home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828132 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4515: 25 Apr 2012, 23:26 »

Så bliver det Bayern vi skal møde i finalen den 19. Maj . Det bliver en svær kamp når de har hjemmebane men vil hellere møde dem end Real Madrid. De har 3 karantæner og vi har 4 så det meget lige . Jeg glæder mig som et lille barn .

Vil sige chancerne er vel 60-40 til Bayern men de 10 % mere er pga de er på hjemmebane ellers vil jeg skam sige det er en meget lige kamp.

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4516: 26 Apr 2012, 19:57 »

Ingen nem kamp. Det var det ikke blevet uanset hvad. De har en fordel med hjemmebanen, men jeg synes ikke, at den er så stor som alle gør den til. De vil selvfølgelig gøre alt for at vinde hjemme på Allianz Arena, men reelt skal banen jo ses som neutral. Vi får en del fans, men klart, at de har en fordel. Deres karantæneramte spillere er heller ikke lige så vigtige som vores, men sådan er det. Vi kan sagtens stille med et rigtig stærkt hold, men det kræver at både Luiz og Cahill bliver klar. Det er altafgørende. Men ellers kan Meireles erstattes af Essien, Ivanovic af Bosingwa og Ramires af Sturridge eller Kalou. Det skal nok gå.

Flot kamp af tyskerne i går. De viser klassen, og jeg synes egentlig, at de er det bedste hold igennem store dele af kampen. De vinder dog i straffesparkskonkur rence, og selvom det er også handler om dygtighed og nerver, så synes jeg lidt, at det er noget lotteri.

Risom
Manager

« Svar #4517: 26 Apr 2012, 20:06 »

Ærgerligt med alle de karantæner, men det er jo en del af spillet. Chelsea mangler efter min mening deres to bedste forsvarspillere i Terry og Ivanovic, mens Bayern står uden Badstuber. Glæder mig til kampen - selvfølgelig, det er jo en CL finale  Peace - men jeg tror holdene står godt til hinanden, og at det bliver en god match med masser af intensitet.

På trods af, at finalen spilles i München, får Chelsea da lige så mange billetter stillet til rådighed som Bayern. Eller er jeg helt gal på den?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Zone 43
Manager

« Svar #4518: 26 Apr 2012, 21:30 »

På trods af, at finalen spilles i München, får Chelsea da lige så mange billetter stillet til rådighed som Bayern. Eller er jeg helt gal på den?

Begge hold får hver især en endetribune til rådighed, sådan har det været de senere år, og jeg kan ikke se det bliver ændret denne gang.

De har en fordel med hjemmebanen, men jeg synes ikke, at den er så stor som alle gør den til.

Det er jeg nu ikke helt enig i. Bayern er et fantatisk hjemmehold, og kun Gladbach, Dortmund (2x 0-1 sejre) og Mainz (0-0) har taget point derfra i denne sæson, alle turneringer. Det er en klar fordel de har der, og også med karantænerne oven i hatten. Jeg vil umiddelbart sige 60-40 eller 65-35 i Bayerns favør - men det kan dog være til jeres fordel, for hvor ofte har i ikke været dømt ude, sæsonen er færdig osv.. En ting er sikkert, det bliver en spændende kamp.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Korzika
Gæst

« Svar #4519: 28 Apr 2012, 17:01 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2752630,00.html

Vi signet Marin fra Bremen, der kommer til sommer. Lidt overraskende køb, men det giver mening, da Kalous kontrakt udløber til sommer, og begge spillere er lidt de samme typer. Begge er højrebenede spiller, der fungerer godt på venstrekanten, og som kan gå ind i banen. Jeg mener købet af Marin er en klar upgrade i forhold til Kalou, og jeg glæder mig til at se ham for Chelsea. Spillere med hans tekniske repertoire er meget svært at opstøve, og han er virkelig teknisk begavet.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4520: 28 Apr 2012, 17:43 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2752630,00.html

