home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 321 322 [323] 324 325 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827701 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4830: 04 Jun 2012, 08:01 »

Det kan godt være at både Drogba og Henry har været vilde, men ingen når fede Ronaldo i hans storhedstid til sokkeholderne Cool. Så er den skid slået Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #4831: 04 Jun 2012, 08:15 »

Jeg synes, det er fantastisk, at når jeg kommer med et argument, der taler for at Drogba er/var bedre end Henry, så er det ikke et argument. Det glæder mig. Du kunne da se, at Henry INTET kunne, da han var i Arsenal i vinters. Hold da kæft, han var ringe. Han scorede, men den havde jeg også sat ind.

Du er meget dårlig til at acceptere andres holdninger.
Det der er det dummeste jeg endnu har set nogen skrive i min tid på siden. I hele denne debat når du virkelig et lavpunkt, idet du åbenbart har skyklapper på, og overhovedet ikke kan se nogen logik i de argumenter der bliver bragt. Du er så ensrettet omkring dine tanker om Drogba, at det er mig ubegribeligt at du er blevet belønnet for dine evner til at debattere på denne side.

Som en person var inde på, bygger hele debatten på at du er gået i trollmode, hvilket er helt rigtigt. Du er evigt selvmodsigende i form af at Cesc's eksempler overvejer du slet ikke, hvorfor du selv konstaterer ting som at "Henry var blevet et flop hvis han var blevet, det ved alle" og "Den havde jeg selv sparket ind".

Men denne tilgang har du lagt for dagen i nogen tid efterhånden, og da du ikke ser nogen forkert i det fortsætter du. Det er fair nok, men du minder mest af alt om et lille barn der ikke kan få sin vilje, og derfor bare lukker i. Den måde du har ført denne debat på, tyder på at det er dig der (ikke) er en gevinst for siden.

welbz is dat guy

Swizz CataR
Manager

« Svar #4832: 04 Jun 2012, 08:36 »

Det er sku lidt til grin, at I overhovedet ikke kan enes. For mig at se, er der ingen tvivl om, at de to spillere begge har hørt til blandt de bedste angribere i Premier League igennem en længere årrække. Hvem man hælder mest til er et personligt valg, men man kan finde argumenter for begge. For mig at se, så minder de dog i betydning meget om hinanden. Begge spillere på et tidspunkt angrebsesset med et fantastisk hold omkring sig, og i slutningen var de begge en enlig hær.

IMO var Henry mere vigtig for Arsenal, end Drogba på papiret var for Chelsea. Jeg synes Chelseas hold idag er bedre end det Arsenal Henry forlod. Men modsat, så formåede Drogba i den sidste sæson at stå klart frem fra mængden, og uden ham var Chelsea endt med en meget skidt sæson.

Der er ingen tvivl om, at Drogba igennem sin tid i Chelsea har vist, at han er en fuldt ud fantastisk angriber, en éner, og der er ingen angriber i verden, der er som ham. Med den fysik han har, kombineret med hans teknik, så er han et monster at stå overfor. For mig handler Henry langt mere om elegance, og IMO var han også bedre. Men den beslutninger falder på detaljer og i højere grad på smag end på fakta. Det samme må jeres mening gøre. Ingen af jer har i hvert fald haft argumenter for andet.. Begge lejre sejler...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4833: 04 Jun 2012, 10:02 »

Tænk sig, nu har jeg lige brugt en 10 minutters tid på at læse 7 siders indlæg, og så er det de sidste to indlæg der er de bedste.

Jakob: Du er så indavlet Chelsea fan at du simpelthen nægter at lytte til nogen som helst argumenter for at andre kan være bedre end dine elskede Chelsea spillere. Jeg ved godt at jeg er Arsenal fan, men jeg ville også have argumenteret for at man ikke så nemt kan sammenligne Drogba og Henry, da de er to vidt forskellige spillere som begge har været utroligt vigtige for deres hold på hver deres måde. Cesc har kommet med argumenter for at Henry var bedre end Drogba med utallige statistikker på målscoring og assist dømt over mange sæsoner og dine argumenter går på at Drogba har scoret 12 mål på Wembley og et enkelt vindende mål i en CL finale, og det skulle gøre ham bedre? Nå jo, og så argumentet om at Henry forlod Arsenal på toppen og derfor ville have været dårligere hvis han var blevet? Det eneste det argumenterer for er at Wenger valgte at sælge på det rigtige tidspunkt. Ingen ved hvordan Henry havde klaret det hvis han var blevet, så at inddrage det i debatten er håbløst.

