: 12 Dec 2013, 16:43 »

Hvorfor? De endte da 2'er!

Tror ikke det er muligt at møde et hold fra det samme land, i første knock-out runde.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #6573: 12 Dec 2013, 16:44 »

Tror ikke det er muligt at møde et hold fra det samme land, i første knock-out runde.
Nårh okay, det vidste jeg ikke lige. Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6574: 15 Dec 2013, 12:22 »

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-nedtoner-Chelseas-titelchancer
Nok første gang nogensinde jeg er enig med Mourinho, Chelsea mangler en angriber der bomber som Sturridge og Lukaku Tunge

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6575: 15 Dec 2013, 12:27 »

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-nedtoner-Chelseas-titelchancer
Nok første gang nogensinde jeg er enig med Mourinho, Chelsea mangler en angriber der bomber som Sturridge og Lukaku Tunge

Helt enig i at de angribere klubben har nu, ikke er målfarlige nok som det er pt. Jeg ser dog hverken Lukaku eller Sturidge som gode nok, i forhold til de niveau Chelsea bør ligge på. Lukaku har helt sikkert potentialet, men han er jo ingen Drogba, og det er i den klasse at vores næste angriber bør ligge på.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6576: 15 Dec 2013, 13:10 »

Lukaku...... Kampe:12 Mål:8 Assist:3 Mål pr kamp: 1,09
Sturridge....Kampe:12 Mål:9 Assist:2 Mål pr kamp: 1,09

Agüero.......Kampe:15 Mål:13 Assist:4 Mål pr kamp: 1,13
RvP............Kamp e:11 Mål:7  Assist:2 Mål pr kamp:  0,81
Suarez.......Kampe:10 Mål:15 Assist:2 Mål pr kamp: 1,70

Suraez er i en klasse for sig selv, men ellers er Lukaku og Sturidge pt på samme niveau som de andre Smiley
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 13:12 af Messi1987 » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6577: 15 Dec 2013, 13:29 »

Nu kan man ikke udelukkende vurdere spillere ud fra statistikker...

Suarez, Agüero og RvP har alle evnerne til selv at afgøre kampe i langt højere grad end Lukaku og Sturridge. Ingen tvivl om at Lukaku bliver en fremragende angriber på sigt, men i mine øjne er han der ikke helt endnu.

Men det er jo netop i det svære kampe mod City, United, Arsenal og i CHL mod Bayern, Barcelona, Juventus etc. at angriberne for alvor skal vise sit værd, og på egen hånd kunne skabe målchancer. Derudover skal de naturligvis have et højt scoringssnit i ligaen, og være med til at lukke kampene noget tidligere, så man ikke mister dumme point, eller skal bruge unødvendige kræfter for at holde et resultat alle 90 minutter.

Der mener jeg slet ikke Sturridge er og jeg tvivler på at Lukaku vil være i stand til det.. Men tilgengæld, så ved man at Agüero, RvP og Suarez alle er i stand til at afgøre disse kampe (også mere end bare en-to gange på en sæson), samtidigt med at de har et flot scoringssnit i ligaen.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 13:35 af Guldbrand » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #6578: 15 Dec 2013, 13:34 »

Nu kan man ikke udelukkende vurdere spillere ud fra statistikker...

Suarez, Agüero og RVP har alle evnerne til selv at afgøre kampe i langt højere grad end Lukaku og Sturridge. Ingen tvivl om at Lukaku bliver en fremragende angriber på sigt, men i mine øjne er han der ikke helt endnu.

Men det er jo netop i det svære kampe mod City, United, Arsenal og i CHL mod Bayern, Barcelona, Juventus etc. at angriberne for alvor skal vise sit værd, og på egen hånd kunne skabe målchancer. Derudover skal de naturligvis have et højt scoringssnit i ligaen, og være med til at lukke kampene noget tidligere, så man ikke mister dumme point, eller skal bruge unødvendige kræfter for at holde et resultat alle 90 minutter.

Der mener jeg slet ikke Sturridge er og jeg tvivler på at Lukaku vil være i stand til det.. Men tilgengæld, så ved man at Agüero, RCP og Suarez alle er i stand til at afgøre disse kampe (også mere end bare en-to gange på en sæson), samtidigt med at de har et flot scoringssnit i ligaen.

