home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 350 351 [352] 353 354 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826580 gange)
TardCore
Ynglingespiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5265: 29 Okt 2012, 16:50 »

Vi førte 2-0 mod ligaens tophold samt bedst spillende hold på deres bane, og vi sejlede rundt i midten af kampen. Skulle Rooney og RvP så bare stå oppe foran og grave snot, diskutere, om Terry nu er på stadion, eller et andet sted? Selvfølgelig er det da godt, at de var med hjemme og hjælpe, da der var krise. Det hjalp så ikke, da i som sagt kom op på 2-2. Men ja, vi brugte vel jeres taktik fra hele CL sidste år, i 60 min. mod jer. Det hjalp ikke satans godt, men sejren tippede også til vores side, pga. et par fejl af dommeren.

Nemlig. Havde bare forventet en lidt anden tilgang fra Uniteds side, da det jo er et klassisk brag når de to mødes.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5266: 31 Okt 2012, 18:52 »

Ballon d'Or-listen med de 23 navne på blev annonceret for et par dage siden. Jeg er som mange andre Chelsea-fans også lidt skuffet over ikke at se nogle fra vores hold på listen. Jeg havde rigtig gerne se Mata og Cech blandt de 23 nominerende. Det havde været ganske fortjent.

Desuden regner jeg med, at Di Matteo vinder trænerprisen.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5267: 31 Okt 2012, 18:54 »

Ballon d'Or-listen med de 23 navne på blev annonceret for et par dage siden. Jeg er som mange andre Chelsea-fans også lidt skuffet over ikke at se nogle fra vores hold på listen. Jeg havde rigtig gerne se Mata og Cech blandt de 23 nominerende. Det havde været ganske fortjent.

Hvor ser du listen henne?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #5268: 31 Okt 2012, 18:55 »

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5269: 31 Okt 2012, 19:22 »

Tror Mourinho eller Del Bosque tager den. Men håber da bestemt på Di Matteo, hvilket jeg dog tror kræver, at han beviser mere end bare en halvsæson - Selvom det var en stor bedrift.

Med hensyn til i aften, så håber jeg vi får Marin, Moses, Azpilicueta, Piazon, Sturridge, Romeu og Bertrand at se. Måske med en Oscar som spilfordeler. Derudover står Hilario sikker, selvom det kunne være fedt at se Blackmann og mon ikke Luiz og Cahill spiller i midterforsvaret - her ville jeg gerne se en Chalobah.

Korzika
Gæst

« Svar #5270: 31 Okt 2012, 20:08 »

Chelsea team for Man U:
Cech
Azpilicueta, Cahill, David Luiz, Bertrand
Romeu, Mikel
Moses, Mata, Piazon
Sturridge

Udemærket hold. Har også taget et kig på Uniteds hold, og de stiller også ganske fornuftigt op. Denne turnering betyder ikke så meget, men en sejr over United kan man altid bruge. Specielt efter skandalekampen i weekenden. Tror vi tager en 2-1 sejr. #KTBFFH

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5271: 31 Okt 2012, 21:33 »

Kæmpe skuffelser: Romeu, Sturridge, Azpilicueta, Piazon og Luiz. - Simpelthen for ringe. Ud med Romeu og ud med Piazon og ind med Marin og Ramires!
Hold nu kæft hvor er det skuffende. Alt vi foretager os er lige ved og næsten. United har heller intet skabt - mindre end os, men vi vælger at forære dem to mål. Hvor er det forpulet, forbandet, fucking "pismigiøret" ringe!
Stram ballerne!

Camus
Gæst

« Svar #5272: 31 Okt 2012, 21:35 »

Kæmpe skuffelser: Romeu, Sturridge, Azpilicueta, Piazon og Luiz. - Simpelthen for ringe. Ud med Romeu og ud med Piazon og ind med Marin og Ramires!
Hold nu kæft hvor er det skuffende. Alt vi foretager os er lige ved og næsten. United har heller intet skabt - mindre end os, men vi vælger at forære dem to mål. Hvor er det forpulet, forbandet, fucking "pismigiøret" ringe!
Stram ballerne!
Har Marin egentlig været skadet i starten af sæsonen, siden han nærmest ikke har ikke spillet?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5273: 31 Okt 2012, 21:36 »

Har Marin egentlig været skadet i starten af sæsonen, siden han nærmest ikke har ikke spillet?
Ja han har. Hr. Glasben jo.

Camus
Gæst

« Svar #5274: 31 Okt 2012, 21:38 »

Ja han har. Hr. Glasben jo.
Okay, tak for info, det forklaret det... Havde faktisk glemt at Chelsea havde købt ham..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5275: 31 Okt 2012, 21:39 »

Forstår ikke at vi ikke har udfordret deres midterforsvar noget mere . Sturridge viser jo slet ikke at han er bedre end Torres . Nøøøj hvor er det sløvt spillet af Romeu idag . Piazon har vi nærmest ikke set .. Lad os nu gå ud og give den gas i 2.halvleg . Det fandme pinligt vi ikke kan slå et b-hold.

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5276: 31 Okt 2012, 23:37 »

Fint nok med en sejr i denne for mig ligegyldige turnering. Forstår dog overhovedet ikke Robertos beslutning om at vælge at bruge mere eller mindre hele a-holdet i en turnering som denne, Dette er en turnering hvor de unge og breddespillerne SKAL spille og det er ligegyldigt hvem vi møder!!! Vi for jo aldrig vores unge spillere til at blive i Chelsea hvis de alligevle aldrig får chancen for førsteholdet. Som sagt godt med en sejr over United, men er meget skuffet over at se a-holdet skal bruge kræfterne i denne turnering!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5277: 31 Okt 2012, 23:49 »

Vi har trukket Leeds i kvartfinalen på udebane . Fin lodtrækning .

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #5278: 01 Nov 2012, 17:40 »

Dejligt med en sejr i går. Vi brugte måske lidt for mange ressourcer i forhold til det man ønskede før kampstart, men 3 nederlag i streg - hvor 2 er til Man Utd - havde ikke været godt for holdet. Jeg tror sejren giver os ro og selvtillid. Hazard viste klassen i går og jeg håber Sturridge leverer varen mod Swansea.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5279: 03 Nov 2012, 15:30 »

Kl. 16.00 er det tid til kamp mod Swansea med Laudrup som træner, kampen sendes på 6´eren!!

Vi stiller op således:

1 Petr Cech (c)
28 Cesar Azpilicueta
2 Branislav Ivanovic
24 Gary Cahill
3 Ashley Cole
6 Oriol Romeu
12 John Mikel Obi
13 Victor Moses
11 Oscar
17 Eden Hazard
9 Fernando Torres

Substitutes: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 34 Ryan Bertrand, 7 Ramires, 21 Marko Marin, 35 Lucas Piazon, 23 Daniel Sturridge.

Skader til Mata og Luiz og en stsrtplads til Romeu. En kamp som skal give 3 point!!

Tror på en 2-1 sejr, Hazard og Tores scorer

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 350 351 [352] 353 354 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010