Vi signet Marin fra Bremen, der kommer til sommer. Lidt overraskende køb, men det giver mening, da Kalous kontrakt udløber til sommer, og begge spillere er lidt de samme typer. Begge er højrebenede spiller, der fungerer godt på venstrekanten, og som kan gå ind i banen. Jeg mener købet af Marin er en klar upgrade i forhold til Kalou, og jeg glæder mig til at se ham for Chelsea. Spillere med hans tekniske repertoire er meget svært at opstøve, og han er virkelig teknisk begavet.
Han er vidst kun 23 år og som du skriver er han sindsyg teknisk og hans frispark er heller ikke helt ude i skoven . Det ville være fantastisk at have ham som fløjspiller en som kan udfordre . Glæder mig til at se ham i klubben.

Læste et sted hvor han sagde at Tottenham vidst også havde været ude efter ham ,.

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #4521: 28 Apr 2012, 17:47 »

Er ganske enkelt ved at kaste op over at i har købt ham. Lige siden jeg så ham i en opvarmningskamp til VM 2010 har jeg haft våde drømme om at få ham til Liverpool. Men som altid sover vi i timen.

Tillykke med købet, han skal nok blive en kanon signing for jer Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #4522: 28 Apr 2012, 17:57 »

Han er vidst kun 23 år og som du skriver er han sindsyg teknisk og hans frispark er heller ikke helt ude i skoven . Det ville være fantastisk at have ham som fløjspiller en som kan udfordre . Glæder mig til at se ham i klubben.

Læste et sted hvor han sagde at Tottenham vidst også havde været ude efter ham ,.
Rygterne siger, at vi har givet £7 mio, og det lyder virkelig fornuftigt. Han skulle være lidt glasbenet, men han er sådan en type vi mangler, der ligesom Mata kan støbe kuglerne og er en trussel med bolden, og ikke blot i kraft af hans fart, som han i øvrigt også besidder!

Er ganske enkelt ved at kaste op over at i har købt ham. Lige siden jeg så ham i en opvarmningskamp til VM 2010 har jeg haft våde drømme om at få ham til Liverpool. Men som altid sover vi i timen.

Tillykke med købet, han skal nok blive en kanon signing for jer Smiley
Jeg syntes også at han er godt køb, specielt hvis rygterne om hans pris er korrekt. Spillet har dog ikke kørt for ham i denne sæson for Bremen, men det er jo ofte sådan, at mange spillere falder i niveau, hvis deres holdkammerater også gør det. Den samme tendens var gældende for Cahill i denne sæson for Bolton, men han har vist, hvor god han er i hans kampe for Chelsea.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4523: 28 Apr 2012, 17:58 »

Som jeg skrev til en, angående købet af Marin :

"Er det ikke mærkeligt, at lade en manager købe en spiller, hvis han ikke skal blive der? Betyder det så de forlænger med Matteo, eller at Abramo bare selv har købt ham - som han plejer"

Er det et RDM køb Smiley?

verdenskrig
Manager

« Svar #4524: 28 Apr 2012, 18:15 »

Jeg syntes også at han er godt køb, specielt hvis rygterne om hans pris er korrekt. Spillet har dog ikke kørt for ham i denne sæson for Bremen, men det er jo ofte sådan, at mange spillere falder i niveau, hvis deres holdkammerater også gør det. Den samme tendens var gældende for Cahill i denne sæson for Bolton, men han har vist, hvor god han er i hans kampe for Chelsea.

Hvis han ikke slår igennem hos jer forstår jeg ingenting. For i mine øjne har han alt det en god moderne kant skal have. Der hvor han kan forbedres er det taktiske, hans arbejdsomhed rent defensivt, og hans evne til at træffe lette valg også. Det er som jeg ser det også derfor han endnu ikke er slået igennem på det tyske landshold.

Nogle gange går der lige lovlig meget cirkus i den. Men det er vel for pokker også fantastisk at se en spiller bare rulle backen ud på tribunen Opstemt..

