home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:26:46 Broen13 Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825893 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5820: 24 Jan 2013, 19:11 »

I og med at Hazard har fået en straf, der lyder på tre spilledage, giver det meget fin mening. Det er langt fra otte, og derfor opfordrer jeg dig til at skrive en klage, da FA jo er korrupte.

Farvel.

Så hans endelig straf er allerede besluttet dagen efter? Har du et link til det? Personligt kan jeg kun finde, at han står til mindst 3 dage.

former zoesuckins

DeBuur
Manager

« Svar #5821: 24 Jan 2013, 20:02 »

IMO så er sagen ikke helt enkelt.

Knægten skriver på twitter at han vil trække tiden.. vel at mærke før kampen - han gør som planlagt... den adfærd fra en knægt på 17 skal sgu have en konsekvens og det må Swansea gennemføre idet bolddrengene er deres ansvar.

I kampen igår og efter kampen oplevede vi Chelsea spillerne være ansvarlige og de forsøgte at få episoden ned på et håndterbart niveau idet det reelt bringer spillet i miskredit det der skete på Liberty var ikke værdig for nogen.

Hazard dummede sig men det er menneskeligt at reagere og det var det der skete - jeg tror ikke knægten får store fysiske men af det spark Wink hazard er sgu også lidt af en tøs  Peace

Rødt kort skal gives - det skal han have karantæne for og nu er det så at FA kommer ind og så ved man sgu aldrig
Vold, Racisme og fair play er deres agenda og skal de leve op til det så skal de ramme mellem 3-8 dages karantæne..... FA kunne også gå ud og lukke denne sag ved at henvise til at Boldknægten og Hazard viste sig som gentlemens og gav hinanden hånden og så er den potte ude - Chelsea kan gå og mugge over endnu en misset finale og Swansea kan fokusere på finale oplevelsen.... og nå ja VK kan skrive en bog og FA og korruption  Peace

Lad os komme videre vog glæde os over at det var det fortjente hold der kom videre ... det er det fodbold handler om..... taberen tja Benitez får en laaaang sommer ferie  Peace

YNWA

Imperatore
Gæst

« Svar #5822: 24 Jan 2013, 20:15 »

Sjældent har jeg været så enig med DeBuur. Det er faktisk helt skræmmende.

At sammenligne det med Suarez sagen er ikke passende. Vold og racisme er to vidt forskellige ting. De kan godt hænge sammen, men ikke nødvendigvis. Vold kan give fysiske knubs, men dem kommer man sig over, i hvert fald i de fleste tilfælde. Dette tilfælde er et af dem, hvor man har kommet sig efter 30 sekunder.
Racisme stikker så meget dybere. Her bliver du dømt på, at du er blevet født. Der er intet andet i det. Det er KUN at du har en anden hudfarve/etnicitet end racisten. Racisme er desværre noget, der plager vores verden, og det er så meget værre end et lille bitte puf af et spark. Det er komplet idiotisk at sammenligne de to karantæner, og det er kun fordi, man vil være utilfreds, hvis man ikke kan se, at der er forskel på Suarez og Evra episoden og så denne. Om Suarez mente det racistisk eller ej vil jeg ikke tage stilling til, men han er er dømt for det, og det må man tage udgangspunkt i.

JKJ
Gæst

« Svar #5823: 24 Jan 2013, 20:36 »

Ja han trækker tiden. Men mon ikke det samme kunne være sket i Chelsea, Arsenal, Liverpool, Stoke, QPR, Norwich, Man U og City osv osv.

Jeg synes det er en tåbelig diskution, for vi har set det ske så mange gange før på alverdens stadions rundt omkring i verden.

Bolddrengene er hjemmeholdets ansvar og de favourisere selvfølgelig hjemmeholdet, alt andet vil jo virke ulogisk.

Gad vide hvad Chelsea drengene herinde havde sagt hvis det samme var sket på Broen, mon ikke de havde forlangt fængselsstraf på livstid? Jo det havde de.

Det er en del af gamet og sker hver weekend på et eller andet plan, også i PL.

Hazard går langt over stregen og har intet at gøre ude ved bolddrengen. Hvis dommeren mener at der trøkkes tid ligger han selvfølgeligt noget til.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5824: 24 Jan 2013, 21:00 »

Ja han trækker tiden. Men mon ikke det samme kunne være sket i Chelsea, Arsenal, Liverpool, Stoke, QPR, Norwich, Man U og City osv osv.

Jeg synes det er en tåbelig diskution, for vi har set det ske så mange gange før på alverdens stadions rundt omkring i verden.

Bolddrengene er hjemmeholdets ansvar og de favourisere selvfølgelig hjemmeholdet, alt andet vil jo virke ulogisk.

Gad vide hvad Chelsea drengene herinde havde sagt hvis det samme var sket på Broen, mon ikke de havde forlangt fængselsstraf på livstid? Jo det havde de.

Det er en del af gamet og sker hver weekend på et eller andet plan, også i PL.

Hazard går langt over stregen og har intet at gøre ude ved bolddrengen. Hvis dommeren mener at der trøkkes tid ligger han selvfølgeligt noget til.

Ja - det er jo en pseudo diskussion at begynde at diskutere hvad Chelsea fans havde sagt i en anden situation, og tror alle andre fans ville reagere på samme måde som os, hvis det var en af deres spillere der gjorde det... også du JKJ... Jeg tror dog ikke jeg havde forlangt livstidsstraf, men det samme som nu... en karantæne på 5-8 dage...

