home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 415 416 [417] 418 419 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825033 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6240: 11 Maj 2013, 15:44 »

Lampard! Du er en legende! Men vildt ærgerligt med Hazards skade. Skuffet

Mere ærgerligt at I vinder. Desværre kostede Benteke os nok sejren i sidste ende.

Men tillykke med sejren.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6241: 11 Maj 2013, 15:50 »

Stort, stort tillykke til jeres legende, Frank Lampard! Han er virkelig fremragende, og sikke en måde at krone sin hæderlige karriere på. Lampard er virkelig en mand, jeg har den dybeste respekt for, og jeg under ham bestemt, at han tangerer og slår Tamblings rekord i én og samme kamp. Det vidner virkelig om, hvor god han er. Det vil være mig en evig gåde, hvis han ikke får den forlængelse nu. Det fortjener han virkelig.

Jeg har meget svært ved at unde Chelsea succes, men Lampard er simpelthen så sympatisk og fantastisk en fodboldspiller, at jeg ikke kan lade være. Jeg tror, der er flere, der har det på samme måde, selvom de - ligesom jeg - hader Chelsea inderligt.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6242: 11 Maj 2013, 15:58 »

Helt enig, DN. Er heller ikke specielt begejstret for Chelsea, men har virkelig den største respekt for Lampard, hold kæft hvor har han været/er han vild! At en midtbanespiller kan scorer 200 mål er jo helt sindssygt.

Tillykke til jer og til Lampard med rekorden Smiley

ptrN
Manager

« Svar #6243: 11 Maj 2013, 17:14 »

Tillykke med sejren og tillykke til Lampard. Stor, stor spiller. Fint nok i vinder, da jeg hellere ser jer i CHL end Tottenham.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6244: 11 Maj 2013, 18:28 »

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive. Jeg ønsker Lampard tillykke med rekorden. Han er den bedste spiller, vi nogensinde har haft og måske også den bedste Premier League nogensinde har haft. Jeg synes det i hvert fald. Derfor er det også fuldt fortjent, at han får lov at sætte sådan et præg på klubbens historie.

Hvor er det typisk, at det er i en kamp, hvor vi er dybt presset, at han laver to kasser og slår rekorden. Tak for Champions League-kvalen som minimum, Lampard. Det kendetegner ham rigtig rigtig godt, og hvem husker ikke kampen mod Everton lige før nytår, hvor han lavede samme nummer? Jeg begriber ikke, at man kan lave så mange mål som central midtbanespiller i verdens bedste liga.

Der er ikke så meget at sige. Han er en legende, og han skal have en ny kontrakt. Det er indiskutabelt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6245: 11 Maj 2013, 18:36 »

http://www.youtube.com/v/yCn_zJf-JV0

Lampards reaktion på det efterfølgende interview. Dybt sympatisk og nede på jorden som altid. Han dedikerer rekorden til sin mor, fordi hun var hans største fan, før hun gik bort, og derudover vil han ikke overdrive jublen i respekt for Bobby Tambling. Afsluttende håber han på flere specielle øjeblikke med Chelsea. Dyb respekt for den udtalelse. Den er velovervejet og intelligent. Han virker dog alligevel en smule rørt. Fuldt ud forståeligt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6246: 15 Maj 2013, 17:39 »

Så er det sidste chance for at skaffe et trofæ i denne sæson! Vi har tabt mange finaler i denne sæson, så lad os nu gå ud og slutte godt af. Benfica er et vanvittigt godt hold, og jeg er slet ikke sikker på, at vi vinder. Det er en finale, og alt kan ske. Hazard er ude med skade, og det er en stor svækkelse. Hold op han har været klasse de seneste måneder. Moses går med største sandsynlighed ind og overtager. Jeg ved ikke, hvad status er med Mikel, men jeg regner ikke med, at han er spilleklar. Terry er så vidt, jeg ved også ude. Derfor tror jeg på følgende formation:

Cech
Azpili - Ivanovic - Luiz - Cole
        Ramires - Lampard
Oscar     -    Mata     -  Moses
                 Torres

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6247: 15 Maj 2013, 19:48 »

Jeg tog en smule fejl. Cahill i forsvaret, Luiz på midtbanen og Ramires på kanten.