Drogba har uden tvivl været i top 5 af de bedste angribere i PLs historie sammen med Henry, Shearer, Rooney og Ronaldo. Men nej, der er absolut intet der tyder på at han er bedre end Henry og statistikken tyder faktisk på at Henry var bedre end Drogba. Og dit argument om at Drogbas teknik var bedre end Henrys er så latterlig at jeg ikke vil kommentere det yderligere. Jeg tror blot at vi med sørgmodighed må konstatere at du stadig har et stykke vej i jagten på at blive en fremragende debattør da du desværre ikke lytter til hvad andre folk siger, på trods af hvor meget ret de har i deres argumenter. Der skulle du måske tage et kig mod Daniel Nordentoft der er stædig og ihærdig men i det mindste tør indrømme når han tager fejl.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4834: 04 Jun 2012, 11:17 »

"Indavlet" er måske ikke heeelt det rigtige ord at bruge i denne sammenhæng, men ellers er jeg da ganske enig med de seneste par indlæg.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4835: 04 Jun 2012, 12:32 »

Han indså vel til sidst at alle de store fisk havde forladt søen, og så måtte han også væk. Ellers var det hans uanede kærlighed til klubben der gjorde at han vurderede dem ude af stand til at vinde CL, og derfor var nødt til at sikre sig trofæet andetsteds. I really don't care though.

Nah, det er nu ikke helt rigtigt.. Han har altid drømt om at spille for Barcelona, også bagefter det tage til USA, hvor han jo spiller nu .. Det hele har været noget han har tænkt grundigt over, og han har vist hvad han ville lige fra starten af

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4836: 04 Jun 2012, 12:59 »

Kom tilbage, når du har et højere niveau i debatten.

Skriv nu please det lange indlæg om, hvorfor Drogba med afstand er en af de bedste i Premier League, når mange ting ikke taler hans vej.

Vil blive glad, da det måske kan føre debatten tilbage på sporet.
Jeg brugte bare dit argument. Det her er ikke et argument fra min side. For jeg er enig med Swizz. Du kan mene det ene, og jeg kan mene det andet, og det er i begge tilfælde en acceptabel holdning. Det bygger mere på smag end på facts. Drogba er så meget mere end en målscorer i Chelsea, og både Bave og jeg selv har forsøgt at komme med begrundelser for, hvorfor vi mener, at Drogba er bedst.

I skal egentlig ikke forhold jer til mit debatniveau. Hvis I synes det er lavt, så lad vær med at diskutere med mig mere. Jeg gør mit, og I gør jeres, hvis jeg bliver belønnet for det, gør jeg det, og gør jeg det ikke, ja, så er det også sådan det er. Hvis det er så urimeligt, PtrN så snak med crewet. Ens debatniveau burde ikke kommenteres i en debat, men hvis man ikke føler, at en person bidrager med noget, kan man vælge at ignorere ham. I overreagerer også på min holdning. Hvorfor ved jeg ikke. Måske fordi Henry er en ømt punkt at snakke om med Arsenal-fans, jeg ved det ikke.

Desuden er Baves statitisk ikke fra en af Henrys dårlige sæsonen, men derimod hans bedste sammenlignet med Drogbas bedste sæson. Han vil bare vise, at Drogba havde et bedre scoringsgennemsnit.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4837: 04 Jun 2012, 13:16 »

Jeg vil mene at begge lejre er faldet dybere og dybere. Niveauet er egentlig slet ikke til stede.

Jeg synes ikke man skal sammenligne Henry og Drogba. De er fantastiske på hver deres måde. Drogba er måske mere komplet omend Henry havde mere målnæse.

Jeg vil heller ikke kun vurdere en angriber ud fra mål. Men på stort set alle statistikker har Henry et overtag. Jeg elskede at se ham spille, og syntes han var ekstremt voldsom. Jeg er ikke meget for at vurdere hvem der har været den bedste, men hælder dog nok mod Henry, hvis jeg alligevel skulle gøre forsøget.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4838: 04 Jun 2012, 14:25 »

Desuden er Baves statitisk ikke fra en af Henrys dårlige sæsonen, men derimod hans bedste sammenlignet med Drogbas bedste sæson. Han vil bare vise, at Drogba havde et bedre scoringsgennemsnit.

Ja, det er korrekt - ingen har nævnt andet.

Drogba havde et bedre scorings gennemsnit i én sæson, hvad med alle de andre sæsoner og hans scoringsgennemsnit ift. Henrys der?

Henry er også meget andet end en målscorer.

Galzgor rammer hovedet på sømmet, og efter det indlæg - forstår jeg ikke engang du stadigvæk prøver..