Derudover siger du tidsudtrækning af den karakter sker hver weekend... Jeg har ikke set så tydelig en tidsudtrækning fra en bolddreng før. Samtidig havde han jo proklameret det inden han tog til stadion, på hans twitter profil... det var oplagt at han gjorde det med vilje.

Det er en del af gamet, men hvis spillerne skal vise fairplay, så skal rammerne uden for banen, som kan påvirke spillet på banen også! Og det er bolddrengene en del af!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5825: 24 Jan 2013, 21:08 »

Hvorfor kun 3 dage? Suarez fik 8 dage for at sige ordet "negrito".

Det sjove ved Suarez sagen var bare, at det var påstand mod påstand og at der ingen beviser var, og her så hele verden med.

Jeg prøver lige igen for endnu en Liverpool-fan - har du læst rapporten? Ordet negrito nævnes én eneste gang, og det er i forbindelse med en forklaring af ordet. Suarez blev dømt for at sige helt andre (og værre) ting, og både Kuyts og Comollis vidneudsagn var ganske belastende for Suarez.

JKJ
Gæst

« Svar #5826: 24 Jan 2013, 21:12 »

Vi har set masser af gange at bolddrenge skynder at smide bolden hen til hjemmeholdet som kan sætte spillet lynhurtigt i gang, komme i kontra og evt få en scoring på den konto.

Når udeholdet vil lave det samme har de som regel svært ved at få bolden så hurtigt.

Det sker hver uge, og vi er 100% enig i at det der skete i Swansea var lidt overdrevet, ingen tvivl om det. Men det sker altså hver uge alle steder, på et eller andet plan.

Det sker også i Chelsea.

Og ja det sker også i Liverpool. Dog på et lidt andet plan. Af en eller anden grund har vi til PL kampene kun en kampbold, dvs at bolddrengene skal løbe efter bolden når den bliver sparket ud og de kan ikke bare kaste den ud til den nærmeste spiller når bolden komemr ud af spil.
Men ja det sker også på Anfield, og jeg klager da bestemt ikke når det er til vores fordel, og tilsvarende kan jeg da også blive irriteret når det sker mod os på udebane.

Men det sker, og det er som sagt en del af gamet.

Hazard havde intet at gøre bag stregen og slet ikke at genere blddrengen. Frustration eller ej han gik langt over stregen og det skal han have sin straf for.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5827: 24 Jan 2013, 21:13 »

Jeg prøver lige igen for endnu en Liverpool-fan - har du læst rapporten? Ordet negrito nævnes én eneste gang, og det er i forbindelse med en forklaring af ordet. Suarez blev dømt for at sige helt andre (og værre) ting, og både Kuyts og Comollis vidneudsagn var ganske belastende for Suarez.
Og hvad så? Hvordan skulle Comolli vide det? Måske taler Kuyt sandt, måske ikke. Han forlod jo alligevel klubben. Det var påstand mod påstand. Uanset hvad ændrer jeg ikke min holdning - jeg synes det som Hazard gjorde var mindst lige så slemt.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5828: 24 Jan 2013, 21:14 »

Har du læst rapporten?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5829: 24 Jan 2013, 21:15 »

Har du læst rapporten?
Nej, har du?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Korzika
Gæst

« Svar #5830: 24 Jan 2013, 21:15 »

Hvis ikke han får det er det IMO korrupt. 100%. Det han gjorde var 100% uacceptabelt uanset hvor dum bolddrengen var.
Du er vist lidt snæversynet..

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5831: 24 Jan 2013, 21:17 »

Du er vist lidt snæversynet..
Jep. Det er mit mellemnavn.

Men nej, jeg kan sagtens se at bolddrengen også gjorde sit for at det skulle ske. Det ændrer stadig ikke på at jeg står ved min mening.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5832: 24 Jan 2013, 21:17 »

Nej, har du?

Ja.

Det er TIL NØD forståeligt at du mener det er værre, hvis du tror han "kun" blev dømt for at sige "negrito".

Han blev dømt for følgende:

- At svare til Evra at han sparkede ham fordi han er sort
- At sige til Evra at han ikke taler med sorte
- At sige dette til Evra: "Dale, negro, negro, negro" (Okay, blackie, blackie, blackie)

Jeg kan anbefale dig (og alle andre Liverpool-fans at læse den (selvom det er mange sider) - det kunne måske være en øjenåbner.

Zone 43
Manager

« Svar #5833: 24 Jan 2013, 21:25 »

Af en eller anden grund har vi til PL kampene kun en kampbold

Mener det er sådan i samtlige turneringer i England, og forhåbentlig får FA øjnene op for at ændre på dette.

Hazard bør straffes i nogenlunde samme omfang som Pepe og Cantona i sin tid, mener han fik ca. en 8-10 dage, som Pepe fik. Der er ingen undskyldning for hvad Hazard gjorde.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #5834: 24 Jan 2013, 21:28 »

Mener det er sådan i samtlige turneringer i England, og forhåbentlig får FA øjnene op for at ændre på dette.

Hazard bør straffes i nogenlunde samme omfang som Pepe og Cantona i sin tid, mener han fik ca. en 8-10 dage, som Pepe fik. Der er ingen undskyldning for hvad Hazard gjorde.

Synes ellers jeg har hørt/læst at vi var den sidste klub/stadion der kun har en bold Wink
Ser vist for lidt PL i øjeblikket  Peace

Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010