home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826572 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5295: 09 Nov 2012, 20:06 »

This is why:

Darren ‏@DarrenArsenal1
So CFC make a £1.4m profit, but neglect the fact that the £800m+ the owner has spent to date has been written off without a need to pay back

Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5296: 11 Nov 2012, 16:13 »

Så er vi klar til at tage i mod Liverpool om en lille time. Vi stiller således op:

Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Terry, Bertrand, Ramires, Mikel, Hazard, Oscar, Mata, Torres.

En kamp der skal give tre point, også selvom det er Liverpool! Lad os håbe at Mata fortsætter sit trylleri.

Korzika
Gæst

« Svar #5297: 11 Nov 2012, 16:20 »

Forstår ikke hvorfor Ivanovic bliver foretrukket fremfor Cahill. Ivanovic har været svingende i denne sæson, mens Cahill har været mere stabil. Håber Ryan Bertrand kommer til at klare det godt!

Denne kamp skal vi vinde, hvis vi vil holde os inde i titelkampen. Jeg tror også på sejren, men Liverpool er et svært hold at spille i mod. Men jeg tror, at de får svært ved at holdes styr på vores trio bag Torres, og det tror jeg bliver den afgørende forskel i dag. Håber vi kan holde styr på Suarez, men det bliver svært.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5298: 11 Nov 2012, 16:26 »

Det skal - som så ofte - komme fra Mata...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5299: 11 Nov 2012, 16:30 »

Det skal - som så ofte - komme fra Mata...
Det skal det nu ikke. Det kan komme fra alle de 4 forreste + Ramires. Men det er klart, at Mata er helt outstanding for tiden.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5300: 11 Nov 2012, 16:50 »

Det skal det nu ikke. Det kan komme fra alle de 4 forreste + Ramires. Men det er klart, at Mata er helt outstanding for tiden.
Absolut den mest afgørende spiller, mener jeg. Selvfølgelig skal de andre også bidrage, men hvis først Mata har løst koden, så bliver det svært for Liverpool Smiley

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5301: 11 Nov 2012, 17:38 »

av, det så slemt ud for Terry Skuffet

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5302: 11 Nov 2012, 19:03 »

Ganske enkelt ikke godt nok. En hjemmekamp mod Liverpool skal give 3 point hvis man vil være mester.

Bryder mig absolut ikke om vores nyindkøbte højreback Cesar efter at have set ham et par kampe. Han er slet ikke koncentreret nok til det her niveau. Hazard spiller hans hidtil dårligste kamp skaber intet og hans boldtab på midten fører til det hjørnespark som giver Liverpool målet. Mikel bør få at vide af Roberto at han ikke skal bevæge sig over på modstandernes banehalvdel han bidrager alligevel kun med fejlafleveringer og trække tempoet ud af spillet her. Også igen igen er Torres uskarp og træffer nogle vanvittige åndsvage beslutninger, tror manden selv han kan drible 4-5 spillere og alligevel prøver han gang på gang?? Ind med Sturridge fra start TAK!!

Champions?? STICK IT UP YOUR ASS!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5303: 11 Nov 2012, 19:48 »

Ganske enkelt ikke godt nok. En hjemmekamp mod Liverpool skal give 3 point hvis man vil være mester.

Bryder mig absolut ikke om vores nyindkøbte højreback Cesar efter at have set ham et par kampe. Han er slet ikke koncentreret nok til det her niveau. Hazard spiller hans hidtil dårligste kamp skaber intet og hans boldtab på midten fører til det hjørnespark som giver Liverpool målet. Mikel bør få at vide af Roberto at han ikke skal bevæge sig over på modstandernes banehalvdel han bidrager alligevel kun med fejlafleveringer og trække tempoet ud af spillet her. Også igen igen er Torres uskarp og træffer nogle vanvittige åndsvage beslutninger, tror manden selv han kan drible 4-5 spillere og alligevel prøver han gang på gang?? Ind med Sturridge fra start TAK!!

Champions?? STICK IT UP YOUR ASS!!

Er nærmest uenig i alt hvad du siger. Vi spillede godt, stod godt, men er vanvittigt ineffektive...

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5304: 15 Nov 2012, 08:51 »

Er nærmest uenig i alt hvad du siger. Vi spillede godt, stod godt, men er vanvittigt ineffektive...

This^

Det var hverken en dårlig spillet kamp eller en svag forsvars præstation af Chesea der tabte de 3 point. Bare sløseri foran målet..

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5305: 15 Nov 2012, 10:57 »

Fandt lige en glimrende aktion af Josh McEachran i Middlesbrough. En skam han ikke scorer. Han bliver en fantastisk god spiller.

http://www.youtube.com/v/9tDNCA-rEWo

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5306: 18 Nov 2012, 15:18 »

Havde vi da bare haft en mand som Robin CUNT van persie eller Hernandez som bare er en genetisk målscorer for vores 3 spillere bag angriberen skaber altså et hav af chancer, som Torres elelr Sturridge formår at brænde gang på gang ticked off

Så havde vi 100% ført PL på dette tidspunkt

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5307: 20 Nov 2012, 19:44 »

Meget svær udekamp mod et fantastisk Juventus-hold om ca. en time. Hvis vi kommer afsted med point, vil jeg være tilfreds. Vi har den seneste måneds tid ikke været særlig gode, så jeg håber på en god præstation i dag. Ellers taber vi. Det bliver en meget interessant kamp på midtbanen med vores fantastiske trio mod deres.

Derudover skulle Sturridge efter sigende have startet inde i aften, men han er blevet skadet. Det betyder, at Torres med største sandsynlighed spiller, og det er jeg tilfreds med. Jeg synes, at han bedre end Sturridge. Vi må se, hvad det ender med. Spændende bliver det i hvert fald.

Korzika
Gæst

« Svar #5308: 20 Nov 2012, 20:02 »

DAGENS XI:
Cech, Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole, Mikel, Ramires, Azpilicueta, Mata, Oscar, Hazard.

WTF?! Den startopstilling fatter jeg ikke lige. VI spiller slet ikke med nogen angriber? Derudover starter vi med Azpilicueta på banen.. Er vi ude i at Hazard skal ligge som falsk 9'er?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5309: 20 Nov 2012, 20:08 »

DAGENS XI:
Cech, Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole, Mikel, Ramires, Azpilicueta, Mata, Oscar, Hazard.

WTF?! Den startopstilling fatter jeg ikke lige. VI spiller slet ikke med nogen angriber? Derudover starter vi med Azpilicueta på banen.. Er vi ude i at Hazard skal ligge som falsk 9'er?

Så elendigt har Torres spillet på det sidste, at han som den eneste angribe til rådighed, nu alligevel bliver vraget...

Sider: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010