Naturligvis skal man kommentere på et debatniveau, hvis man ikke synes det er i orden? Du har også undervejs kommenteret på mit niveau, omend det fører til mere sagligt debat end dit.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4839: 04 Jun 2012, 14:58 »

Ja, det er korrekt - ingen har nævnt andet.

Drogba havde et bedre scorings gennemsnit i én sæson, hvad med alle de andre sæsoner og hans scoringsgennemsnit ift. Henrys der?

Henry er også meget andet end en målscorer.

Galzgor rammer hovedet på sømmet, og efter det indlæg - forstår jeg ikke engang du stadigvæk prøver..

Naturligvis skal man kommentere på et debatniveau, hvis man ikke synes det er i orden? Du har også undervejs kommenteret på mit niveau, omend det fører til mere sagligt debat end dit.
Nå nu må jeg heller ikke engang tale min sag, det er da uhyggeligt så god, du selv er, mens folk af andre meninger ikke har nogle argumenter samt har et usædvanlig lavt debatniveau.  Og nej, der er ikke nogen grund til at fortælle mig, hvor ringe du synes, jeg er. Det skal du holde for dig selv. Det gavner ikke noget at fortælle mig det.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4840: 04 Jun 2012, 15:07 »

Nå nu må jeg heller ikke engang tale min sag, det er da uhyggeligt så god, du selv er, mens folk af andre meninger ikke har nogle argumenter samt har et usædvanlig lavt debatniveau.  Og nej, der er ikke nogen grund til at fortælle mig, hvor ringe du synes, jeg er. Det skal du holde for dig selv. Det gavner ikke noget at fortælle mig det.
Jakob fik du egentlig fat i den der med, at det er sværere at score mange mål som angriber når holdet er meget defensivt indstillet? Hvorfor en sammenligning af scoringsstatistikke r først vil være fair når begge har haft nogenlunde samme vilkår? Hvilket så var tilfældet under Ancelotti? Gjorde du? I så fald var du den eneste, folket vil kun høre sine egne argumenter.

Er dog beæret over at blive nævnt som værende en lige så dårlig debattør som årets debattør, det glæder mig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4841: 04 Jun 2012, 15:18 »

Jakob fik du egentlig fat i den der med, at det er sværere at score mange mål som angriber når holdet er meget defensivt indstillet? Hvorfor en sammenligning af scoringsstatistikke r først vil være fair når begge har haft nogenlunde samme vilkår? Hvilket så var tilfældet under Ancelotti? Gjorde du? I så fald var du den eneste, folket vil kun høre sine egne argumenter.

Er dog beæret over at blive nævnt som værende en lige så dårlig debattør som årets debattør, det glæder mig.
Det betyder jo ikke noget, Bave. Det hele skal jo opgøres i mål. Koncept og træneren spiller selvfølgelig ikke ind. Da vi vandt 1-0 hver gang med Mourinho, var det dog selvfølgelig elendigt af Drogba, at han ikke lavede alle 38 mål i sæsonen. Da Arsenal vandt 6-0 for at tabe den næste med to, var Henry selvfølgelig kongen, fordi han havde lavet 3 kasser uden keeper. Sådan er der så meget.

Og ja, det er noget af en præstation at være lige så ringe som mig. Du må have gjort dig umage.
« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 15:21 af Jakob E » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4842: 04 Jun 2012, 15:23 »

Det kan godt være at både Drogba og Henry har været vilde, men ingen når fede Ronaldo i hans storhedstid til sokkeholderne Cool. Så er den skid slået Tunge

Skrev faktisk præcis det her til Jakob. Henry var i sin absolutte prime (ca. 2000-2005) den 2. bedsta angriber nogensinde, kun overgået af Ronaldo i sin prime, hvis man ikke kategoriserer Messi som angriber. Drogba er helt sikkert deroppe af og er en ad de type angribere, som bidrager med så uhyggeligt meget mere end bare mål, men Henry, ville jeg sige, er lige det niveau over, da han var bedst. Ville dog stadig huske Drogba som en fantastisk spiller og en spiller, som jeg har meget respekt for, selvom han mens jeg har kendt ham kun har optrådt for Chelsea.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4843: 04 Jun 2012, 18:09 »

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4844: 04 Jun 2012, 19:16 »

Nu har jeg læst lidt af den her fuldstændige ligegyldige debat, og jeg er sgu skuffet. Hvad kan i få ud af det? Begge spillere tilhører fortiden i deres respektive klubber, begge er blevet anerkendt og begge er legender. Hvem der er/var bedst er ligegyldigt. Jeg kunne forstå, hvis den ene mangler at få den fornødne respekt, men dette er jo ikke tilfældet.

Fantastisk køb af Hazard.

Sider: 1 ... 321 322 [323] 324 325 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010