home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828273 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4425: 18 Apr 2012, 20:17 »

Essien har ikke vist noget i denne sæson, og de kampe han har fået har han været langt fra tidligere stunders niveau. At han heller ikke er helt match-fit spiller nok også ind.

Jeg glæder mig til kampen i aften. Stamford Bridge er virkelig et stadion, der volder mange hold problemer. Specielt i de store kampe som denne i Champions League.

Jeg håber på en fysisk kamp, det vil helt klart gavne os. Hvis vi kan gå hårdt til Barcas midtbanespillere, og skræmme dem til at lave boldfejl, så er vi godt på vej.

2-1 til Chelsea! KTBFFH!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4426: 18 Apr 2012, 20:21 »

Jeg vælger at være optimistisk i aften, og tror på en 2-0 sejr. Holdet er fyldt med selvtillid efter 5-1 sejren over Tottenham, hvilket uden tvivl er til stor gavn for holdet.

Der er dog ingen tvivl om at det bliver svært, men med det fornødne held, en god dommer der tillader fysisk fodbold, så har vi da bestemt en mulighed for at slippe afsted med en godt resultat. Vi er trods alt stadig et af europas bedste klubber, samt på hjemmebane.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4427: 18 Apr 2012, 20:31 »

Som Real Madrid fan, håber jeg selvfølgelig på at Chelsea kan drille rivalerne. Men for satan, hvor får i det svært. I møder verdens bedste hold, men ikke nok med det, det er et hold som topper i øjeblikket. Jeg frygter virkelig de går ud og afgøre denne semifinale allerede i aften.

Samtidig er jeg så glad for de skal møde Chelsea. Chelsea er et af de få hold som har udspillet Barca i løbet af deres dominans de seneste tre år. Jeg husker stadig den semifinale, hvor Chelsea så evigt havde fortjent at vinde. Der er sket meget i Chelsea siden, men stammen på holdet er stadig den samme, og kan de levere i aften, så kan de sagtens udfordrer Barca. Samtidig er Chelsea netop også den perfekte modsætning til Barca. Dette fysiske betonhold der arbejder så sindssygt hårdt for hinanden, det bliver rigtig svært for Barca. Jeg håber, men tror ikke, på en Chelsea sejr på 2-1 i aften. Jeg er i hvert fald sikker på, at Barca får lavet mindst et mål.

Hala Madrid!

Korzika
Gæst

« Svar #4428: 18 Apr 2012, 22:52 »

Hvilken sejr!!

Ikke mange hold kan slå Barca, men det kan vi! Og det er pga vores organisation, mentalitet, kynisme og Barcelonas mangel på samme! Vi står med et fint udgangspunkt til returen på Camp Nou. Det bliver svært, men kan vi spille, som vi gjorde i 2. halveg og spille Inter-ish, så er en finaleplads mulig!

Drogba spillede som vi kender ham! Fantastiske individuelle kvaliteter, stærk som en okse og med et snært af diving! Men sådan er Drogba! Udover Drogba, så mener jeg hele holdet spillede fantastisk! Vi vandt på en holdindsats!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4429: 18 Apr 2012, 23:00 »

Var virkelig nervøs i alle 90 minutter . Fantastisk kamp selvom det ikke var kønt og se på . Synes virkelig de gjorde det godt idag alle mand . Jeg er virkelig glad og ikke mindst fordi min overbo er kæmpe Barcelona fan og kunne bare hører ham og hans venner hver gang Barcelona var tæt på "nøøøøj" . Hvilken sejr . Vi fik lukket ned for Messi .

Hvilken sejr !! Smiley

Edit : Hvis vi slår Barcelona ud skal vi så beholde Di Matteo ?
« Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 23:02 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4430: 18 Apr 2012, 23:01 »

En hold-indsats som jeg ikke kan mindes at have set at vores Chelsea-hold i rigtig mange sæsoner!! Hold kæft hvor løb vi mange meter bagefter Barca spillerne, og hold kæft hvor burde vi have tabt denne kamp. Men det gjorde vi ikke, og dette er vel et tegn på at marginalerne i den grad er vendt tilbage til os igen. Et resultat og indsats som denne havde været total utænkelig under AVB!!

Nu taber vi sku nok mod Arsenal, spillerne kan vel næppe blive klar til den kamp efter sådan en mand-folkeindsats.
Men lige nu kan jeg ikke være andet end en stolt chelsea-fan

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #4431: 18 Apr 2012, 23:07 »

Edit : Hvis vi slår Barcelona ud skal vi så beholde Di Matteo ?

jeg syntes Chelsea skal beholde Di Matteo under alle omstændigheder. manden har jo gjort det fremragende !

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4432: 18 Apr 2012, 23:11 »

Hvilken sejr!!

Ikke mange hold kan slå Barca, men det kan vi! Og det er pga vores organisation, mentalitet, kynisme og Barcelonas mangel på samme! Vi står med et fint udgangspunkt til returen på Camp Nou. Det bliver svært, men kan vi spille, som vi gjorde i 2. halveg og spille Inter-ish, så er en finaleplads mulig!