Endnu engang må jeg bare sige - Tillykke med købet. Glæd jer Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4525: 28 Apr 2012, 18:38 »

Envy.. præcis sådan en spiller, som jeg har efterlyst i Arsenal på kanten i stedet for den traditionelle kantspiller, som kun kan udfordre. Træls at i får ham, men glæder mig til at se ham i PL  Smiley

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4526: 28 Apr 2012, 18:43 »

Jeg kan rigtigt godt lide Chelsea, hvorfor det ærger mig vanvittigt at de køber sådan en spiller. Er ikke Marin fan på nogen måde, han er halvt så god som Juves Elia. Samtidigt med at hans attitude er meget ala RvP & Suarez, en type der piver ret meget og så er utålelig når de andre har præsteret for ham.

60 millioner er dog ingenting, det er vel kun lige over halvdelen af hvad AVB kostede, hvorfor man ligeledes vil kunne tillade sig at losse ham ud ved januar såfremt han skulle fejle. Kan heller ikke se hvordan det skal fungere? Spiller man så med Sturridge der nægter at aflevere og så Marin der også er ret glad for ikke at slippe bolden? Skal Torres gøre det hele selv?

Korzika
Gæst

« Svar #4527: 28 Apr 2012, 19:19 »

Jeg kan rigtigt godt lide Chelsea, hvorfor det ærger mig vanvittigt at de køber sådan en spiller. Er ikke Marin fan på nogen måde, han er halvt så god som Juves Elia. Samtidigt med at hans attitude er meget ala RvP & Suarez, en type der piver ret meget og så er utålelig når de andre har præsteret for ham.

60 millioner er dog ingenting, det er vel kun lige over halvdelen af hvad AVB kostede, hvorfor man ligeledes vil kunne tillade sig at losse ham ud ved januar såfremt han skulle fejle. Kan heller ikke se hvordan det skal fungere? Spiller man så med Sturridge der nægter at aflevere og så Marin der også er ret glad for ikke at slippe bolden? Skal Torres gøre det hele selv?
Jeg tror Marin er en del af vores nye strategi, der går ud på massere af individualisme fremme og massere af løbekapacitet bagved. Det vil sige, at de bagerste 7 markspillere kommer til at spille som mod Barcelona, mens de forreste 3 bare skal køre ego og ikke har nogle defensive pligter.

I følge pålidelige kilder skulle Roman være interesseret i Balotelli og Robben, der sammen med Sturridge skal være de forreste 3, der skal konkurrere om the fame.

Dette koncept vil blive kaldt "Park the (mini)bus". Det bliver sgu spændende. Marin er nok blevet købt som back-up til dette koncept, men måske kan han tilspille sig en plads i vores start 11'er. Han får det dog svært når der skal slåsses om, hvem der skal tage frispark og straffespark mod Robben, Sturridge og i sær vores to niggas: Balotelli og Drogba.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2012, 19:22 af Korzika » Logged

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4528: 28 Apr 2012, 19:24 »

Hvis det er med vilje det der, så er det vanvittigt godt trollet - jeg er helt sat af :-D

Er Drogz ikke free-agent snart? Mens Balotelli er waaaaaaaaaayyy out of reach.

Korzika
Gæst

« Svar #4529: 28 Apr 2012, 19:48 »

Hvis det er med vilje det der, så er det vanvittigt godt trollet - jeg er helt sat af :-D

Er Drogz ikke free-agent snart? Mens Balotelli er waaaaaaaaaayyy out of reach.
Det var trolling, da jeg kunne fornemme lidt af det samme i dit indlæg :-D.

Men jo, Drogbas kontrakt udløber til sommer, og spørgsmålet er om hans kontrakt bliver forlænget. Han er trods alt en aldrende mand, men modsat, så tror jeg godt han kan holde en sæson mere, og så er Roman fri for at smide mange millioner pund for en ny angriber, specielt fordi FFP snart træder i kraft. Balotelli må i godt beholde. Der er vist også alt for mange hjemløse og børn der bliver mobbet i London. Wink

Sider: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010