home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 414 415 [416] 417 418 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825024 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6225: 05 Maj 2013, 16:19 »

Svær udekamp mod United i dag. Vi skal have point, hvis vi skal have den vigtige tredjeplads. Men jeg er fortrøstningsfuld. Vi er i fin form, og jeg tror på, at vi kan vinde i dag. Vi stiller således op;

Team to face Man Utd: Cech; Azpilicueta, Ivanovic, David Luiz, Cole; Ramires, Lampard (c); Oscar, Mata, Moses; Ba.

Rigtig stærkt hold. Hazard er ikke blevet klar til kamp, og det er selvfølgelig en svækkelse uden lige, men vi skal kunne klare os uden.

Edit: Too late.

Forstår simpelthen ikke at Terry ikke starter inde og Luiz op på midten. Så gerne Torres i stedet for Ba men lad os nu se om jeg ikke vil tage min ord i mig igen. Jeg håber de skyder Lindegaard i sænk.

Jeg tror på en sejr Smiley

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6226: 05 Maj 2013, 16:23 »

Forstår simpelthen ikke at Terry ikke starter inde og Luiz op på midten. Så gerne Torres i stedet for Ba men lad os nu se om jeg ikke vil tage min ord i mig igen. Jeg håber de skyder Lindegaard i sænk.

Jeg tror på en sejr Smiley
Torres fik 90 i torsdags, og det betyder som regel, at Ba spiller den efterfølgende kamp i ligaen. Men jeg er enig, Torres er i bedst form.

Med hensyn til Terry så er det tydeligt, at Luiz skal spille bagi, fordi han er hurtig. Vores forsvarskæde er i det hele taget ret hurtig i dag, i forhold til hvad vi kan stille op med.

Jeg er mest bekymret for Lampard og Ramires. De vil meget det samme, og det kan de ikke i dag. Men jeg er sikker på, at i hvert fald Lampard er klar over situationen. Den skal i hvert fald lige snakkes igennem.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6227: 05 Maj 2013, 19:01 »

Fortjent sejr i dag hvis man spørger mig. Jeg synes, det er en dårlig kamp, men vi er det bedste hold i anden halvleg, og Mata scorer lidt heldigt til sidst. Vigtig sejr. Mata må være vores bedste mand i dag sammen med Luiz i en kamp, hvor det var svært at finde en, der virkelig strålede. Ramires skal bestemt også have ros.

Et stort skridt mod tredjepladsen!

Risom
Manager

« Svar #6228: 05 Maj 2013, 19:43 »

Jeg hørte i øvrigt kommentatoren sige, at Chelsea kommer op på 69 kampe i denne sæson. Det er jo helt vildt mange kampe, så jeg synes godt nok, det er flot at holde sådant et niveau på dette tidspunkt af sæsonen. Derfor er det måske ikke helt optimalt, at I har flere spillere, der skal til Confederations Cup til sommer, men det er jo heldigvis ikke VM...

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6229: 06 Maj 2013, 11:08 »

Det er helt vildt mange kampe, og jeg er meget tilfreds med Benitez' disponering. Jeg synes, at han har gjort det fint for os. Han har bestemt ikke haft det let.

Nu når vi er ved Chelsea-Manchester United, så kan vi glæde os over, at det var os, der brugte ca. 100 millioner danske kroner på en ung Frank Lampard. Ferguson har netop udtalt, at han er brandærgerlig over, at han ikke hentede ham til United. Hvor er jeg glad for at det ikke skete.

Desuden er jeg enig med Ferguson i hans udtalelse. Vi kommer aldrig til at se en spiller som ham igen.

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-missede-Lampard-koeb

Korzika
Gæst

« Svar #6230: 08 Maj 2013, 20:37 »

3 point i aften, og så kan man vist godt skrive ChL på programmet næste år!

Jeg tror vi vinder 2-1!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6231: 10 Maj 2013, 21:09 »

Desuden er jeg enig med Ferguson i hans udtalelse. Vi kommer aldrig til at se en spiller som ham igen.