Du har vel glemt den vigtigste ingrediens.. Overdrevet meget held..

Manchester United

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4433: 18 Apr 2012, 23:21 »

Nu skriver han i stedet mangel på kynisme fra Barca's side. Det synes jeg passer ganske fint. Kald det held, men i sidste ende handler det om at putte bolden ind i nettet. Her var Chelsea mere kyniske end Barca.

Hala Madrid!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4434: 18 Apr 2012, 23:22 »

Nu skriver han i stedet mangel på kynisme fra Barca's side. Det synes jeg passer ganske fint. Kald det held, men i sidste ende handler det om at putte bolden ind i nettet. Her var Chelsea mere kyniske end Barca.

Ja man kan sige at Barcelona ikke var kyniske nok. Men jeg synes nu at Chelsea er helt vildt heldige med ikke at tabe med en 3-4 mål Smiley

Manchester United

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4435: 18 Apr 2012, 23:27 »

Ja man kan sige at Barcelona ikke var kyniske nok. Men jeg synes nu at Chelsea er helt vildt heldige med ikke at tabe med en 3-4 mål Smiley

Det er så let bare at kalde det held... Man kan jo også kalde det uskaphed, mangel på kynisme, manglende afslutningsevne, dårlige angribere... Er det held at en Chelsea spiller får tåen på en bold i sidste minut så den rammer stolpen og PEdro skyder den kilometer over, eller er det dygtig hed fra Chelsea forsvaren og dårlig teknik (mangle på stabilitet) fra Barcelona spillere?

Jeg syntes ærlig talt det er for let altid at kalde det held... Det vil altid være et match af held/dygtighed/kynisme - Så at sige Chelsea er heldige ikke at tabe med 3-4 mål er søgt, når Barcelona ikke var skarpe nok, for du siger indirekte at det var held at Barcelona ikke scorede istedet for dårlige afslutninger... De har været heldige at Barcelona ikke var skarpere, men det var da ikke held man ikke tabte med 3-4 mål, det var dårlige angribere hos det stjernebesatte hold fra Spanien.. PS.. hvor var Messi idag ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4436: 18 Apr 2012, 23:32 »

Det er så let bare at kalde det held... Man kan jo også kalde det uskaphed, mangel på kynisme, manglende afslutningsevne, dårlige angribere... Er det held at en Chelsea spiller får tåen på en bold i sidste minut så den rammer stolpen og PEdro skyder den kilometer over, eller er det dygtig hed fra Chelsea forsvaren og dårlig teknik (mangle på stabilitet) fra Barcelona spillere?

Jeg syntes ærlig talt det er for let altid at kalde det held... Det vil altid være et match af held/dygtighed/kynisme - Så at sige Chelsea er heldige ikke at tabe med 3-4 mål er søgt, når Barcelona ikke var skarpe nok, for du siger indirekte at det var held at Barcelona ikke scorede istedet for dårlige afslutninger... De har været heldige at Barcelona ikke var skarpere, men det var da ikke held man ikke tabte med 3-4 mål, det var dårlige angribere hos det stjernebesatte hold fra Spanien.. PS.. hvor var Messi idag ?

Gider ikke rigtig uddybe det mere. Jeg synes at Chelsea var mega heldige, men selvfølgelig var Barca ikke skarpe nok. Og Messi var da ham der blev lavet 4 frispark på i træk på hvad, 10 min? Synes nu at han spillede okay, og han havde bl.a. også en fremragende aflevering til Fabregas som lobber den over Cech, hvor den bliver sparket væk på stregen.

Manchester United

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #4437: 18 Apr 2012, 23:40 »

ENDELIG HÆVN!!! Barca kan ikke en skid, vi ejer dem som det passer os

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4438: 18 Apr 2012, 23:40 »

Gider ikke rigtig uddybe det mere. Jeg synes at Chelsea var mega heldige, men selvfølgelig var Barca ikke skarpe nok. Og Messi var da ham der blev lavet 4 frispark på i træk på hvad, 10 min? Synes nu at han spillede okay, og han havde bl.a. også en fremragende aflevering til Fabregas som lobber den over Cech, hvor den bliver sparket væk på stregen.

Du er også velkommen til at have din mening Smiley - Den skal jeg ikke tage fra dig, bare jeg også må have min, og sætte spørgsmålstegn ved brug af ... Det var held Smiley - Der er en retur kamp Barcelona kan vise det var held at Chelsea vandt den første kamp. Når der står 5:0 på tavlen på Camp Nou, så kan du jo have en sag Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #4439: 19 Apr 2012, 07:36 »

Kynisme er altså ikke = held

Med din optik burde United jo være verdens heldigste hold... For United er jo kendetegnet ved at være kyniske de rigtigte tidspunkter. Smiley

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010