home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827614 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4845: 04 Jun 2012, 19:23 »

Nu har jeg læst lidt af den her fuldstændige ligegyldige debat, og jeg er sgu skuffet. Hvad kan i få ud af det? Begge spillere tilhører fortiden i deres respektive klubber, begge er blevet anerkendt og begge er legender. Hvem der er/var bedst er ligegyldigt. Jeg kunne forstå, hvis den ene mangler at få den fornødne respekt, men dette er jo ikke tilfældet.

Fantastisk køb af Hazard.

Er det ikke indlæg ikke også fuldstændig ligegyldigt? ;-)

Ligesom det her. Men kunne ikke lade være ;-)

Og hvem der er bedst er ikke ligegyldigt, når en person nævner Drogba er bedre end Henry.

Swizz CataR
Manager

« Svar #4846: 04 Jun 2012, 21:22 »

Lad os stoppe den diskussion her. Jakob er i sin fulde ret til at mene at Drogba er bedst, ligeså vel som du, Cesc, er det til at mene at Henry er bedst. Ingen af jer vil give jer, og diskussionen gavner ikke længere tråden her.

Så lad os stoppe den her.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Skipper
Gæst

« Svar #4847: 11 Jun 2012, 12:38 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/medier-di-matteo-faar-et-aar-i-chelsea

Tillykke med det hvis det er rigtigt, helt klart fornuftigt at se om han kan fortsætte den positive stime, i stedet for at i gør noget ala Villas-Boas.
Lige et spørgsmål, har Di Matteo egentlig nogensinde før hvor cheftræner? Eller har han kun været assistent manager?

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #4848: 11 Jun 2012, 12:50 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/medier-di-matteo-faar-et-aar-i-chelsea

Tillykke med det hvis det er rigtigt, helt klart fornuftigt at se om han kan fortsætte den positive stime, i stedet for at i gør noget ala Villas-Boas.
Lige et spørgsmål, har Di Matteo egentlig nogensinde før hvor cheftræner? Eller har han kun været assistent manager?

Han har været træner i både Milton Keynes Dons og West Bromwich Albion så han har da en lille smule erfaring.

Manchester United just arrogant, not better

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #4849: 11 Jun 2012, 12:55 »

Tillykke med forlængelsen, godt for Chelsea.

Korzika
Gæst

« Svar #4850: 13 Jun 2012, 18:58 »

.. Og så blev det officielt. Tillykke til Robbie. Han har fortjent det efter FA-Cup og ChL sejren. Han har stadig noget at bevise ligamæssigt, så det skal nok blive spændende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4851: 15 Jun 2012, 15:50 »

Bestemt en fortjent ansættelse. Jeg var skeptisk i starten, og virkelig bange for at vi vil lave et nummer lidt ala det, Liverpool lavede med Dalglish. En brandslukker man ansatte permanent. Det har vi så gjort nu, og jeg er slet ikke så bekymret. Di Matteo har ført os til det trofæ, vi har drømt så længe om, plus en fantastisk FA Cup-triumf. Han fortjener en ansættelse, og jeg tror på, at han fortsætter hvor han slap. Han er virkelig en sympatisk mand, der ikke er meget for at fremhæve sig selv. Jeg tror på et godt samarbejde med Roberto Di Matteo, og jeg er sikker på, at han kommer til at levere resultater for os i Premier League også.

Ellers er jeg nok så skuffet over, at Frank Lampard og Gary Cahill ikke er i aktion for England under EM grundet skader, men set fra vores perspektiv er slet ikke så ringe endda. Så kan de fokusere 100% på at være klar til sæsonstarten.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4852: 15 Jun 2012, 16:36 »

Fantastisk med Di Matteo!

Håber Cole dropper ud af landsholdstruppen, faker en skade eller noget, sådan så han også er mere frisk til næste sæson. Så må England/Liverpool gerne nå helt til finalen hvor så Hart og Rooney begge bliver skadede i straffesparkskonkur rencen, som de nok engang taber! Drømmescenarie Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4853: 20 Jun 2012, 17:36 »

Tillykke til Frank Lampard. Han fylder 34 år i dag. Sikke en legend.

http://www.youtube.com/v/XzDpFK5Gc7s - Enjoy!
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 17:39 af Jakob E » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4854: 20 Jun 2012, 19:00 »

Tillykke med Frank. Han er en unægtelig stor spiller, og nok den eneste mand i Chelsea, jeg har en smule sympati for. Han har været vigtig for jer i mange år.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4855: 20 Jun 2012, 21:19 »

Han har været den bedste spiller for os i et årti. I hvert fald hvis man spørger mig. Nu må vi se hvor mange gode sæsoner, han har i sig endnu. Men en fantastisk spiller. Måske den bedste spillet jeg nogensinde har set samlet set over en årrække.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4856: 20 Jun 2012, 22:18 »

En stor del af stammen fra den gyldne Chelsea-periode i slut-halvfemserne, hvor man for alvor etablerede sig i sub-toppen af PL, ser ud til at blive en del af trænerteamet. Med Di Matteos permanente ansættelse, Newtons mulige ditto samt Desaillys mulige ankomst. Fornuftigt at trække tidligere Chelsea-kæmper ind i klubben til at skabe større tilknytning til klubben for de nye spillere. 

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4857: 03 Jul 2012, 23:16 »

Silly season rygterne kører på fulde drøn, og der er nogle vilde iblandt hvor vi er indblandet!

JT på vej til PSG (sker ikke) Sturridge til Spurs samt Maicon meldes tæt på Chelsea for bare at nævne nogle.

Lad od på lidt debat omkring transfervinduet her  Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #4858: 03 Jul 2012, 23:27 »

Og et utroligt trist rygte for jer, da Sky Sports og andre medier skriver følgende:

Sky Sources: Chelsea's Daniel Sturridge is being treated for suspected viral meningitis.

Daniel Sturridge is being treated for suspected viral meningitis, very bad news. You can die from viral meningitis. Hope he's okay.

Håber han bliver okay hvis det passer og er som frygtet.

EDIT: Hvor alvorlig der er eller om det er noget der er blevet blæst op osv. osv. ved jeg selvfølgelig intet om.. Måske nogen  ved mere.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2012, 23:30 af SeRuX » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4859: 03 Jul 2012, 23:29 »

Jeg har ingen meninger om rygter og indkøb lige nu. Det plejer jeg generelt at være ganske rolig omkring. Ingen af de ting du nævner sker. Dog skal der lyde god bedring til Daniel Sturridge, som har fået konstateret meningitis her til aften. Utrolig synd for ham og jeg håber snart, at han er rask igen.

Sider: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010