home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824570 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6555: 02 Nov 2013, 21:48 »

Var der nogen der så kampen idag?? Har kun læst at det var en sørgelig indsats der blev leveret. Vi smider for mange point på udebane hvis vi gerne vil blive mestre, godt nok har vi haft mange af topholdene /sub-topholdene på udebane, men pointhøsten på udebane skal stadigvæk blive bedre...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #6556: 02 Nov 2013, 23:10 »

Var der nogen der så kampen idag?? Har kun læst at det var en sørgelig indsats der blev leveret. Vi smider for mange point på udebane hvis vi gerne vil blive mestre, godt nok har vi haft mange af topholdene /sub-topholdene på udebane, men pointhøsten på udebane skal stadigvæk blive bedre...

Mourinho kom med en ret god kommentar efter kampen.
"We deserved to lose. I'm not sure if Newcastle deserved to win but we definitely deserved to lose"
Det beskriver faktisk kampen ret godt.

I første halvleg spiller vi bolden fint rundt men får ingenting ud af det.
I anden halvleg har Newcastle det meste, og vi kommer først med en reaktion da vi kommer bagud. Det var ikke iorden!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6557: 05 Nov 2013, 14:48 »

Hej drenge. Hvis I endnu ikke har købt en Chelsea-trøje eller to i denne sæson, kan I gøre det her: http://www.sportsdirect.com/av/av20 150 kroner for en original trøje er da et røverkøb!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6558: 07 Nov 2013, 15:23 »

God sejr i går som igen blev større end jeg havde forventet. Den gamle Eto'o var tilbage, og det var skønt at se ham lave to mål. Hazard var helt udenfor truppen, da han var kommet for sent i et tilfælde. Det har jeg det fint med. Så må han lige ud på tribunen en tur. Mourinho har dog sagt, at han spiller igen lørdag, og det skal han selvfølgelig også.

Ellers var der spilletid til Willian og Mikel. Førstnævnte lavede en flot assist til Eto'o, mens Ba også kom ind og viste klassen ved at score et flot mål. Efter at have tabt den første kamp til Basel ser det nu lige pludselig rigtig godt ud for os. Det er selvfølgelig også en gruppe, som vi skal vinde.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6559: 09 Nov 2013, 18:36 »

Lidt sløj præstation i dag hvor Hazard redder det ene point hjem til os til sidst på et tvivlsomt straffespark begået mod Ramires. Jeg synes egentlig, at vi er gode i første halvleg, og vi burde nok have lavet en kasse eller to mere. Men så dummer vi os efter pausen, og Cech ser ikke specielt godt ud på deres 2-1-scoringer, og derved ender det i en heksejagt efter en udligning.

Et point er selvfølgelig bedre end slet ingen, men vi skulle have vundet i dag. Det er dog altid noget, at Mourinho ikke kan tabe på Stamford Bridge i Premier League. Det er et fint udgangspunkt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6560: 16 Nov 2013, 15:28 »

På trods af landsholdspause har vores ungdomshold stadig været i aktion. Både U16 og U18 har mødt Arsenal i dag, og det blev til sejre på henholdsvis 5-0 og 3-0. To meget flotte resultater. For U16 lavede Tammy Abraham hattrick, mens, vores måske største talent på ungdomsholdet, Jemerie Boga lavede alle tre kasser for U18. Han er kun 97'er, så der går nok lidt før, han bliver hevet op, men han har virkelig potentiale til at blive blandt de bedste i verden.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #6561: 19 Nov 2013, 00:25 »

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6562: 23 Nov 2013, 17:44 »

Premier League-bolden ruller igen, og vi skal også i aktion i dag. Om knap en time gæster vi London-rivalerne fra West Ham. Vi stiller således op.

Team to face West Ham (4-2-3-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Lampard; Ramires, Oscar, Hazard; Eto'o.

Today's subs are Schwarzer, Cole, Essien, Mata, Willian, Schurrle and Ba.

Spændende at Cole de seneste par kampe ikke har været foretrukket. Azpilicueta har spillet den plads, selvom han er bedst på højre back. En plads Ivanovic sidder tungt på. Ellers er det hverken Schürrle, Mata eller Willian, der spiller bag Eto'o sammen med de to sikre valg Hazard og Oscar. Mikel spiller på midten sammen med Lampard, der ligeledes virker som en Mourinho-favorit.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6563: 24 Nov 2013, 11:22 »

Fin kamp i går. Vi spiller ikke op til vores bedste, men viser at mindre kan gøre det mod et tamt West Ham-hold. Store roser til hele holdet, der arbejde rigtig flot. Der blev løbet rigtig mange meter i går. MoM var selvfølgelig Frank Lampard, der var med i det meste offensivt og også scorede to kasser. Han er en legende. Jeg vil dog også rose John Obi Mikel, som jeg ikke mener, man kan undvære på midtbanen. Han giver den anden midtbanespiller frihed til at deltage i det offensive spil. Samtidig er han utrolig sikker på bolden og laver ikke mange fejl. Jeg er stor fan af Mikel.

