home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:26:46 Broen13 Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825888 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5805: 24 Jan 2013, 16:50 »

Ser ud som om alle involverede er enige om at denne sag løses i mindelighed - den 14 årige bold dreng var så 17 år og søn af en af hovedaktionærerne i Swansea han er et fjols for som 17 årig ved han sgu godt at det han laver ikke er i orden.

Hazard opfører sig til gengæld som en 14 årig og forløber sig med et spark idet han gør det udsætter han fjolset for en voldelig handling - men at overveje politi anmeldelse er sgu langt ude.

Hazard skal have karantæne for sit røde kort også må FA se om de vil dømme ham yderligere...sammen lignet med straffe til f.eks Suarez så vil en straf på mellem 6-10 dage være retfærdigt.... men da jeg syntes FA dømmer alt for hårdt så ville en 3 dages karantæne for kortet være på plads og så 2 dage for at sparke en bolddreng... dertil en klækkelig bøde naturligvis..... Bolddrengen han kunne passesende udlånes til Chelsea og kunne så stå uden for stadion og tvinges til at sælge lodsedler.....  Wink

YNWA

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #5806: 24 Jan 2013, 16:59 »

Hold da helt op for en lorte kampe i går af Chelsea, tror faktisk ikke jeg har set Chelsea spille så ringe. Med en bold procent på over 60 så skal man da spiller noget mere offensivt, når man er bagud med 0-2. Alt for ringe...

Til gengæld forstår jeg ikke hvorfor Hazard får rødt kort, da han er på over efter bolden, for at sætte spillet noget hurtigere i gang, vælger bold drengen at falde ned over bolden for så at holde fast i den, så Hazard er nød til at sparke bolden ud, men at han så sparker ham i maven, overhovedet ikke.
Og sikke da et skuespil det fjols kan, må han skulle overveje en karriere inden for det..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5807: 24 Jan 2013, 17:33 »

Hold da helt op for en lorte kampe i går af Chelsea, tror faktisk ikke jeg har set Chelsea spille så ringe. Med en bold procent på over 60 så skal man da spiller noget mere offensivt, når man er bagud med 0-2. Alt for ringe...

Til gengæld forstår jeg ikke hvorfor Hazard får rødt kort, da han er på over efter bolden, for at sætte spillet noget hurtigere i gang, vælger bold drengen at falde ned over bolden for så at holde fast i den, så Hazard er nød til at sparke bolden ud, men at han så sparker ham i maven, overhovedet ikke.
Og sikke da et skuespil det fjols kan, må han skulle overveje en karriere inden for det..
Hazard er ikke nødt til noget. At alle og enhver ville have gjort det samme, er en anden sag, men selvtægt er i bund og grund ikke i orden. Korrekt rødt kort - han rammer ham ikke med vilje, men rammer ham. Sådan er det.
Men sagen er ude af proportioner. Straf ham med tre karantænedage for det røde kort, og så må det absolut også være det.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5808: 24 Jan 2013, 17:44 »

Hazard er ikke nødt til noget. At alle og enhver ville have gjort det samme, er en anden sag, men selvtægt er i bund og grund ikke i orden. Korrekt rødt kort - han rammer ham ikke med vilje, men rammer ham. Sådan er det.
Men sagen er ude af proportioner. Straf ham med tre karantænedage for det røde kort, og så må det absolut også være det.
Hvorfor kun 3 dage? Suarez fik 8 dage for at sige ordet "negrito".
Selvom det måske ikke var med vilje at Hazard ramte en bolddreng vil jeg da stadig sige, at det er noget værre. Så minimum en straf på 8 dage ellers er FA korrupte.. Eller nej, det er de i forvejen.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5809: 24 Jan 2013, 17:46 »

Selvom det måske ikke var med vilje at Hazard ramte en bolddreng vil jeg da stadig sige, at det er noget værre. Så minimum en straf på 8 dage ellers er FA korrupte.. Eller nej, det er de i forvejen.
Arrrh, det er vist en underdrivelse.

Korzika
Gæst

« Svar #5810: 24 Jan 2013, 17:47 »

Selvfølgelig skal Eden Hazard ikke have 8 dages karantæne*. Og stop nu med at sammenligne de to sager. Det giver ikke mening om du så vender og drejer den 100 gange.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5811: 24 Jan 2013, 17:49 »

Lad nu for fanden vær med at sammenligne alt ting med Suarez og hans straf.

Som det blev skrevet i går, så finder mere voldelige episoder sted i de engelske skolegårde. Hvis jeg var rektor, vidste jeg godt, hvad jeg ville slå hårdest ned på af den lille lammer og det racistiske tilråb.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5812: 24 Jan 2013, 17:49 »

Selvfølgelig skal Eden Hazard ikke have 8 dages karantæne*. Og stop nu med at sammenligne de to sager. Det giver ikke mening om du så vender og drejer den 100 gange.

Wow, du var hurtigst.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5813: 24 Jan 2013, 18:08 »

Det sjove ved Suarez sagen var bare, at det var påstand mod påstand og at der ingen beviser var, og her så hele verden med.

Lad nu for fanden vær med at sammenligne alt ting med Suarez og hans straf.

Som det blev skrevet i går, så finder mere voldelige episoder sted i de engelske skolegårde. Hvis jeg var rektor, vidste jeg godt, hvad jeg ville slå hårdest ned på af den lille lammer og det racistiske tilråb.

Nu var det her så ikke på en skolegård, men på en fodboldbane hvor man spiller FODBOLD.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2013, 18:11 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #5814: 24 Jan 2013, 18:15 »

Mon ikke Ramon A allerede nu er i gang med at købe sig til sin hævn på den lille fyr. He just messed with the wrong crew...

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5815: 24 Jan 2013, 18:27 »

Det sjove ved Suarez sagen var bare, at det var påstand mod påstand og at der ingen beviser var, og her så hele verden med.

Nu var det her så ikke på en skolegård, men på en fodboldbane hvor man spiller FODBOLD.
Og i skolegården leger man. Det er præcis det samme. Det her skal ikke sammenlignes med Suarez' sag, og Hazard skal aldrig nogensinde have 8 dages karantæne.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5816: 24 Jan 2013, 18:48 »

Og i skolegården leger man. Det er præcis det samme. Det her skal ikke sammenlignes med Suarez' sag, og Hazard skal aldrig nogensinde have 8 dages karantæne.
Hvis ikke han får det er det IMO korrupt. 100%. Det han gjorde var 100% uacceptabelt uanset hvor dum bolddrengen var.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5817: 24 Jan 2013, 18:49 »

Hvis ikke han får det er det IMO korrupt. 100%. Det han gjorde var 100% uacceptabelt uanset hvor dum bolddrengen var.
Du må hellere begynde at skrive en klage.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5818: 24 Jan 2013, 18:53 »

Du må hellere begynde at skrive en klage.
Jeg forstår ikke hvorfor du ALTID skal begynde på sådan noget pis der. Du er umulig at debattere med, når du har sådan en attitude. Farvel.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5819: 24 Jan 2013, 18:57 »

Jeg forstår ikke hvorfor du ALTID skal begynde på sådan noget pis der. Du er umulig at debattere med, når du har sådan en attitude. Farvel.
I og med at Hazard har fået en straf, der lyder på tre spilledage, giver det meget fin mening. Det er langt fra otte, og derfor opfordrer jeg dig til at skrive en klage, da FA jo er korrupte.

Farvel.

Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010