home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 351 352 [353] 354 355 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826565 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5280: 03 Nov 2012, 15:32 »

Må Torres godt spille??

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5281: 03 Nov 2012, 15:35 »

Kl. 16.00 er det tid til kamp mod Swansea med Laudrup som træner, kampen sendes på 6´eren!!

Vi stiller op således:

1 Petr Cech (c)
28 Cesar Azpilicueta
2 Branislav Ivanovic
24 Gary Cahill
3 Ashley Cole
6 Oriol Romeu
12 John Mikel Obi
13 Victor Moses
11 Oscar
17 Eden Hazard
9 Fernando Torres

Substitutes: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 34 Ryan Bertrand, 7 Ramires, 21 Marko Marin, 35 Lucas Piazon, 23 Daniel Sturridge.

Skader til Mata og Luiz og en stsrtplads til Romeu. En kamp som skal give 3 point!!

Tror på en 2-1 sejr, Hazard og Tores scorer
Det bliver spændende at se, hvordan Ivanovic og Cahill fungerer sammen inde i midterforsvaret. Ramires bliver forhåbentligt bare hvilet, for Oriol gjorde intet mod United, der kan bruges som argumentation til hvorfor han starter inde. Jeg håber vi får Marin at se og så glæder jeg mig til at se om Oriol og Azpilicueta kan få deres spil til at køre. Håber at Hazard kan overtage Matas form i hans fravær. Positivt at se Piazon på bænken også.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5282: 03 Nov 2012, 15:35 »

Må Torres godt spille??
Han afsonede karantæne mod United i league-cuppen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5283: 03 Nov 2012, 16:53 »

Shit vi spiller ringe uden Mata Huh

Cole og Torres har virkelig været ringe idag. Cole overspilles gang på gang og Torres er som altid usynlig.

Det fungerer overhovedet ikke med Mikel og Romeu på banen samtidig. De skaber absolut INTET fremad banen. Ramires ind og romeu ud så vi kan få nogle dybe løb fra midtbanen. Hazard har også skuffet mig idag, har slet ikke fået nok ud af han er meget hurtigere end Swansea forsvaret.

Stram op og vind den kamp drenge!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #5284: 05 Nov 2012, 17:06 »

http://www.bold.dk/nyt/WBA-boss-har-ikke-hoert-fra-Chelsea

Lyder som en fornuftig disposition! Lukaku har potentialet til at blive en seriøs målscorer og som Torres spiller i øjeblikket tror jeg han vil være en større gevinst at have på banen end vores kære El Nino. Med kun 2 starter og 292 minutter på banen har han alligevel formået at score 3 kasser i Premier League med hans blot 19-år. Forestil ham bag Eden, Juan og Oscar.

Eden mangler også en buddy, så han er fri for at integrere sig! Det er som om, at efter han er blevet tvunget til at tale engelsk, så er han faldet i niveau! 

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5285: 07 Nov 2012, 23:22 »

Er det kun mig der synes at Moses på afstand, ligner en mini-udgave af Drogba med det flagrende hår?
Vanvittigt at han scorer, men hvor er det altså under al kritik, at vi igen er Shaktar underlegne. Ufatteligt at Willian får lov til at stå så fri, TO gange, i feltet... De to mål var jo kopier af hinanden. Flot sat ind af Oscar, godt arbejde af Torres ved første mål, men hvor er dte nogle tilfældige mål vi får. Ramires bliver snydt for et stort, stort straffespark, men overordnet set kan vi absolut ikke være utilfredse med resultatet. Vanvittigt vigtigt mål Moses får puttet ind til sidst.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5286: 07 Nov 2012, 23:38 »

Ja det havde godt nok set skidt ud havde vi ikke vundet kampen idag så det var vanvittig vigtig Moses fik scoret til sidst. Og en stor tak til Shaktars målmand shit han ser skidt ud ved de 2 første mål Opstemt

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5287: 09 Nov 2012, 15:12 »

Al kadeau til Shakhtar! Jeg syntes simpelthen de spiller så flot fodbold, vil faktisk påstå at det hold de har nu ville kunne konkurrere med i toppen a PrL. Smiley

Men et lækkert resultat mod en meget svær modstander. Chelsea stoppede Shakhtars statistik med at være ubesejrede i et år. Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

DeBuur
Manager

« Svar #5288: 09 Nov 2012, 16:51 »

http://sporten.tv2.dk/2012-11-09-nu-tjener-abramovich-penge-p%C3%A5-chelsea?saucisson

Imponerende at de kan lade sig gøre ! året efter at have haft et underskud på over 600 millioner.

Enten har I fået fat i nogle dygtige forretningsfolk ellers er det et eksempel på hvordan flere klubber med dundrende underskud men med en rigmand i ryggen forsøger at omgås de nye regler omkring rentabilitet i fodboldverdenen.
Jeg har hørt flere spekulere i at det der foregår er at flere af rigmændendes firmaer spytter penge i som sponsorater således indtjeningen stiger og dermed pyntes regnskaberne.

Det er ikke kun Chelsea der har været i den situation, men klubber som Man City, Real Madrid, Barcelona, Liverpool og Milan har været ude de seneste år med kolossale underskud.

Men respekt hvis denne tendens i Chelsea fortsætter så må jeg smide mig i støvet og indrømme at Hr. Abramovich har gjort præcis det han har sagt han ville gøre - skabe en forretning ud af Chelsea og bygge klubben op til at blive en traditions klub som altid spiller med om CL.... kunne han dog bare kigge forbi i Brøndby også  Wink

YNWA

Fantalight
Lilleputspiller
*

« Svar #5289: 09 Nov 2012, 17:09 »

Er det ikke fordi at han selv betalte Chelseas gæld væk?

