home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828136 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4500: 24 Apr 2012, 23:15 »

Der var i hvert fald 4 Chelsea-spillere der havde gult inden kampen i dag. Kan dog ikke huske hvem de var.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4501: 24 Apr 2012, 23:24 »

Thumbs Up god fight og dejligt at Terry ikke ødelagde "festen" med hans tåbelige adfærd..mon ikke han sidder og "grimmer" sig nu hvor han misser finalen.

Chelsea er IMO totalt forvandlet under Di Matteo - han kom ind og fik truppen til at præstere det er både svært og flot ikke mindst fordi han ikke har haft et vindue at handle ind i.

Stort tillykke til alle i gæve Chelsea fan..selvom I både er grimme, farveblinde og ikke mindst uden fodbold forstand så skal i have et stort tillykke herfra vi ses  Peace

Så grimme er vi altså heller ikke...

og tak... man grinte af os da vi sagde vi godt kunne slå Barcelona... vi troede på det... vi vandt... Smiley Tro kan flytte bjerge og hovmod står forfald... We are through!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4502: 24 Apr 2012, 23:33 »

Ej det her det forstår jeg simpelthen intet af, hold kæft det er sindssygt! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA A  MAND!

Nu vinder vi fandme den finale!

Mere om kampen i morgen, lige nu kan jeg simpelthen ikke.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4503: 24 Apr 2012, 23:34 »

Ej det her det forstår jeg simpelthen intet af, hold kæft det er sindssygt! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA A  MAND!

Nu vinder vi fandme den finale!

Mere om kampen i morgen, lige nu kan jeg simpelthen ikke.
Du skulle have set mig da de kom på 2-0, Jakob!

Mange gange tillykke, det har I fortjent dig og Torres!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4504: 24 Apr 2012, 23:41 »

Du skulle have set mig da de kom på 2-0, Jakob!

Mange gange tillykke, det har I fortjent dig og Torres!
Du er den bedste, jeg kender Bave!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4505: 24 Apr 2012, 23:53 »

Det er satme godt forudset, Bave! Og knap så godt set af mig selv. Nu skylder jeg jo øl til hele banden. Forlegen

Men stort, stort tillykke til alle Chelsea-fans! Det er satme flot og anerkendelsesværdig t, og lige nu sidder jeg på facebook og har endeløse diskussioner med svæversynede Barcelona-fans.

Jeg kan sagtens forstå din begejstring og glæde, Jakob. Det er virkelig stort og flot af jer. Dog tror jeg ikke, at I render med titlen, men I vil helt sikkert gøre alt for at skaffe jeres første europæiske trofæ.

Der kommer måske også et mere analytisk indlæg fra mig i morgen.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4506: 24 Apr 2012, 23:57 »

Det er satme godt forudset, Bave! Og knap så godt set af mig selv. Nu skylder jeg jo øl til hele banden. Forlegen

Men stort, stort tillykke til alle Chelsea-fans! Det er satme flot og anerkendelsesværdig t, og lige nu sidder jeg på facebook og har endeløse diskussioner med svæversynede Barcelona-fans.

Jeg kan sagtens forstå din begejstring og glæde, Jakob. Det er virkelig stort og flot af jer. Dog tror jeg ikke, at I render med titlen, men I vil helt sikkert gøre alt for at skaffe jeres første europæiske trofæ.

Heller ingen troede på, at vi stod i finalen. Jeg tror på det indtil dommeren har fløjtet af og der står noget andet på måltavlen Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4507: 24 Apr 2012, 23:58 »

Heller ingen troede på, at vi stod i finalen. Jeg tror på det indtil dommeren har fløjtet af og der står noget andet på måltavlen Smiley
True.

Fuck det må være vildt som fan. Stort tillykke igen. Selvom jeg absolut intet har tilovers for Chelsea, så må jeg virkelig tage hatten af for denne præstation.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4508: 25 Apr 2012, 00:00 »

Du glemmer da vist de 2x Europæiske pokalvinders turnering, samt en europæisk supercup..   Thumbs Up  Vi er ikke helt uden titler os i Chelsea, selvom det ikke er de store af slagsene som vi har..   Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4509: 25 Apr 2012, 00:05 »

Du glemmer da vist de 2x Europæiske pokalvinders turnering, samt en europæisk supercup..   Thumbs Up  Vi er ikke helt uden titler os i Chelsea, selvom det ikke er de store af slagsene som vi har..   Wink
Det er også rigtigt, Guldbrand. Wink

Mente også pokalen med de store ører.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #4510: 25 Apr 2012, 01:13 »

Fantastisk at se det lykkedes efter så mange nedture med mit dejlige hold! Come on CHELSEA! <3

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4511: 25 Apr 2012, 16:11 »

