home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826932 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5040: 20 Aug 2012, 21:34 »

Fellani ville passe godt ind på stortset alle hold.
Kunne sagtens se ham som enten Lampards eller Mikels afløser, og så med Ramires ved siden af sig på midten.

Korzika
Gæst

« Svar #5041: 22 Aug 2012, 20:07 »

Holdet der skal sende os på førstepladsen:

Cech
Ivanovic, Terry, Cahill, Cole,
Mikel, Lampard,
Ramires, Hazard, Mata
Torres

Jeg glæder mig til at se, hvordan vi fungerer mod et hold, som jeg formoder vil stå defensivt. Det så ikke særlig godt ud sidste sæson, da vi mødte disse modstandere, men det er forhåbentligt noget, der bliver bedre i år. Luiz er ikke med pga. nogle knæproblemer. Heldigvis har vi Cahill, der er en fantastisk spiller, så syntes ikke rigtigt, at det er det store tab. Smiley

Jeg tror vi hiver en 2-måls sejr hjem, hvor Torres kommer på tavlen!

U-4-E
Manager

« Svar #5042: 22 Aug 2012, 20:11 »

Hold da op, havde slet ikke bemærket der var PL i aften. Hvordan kan det være at i spiller allerede i dag?

EDIT: Kan se at i også spiller igen i weekenden, så det har måske noget at gøre med VM senere på året?

Korzika
Gæst

« Svar #5043: 22 Aug 2012, 20:22 »

Hold da op, havde slet ikke bemærket der var PL i aften. Hvordan kan det være at i spiller allerede i dag?

EDIT: Kan se at i også spiller igen i weekenden, så det har måske noget at gøre med VM senere på året?
Det er vist bare fordi, at der bliver spillet Super Cup næste fredag mod Atletico Madrid. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5044: 23 Aug 2012, 14:43 »

Så desværre kun 1. halvleg i går..

Vi spiller godt indtil vi kommer foran, derefter er Reading bedre end os.. Ikke så meget at sige til det.. Vigtigt at Torres får scoret. Vi fører PL!

Korzika
Gæst

« Svar #5045: 23 Aug 2012, 17:41 »

Så desværre kun 1. halvleg i går..

Vi spiller godt indtil vi kommer foran, derefter er Reading bedre end os.. Ikke så meget at sige til det.. Vigtigt at Torres får scoret. Vi fører PL!
Enig. Omend var Reading kun minimalt bedre end os i den sidste del af første halveg. Jeg tror det har meget at gøre med, at de to scoringer kom som et lille chok.

Set over 90 minutter syntes jeg dog sejren var fortjent. Godt nok kom 2-3 af målene under ganske heldige omstændigheder, men i forhold til spil og chancer var det ganske fortjent at vi løb med de 3 point.

Dejligt at Torres får skrabet et offside mål i kassen. Godt for hans selvtillid. I øvrigt var målet super gennemspillet! Smiley

Hazard fortsætter med at kreere målchancer og der er bare noget helt specielt over ham. Ramires var jeg ikke helt tilfreds med. Mener faktisk, at han ikke skal spille mod modstandere der står dybt. Ramires er i mine øjne kun god på kanten, når der er godt med plads. Når modstandere pakker sig, så er Ramires ikke den stærkeste til at spille i de små rum. Sturridge kom ind og gjorde et fint indhop. Han har et utroligt skillset, men han er nødt til at arbejde med at være mindre selvisk. Mata ser sgu lidt slidt ud. Han spillede ikke så godt i går. Tror det har meget at gøre med, at han ikke rigtigt har holdt ferie i år efter OL, EM og generelt en lang sæson for os. 

In other news:
Ifølge altid utroværdige The Sun skulle City have budt 30 millioner pund for Luiz. Det er mange penge, men jeg tror, at han kan genfinde hans niveau fra majoriteten af 2012, så jeg siger nej tak. Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5046: 23 Aug 2012, 18:43 »

Jeg synes faktisk vi spillede rigtig godt de første 20 minutter, længe siden jeg har set det. Hazard er og bliver en fantastisk vigtig spiller for os, hans vendinger og overblik kommer til at skabe så mange chancer. Da Reading kommer på 1-1 ved deres første chance begynder spillet så at blive lidt små nervøs, Cech dropper så og Reading er virkelig ved at lave en overraskelse, dog var jeg ikke et sekund i tvivl om at vi nok skulle vinde kampen, for når man tænker på største delen af første halvleg, så synes jeg det var tilfredsstillende.