Team: Cech; Azpili, Ivan, Cahill, Cole; D Luiz, Lamps (c); Ram, Mata, Oscar; Torres. - subs: Turn, Fer, Ake, Mik, Mar, Benay, Moses

Korzika
Gæst

« Svar #6248: 15 Maj 2013, 20:38 »

Dejligt hold! Foretrækker stadig Luiz som CB, men syntes han har outperformet Mikel denne sæson, så han styrker klart vores hold! Dejligt Lampard er med. Han har en ufattelig rutine, og mon ikke, at han napper et mål i dag! Jeg tror vi vinder; Vi er et bedre hold end Benfica, der desuden led et hårdt slag, da de tabte til Porto og nok tabte mesterskabet.

Selvom EL ikke er den fornemmeste turnering, så ville det alligevel være stort at hente endnu et europæisk trofæ!

COME ON YOU BLUES!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6249: 15 Maj 2013, 20:40 »

Dejligt hold! Foretrækker stadig Luiz som CB, men syntes han har outperformet Mikel denne sæson, så han styrker klart vores hold! Dejligt Lampard er med. Han har en ufattelig rutine, og mon ikke, at han napper et mål i dag! Jeg tror vi vinder; Vi er et bedre hold end Benfica, der desuden led et hårdt slag, da de tabte til Porto og nok tabte mesterskabet.

Selvom EL ikke er den fornemmeste turnering, så ville det alligevel være stort at hente endnu et europæisk trofæ!

COME ON YOU BLUES!
Vi kan skrive historie med en sejr ved at vinde EL efter CHL som det første hold det kunne satme være dejligt. Jeg tror på en 2-0 sejr til os. Torres og Luiz med målene Smiley

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #6250: 15 Maj 2013, 22:43 »

Kæft hvor er det lækkert! CHELSEA!

EL og ChL! Det er fandme for fedt! At se Ivanovic' hovedstød gå ind, var helt fantastisk!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #6251: 15 Maj 2013, 22:43 »

Er jeg den eneste der tænker, at Benitez har gjort det aldeles godt i Chelsea? Efter en lidt svingende start, har han hevet et hold op af kulkælderen, ført dem til en EL-sejr og højst sandsynligt en tredjeplads i PL. Som jeg ser det, har han gjort det mere end godkent, og det eneste der gør, at Chelsea ikke bør forlænge med ham, er vel fansnes syn på ham?

Tillykke med sejren i øvrigt...

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6252: 15 Maj 2013, 23:11 »

De sidste par måneder har resultaterne været gode og der har vi været forholdsvis stabile, hvilket har gjort at vi ender i CL.

Personligt hader jeg manden, så jeg håber absolut ikke vi beholder ham. Og ja jeg er temmelig sikker på at det er os fans syn på Rafa der gør han ikke er i spil til at få forlænget kontrakten.

Men det redder da sæsonen at vi nu vandt Eropa League og ender i top 4, og forhåbentlig også tager bronzen på søndag. Så vil jeg sige sæsonen har været acceptabel.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #6253: 15 Maj 2013, 23:12 »

Er jeg den eneste der tænker, at Benitez har gjort det aldeles godt i Chelsea? Efter en lidt svingende start, har han hevet et hold op af kulkælderen, ført dem til en EL-sejr og højst sandsynligt en tredjeplads i PL. Som jeg ser det, har han gjort det mere end godkent, og det eneste der gør, at Chelsea ikke bør forlænge med ham, er vel fansnes syn på ham?

Tillykke med sejren i øvrigt...
Han har gjort det godkendt. Jeg var meget kritisk overfor ham i starten, men syntes der er kommet meget mere struktur i spillet. Så han fortjener naturligvis et skulderklap efter, at han fik vendt skuden.

Men ja, jeg kan stadig ikke lide ham, og ser ham heller ikke som en fremtidig manager for Chelsea. Jeg tror ikke rigtigt, at han kan føre Chelsea skridtet videre.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #6254: 15 Maj 2013, 23:15 »

Jeg mener heller ikke, at I skal forlænge med ham, men jeg ville bare pointere, at han ud fra et resultatmæssigt synspunkt har gjort det rigtigt godt. Smiley

Sider: 1 ... 415 416 [417] 418 419 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010