Jeg tror stadig ikke helt, jeg forstår det. I Champions League-studiet i går omtaler de vores sejr og eventyr i Champions League som det mest overraskende og sensationelle nogensinde. Jeg ved ikke, om jeg er enig, men uhyggeligt er det uden tvivl. Vi har i flere omgange lignet et hold, der har været færdige i turneringen, men vi har rejst os hver gang. Når det har set sorteste ud, har de gamle været stærkest. I går var hamrende sindssygt. Da vi var nede 2-0 og med Terry smidt ud samt fået Cahill skadet, var jeg ikke noget, der bare lignede optimistisk. Vi var dog hamrende kyniske og effektive. Reduceringsmålet til 2-1 er simpelthen verdensklasse. Ramires starter selv angrebet, spiller den op til Lampard, som laver den ondeste pasning til Ramires som er trukket i dybden, og så lobber han den fandme. Vi havde knap nok været over midten, men sådan er fodbold så vidunderligt.

Vi var nok kyniske i går, men vi var også hamrende heldige. Barcelona har været uskarpe på det skammeligste i 2x90 minutter, og det er til vores held. Det skal selvfølgelig også nævnes. Men hold kæft hvor viser vi bare, at vi vil det her. Der er ikke mange skud tilbage i bøssen for folk som Lampard, Drogba og Terry, og de fortjener det her trofæ. I år skal det være. Vi taber ikke i München. Det tror jeg ikke på. Det er den gamle garde, som er skyld i, at vi står her. Hvis vi går helt tilbage til den afgørende kamp i gruppespillet mod Valencia, hvor vi skal have 0-0 eller vinde, så er det Drogba som dukker op som trold ud af en æske og laver to mål i vores 3-0-sejr. I Napoli bænker AVB utrolig mange af de gamle. Ikke at det er skyld i, at vi taber 3-1. Vi sejler defensivt. Men hjemme på Broen vender Drogba, Terry og Lampard den, og vi skyder os videre i forlænget spilletid. Mod Benfica viser vi, at vi er et taktisk verdensklasse hold. Vi er egentlig ikke ret gode, men vi går alligevel videre. Det hele kulminerede så her mod Barcelona. Det er noget af det vildeste, jeg har oplevet som Chelsea-fan. Det er så meget en holdindsats, som det kan være. Vi får Terry smidt ud, vi er nede 2-0, men vi giver ikke op. Vi har så mange vindere på vores hold. Så mange der vil det så meget. Vi står godt defensivt, og at holde Barcelona fra chancer i 2x90 minutter er umuligt. De var heldigvis ikke gode nok til at udnytte dem, mens vi stort set udnyttede alle vores.

Vi er meget hæmmet til finalen. Vi har Terry, Ramires, Meireles og Ivanovic ude med karantæne, og det er selvfølgelig skidt. Det er livsvigtigt, at både Luiz og Cahill er klar til at spille. Det er det vigtigste for mig. Jeg håber, vi kan stille med et hold, der ser således ud: Cech-Bosingwa-Luiz-Cahill-Cole; Mikel-Essien-Lampard; Sturridge-Mata-Drogba. Jeg er lidt ligeglad med, hvem vi møder i finalen. Bayern München får fordel af deres hjemmebane, mens jeg ser Real Madrid som en smule skarpere. Jeg tror på, at vi kan slå dem begge. Jeg nægter at tabe den finale.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2012, 16:22 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4512: 25 Apr 2012, 17:03 »

Et billede siger mere end tusind ord.

DeBuur
Manager

« Svar #4513: 25 Apr 2012, 17:04 »

Så grimme er vi altså heller ikke...

og tak... man grinte af os da vi sagde vi godt kunne slå Barcelona... vi troede på det... vi vandt... Smiley Tro kan flytte bjerge og hovmod står forfald... We are through!

Citat af: MBJ 18 Apr 2012, 17:20
Ser uden tvivl også Barca som store favoritter. 75-25. Jeg synes du rammer det rigtig godt Daniel.

Derudover tror jeg at rigtig mange hepper på os i aften, da der nok er flere der hader Barca end Chelsea Wink

Thumbs Up det er da kun jeres "grimme" blå trøje vi hader  Peace nej jeg vil 100 % heppe på Chelsea i aften, England er mit andet land og Engelsk fodbold er nr 1.

Jeg er enig i at Barca er favorit... men i virkelighedens verden så er den kamp mere lige - I har opnået momentum efter fyringen af Villa Boas og et sådan hold er svært at møde - holder I tæt i de bagerste rækker så mener jeg at I kan vinde samlet - Finalen bliver Chelsea - Real Madrid

Og dog den 18 april forudsagde jeg at I rent faktisk ville ende i en finale mod Real Madrid  Wink

YNWA

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4514: 25 Apr 2012, 17:36 »

Kan stadig ikke fatte det, det er jo helt vildt! Vildere end i 2008! Tror ikke jeg fatter det før finalen!  Opstemt

Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010