Men lad os nu få Torres tilbage. Eto'o løb rigtig meget, men fik sjældent noget ud af sine anstrengelser.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6564: 24 Nov 2013, 13:51 »

Det var helt bestemt en fin præstation. Det var meget spændende at, hvordan Mikel gav frihed til blandt andet Lampard, som i går spillede i den rolle, hvor han er allerbedst. Han skulle kun bruge en kamp, hvor han måtte løbe i boksen til at lave et par kasser. Det var eminent. Men derudover spillede vi jo reelt uden en offensiv midtbanespiller i går. Ramires og Lampard lå begge foran Mikel, hvor jeg måske havde troet, at Ramires ville spille på kanten i en trio med ham, Oscar og Hazard, men det gjorde han ikke. Han spillede centralt. Oscar havde nok udgangspunkt i højre side, men han spillede mest inde centralt, hvor det så efterlod en masse plads til Ivanovic. Når Oscar så søgte mod kanten, så kom Lampard i hans dybe løb. Det var i praksis en asymmetrisk formation, der virkede rigtig godt. Jeg ser gerne genvalg til alle elleve på søndag mod Southampton. Mod Basel i midtugen er der nok spilletid til nogle andre.

Derudover så er Oscar helt fænomenal i presspillet. I går var den kamp i sæson, hvor det gav mest pote, men med det stress han ligger på modstanderen, så er jeg sikker på, at han kommer til at erobre rigtig mange bolde højt på modstanderens banehalvdel. Jeg kan godt se, hvorfor, at Mourinho spiller ham fremfor Mata, men jeg håber stadig på, at Mata får chancen sammen med Oscar og Hazard. Hvis han kan genfinde lidt af sidste sæsons spil, så er han uhyggelig.
« Seneste Redigering: 24 Nov 2013, 13:57 af Jakob E » Logged

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6565: 26 Nov 2013, 22:44 »

Pinligt ringe nederlag vi lider idag imod Basel.
Det var et helt igennem uengageret og elendigt hold der var mødt op til kampen idag. Der var absolut ingen vilje, gnist eller så meget som et spor af forpligtelse overfor klubbens fans eller den fineste turnerings' omdømme i spillet. Velfortjent nederlag.

De spiller som en rådden sæk kartofler.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6566: 04 Dec 2013, 22:55 »

"Hazard has been at his very best tonight. He's scored two wonderful individual goals and made another with a perfect cross".

Taget direkte fra Chelseas officielle Twitter-profil. Det er noget, jeg er meget enig i. Han var helt forrygende i aften, og jeg mindes ikke at have set en bedre individuel præstation, siden Mata sænkede Tottenham i sidste sæson. Han er virkelig en forrygende spiller uden nykker, som han ellers var rygtet at have. Hans defensive arbejde er f.eks. helt sublimt, og det er måske den største årsag til, at han er en af de få spillere, der ikke er en del af den her store rotation, der finder sted.

Ellers var det en god udebane-sejr, og selvom Sunderland ikke er et tophold, så er det sådanne sejre, der bliver vigtige i den sidste ende. Vi må dog aldrig lade dem lave tre mål. Gør vi det må 10-15 af holdene i Premier League, så kan vi glemme alt om sejr.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6567: 11 Dec 2013, 19:52 »

Chelsea team v Steaua: Schwarzer; Ivanovic, D Luiz, Terry (c), Cole; Mikel, Lampard; Willian, Oscar, Hazard; Ba.

Havde gerne set KDB i startelleveren i dag, men sådan skulle det ikke være. Cole og Luiz er tilbage, og det er skønt at se. Derudover så får Schwarzer lige en kamp at banke rusten af på. Vi er videre, men en førsteplads kræver sejr. Det burde være muligt mod Steaua hjemme.

In other news så er Marco van Ginkel tilbage på træningsbanen. Han skal stille og roligt genoptræne, og jeg glæder mig allerede til at se ham i aktion igen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6568: 12 Dec 2013, 15:56 »

Førstepladsen blev sikret med sejren igår, alt andet end gruppesejr havde også været for dårligt med den pulje vi endte i.

Uanset hvem af 2'erne vi trækker vil vi være klare favoritter. Dem jeg umiddelbart ser som sværest er Leverkusen, de andre er hold vi SKAL slå ud!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #6569: 12 Dec 2013, 16:35 »

Førstepladsen blev sikret med sejren igår, alt andet end gruppesejr havde også været for dårligt med den pulje vi endte i.

Uanset hvem af 2'erne vi trækker vil vi være klare favoritter. Dem jeg umiddelbart ser som sværest er Leverkusen, de andre er hold vi SKAL slå ud!

Så du mener simpelthen, at i vil være klare favoritter, hvis i møder Manchester City eller Arsenal?

Sider: 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010