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-missede-Lampard-koeb
Hej Jakob,

Jeg tror nu faktisk nok, at vi kommer til at se en spiller som Lamps igen på et tidspunkt. Lampard har været mit idol siden starten af 2000, men jeg mener personligt, at Lampards succes skyldes hårdt arbejde, fremfor talent. Misforstå mig ikke - selvfølgelig har manden da talent, han er jo fra en fodboldfamilie. Men jeg mener, at hans kæmpestore succes skyldes ikke "medfødte evner", men derimod rigtig godt gammeldags hårdt arbejde og en åbenhed og en vilje til at lære. Hans mentalitet har været fantastisk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6232: 11 Maj 2013, 12:27 »

Hej Jakob,

Jeg tror nu faktisk nok, at vi kommer til at se en spiller som Lamps igen på et tidspunkt. Lampard har været mit idol siden starten af 2000, men jeg mener personligt, at Lampards succes skyldes hårdt arbejde, fremfor talent. Misforstå mig ikke - selvfølgelig har manden da talent, han er jo fra en fodboldfamilie. Men jeg mener, at hans kæmpestore succes skyldes ikke "medfødte evner", men derimod rigtig godt gammeldags hårdt arbejde og en åbenhed og en vilje til at lære. Hans mentalitet har været fantastisk.
Det er vi enige om. Mourinho har blandt andet sagt, at Lampard er den spiller af alle, han har haft i tidernes løb, som var mest professionel og villig til at lære. Han har helt sikkert haft en indstilling som ingen andre. Det er et fantastisk klip egentlig.

Men alligevel så er 200 mål ikke noget, man bare kan træne sig til at lave med et godt talent og knaldhårdt arbejde. Jeg kender vitterligt ikke andre centrale midtbanespillere, der nogensinde har lavet 200 mål for en klub og slet ikke i verdens bedste liga. Det er helt uhyrt, og derfor giver jeg Ferguson ret. Jeg kan simpelthen ikke finde andre, der er i nærheden af den præstation. Jeg har tit spekuleret på, om Lampards intelligens har hjulpet ham med at score mål, men det ved jeg ikke noget om.

http://www.youtube.com/v/4HyF5pfQtd8

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6233: 11 Maj 2013, 13:01 »

Cech; Azpilicueta, Cahill, Terry (c), Cole; Ramires, Lamps; Hazard, Mata, Moses; Ba.
Bænken: Turnbull, Ivanovic, Luiz, Ake, Benayoun, Oscar, Torres.

Så fik Luiz endelig en pause! Den er velfortjent. Ellers er det bestemt et godt hold, som burde slå Aston Villa. Det hele havde været meget lettere, hvis vi havde vundet i onsdag, men nu må vi affinde os med, at vi er presset bagfra.

Korzika
Gæst

« Svar #6234: 11 Maj 2013, 13:22 »

Jeg er ikke fan af konstellationen på midten med Lamps og Ramires. Aston Villa er desværre godt kørende for tiden, og kan frisætte sig fra nedrykningskampen, hvis de får det resultat, de gerne vil have. Jeg tror på en smal 2-1 sejr.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6235: 11 Maj 2013, 13:24 »

Jeg er ikke fan af konstellationen på midten med Lamps og Ramires. Aston Villa er desværre godt kørende for tiden, og kan frisætte sig fra nedrykningskampen, hvis de får det resultat, de gerne vil have. Jeg tror på en smal 2-1 sejr.

De har gjort det meget bedre end forventet på det seneste. Som jeg skrev forrige uge mod Basel, så vil de meget gerne det samme, men de virker som om, at de har styr på. Jeg er slet ikke så bekymret længere.

Korzika
Gæst

« Svar #6236: 11 Maj 2013, 13:36 »

De har gjort det meget bedre end forventet på det seneste. Som jeg skrev forrige uge mod Basel, så vil de meget gerne det samme, men de virker som om, at de har styr på. Jeg er slet ikke så bekymret længere.
Enig i, at de har forbedret sig, men syntes til tider, at der er brug for en mere fast rollefordeling, hvor en af de centrale spillere tager ansvar for de defensive pligter. Men okay, styrken ved denne kombination, er dynamikken, som både Lampard og Ramires besidder.

Korzika
Gæst

« Svar #6237: 11 Maj 2013, 14:33 »

HOLD DA KÆFT hvor har Ramires været ringe i første halveg!

Korzika
Gæst

« Svar #6238: 11 Maj 2013, 15:41 »

Lampard! Du er en legende! Men vildt ærgerligt med Hazards skade. Skuffet

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6239: 11 Maj 2013, 15:43 »

Super Frankie Lampard!! Nu får han nok desværre ikke forlænget kontrakten nu hvor han har nået rekorden  Rullende Øjne

SÅ er top 4 sikkert, vi skal fandme vinde de sidste 2 kampe i sæsonen også!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 414 415 [416] 417 418 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010