Jeg tvivler ret meget på at man lige pludselig kan skabe et overskud, især med de indkøb de også har gjort i sommeren. Ellers ville det da være rart at mindst en klub i toppen af Engelsk fodbold kunne fremvise sorte tal.

Korzika
Gæst

« Svar #5290: 09 Nov 2012, 17:17 »

Jeg er også overrasket over tallene. Vi fik godt nok en del penge fra Champions League, men med de indkøb vi gjorde i sommers, så er jeg overrasket over, at vi stadig kan genere et profit. Vi har godt nok indgået sponsoraftaler med fx Delta, men det er stadigvæk lidt af en overraskelse.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5291: 09 Nov 2012, 17:37 »

Jeg er også overrasket over tallene. Vi fik godt nok en del penge fra Champions League, men med de indkøb vi gjorde i sommers, så er jeg overrasket over, at vi stadig kan genere et profit. Vi har godt nok indgået sponsoraftaler med fx Delta, men det er stadigvæk lidt af en overraskelse.

Mener ikke, at de indkøb er inkluderet i de tal - er dog ikke sikker. Virker utrolig underligt, at med jeres rage på markedet her i sommers, at i stadig kan generere et overskud.
Og at jeres gæld er væk, har heller ikke noget at gøre med jeres profit & loss account, men på balancen. Der skulle i have gjort et eller andet smart, sådan gælden 'forsvandt'. Læste om hvorfor United ikke havde gjort noget lignende, men det ville åbentbart være dumt, da vi skaber stort overskud hvert år, og kan dermed betale det af.

Men jeres CL triumf har selvfølgelig en stor rolle at spille i resultatet, selvom det dog stadig er imponerende uanset hvad, at jeres enorme underskud hvert år er vendt til et plus. Et beskedent plus, men det er der da.

Det lover da også godt for fremtiden for jer mht. Financial Fair Play reglerne, selvom jeg dog tvivler på den generelle effektivitet af de regler..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5292: 09 Nov 2012, 17:43 »

Er det ikke fordi at han selv betalte Chelseas gæld væk?

Jeg tvivler ret meget på at man lige pludselig kan skabe et overskud, især med de indkøb de også har gjort i sommeren. Ellers ville det da være rart at mindst en klub i toppen af Engelsk fodbold kunne fremvise sorte tal.
Klubber som United og Arsenal præsterer da generelt hvert år et flot overskud. Regner da med, at Arsenal gør ihvertfald. United havde overskud på 12 millioner pund sidste sæson. At United så render rundt med en kæmpe gæld, grundet en vammel amerikansk familie, er der så ikke meget at gøre ved.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #5293: 09 Nov 2012, 17:44 »

http://sporten.tv2.dk/2012-11-09-nu-tjener-abramovich-penge-p%C3%A5-chelsea?saucisson

Imponerende at de kan lade sig gøre ! året efter at have haft et underskud på over 600 millioner.

Enten har I fået fat i nogle dygtige forretningsfolk ellers er det et eksempel på hvordan flere klubber med dundrende underskud men med en rigmand i ryggen forsøger at omgås de nye regler omkring rentabilitet i fodboldverdenen.
Jeg har hørt flere spekulere i at det der foregår er at flere af rigmændendes firmaer spytter penge i som sponsorater således indtjeningen stiger og dermed pyntes regnskaberne.

Det er ikke kun Chelsea der har været i den situation, men klubber som Man City, Real Madrid, Barcelona, Liverpool og Milan har været ude de seneste år med kolossale underskud.

Men respekt hvis denne tendens i Chelsea fortsætter så må jeg smide mig i støvet og indrømme at Hr. Abramovich har gjort præcis det han har sagt han ville gøre - skabe en forretning ud af Chelsea og bygge klubben op til at blive en traditions klub som altid spiller med om CL.... kunne han dog bare kigge forbi i Brøndby også  Wink

Nu har Real ikke haft underskud de sidst 6 år her er lidt læsning om Real og Barca http://swissramble.blogspot.dk/search/label/Real%20Madrid

Korzika
Gæst

« Svar #5294: 09 Nov 2012, 17:48 »

Mener ikke, at de indkøb er inkluderet i de tal - er dog ikke sikker. Virker utrolig underligt, at med jeres rage på markedet her i sommers, at i stadig kan generere et overskud.
Og at jeres gæld er væk, har heller ikke noget at gøre med jeres profit & loss account, men på balancen. Der skulle i have gjort et eller andet smart, sådan gælden 'forsvandt'. Læste om hvorfor United ikke havde gjort noget lignende, men det ville åbentbart være dumt, da vi skaber stort overskud hvert år, og kan dermed betale det af.

Men jeres CL triumf har selvfølgelig en stor rolle at spille i resultatet, selvom det dog stadig er imponerende uanset hvad, at jeres enorme underskud hvert år er vendt til et plus. Et beskedent plus, men det er der da.

Det lover da også godt for fremtiden for jer mht. Financial Fair Play reglerne, selvom jeg dog tvivler på den generelle effektivitet af de regler..
FFP kan omgås på flere forskellige måder - jeg har det indtryk, at det i Chelseas tilfælde ikke kommer til at betyde noget, men er sikker på, at man med FFP ikke bare kan købe en Championship-klub, og investere flere milliarder i den på en årrække.

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt har styr på økonomien omkring Chelsea, men jeg kan da udlede, at det er et opmuntrende resultat. Hvis Chelsea kunne få et større stadion og dermed større matchday-income, ville det se endnu mere positivt ud.

Sider: 1 ... 351 352 [353] 354 355 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010