home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:31:20 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  2 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825363 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6195: 22 Apr 2013, 09:40 »

Sig mig driver du gæk med mig? Hvis en person har sorte venner, hvordan i guds navn kan manden så være racist. Prøv at forhold dig til dine egne argumenter, inden du sabler mine ned.

Det jeg skriver er min indtryk af ham som person, og viser en person der er ganske normal som os andre, men som har så stor en vindermentalitet og gnist i sit spil at han for let taber hovedet inde på banen.

Hvis vi nogensinde støder på en artikel hvor Suarez har bidt en forbipasserende på gaden så kan vi diskutere at han skulle være psykopat.
Fordi Luiz Suarez eftersigende er en god familiemand, gør det jo ikke ham mindre sindssyg, når han på banen bider Ivanovic. Og det er derfor, at argumentet ikke holder.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6196: 22 Apr 2013, 09:59 »

Jeg tror også at Suarez i bund og grund er normal i hverdagen - han bliver bare overtændt nogen gange - han vil simpelthen vinde så meget - og så ved han ikke helt hvad han skal gøre med al den energi - og det leder så til at han går amok nogle gange - når han er uden for fodboldbanen er han sikkert stille og rolig - problemet er at han jo for penge for at levere resultater på banen og hvis han er så utilregnelig som han gang på gang viser han er - ja så kan han jo ikke bruges på top niveau. I går i kampen er han skyld i straffe og burde havde rødt kort - han scorer så heldigt til sidst i kampen, men han koster jo også mål - og point hvis han bliver smidt ud - nu får han i hvert fald karantæne i lang tid og det koster jo også for klubben at de ikke har ham til at score mål.

Og de kan jo godt finde andre der kan score end Suarez - det var tydeligt at Sturridge er sulten med både et fantastisk mål og et skud på stolpen - og selv om han også er en solo røv så opfører han sig da rimelig normalt på en fodbold bane - hvis jeg var Liverpool så ville jeg sælge Suarez - han forstyrrer mere end han gavner - og jeg tror godt at Sturridge kan score de 30 kasser de har brug for.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6197: 22 Apr 2013, 10:02 »

Og så er det mega irriterende at vi ikke formår at holde den føring - hvor kom ekstra tiden - efter de 6 minutter fra.. katastrofe - sort uheld. Spændende kamp, men desværre mister vi lidt i kampen om 3. pladsen - surt.

Korzika
Gæst

« Svar #6198: 25 Apr 2013, 20:29 »

1 Petr Cech
28 Cesar Azpilicueta
26 John Terry (c)
2 Branislav Ivanovic
3 Ashley Cole
4 David Luiz
8 Frank Lampard
7 Ramires
17 Eden Hazard
13 Victor Moses
9 Fernando Torres

Jeg tror vi stiller op i en 4-3-3. Jeg mener kampen i dag, skal sikre os et godt udgangspunkt til kampen på broen. Basel er bestemt ikke noget dårligt hold; deres manager har gjort et rigtig godt stykke arbejde, men en Premier League topklub burde kunne slå et Schweizisk mesterhold. Vi skal helst vinde i aften, i sær når vi stiller stærkt op.

2-1 til os. Torres på tavlen. Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #6199: 25 Apr 2013, 20:31 »

Bliver kampen vist på dansk TV?

U-4-E
Manager

« Svar #6200: 25 Apr 2013, 20:36 »

verdenskrig
Manager

« Svar #6201: 26 Apr 2013, 00:07 »

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #6202: 26 Apr 2013, 00:14 »

Har du eventuelt et link til en video med under 3 minutters reklame?

Ej det er meget fedt lavet. I sær fordi den fan selv står med en målmandstrøje på. Opstemt Petr Cech synes jeg virker gennemført sympatisk og hans optræden i pressen aftvinger i hvert fald også respekt herfra. Han virker altid velovervejet og man får egentlig også et indtryk af at han er rimeligt ærlig....

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #6203: 26 Apr 2013, 00:23 »

Den magtede jeg heller ikke lige Tunge

Enig i det andet, Cech er en af de spillere i PL som ikke spiller i Liverpool, jeg bedst kan lide Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6204: 27 Apr 2013, 10:37 »

http://www.youtube.com/v/danDhmPGTgc

Faldt lige over denne fantastiske video. Jeg har set den mange gange før, men hold nu op hvor kan man godt se den igen! En helt unik angriber.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6205: 28 Apr 2013, 12:28 »

Når nu vi er ved videoer, så kan vi lige tage en med af Juan Mata som fylder 25 år i dag. Stort tillykke til ham. Han er klart vores bedste og vigtigste spiller, og forhåbentligt får han en fødselsdagsgave i form af en sejr.

Stadig den bedste i Premier League efter min mening.

http://www.youtube.com/v/gE8BcezFxT0

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6206: 28 Apr 2013, 15:16 »

Cech - Azpi, Cahill, Terry(c), Cole - Luiz, Ramires - Mata, Hazard, Oscar - Ba
Bænken: Ivanovic, Lampard, Torres, Mikel, Turnbull, Benayoun, Bertrand

Spændende med Luiz på midtbanen igen, han plejer at være god der. Jeg tror, han er vores fremtidige anfører.

Jeg er dog mere og mere bekymret over, at Lampard ikke spiller mere. Det tyder ikke godt, hvis han skal nå den rekord, og det skal han. Men man skal selvfølgelig ikke sætte en spiller over holdet. 

Korzika
Gæst

« Svar #6207: 28 Apr 2013, 15:41 »

Jeg er enig med dig Jakob i dine betragtninger både angående Lampard og Luiz. Jeg vil dog sige, at jeg foretrækker Luiz i centerforsvaret, for der syntes jeg han er bedst.

Kampen skal naturligvis vindes, hvis vi vil have nogle forhåbninger om ChL. Og så må RVP og United også gerne slå Arsenal.

2-1 til os + 2-1 til United håber jeg og tror jeg på.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6208: 28 Apr 2013, 22:58 »

Rigtig god sejr i dag. Vi spiller en god gang fodbold anført af Mata, Hazard og i særdeleshed Lampard. Sikke en forskel han gjorde. De to førstnævnte er også kommet på årets hold, som er blevet offentliggjort her til aften. Stort tillykke til de to. De er desuden også begge nomineret til årets spiller. En pris jeg synes, at Mata fortjener, men mit bud er Bale, hvilket også sagtens kan forsvares.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6209: 02 Maj 2013, 19:58 »

Team: Cech; Azpili, Ivan, Cahill, Bert; D Luiz, Lamps (c); Ram, Haz, Moses; Torres. - subs: Turn, Fer, JT, Ake, Oscar, Benay, Mata

Stærkt hold der burde være godt nok til at spille os i finalen. Basel har dog gjort livet surt for flere engelske storhold de senere år, så vi kan bestemt ikke vide os sikre. Ellers får Lampard chance for at blive den mest scorende i vores historie i aften sammen med Bobby Tambling. En tangering hvis laver ét mål, ny rekord hvis han laver flere. Jeg tror på en af delene i aften.

Lad os komme i finalen!

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010