Du har helt ret, specielt med hensyn til Sturridge, det kan godt være at han har et flot scoringsgennemsnit efter 12 kampe, men jeg mener ikke at han kan begå sig i toppen af fodbold. Liverpool er en klub der passer rigtig godt til ham. Med hensyn til Lukaku, synes jeg han er så klar til at spille for Chelsea og jeg tror han kunne blive en kæmpe gevinst med nogen ordentlige spillere, der server guldbolde til ham

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6579: 15 Dec 2013, 13:37 »

Du har helt ret, specielt med hensyn til Sturridge, det kan godt være at han har et flot scoringsgennemsnit efter 12 kampe, men jeg mener ikke at han kan begå sig i toppen af fodbold. Liverpool er en klub der passer rigtig godt til ham. Med hensyn til Lukaku, synes jeg han er så klar til at spille for Chelsea og jeg tror han kunne blive en kæmpe gevinst med nogen ordentlige spillere, der server guldbolde til ham

Lukaku er en dygtig spiller, ja - Men han er jo ikke en Lewandowski der formår at scorer 4 mål imod Real Madrid i en Champions League semifinale. Han er heller ikke på niveau som Aguero, Suarez eller RvP. Så med al respekt for Lukaku, så er det fra hylden over ham, at den næste angriber skal findes.

Lukaku kan nemt anvendes som en super supplement til en evt. kommende stjerneangriber, men løfte opgaven selv, det mener jeg ikke at han kan endnu..

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6580: 15 Dec 2013, 13:53 »

Suarez, Agüero og RvP har alle evnerne til selv at afgøre kampe i langt højere grad end Lukaku og Sturridge.
Ser du overhovedet Everton ? Lukaku afgøre jo nærmest alle deres kampe med utrolig styrke, fart og teknik. Men ja han dribler ikke forbi alle ud af ingenting som Maradona/Messi. Desuden er RvP afhængig af at havde et hold der kan spille ham i feltet. Jeg giver dig ret i at Sturridge skal havde mere plads at løbe på og helt skal havde bolden når han er i fart. Desuden er fodbold en holdsport, evnerne til at spille sammen med dit hold er mindst lige så vigtig.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 13:57 af Messi1987 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #6581: 15 Dec 2013, 13:59 »

I mine øjne ville Lukaku være den indiskutabelt bedste angriber i Chelsea, hvis han var der nu. Jeg synes det grænser til vanvid at man lejer sin bedste angriber ud. Hans fart, styrke, træfsikkerhed er noget Chelseas øvrige angribere må drømme længe om at besidde.

Ville elske at have ham i Liverpool.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6582: 15 Dec 2013, 14:02 »

Ser du overhovedet Everton ? Lukaku afgøre jo nærmest alle deres kampe med utrolig styrke, fart og teknik. Men ja han dribler ikke forbi alle ud af ingenting som Maradona/Messi. Desuden er RvP afhængig af at havde et hold der kan spille ham i feltet. Jeg giver dig ret i at Sturridge skal havde mere plads at løbe på og helt skal havde bolden når han er i fart. Desuden er fodbold en holdsport, evnerne til at spille sammen med dit hold er mindst lige så vigtig.

Jeg medgir også at Lukaku er en stærk angriber. Faktisk så stærk, at jeg placere ham lige under alle verdensstjernerne. Men når man er en klub på Chelseas størrelse, som gerne vil vinde både Champions League og Premier League, så skal man have en angriber af øverste hylde og det er Lukaku altså bare ikke..

verdenskrig
Manager

« Svar #6583: 15 Dec 2013, 14:03 »

Hvem af dem i har nu er det ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6584: 15 Dec 2013, 14:05 »

I mine øjne ville Lukaku være den indiskutabelt bedste angriber i Chelsea, hvis han var der nu. Jeg synes det grænser til vanvid at man lejer sin bedste angriber ud. Hans fart, styrke, træfsikkerhed er noget Chelseas øvrige angribere må drømme længe om at besidde.

Ville elske at have ham i Liverpool.

helt enig, Torres, Ba og Eto'o har slet ikke vist det niveau det kræver. Men meget kunne tyde på at der er noget fnidder mellem Mourinho og Lukaku. Mourinho har senest været ude, og be Lukaku om at fortælle offentligheden, hvorfor han i virkeligheden er blevet lejet ud...(Efter at Lukaku vist i flere omgange har udtalt sig om Chelsea og hans situation)

EDIT: Lige for at knytte en artikel til ovenstående: http://onside.dk/premier-league/mourinho-raser-over-lukaku
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 14:08 af Guldbrand » Logged

Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010