At Fernando så lige skal lave et mål hvor der var offside er lidt ærgerligt, men den tæller. Jeg havde dog helst set at vi havde udspillet Reading fuldstændig og scoret et par rigtig flotte mål, men det skal nok komme. Specielt når Marin og evt endnu en offensiv spiller kommer til. Vi mangler dog også en god offensiv højre back, selvom Ivan nu er vores delt topscorer Wink

Jeg foretrækker dog klart Cahill fremfor Luiz i DC; måske vi skal smide Luiz ud på en back ? Dog et spændende rygte omkring han skulle være på vej til City.. han er jo en god breddespiller at have i truppen.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Korzika
Gæst

« Svar #5047: 23 Aug 2012, 21:07 »

http://www.bold.dk/nyt/Wigan-accepterer-Chelseas-Moses-bud

Er lidt pissed over klubbens transferbonanza. Bevares, Moses er en super spiller, men hvad skal vi bruge ham til, når vi er fantastisk besat på de 3 pladser bag angriberen. Men man ved aldrig. Måske vil denne handel åbne for et Sturridge-exit. Han bliver pt. rygtet til Liverpool og da han kun har et år tilbage af hans kontrakt, så kunne den handel godt være sandsynlig.

Gungner
Gæst

« Svar #5048: 24 Aug 2012, 17:47 »

Så skulle Cesar Azpilicueta fra Marseille have skrevet under for et ukendt beløb.
Ganske godt køb af Chelsea.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5049: 24 Aug 2012, 17:58 »

Ja, og i har vidst også fået accepteret et bud på Hulk Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #5050: 24 Aug 2012, 18:56 »

Så skulle Cesar Azpilicueta fra Marseille have skrevet under for et ukendt beløb.
Ganske godt køb af Chelsea.
Enig, det virker som et rigtigt godt køb. Der bliver talt om 80 millioner kroner, hvilket jeg syntes er en yderst fornuftig spiller. Ivanovic har manglet en konkurrent på højrebacken. Smiley

Ja, og i har vidst også fået accepteret et bud på Hulk Smiley
Hvor har du læst det henne? Jeg har lige kigget lidt på rygtebørsen, og jeg kan se, at Hulk pt. bliver sat i forbindelse med Zenit.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5051: 24 Aug 2012, 18:59 »

Jeg gider simpelthen ikke at have Hulk. Får vi ham, koster han en formue, og vi kan ikke bruge ham. Lad os nu stoppe her.

Dette er det mest fornuftige køb sammen med Hazard.

Korzika
Gæst

« Svar #5052: 26 Aug 2012, 11:53 »

Formidabelt med en sejr i går. En god kamp af os, syntes jeg. Resultatet afspejler meget godt den forskel der var på os og Toon i går. Vi var det bedste hold på alle fronter, så 3 point var fuldt fortjent. Det skal dog siges, at Newcastle ikke gjorde det store væsen af sig, men det er vel hvad man kan forvente, når de stiller op i en naiv 4-4-2 og med 11 spillere, der ikke virkede til at have særlig meget energi.

Alle spillere gjorde det godt i går, og der var ikke nogen, der som sådan faldt igennem. Torres spillede suberb og var vel hovedarkitekten bag sejren i går. Hazard og Mikel gjorde det også stærkt. Kan vi fortsætte takterne fra Newcastle-kampen, så kan denne sæson gå hen og blive rigtig god. Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5053: 30 Aug 2012, 19:23 »

Sådan! Fedt at vi møder FC Nordsjælland, mon ikke det er muligt med billet når det nu er fcns og ikke FCK.

Ellers en svær modstander i Juventus. Shaktar også svær på udebane, men mon ikke vi går videre.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5054: 30 Aug 2012, 20:01 »

Vi bør gå videre sammen med Juventus. Shaktar er temmelig uforudsigelige så de kunne godt finde på at smide point mod FCN også pludselig slå os eller Juventus.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010